Ухвала
від 04.07.2013 по справі 812/5954/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

04 липня 2013 року№ 812/5954/13-а

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Пляшкова К.О., перевіривши матеріали позовної заяви приватного підприємства «Реванш-Авто» до управління інфраструктури та туризму Луганської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення конкурсного комітету, наказу, зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

04 липня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов позов приватного підприємства «Реванш-Авто» до управління інфраструктури та туризму Луганської обласної державної адміністрації, у якому позивачем заявлено такі позовні вимоги:

- визнати протиправним та скасувати рішення конкурсного комітету, оформлене протоколом № 135 від 25.06.2013 в частині визнання переможцем конкурсу ФОП ОСОБА_1 на об'єкті конкурсу № 26 маршруту № 213 «Дзержинський-Антрацит АС»;

- скасувати наказ управління інфраструктури та туризму Луганської обласної державної адміністрації № 30 від 02.07.2013 в частині визнання переможцем конкурсу ФОП ОСОБА_1 за об'єктом конкурсу № 26 маршруту № 213 «Дзержинський-Антрацит АС», який відбувся 25.06.2013;

- зобов'язати управління інфраструктури та туризму Луганської обласної державної адміністрації провести конкурс на маршрут № 213 «Дзержинський-Антрацит АС».

Відповідно до ч.1 ст.107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи: подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства; подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущеним встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин строку звернення до суду поважним); немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч.1 ст.106 КАС України у позовній заяві зазначаються: найменування адміністративного суду, до якого подається позовна заява; ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є; ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі; зміст позовних вимог згідно з частиною третьою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів; у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків тощо; перелік документів та інших матеріалів, що додаються.

Перевіркою позовної заяви встановлено, що позовна заява не відповідає вимогам ст.106 КАС України.

Так, у порушення п.2 ч.1 ст.106 КАС України, у позовній заяві не зазначено номер засобу зв'язку позивача, адресу його електронної пошти або про відсутність таких засобів зв'язку.

Суддя зауважує, що не зазначення таких відомостей може призвести до затягування розгляду адміністративної справи та порушення строків розгляду адміністративної справи, визначених ч.1 ст.122 КАС України.

Також, суддею встановлено, що позивачем, зокрема, заявлено позовні вимоги до конкурсного комітету з організації та проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом у Луганській області, разом з тим, не визначено статус конкурсного комітету як відповідача та, відповідно, у позовній заяві не зазначено ім'я (найменування) такого відповідача, його поштову адресу, а також номер засобу зв'язку, адресу електронної пошти, якщо такі відомі.

Крім того, згідно ч.3 ст.106 КАС України, до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Відповідно до ст.3 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» судовий збір справляється, зокрема за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Статтею 4 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір», який набрав чинності з 01 листопада 2011 року, встановлено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру сплачується судовий збір у розмірі 0,03 розміру мінімальної заробітної плати.

Статтею 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» встановлено, що розмір мінімальної заробітної плати станом на січень 2013 року становить 1147,00 грн.

Таким чином, розмір судового збору за подання адміністративного позову немайнового характеру становить 34,41 грн.

Разом з тим, дослідженням платіжного документа - квитанції № 2377_3.1 від 04.07.2013 встановлено, що позивачем за подання даного адміністративного позову сплачено судовий збір у розмірі 34,00 грн., тобто позивачем судовий збір сплачено не у повному обсязі.

Таким чином суддя вважає, що позивачу необхідно доплатити судовий збір до розміру встановленого ст.4 Закону України «Про судовий збір».

Згідно зі статтею 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

За таких обставин суддя вважає за необхідне позовну заяву приватного підприємства «Реванш-Авто» до управління інфраструктури та туризму Луганської обласної державної адміністрації, залишити без руху.

Що стосується клопотання про забезпечення позову, суддя зазначає, що таке клопотання відповідно до ст.ст.117, 118 КАС України буде вирішуватися після вирішення питання щодо відкриття провадження у даній адміністративній справі.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов приватного підприємства «Реванш-Авто» до управління інфраструктури та туризму Луганської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення конкурсного комітету, наказу, зобов'язання вчинити певні дії, - залишити без руху.

Запропонувати позивачу у сунути недоліки позовної заяви у п'ятиденний строк з дня одержання ухвали про залишення позовної заяви без руху, шляхом:

- приведення позовної заяви у відповідність з вимогами, встановленими ст.106 КАС України;

- надання документу про доплату судового збору до розміру, встановленому ст.4 Закону України «Про судовий збір».

У разі невиконання зазначених вимог позовна заява буде повернута позивачеві.

Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надіслати позивачу.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому проваджені або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.

СуддяК.О. Пляшкова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.07.2013
Оприлюднено05.07.2013
Номер документу32189543
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/5954/13-а

Постанова від 17.07.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 08.07.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 08.07.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

Ухвала від 04.07.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.О. Пляшкова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні