Рішення
від 07.12.2006 по справі 5/650-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

5/650-06

  

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

07.12.06           Справа № 5/650-06.

за позовом прокурора м. Суми в інтересах Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів у Сумській області

до відповідача - товариства з обмеженою відповідальністю "Мед - сервіс" в особі Сумської філії, м. Суми

про стягнення 2 707 грн. 37 коп.

Суддя Гудим В.Д.

Представники сторін:

Від позивача –  предст. Оніщенко О.В. (дов. від 3.01.06р.)

Від відповідача –  предст. Каневський І.А. (дов. № 9 від 23.06.06 р.)

Прокурор – Яковенко В.В.

За участю секретаря судового засідання Вдовенко Д.В.

Суть спору: Викладена в ухвалах від 6.11.06р. , від 16.11.06р. та від 27.11.06 р.

Прокурор в інтересах позивача подав позовну заяву про стягнення з відповідача 2 707 грн. 37 коп. вартості витрат за здійснення позивачем державного контролю якості лікарських засобів, які були вилучені по актах відбору від 14.08.06р.

Позивач підтримав заявлені прокурором в його інтересах позовні вимоги.

                    Відповідач подав відзив на позовну заяву, в якому просить відмовити в задоволенні позовних вимог, зазначивши про те, що вони є необґрунтованими, а також не відповідають чинному законодавству.

          

Розглянувши матеріали справи, господарський суд встановив:

Відповідно до  14 Закону України “Про лікарські засоби” Державна інспекції з контролю якості лікарських засобів  є спеціальним органом державного контролю якості лікарських засобів та відповідно до свого Положення створена з метою здійснення державного контролю за виконанням суб'єктами господарської діяльності вимог законодавтва України щодо забезпечення якості лікарських засобів, а відповідно до ч. 5 ст. 15 зазначеного Закону Державна інспекції з контролю якості лікарських засобів має право відбирати  зразки  лікарських  засобів    для    лабораторної перевірки їх якості. Вартість  відібраних  зразків  та  проведення контролю їх якості включається до виробничих витрат  суб'єктів,  у яких ці  зразки  відібрано.  Порядок  відбору  зразків  лікарських засобів визначається Кабінетом Міністрів України.

Як вбачається з матеріалів справі, на підставі плану інспектування суб'єктів господарської діяльності на 3-й квартал 2006 року та наказу № 278 від 11.08.06р. позивачем  у серпні 2006 року на підприємстві відповідача була проведена планова перевірка щодо забезпечення якості лікарських засобів, в ході якої спеціалістами Державної інспекції здійснювався відбір лікарських засобів та проводився відповідний лабораторний аналіз якості цих засобів, про що були складені і підписані представниками сторін відповідні акти від 14.08.06р.

За результатами проведеного аналізу зразків лікарських засобів відповідачеві були надані відповідні сертифікати аналізу лікарських засобів та приписи від 31.08.06р. № 199 та від 12.09.06р. № 211 про дозвіл на реалізацію лікарських засобів (а.с.17-18).

Факт виконання позивачем зазначених робіт підтверджується матеріалами справи, зокрема актами відбору зразків лікарських засобів для лабораторної перевірки їх якості від 14.08.06р. (а.с. 13-16) та рахунками від 21.08.06р. № 0926 на суму                     1 793,14 грн. та від 12.09.06р. № 1046 на суму 914,23 грн. (а.с. 19-20).  

Згідно із п. 7 Порядку відбору зразків лікарських засобів для державного контролю їх якості, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 610 від 26.04.03р., вартість відібраних зразків лікарських засобів та  витрати на  здійснення  державного  контролю їх якості (включаючи роботи з відбору та доставки цих зразків,  лабораторний  аналіз,  складання висновку  щодо  якості  лікарських  засобів  та  видачу  суб'єктам господарської діяльності розпоряджень (приписів) тощо) відносяться до виробничих витрат суб'єктів господарської діяльності, у яких ці зразки беруться.

              Підставою для  визначення  витрат  є  акт   відбору   зразків лікарських   засобів   та  рахунок  Державної  інспекції  МОЗ  або відповідної  територіальної  інспекції  за  здійснення  державного контролю їх якості.

Пунктом 4.1. Порядку визначення   вартості   здійснення   контролю  якості  лікарських засобів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 24.11.03р. № 543 встановлено, що за наслідками здійсненого державного контролю якості лікарських засобів територіальна інспекція виставляє рахунок, при цьому оплаті суб'єктом господарської діяльності підлягає вартість здійснення  державного  контролю якості лікарських засобів (включаючи роботи з відбору та доставки цих зразків,  лабораторний  аналіз,  складання висновку  щодо  якості  лікарських  засобів  та  видачу  суб'єктам господарської діяльності розпоряджень (приписів) тощо) (п. 4.2.).

В обґрунтування позовних вимог прокурор в інтересах позивача посилається на те, що відповідач не виконав належним чином своїх зобов'язань щодо своєчасного і в повному обсязі розрахунку за виконані позивачем роботи і станом на 16.10.06р. має заборгованість перед позивачем в сумі 2 707 грн. 37 коп.

Враховуючи зазначене та беручи до уваги, що відповідач не подав доказів погашення заборгованості перед позивачем в повному обсязі, хоча розгляд справи неодноразово відкладався, господарський суд вважає вимоги прокурора і позивача обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню шляхом стягнення з відповідача  2707,37 грн. заборгованості.

Господарські витрати відносяться на відповідача.

Згідно ст. 23 Закону України “Про судоустрій України” № 3018-Ш від 07.02.2002 р., суддя місцевого суду здійснює контроль за своєчасним зверненням до виконання судових рішень, постанов під його головуванням, тому відповідно до ч. 1 ст. 116 ГПК України наказ про стягнення державного мита в доход державного бюджету  підлягає направленню для виконання Державній податковій інспекції за місцем знаходження боржника.

Керуючись ст. ст. 49, 80, 82-85 Господарського  процесуального  кодексу  України,

суд вирішив:

1.          Позов задовольнити .

2.          Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Мед - сервіс" в особі Сумської філії, м. Суми, вул. Горького, 41 (код 26532697)  на користь державної інспекції з контролю якості лікарських засобів у Сумській області м. Суми, вул. Перемоги, 2 (р/р 35220001000167 в УДК в Сумській області, МФО 837013, код 06711038)  заборгованості 2 707 грн. 37 коп.; на користь державного підприємства  “Судовий інформаційний центр” (р/р 26002014180001 у ВАТ “Банк Універсальний”, м. Львів, МФО 325707, код 30045370) витрат на інформаційно-технічне забезпечення 118 грн.; в доход державного бюджету України (рах.  31118095500002 в УДК в Сумській області, МФО 837013, код 23636315) держмита 102 грн., видати накази.

Суддя                                                                                                В.Д.Гудим

СудГосподарський суд Сумської області
Дата ухвалення рішення07.12.2006
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу322134
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5/650-06

Ухвала від 18.01.2007

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Лакіза В.В.

Рішення від 07.12.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Гудим В.Д.

Ухвала від 27.11.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Гудим В.Д.

Ухвала від 16.11.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Гудим В.Д.

Ухвала від 06.11.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Гудим В.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні