Ухвала
від 14.06.2013 по справі 805/8675/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

14 червня 2013 року Справа № 805/8675/13-а

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Зінченко О.В., розглянувши позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Альянс-Сервіс» до Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби про визнання протиправними дії Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби, які полягають у збільшенні сум грошового зобов'язання з податку на додану вартість на 4 678,00 грн., та нарахуванні штрафних санкцій у розмірі 1 169,50 грн. та скасування податкового повідомлення-рішення від 24 травня 2013 року № 0000512230,-

ВСТАНОВИВ:

12 червня 2013 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Альянс-Сервіс» звернулося до Донецького окружного адміністративного суду із позовом до Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби про визнання протиправними дії Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби, які полягають у збільшенні сум грошового зобов'язання з податку на додану вартість на 4 678,00 грн., та нарахуванні штрафних санкцій у розмірі 1 169,50 грн. та скасування податкового повідомлення-рішення від 24 травня 2013 року № 0000512230.

Згідно статті 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.

Відповідно до частини 3 статті 106 КАС України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

В порушення зазначених вимог позивачем до позовної заяви долучено документ про сплату судового збору у розмірі меншому, ніж встановлено законом.

Згідно вимог частини 2 статті 87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Так, частиною другою статті 4 Закону України «Про судовий збір» визначено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру розмір судового збору становить 0,03 розміру мінімальної заробітної плати (34,41 грн.), що встановлена законом на 01 січня календарного року, в якому відповідна заява подана до суду, за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати (114,70 грн.) та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат (2 294,00 грн.), що встановлені законом на 01 січня календарного року, в якому відповідна заява подана до суду (станом на 01 січня 2013 року розмір мінімальної заробітної плати становить 1 147,00 грн., згідно із Законом України від 06.12.2012 № 5515-VI).

Відповідно до частини 3 статті 6 Закону України «Про судовий збір» за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.

У позовній заяві позивач просить суд визнати протиправними дії Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби, які полягають у збільшенні сум грошового зобов'язання з податку на додану вартість на 4 678,00 грн. та нарахуванні штрафних санкцій у розмірі 1 169,50 грн., а також скасувати податкове повідомлення-рішення від 24 травня 2013 року № 0000512230

Позовна вимога про визнання протиправними дії Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби, які полягають у збільшенні сум грошового зобов'язання з податку на додану вартість на 4 678,00 грн. та нарахуванні штрафних санкцій у розмірі 1 169,50 грн., має немайновий характер.

Щодо позовної вимоги про скасування податкового повідомлення-рішення від 24 травня 2013 року № 0000512230 суд зазначає наступне.

Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.

З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо.

Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішень відповідача суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.

На підставі вищевикладеного, судовий збір щодо позовної вимоги про скасування вимоги про сплату боргу повинен бути сплачений за ставкою передбаченою за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, а саме 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат.

Як вбачається із оскаржуваного податкового повідомлення-рішення про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 5 848 грн., 1 відсоток загального розміру позовних вимог майнового характеру позивача складає 58 грн. 48 коп., тобто є меншим 0,1 розміру мінімальної заробітної плати, а отже судовий збір має бути сплаченим у розмірі 114,70 грн., що становить 0,1 розміру мінімальної заробітної плати.

Підсумовуючи викладене, суд зазначає, що судовий збір повинен бути сплачений за ставкою передбаченою за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, а саме 114,70 грн., та за ставкою передбаченою за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, а саме 34,41 грн.

У порушення зазначених вимог позивач до позовної заяви додав документ про сплату судового збору лише у розмірі 34,41 гривень, що є меншим сумарного розміру судового збору, обчисленого за ставками за подання адміністративних позовів немайнового та майнового характеру, встановленими частиною 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір», який повинен складати 0,03 розміру мінімальної заробітної плати що встановлена законом на 01 січня календарного року, в якому відповідна заява подана до суду, тобто 34 грн. 41 коп., та 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат, що встановлені законом на 01 січня календарного року, в якому відповідна заява подана до суду, тобто 114 грн. 70 коп.

Підсумовуючи вищезазначене, позивачу під час усунення недоліків позовної заяви необхідно надати до суду оригінал квитанції про сплату судового збору у розмірі 114 грн. 70 коп., який необхідно сплачувати за наступними реквізитами: отримувач: - Держбюджет Калінінського району м. Донецька, код ЕДРПОУ - 38034015, рахунок - 31217206784005, банк - ГУКСУ у Донецькій області, МФО банку - 834016, призначення платежу - «Судовий збір, код 35099148, п.3.1».

Враховуючи вищевикладене, подана позивачем позовна заява не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України та підлягає залишенню без руху.

Частиною 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Керуючись статтями 106, 108, 160 та 165 Кодексу адміністративного судочинства України, Донецький окружний адміністративний суд, -

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Альянс-Сервіс» до Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби про визнання протиправними дії Макіївської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби, які полягають у збільшенні сум грошового зобов'язання з податку на додану вартість на 4 678,00 грн., та нарахуванні штрафних санкцій у розмірі 1 169,50 грн. та скасування податкового повідомлення-рішення від 24 травня 2013 року № 0000512230, - залишити без руху і встановити строк до 15 липня 2013 року для усунення виявлених судом недоліків позовної заяви.

Роз'яснити позивачеві, що при невиконанні вимог даної ухвали, зазначена позовна заява буде повернута.

Повернення позовної заяви не позбавляє позивача права повторного звернення з позовом до суду у випадках, передбачених законом.

Ухвала про залишення позовної заяви без руху в адміністративній справі може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання через Донецький окружний адміністративний суд апеляційної скарги на ухвалу суду першої інстанції протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Зінченко О.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.06.2013
Оприлюднено08.07.2013
Номер документу32216948
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/8675/13-а

Ухвала від 04.09.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Ухвала від 16.08.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Ухвала від 04.09.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Ухвала від 16.08.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Постанова від 31.07.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Постанова від 31.07.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 31.07.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 17.07.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 04.07.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Циганенко А.І.

Ухвала від 14.06.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зінченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні