Ухвала
від 04.07.2013 по справі 2а-3339/11/1070
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 2а-3339/11/1070 Головуючий у 1-й інстанції: Журавель В.О.,, Суддя-доповідач: Усенко В.Г.

У Х В А Л А

Іменем України

04 липня 2013 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Усенка В.Г,

суддів: Бистрик Г.М., Оксененка О.М.,

при секретарі Костюченко М.Є.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали апеляційної скарги приватного малого підприємства - фірма «Чорнобилець» на постанову Київського окружного адміністративного суду від 03 вересня 2012 року у справі за адміністративним позовом Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Київській області до приватного малого підприємства - фірма «Чорнобилець» про стягнення фінансових санкцій, -

ВСТАНОВИВ:

Регіональне управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Київській області (далі - Позивач) звернулось до суду із адміністративним позовом до приватного малого підприємства - фірма «Чорнобилець» (далі - Відповідача) у якому просило стягнути з відповідача фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 3 400,00 грн.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 03 вересня 2012 року вимоги адміністративного позову задоволено в повному обсязі.

Не погоджуючись із прийнятим судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким відмовити в задоволенні вимог адміністративного позову в повному обсязі.

Свої вимоги апелянт обґрунтовує тим, що судом першої інстанції було порушено норми матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Заслухавши представника відповідача, що прибув у судове засідання, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а оскаржувану постанову - без змін, виходячи з наступного.

Згідно зі ч. 1 п. 1 ст. 198, ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, не може бути скасовано правильне по суті рішення суду з одних лише формальних міркувань.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, приватне мале підприємство - фірма «Чорнобилець» як платник податків перебуває на обліку в Ірпінській об'єднаній державній податковій інспекції Київської області з 29.12.1992 за № 322/10.

06 квітня 2011 р. відповідно до наказу № 105-К та направлення на перевірку № 62 працівниками Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Київській області проведено фактичну перевірку відповідача з питання дотримання вимог Закону України від 19.12.95 № 481/95-ВР «Про додержання регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» та Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

За результатами перевірки складено Акт № 56/32-3/13736168 від 06.04.2011 про результати фактичної перевірки з питань додержання суб'єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов'язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами. Під час перевірки встановлено, що в приміщенні, яке належить відповідачу, не розміщена наочна інформація, яка складається із графічного знака про заборону куріння. Перевірку проведено в присутності бухгалтера ОСОБА_2, яка була ознайомлена з актом перевірки та отримала другий примірник акту.

Позивачем на підставі Акта перевірки винесено Рішення № 101525-32-330/0051 від 19.04.2011 про застосування фінансових санкцій до відповідача у розмірі 3400 грн. 00 коп. Це рішення відповідач отримав 23.04.2011, що підтверджується підписом на поштовому повідомленні.

Приймаючи рішення про задоволення вимог адміністративного позову, суд першої інстанції виходив з того, що постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 20.06.2012 у адміністративній справі № 2а-3076/11/1070, якою встановлено законність рішення позивача про накладення штрафних фінансових санкцій на суму 3400 грн., суд першої інстанції дійшов висновку про те, що у позивача наявні підстави для стягнення цієї суми з відповідача.

Колегія суддів апеляційної інстанції погоджується з таким висновком суду першої інстанції, оскільки він знайшов своє підтвердження під час апеляційного розгляду справи.

Постановою від 02.08.2011 за результатами розгляду Київським окружним адміністративним судом справи № 2а-3076/11/1070 за позовом Приватного малого підприємства - фірми «Чорнобилець» до Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів у Київській області про скасування рішення про застосування фінансових санкцій №101525-32-330/0051 від 19.04.2011, у задоволені адміністративного позову відмовлено.

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 20.06.2012 в адміністративній справі № 3076/11/1070 апеляційну скаргу Приватного малого підприємства - фірми «Чорнобилець» на постанову Київського окружного адміністративного суду від 02.07.2011 залишено без задоволення, а постанову - без змін. Отже, рішення про застосування фінансових санкцій у розмірі 3400 грн. судом визнано законним.

На час розгляду справи судами першої та апеляційної інстанції по суті жодних доказів сплати відповідачем штрафних санкцій в сумі 3400 грн. суду не надано.

Наявні матеріали справи свідчать, що на час подання адміністративного позову у відповідача існує заборгованість зі сплати фінансових санкцій у розмірі 3400 грн., визначених рішенням № 101525-32-330/0051 від 19.04.2011.

Частиною першою статті 15 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР передбачено, що обмеження шкідливого впливу споживання алкогольних напоїв та тютюнових виробів здійснюється шляхом реалізації правових (законодавчих), економічних, медичних та адміністративних заходів, а саме: пропаганди здорового способу життя, вільного від споживання алкогольних напоїв та тютюнових виробів; включення до загальноосвітніх програм та професійних освітніх програм усіх навчальних закладів України незалежно від форми власності положень про шкідливий вплив споживання алкогольних напоїв та тютюнових виробів на організм людини, а також про переваги здорового способу життя; створення економічних та правових умов, що сприяють зменшенню споживання алкогольних напоїв та тютюнових виробів; охорони права тих, хто не курить, жити в середовищі, вільному від тютюнового диму; інформування про шкоду надмірного споживання алкогольних напоїв та шкідливість вживання тютюнових виробів та про рівні вмісту смол та нікотину в димі сигарети; лікування алкогольної та тютюнової залежності; протидії незаконному ввезенню та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів; охорони фізичного здоров'я людини; пропаганди родинно-сімейних традицій та виховання здорової дитини.

Відповідно до частини першої статті 15-2 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР забороняється куріння тютюнових виробів: у ліфтах і таксофонах; у закладах охорони здоров'я; у навчальних та освітньо-виховних закладах; на дитячих майданчиках; на спортивних майданчиках; у під'їздах жилих будинків; у підземних переходах; у громадському транспорті (включаючи транспорт міжнародного сполучення).

Згідно з частиною третьою статті 15-2 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР забороняється, крім спеціально відведених для цього місць, куріння тютюнових виробів: у закладах громадського харчування; у приміщеннях органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інших державних установ; у приміщеннях закладів культури; у приміщеннях закритих спортивних споруд; у приміщеннях підприємств, установ та організацій всіх форм власності.

Частиною четвертою статті 15-2 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР визначено, що у місцях та закладах, де куріння заборонено, має бути розміщена наочна інформація, яка складається із графічного знака про заборону куріння та тексту такого змісту: "Куріння заборонено!".

У спеціально відведених для куріння місцях розміщується наочна інформація, яка складається із відповідного графічного знака та тексту такого змісту: "Місце для куріння. Куріння шкодить Вашому здоров'ю!" (частина п'ята Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР ).

Відповідно до частини сьомої статті 15-2 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР власник або уповноважені ним особи чи орендарі відповідних споруд, окремих приміщень зобов'язані відвести спеціальні місця для куріння, обладнані витяжною вентиляцією чи іншими засобами для видалення тютюнового диму, а також розмістити наочну інформацію про розташування таких місць та про шкоду, яку завдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів.

Згідно з часиною восьмою статті 15-2 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР у місцях для куріння має бути розміщено прямокутний графічний знак із текстом такого змісту: "Місце для куріння" та інформація про шкоду, яку завдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів, із текстом такого змісту: "Куріння шкодить Вашому здоров'ю!". На час проведення масових заходів сільські, селищні та міські ради в межах відповідної адміністративної території можуть заборонити або обмежити споживання пива (крім пива у пластиковій тарі), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та куріння тютюнових виробів.

Суд апеляційної інстанції зазначає, що законом визначено вичерпний перелік місць, у яких заборонено паління, окрім відведення спеціального місця. При цьому в такому місці має бути розміщена наочна інформація про заборону паління та текст з відповідним написом.

Отже, колегія суддів апеляційної інстанції вважає, що судом першої інстанції було вірно встановлено фактичні обставини справи, надано належну оцінку дослідженим доказам, прийнято законне та обґрунтоване рішення у відповідності з вимогами матеріального та процесуального права.

Обставини, викладені в апеляційній скарзі, до уваги не приймаються, оскільки є необґрунтованими та не є підставами для скасування рішення суду першої інстанції.

В зв'язку з цим колегія суддів вважає необхідним апеляційну скаргу залишити без задоволення, а постанову окружного суду - без змін.

Керуючись ст.ст. 160, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України, Київський апеляційний адміністративний суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу приватного малого підприємства - фірма «Чорнобилець» - залишити без задоволення, а постанову Київського окружного адміністративного суду від 03 вересня 2012 року - без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту проголошення.

Касаційну скаргу може бути подано безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, а в разі складення в повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі.

Головуючий - суддя В.Г. Усенко

судді: Г.М. Бистрик

О.М. Оксененко

Головуючий суддя Усенко В.Г.

Судді: Бистрик Г.М.

Оксененко О.М.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.07.2013
Оприлюднено08.07.2013
Номер документу32237809
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3339/11/1070

Ухвала від 30.08.2016

Адміністративне

Верховний Суд України

Волков О.Ф.

Ухвала від 02.07.2016

Адміністративне

Верховний Суд України

Волков О.Ф.

Ухвала від 30.05.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 31.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 04.07.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Усенко В.Г.

Постанова від 03.09.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 22.07.2011

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 20.09.2011

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 20.08.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні