Постанова
від 19.12.2006 по справі 17/400
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

17/400

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

 "19" грудня 2006 р. Справа №  17/400

Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Таран С.В.,розглянувши у відкритому судовому засіданні справу № 17/400

за позовом: Долинського районного центру зайнятості, м. Долинська Кіровоградської області

до відповідача: Новогригорівської Другої сільської ради, с. Новогригорівка Друга, Долинського району Кіровоградської області

про стягнення 935 грн.

ПРЕДСТАВНИКИ:

від позивача - Дмитрієв М.О., довіреність № 01-642  від 01.08.06р., головний юрисконсульт;

від відповідача - Дубінін В.М.,   сільський голова, на підставі посвідчення № 1 від 12.04.2006 р.;

Долинським районним центром зайнятості подано позов про стягнення з  Новогригорівської Другої сільської ради 935 грн. штрафних санкцій за порушення вимог статті 20 Закону України "Про зайнятість населення".

Ухвалою господарського суду Кіровоградської області від  23.11.2006 року відкрито провадження по справі №17/400; призначено дану справу до судового розгляду на 19.12.2006 року о 10:30 год., при цьому витребувано від сторін документи, необхідні для повного та всебічного вирішення спору по суті.

В судовому засіданні 19.12.2006 року  позивач адміністративний позов підтримав в повному обсязі.

Відповідач в наданих до суду письмових пояснення визнає порушення ним пункту 5 статті 20 Закону України "Про зайнятість населення", при цьому зазначає, що штрафні санкції не було сплачено в зв'язку з відсутністю коштів в бюджеті  сільської ради (а.с.21).

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, оцінивши наявні в матеріалах справи та досліджені в судовому засіданні докази, господарський  суд встановив наступне.

Згідно статті 18 Закону України "Про зайнятість населення" держана служба зайнятості створена для реалізації державної політики зайнятості населення і забезпечення громадянам відповідних гарантій на всій території України.

Статтею 19 зазначеного закону передбачено, що державна служба зайнятості має право стягувати з підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, суми прихованих або занижених обов'язкових зборів та недоїмок до державного Фонду зайнятості населення, правонаступником якого з 01.01.2001 р. є Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Пунктом 5 статті 20 Закону України "Про зайнятість населення" визначено, що при вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій формі державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них інвалідів.

Як вбачається з акту інспекції по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення Кіровоградського обласного центру зайнятості  від 07.09.2006 р. №180 перевірки подання інформації про наступне вивільнення працівників та фактично вивільнених працівників (а.с.7), позивачем встановлено, що Новогригорівською Другою сільською радою згідно пункту 1 статті 40 Кодексу законів про працю України звільнено Ткачук Наталію Леонідовну. Даний факт підтверджено розпорядженням Новогригорівської Другої сільської ради № 25 від 01.04.2006 року "Про звільнення Ткачук Н.Л. з посади технічного працівника" (а.с.9).

При цьому, відповідачем не повідомлено в порядку, визначеному пунктом 5 статті 20 Закону України "Про зайнятість населення", службу зайнятості стосовно вивільнення працівника.

Відповідно до правил пункту 6 вказаної статті у разі неподання або порушення строків подання даних щодо вивільнення працівників стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника. Ці кошти зараховуються до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню та соціального захисту вивільнюваних працівників.

Рішенням про застосування економічних санкцій за порушення законодавства про зайнятість населення від 07.09.2006 р. № 1120-10/4365721 інспекції по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення Кіровоградського обласного центру зайнятості до відповідача застосовано економічні санкції в розмірі 935 грн. (згідно довідки Новогригорівської Другої сільської ради №02-4/118 від 07.09.2006 р. (а.с.10) Ткачук Наталії Леонідовні нарахована річна заробітна плата в розмірі 935 грн.). Із  відмітки  на вказаному рішенні вбачається його своєчасне направлення відповідачеві  (а.с. 8-зворот).

У відповідності до статті 12 Закону України "Про зайнятість населення" рішення про застосування економічних санкцій може бути оскаржене до вищестоящого за підпорядкованістю органу, а також до суду в порядку, встановленому чинним законодавством.

Докази оскарження вказаного рішення відповідачем суду не подано. Крім того, із пояснень позивача (а.с.20) та відповідача (а.с.21) вбачається, що останній не оскаржував рішення про застосування економічних санкцій за порушення законодавства про зайнятість населення № 1120-10/4365721 від 07.09.2006 р.

Враховуючи відсутність в матеріалах справи  доказів сплати відповідачем економічних санкцій в сумі 935 грн., позовні вимоги заявлені обґрунтовано і повністю підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 12, 20 Закону України "Про зайнятість населення", статтями  160, 162, 163, частинами 1-4 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, пунктом 6 "Прикінцевих та перехідних положень" Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд

                                            ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Стягнути з Новогригорівської Другої сільської ради (28541, Кіровоградська область, Долинський район, с. Новогригорівка Друга, вул. Радянська, 26, р/р 35414001002974 в УДК у Кіровоградській області, МФО 823016,  ідентифікаційний код 04365721) на користь Долинського районного центру зайнятості (Кіровоградська область, м. Долинська, вул. Радянська, 153, р/р №37175975900160 в УДК у Кіровоградській області, МФО 823016, ідентифікаційний  код 23898535) фінансові санкції в сумі 935 грн.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження.

Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили  після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до Дніпропетровського господарського суду через господарський суд Кіровоградської області. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складання постанови у повному обсязі  відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня  складення в повному обсязі.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження, і копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя   С.В. Таран

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення19.12.2006
Оприлюднено23.08.2007
Номер документу322981
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —17/400

Рішення від 16.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Ухвала від 01.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Трофименко Т.Ю.

Ухвала від 10.10.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Удалова О.Г.

Судовий наказ від 10.01.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Суховаров Артем Володимирович

Рішення від 30.12.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Суховаров Артем Володимирович

Постанова від 28.04.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Чернов Є.В.

Ухвала від 08.04.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Чернов Є.В.

Постанова від 03.07.2008

Господарське

Господарський суд Сумської області

Коваленко О.В.

Ухвала від 13.06.2008

Господарське

Господарський суд Сумської області

Коваленко О.В.

Рішення від 10.12.2007

Господарське

Господарський суд міста Києва

Кролевець О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні