Постанова
від 18.07.2013 по справі 805/7786/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 липня 2013 р. Справа № 805/7786/13-а

час прийняття постанови: 11 год. 15 хв.

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого - судді Козаченка А. В.

суддів Чучко В. М., Шинкарьової І. В.

при секретарі Широбокові І. В.

за участю:

представника позивача Мясніков А. М.

представника відповідача Кранц Г. А.

представника третьої особи не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Тімірязевське" до Державної реєстраційної служби України, третя особа Відділ реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Амвросіївського районного управління юстиції про визнання дій неправомірними та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Тімірязевське" (далі-позивач) звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Державної реєстраційної служби України (далі-відповідач), третя особа Відділ реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Амвросіївського районного управління юстиції про визнання дій неправомірними та скасування рішення.

В обґрунтування позову позивач зазначив, що 19.04.2013р. він звернувся до третьої особи із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, а саме, зареєструвати будівлі зернотоку що розташована за адресою: АДРЕСА_1. На підставі наказу Міністерства Юстиції України від 02.04.2013р. № 607/05, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 02.04.2012р. за № 534/23066 «Про заходи щодо взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб», заяву з доданими до неї документами було передано до Державної реєстраційної служби України.

21.05.2013р. позивач отримав від відповідача рішення за № 2086439 від 30.04.2013р. яким було відмовлено в реєстрації права власності на будівлю зернотоку, розташованою за відповідною адресою.

Позивач вважає прийняте рішення необґрунтованим, так як, на його думку, подані документи цілком відповідають вимогам діючого законодавства та дають змогу встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують.

На підставі вищевказаного позивач просив позовні вимоги задовольнити, визнати протиправними дії Державної реєстраційної служби України; скасувати рішення Державної реєстраційної служби України про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень від 30.04.2013р. за № 2086439; зобов'язати Державну реєстраційну службу України провести державну реєстрацію прав та їх обтяжень щодо права власності на нерухоме майно; внести відповідні записи до Державного реєстру прав; надати позивачу Витяг з державного реєстру прав про зареєстроване право;

Представник позивача у судовому засіданні підтримав позовні вимоги в повному обсязі, надав суду пояснення аналогічні викладеним в позові, просив задовольнити позовні вимоги.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти задоволення позовних вимог, вказував на той факт, що в свідоцтві про право власності на нерухоме майно вказаний тип об'єкта: будівлі зернотоку (багатозначне число), а в обліковій справі № 904849 - будівля зернотоку (одиничне число). На думку представника відповідача, ці розбіжності вказують на те, що об'єкти вказані в свідоцтві та в обліковій справі є різними спорудами, просив відмовити в задоволенні позовних вимог.

Представник третьої особи у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, через представника відповідача надав клопотання про розгляд справи без його участі.

Заслухавши пояснення представника позивача та представника відповідача, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що згідно довідки АБ № 568020 (а. с. 8) позивач є юридичною особою. Згідно виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, позивач зареєстрований в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з 16.03.2000р. за № НОМЕР_1 (а. с. 9).

Позивачем на адресу третьої особи була направлена заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 904849 від 19.04.2013р.

Згідно картки прийому заяви №1779664 (а. с. 37), разом з заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень було подано: свідоцтво про право власності, за рішенням виконавчого комітета Кленівської сільської ради № 10 від 22.02.2006р., серія та номер: Б/Н, виданий 25.01.2008, видавник: Виконавчий комітет Кленівської сільської Ради, статут СТОВ «Тімірязівське», серія та номер: 12361050005000078, виданий 04.04.2008р., видавник: СТОВ «Тімірязівське», свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи, серія та номер: НОМЕР_1 на НОМЕР_2, виданий 16.03.2000, видавник: Амросіївська районна державна адміністрація-державний реєстратор Клименко О. Ф.

Відповідно положень наказу N 607/5 від 02.04.2013р. зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02 квітня 2013р. за N 534/23066 «Про заходи щодо взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб», на нерухоме майно загальною площею понад 5000 кв. метрів, а також у випадку подання рішення суду, що набрало законної сили, про зобов'язання органу державної реєстрації прав та/або державного реєстратора речових прав на нерухоме майно органу державної реєстрації прав вчинити дії щодо реєстрації, скасування реєстрації речових прав на нерухоме майно або скасування записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з відповідною заявою або без неї щодо вищезазначених речових прав державна реєстрація речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та скасування записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно проводяться державними реєстраторами прав на нерухоме майно Укрдержреєстру відповідно до додатка до цього наказу.

З урахуванням положень вищезазначеного наказу, заява про про державну реєстрацію прав та їх обтяжень № 904849 від 19.04.2013р.була перенаправлена від третьої особи до відповідача по справі.

Рішенням відповідача № 2086439 від 30 квітня 2013р. (а. с. 11) позивачу будо відмовлено в державній реєстрації прав та їх обтяжень на підставі того, що подані документи не відповідають вимогам та не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують.

З приводу спірних правовідносин суд зазначає наступне.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з п. п. 1, 2 ч.3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою повноваження надано.

Крім того, відповідно до ч.1 ст. 9 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Також, ч.4 ст.8 КАС України встановлено, що забороняється відмова в розгляді та вирішенні адміністративної справи з мотивів неповноти, неясності, суперечливості чи відсутності законодавства, яке регулює спірні відносини.

Відповідно до Положення про Державну реєстраційну службу України, затвердженого указом Президента України від 6 квітня 2011 року N 401/201 (далі-Положення), Державна реєстраційна служба України (Укрдержреєстр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра юстиції України та входить до системи органів виконавчої влади. Укрдержреєстр є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, якщо їх реєстрація передбачена законами, статуту територіальної громади міста Києва, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності. Укрдержреєстр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України, іншими актами законодавства України, дорученнями Президента України та Міністра юстиції України.

Таким чином, відповідач є суб'єктом владних повноважень, на якого чинним законодавством України покладені обов'язки щодо державної реєстрації прав власності на нерухоме майно та їх обтяжень.

Відносини, пов'язані з державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно всіх форм власності, їх обтяжень та правочинів щодо нерухомості регулюються Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» вiд 01.07.2004р. №1952-IV (далі за текстом - Закон України №1952) та Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011р. №703 (далі за текстом - Порядок №703).

Згідно ст. 3 Закону України №1952-IV, державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав. Права на нерухоме майно, які підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації. Державна реєстрація прав є публічною, проводиться органом державної реєстрації прав, який зобов'язаний надавати інформацію про зареєстровані права та їх обтяження в порядку, встановленому цим Законом. Державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться за місцем розташування об'єкта нерухомого майна в межах території, на якій діє відповідний орган державної реєстрації права власності та інших речових прав, крім випадків, установлених абзацами другим і третім частини п'ятої цієї статті. Державна реєстрація обтяжень речових прав проводиться незалежно від місця розташування об'єкта нерухомого майна.

Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України №1952, обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, зокрема, право власності на нерухоме майно.

Відповідно до ч.1 ст. 19 Закону України №1952, державна реєстрація прав проводиться на підставі: договорів, укладених у порядку, встановленому законом; свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих відповідно до вимог цього Закону; свідоцтв про право власності, виданих органами приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді; державних актів на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом; рішень судів, що набрали законної сили; інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації прав разом із заявою.

Відповідно до ч.1, ч.3, ч.7 ст.16 Закону України №1952, заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень подається до органу державної реєстрації прав у паперовій або електронній формі у випадках, передбачених цим Законом.

Разом із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень у паперовій формі подаються оригінали документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень, їх копії, засвідчені в установленому порядку.

Державна реєстрація прав проводиться на підставі заяви власника, іншого правонабувача, сторони правочину, за яким виникло право, уповноваженої ними особи або державного кадастрового реєстратора у випадках, передбачених цим Законом.

У відповідності до вимог статті 15 Закону України №1952 державна реєстрація прав на нерухоме майно та їх обтяжень проводиться згідно встановленого порядку.

Згідно п.1 Порядку №703, цей Порядок визначає процедуру проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав), перелік документів, необхідних для її проведення, права та обов'язки суб'єктів у сфері державної реєстрації прав, а також процедуру взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

Відповідно до п.2 Порядку №703 державну реєстрацію прав шляхом внесення записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) проводять орган державної реєстрації прав та нотаріус як спеціальний суб'єкт, на якого покладаються функції державного реєстратора прав на нерухоме майно (далі - нотаріус).

Згідно п.4 Порядку №703 у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об'єкти нерухомого майна, які розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: на підприємство як єдиний майновий комплекс, житловий будинок, будівлю, споруду або їх окремі частини, квартиру, житлове та нежитлове приміщення.

У разі коли законодавством встановлено вимогу щодо прийняття в експлуатацію об'єкта нерухомого майна, державна реєстрація права власності на нього проводиться після прийняття такого об'єкта в експлуатацію в установленому законодавством порядку.

Пунктом 7 Порядку №703 передбачено, що для проведення державної реєстрації прав заявник подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові заяву про державну реєстрацію, форму та вимоги до заповнення якої встановлює Мін'юст.

Відповідно до п.10 Порядку №703, заявник разом із заявою про державну реєстрацію подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові необхідні для такої реєстрації документи, визначені цим Порядком, їх копії, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита.

Згідно п.12 Порядку №703, під час розгляду заяви про державну реєстрацію і документів, що додаються до неї, державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно, їх обтяженнями, зокрема щодо: обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у встановлених законом випадках); повноважень заявника; відомостей про нерухоме майно, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах; наявності обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до закону; наявності факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав.

Пунктом 16 Порядку №703 передбачено, що за результатами розгляду заяви про державну реєстрацію та документів, необхідних для її проведення, державний реєстратор приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень або рішення про відмову в такій реєстрації.

Відповідно до п.18 Порядку №703, державний реєстратор на підставі прийнятого рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень вносить записи до Державного реєстру прав.

Згідно п.23 Порядку №703, державний реєстратор приймає рішення про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень виключно за наявності підстав для відмови в державній реєстрації прав, що визначені у Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Пунктом 25 Порядку №703 передбачено, що у разі проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно заінтересованою особою є власник (власники), інший правонабувач (правонабувачі), сторона (сторони) правочину, відповідно до якого виникло право власності та інше речове право.

Відповідно до п.26 Порядку №703, для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно необхідними документами є документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно та інші документи, визначені цим Порядком.

Згідно п.27 Порядку №703, документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, у тому числі є: свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією до набрання чинності цим Порядком; рішення суду, що набрало законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно.

Пунктом 92 Порядку №703 передбачено, що під час розгляду заяви про державну реєстрацію, відповідно до якої державну реєстрацію прав у Державному реєстрі прав заявлено вперше, державний реєстратор використовує дані Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державного реєстру іпотек та Державного реєстру обтяжень рухомого майна для цілей справляння державного мита та/або перенесення записів про обтяження речових прав на нерухоме майно під час проведення державної реєстрації права власності або іншого речового права на таке майно.

Відповідно до ч.1, ч.4 ст.24 Закону України №1952, у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо: заявлене право, обтяження не підлягає державній реєстрації відповідно до цього Закону; об'єкт нерухомого майна розміщений на території іншого органу державної реєстрації прав; із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень звернулася неналежна особа; подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують; заяву про державну реєстрацію прав, пов'язаних з відчуженням нерухомого майна, подано після державної реєстрації обтяжень, встановлених щодо цього майна, крім випадків, встановлених частиною дев'ятою статті 15 цього Закону; заяву про державну реєстрацію обтяжень речових прав на нерухоме майно щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем; заяву про державну реєстрацію речових прав, похідних від права власності, подано за відсутності державної реєстрації права власності, крім випадків, установлених частиною дев'ятою статті 15 цього Закону; під час подання заяви про державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс, житловий будинок, будівлю, споруду (їх окремі частини), що виникло на підставі документа, за яким правонабувач набуває також право власності на земельну ділянку, не подано заяву про державну реєстрацію права власності на земельну ділянку; після завершення п'ятиденного строку з дня отримання заявником письмового повідомлення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав не усунено обставин, що були підставою для прийняття такого рішення; заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дії; заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка не є державним кадастровим реєстратором або державним виконавцем; заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право та обтяження такого права вже зареєстровано у Державному реєстрі прав. Відмова в державній реєстрації прав та їх обтяжень з підстав, не передбачених цим Законом, заборонена.

З вищевказаного вбачається, що у відповідача відсутні підстави для відмови позивачу в задоволені заяви про державну реєстрацію права власності на майно, розташоване за адресою: АДРЕСА_1, так як надані позивачем документи є достатніми для здійснення реєстрації права власності.

Суд не приймає доводи представника відповідача з приводу не ідентичності об'єктів з огляду на наступне. З картки прийому заяви № 1779664 чітко вбачається, що разом з заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень було додано свідоцтво про право власності, за рішенням виконавчого комітету Кленівської сільської ради № 10 від 22.02.2006р. в якому вказано тип обєкта: будівлі зернотоку, тобто об'єкт був повністю ідентифікованим під час позання заяви.

Таким чином, враховуючи вищенаведені правові норми та досліджені обставин в їх сукупності, суд вважає, що відповідачем у судовому засіданні не доведено правомірність своїх дій щодо відмови у державній реєстрації прав та їх обтяжень, у зв'язку з чим позовні вимоги в цій частині є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

При цьому, враховуючи вимоги п.1 ч.2 чт.162 КАС України, суд вважає необхідним та достатнім способом захисту прав позивача обрати саме скасування рішення Державної реєстраційної служби України від 30.04.2013р. № 2086439 та зобов'язання Державної реєстраційної служби України провести державну реєстрацію прав та їх обтяжень щодо права власності на нерухоме майно, розташоване за відповідною адресою, на підставі заяви від 19.04.2013р.

З приводу позовних вимог, щодо внесення відповідних записів до державного реєстру прав, надання позивачу Витягів з Державного реєстру прав про зареєстроване право, суд зазначає, що ці позовні вимоги є похідними від зобов'язання державного реєстратора виконати реєстрацію права власності. Таким чином в цієї частині позовних вимог на час розгляду цієї адміністративної справи відсутній предмет спору, у зв'язку з чим позовні вимоги є передчасними та такими що не підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, на користь позивача підлягає стягненню з Державного бюджету України сплачений ним судовий збір у розмірі 17, 20 грн.

Керуючись ст.ст.2-15, 17-18, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України,

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Тімірязевське" до Державної реєстраційної служби України, третя особа Відділ реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Амвросіївського районного управління юстиції про визнання дій неправомірними та скасування рішення - задовольнити частково.

Скасувати рішення Державної реєстраційної служби України про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень від 30.04.2013р. №2086439.

Зобов'язати Державну реєсраційну службу України провести державну реєстрацію прав та їх обтяжень щодо права власності на нерухоме майно, розташоване за адресою: АДРЕСА_1 за субєктом: сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Тімірязевське» (ідентифікаційний код 30905313) на підставі заяви № 904849 від 19.04.2013р.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути з Державного бюджету України на користь сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Тімірязевське» витрати по сплаті судового збору у розмірі 17, 20 гривень.

Постанова прийнята у нарадчій кімнаті та проголошена її вступна та резолютивна частини 18 липня 2013 року.

Постанова в повному обсязі виготовлена 22.07.2013 року.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова в адміністративній справі може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання через Донецький окружний адміністративний суд апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Головуючий суддя Козаченко А.В.

Судді Чучко В.М.

Шинкарьова І.В.

Дата ухвалення рішення18.07.2013
Оприлюднено25.07.2013
Номер документу32571514
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/7786/13-а

Ухвала від 04.09.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С. В.

Ухвала від 20.08.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С. В.

Ухвала від 19.09.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз Л.Л.

Ухвала від 02.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз Л.Л.

Ухвала від 01.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз Л.Л.

Ухвала від 04.09.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С. В.

Ухвала від 20.08.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Білак С. В.

Постанова від 18.07.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

Постанова від 18.07.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

Ухвала від 03.06.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Козаченко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні