Справа № 413/1223/13-а
Провадження № 2-а/413/68/13
ПОСТАНОВА
Іменем України
12 березня 2013 року м. Красний Луч
Краснолуцький міський суд Луганської області
у складі: головуючого судді Ковальчук Г. Л.,
при секретарі Базь О.А.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Красний Луч адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління Пенсійного фонду України в м. Красний Луч Луганської області про визнання дій посадових осіб незаконними та зобов'язання перерахунку пенсії, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернулася до суду з адміністративним позовом до Управління Пенсійного Фонду України в м. Красний Луч Луганської області про визнання дій неправомірними та зобов"язання провести перерахунок та виплату пенсії, в обґрунтування якого вказала, що вона вийшла з 12 квітня 2011 року. Для нарахування їй пенсії в УПФУ в м. Красний Луч була надана довідка про складові заробітної плати від 06.02.2013 року № 969/04-04 за період з квітня 2009 року по березень 2011 року. Довідка підготовлена з інформацією про посадовий оклад, надбавки за високі досягнення у праці та премії. До розрахунку пенсії не було включено матеріальну допомогу на оздоровлення та соціально побутові потреби, а також індексацію. З питання перерахунку пенсії із включенням до її розрахунку сум матеріальної допомоги та індексації вона звернулась до Управління Пенсійного фонду України у м Красний Луч Луганської області. Однак, відповідно від 31.01.2013 року № 29/М-11 у задоволенні вимог їй було відмовлено. Листом Управління Пенсійного фонду України в м. Красний Луч від 31.01.2013 року № 29/М-11 їй було відмовлено в перерахунку пенсії з посиланням на те, що під час визначення заробітної плати за нормами Закону України "Про державну службу України" застосовується порядок встановлений Постановою КМУ від 31.05.2000 року № 865 "Про деякі питання вдосконалення визначення розмірів заробітку для обчислення пенсії ". Згідно зі статтею 33 Закону України "Про державну службу" заробітна плата державних службовців складається з посадових окладів, премій, доплати за ранги, надбавки за вислуги років на державній службі та інших надбавок. Крім того, у листі УПФУ без будь якого посилання на нормативно-правові документи вказано, що "допомога для вирішення соціально-побутових питань не належить до інших надбавок". Управління Пенсійного фонду України у м. Красний Луч не врахувало при прийнятті свого рішення, що для включення отриманих сум для призначення пенсій потрібно дотримання 2-х умов - включення отриманих сум оплати праці до складу заробітної плати та перерахування з сум оплати праці страхових внесків до Пенсійного фонду.
Надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань передбачено ч.6 ст.33 Закону України «Про Державну службу», де вказано, що державним службовцям можуть встановлюватися надбавки за високі досягнення у праці і виконання особливо важливої роботи, доплати за виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників та інші надбавки і доплати, а також надаватися матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань», а виплата матеріальної допомоги на оздоровлення передбачена ст. 35 цього Закону. Саме «інші надбавки» є складовою заробітної плати, передбаченої ч.2 ст.33 Закону України «Про державну службу», на яку посилається в своєму рішенні УПФУ в м. Красний Луч, в переліку ж інших надбавок і доплат, регламентованих ч.6 ст. 33 також йдеться про надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань. І саме головне, що ч.7 ст.33 Закону України «Про Державну службу» передбачено, що умови оплати праці державних службовців, розміри їх посадових окладів, надбавок, доплат, матеріальної допомоги визначаються Кабінетом Міністрів України, в даному випадку це насамперед Постанова Кабінету Міністрів України № 268. Матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань та допомога на оздоровлення при наданні щорічної відпустки виплачується згідно п.п.3 п.2 Постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 року №268 в межах затвердженого фонду оплати праці, є частиною заробітної плати, враховується при розрахунку середньої заробітної плати для розрахунку виплат згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2001 року №1266. Саме показник фонду оплати праці застосовується для оцінки розміру заробітної плати згідно ст..1.3 «Інструкції зі статистики заробітної плати», затвердженої Наказом Державного комітету статистики України від 13.01.2004 року № 5, а згідно п.2.3.3 цієї ж Інструкції у складі заробітної плати до інших заохочувальних та компенсаційних виплат включається матеріальна допомога, що має систематичний характер, надана всім, або більшості працівників (на оздоровлення, тощо), що має місце в наданні матеріальних допомог держслужбовцям. Про включення надбавок, гарантійних і компенсаційних виплат, передбачених чинним законодавством в додаткову заробітну плату ідеться також у ч.ч.2,3 ст.2 Закону України «Про оплату праці». У частині першій статті 1 Закону України від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР "Про оплату праці" встановлено, що заробітна плата - це винагорода обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу. Крім того, в п.1 Постанови КМУ № 865 від 31.05.2000 року, на яку посилаються в листі про відмову в перерахунку мені пенсії, йдеться навіть не про заробітну плату, а про середньомісячні суми виплат за 24 або 60 календарних місяців.
Ст.37 Закону України «Про Державну службу», на яку посилається Управління Пенсійного фонду України у м. Красний Луч передбачено, що пенсія державним службовцям призначається в розмірі 80% від сум їх заробітної плати, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Ст. 66 Закону України «Про пенсійне забезпечення» також передбачає, що до заробітку для обчислення пенсії включаються усі види оплати праці (виплат, доходу), на які відповідно до Закону України «Про збір на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» нараховується збір на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування. Згідно ст. 41 Закону України «Про обов'язкове державне пенсійне страхування" до заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії враховуються суми виплат (доходу), отриманих зареєстрованою особою після набрання чинності цим Законом, з яких згідно з цим Законом були фактично обчислені та сплачені страхові внески в Пенсійний фонд в межах встановленої законодавством максимальної величини заробітної плати (доходу), з яких сплачуються страхові внески. Пункт 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.2000 року № 865 також передбачає, що для нарахування пенсій, включається заробітна плата, на яку нараховується збір на обов'язкове державне пенсійне страхування на момент призначення (перерахунку) пенсії. Таким чином, чинне законодавство як загальне, так і спеціальне, відносить до складу заробітної плати для призначення пенсії державного службовця усі виплати, без винятку, з яких справляється збір на обов'язкове державне пенсійне страхування. Саме так, з врахуванням всіх виплат, з яких перераховуються внески в Пенсійний фонд, нараховується пенсія на загальних умовах, виключення ж робиться тільки для держслужбовців. Це виключення з розрахунку заробітної плати отриманих нею матеріальних допомог, яке робиться УПФУ, вважає протиправним та таким, що порушує її конституційне і законне право на отримання пенсії з урахуванням всіх складових заробітної плати, з якої перераховувався збір на обов'язкове державне пенсійне страхування. Саме виключення із заробітку держслужбовців при нарахуванні пенсій інших надбавок, матеріальної допомоги стало підставою для прийняття Постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 13.08.2010 року № 2а-4753/09/2670, залишеної без змін Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 09.11.2010 року № 2а-4753/09/2670, в висновках якої відзначено, що чинне законодавство як загальне, так і спеціальне відносять до складу заробітної плати також інші виплати. При цьому слід враховувати, що надбавки запровадженні нормативно-правовими актами, матеріальна допомога належить до додаткових видів грошового забезпечення й приймаються в розрахунок при нарахуванні пенсії лише особам, які отримували такі надбавки під час перебування на державній службі та були звільненні зі служби після їх запровадження. На виконання Постанови Окружного Адміністративного суду від 13.08.2010 року прийнята Постанова Правління Пенсійного фонду України від 14.02.2011 року № 5-1 «Про виконання рішення Окружного адміністративного суду м. Києва по справі № 2а-4753/09/2670, якою затверджена нова форма довідки про складові заробітної плати з включенням у довідку графи «Інші виплати» з їх розшифровкою. Про включення сум матеріальної допомоги на оздоровлення та на вирішення соціально- побутових питань в заробітну плату, з якої нараховується пенсія при її нарахуванні йдеться також у судовій практиці, а саме у Постанові Верховного суду України від 20.02.2012 року та в Ухвалі Вищого адміністративного суду України від 21.06.2012 року за № К-47009/09, де зазначено , що для вирішення спірних правовідносин підлягають застосуванню спеціальні норми, що визначають виплати (доходи) для обчислення пенсії зокрема, стаття 41 Закону № 1058-IV та стаття 66 Закону № 1788, натомість положення Законів № 3723-XII та № 108/95-ВР є загальними.
Враховуючи вищевідзначене, оскільки чинним законодавством Відповідач не наділений повноваженнями самостійно визначати структуру заробітної плати для обчислення розміру пенсії, а отримання нею матеріальної допомоги за останні 24 календарні місяці роботи перед зверненням за пенсією в сумі 22059,16 грн. підтверджені довідкою від 06.02.2013 року № 969/04-04, відмова Відповідача у врахуванні їй у складі заробітної плати для обчислення розміру пенсії вищевказаних сум заробітної плати, з яких утриманий збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, є діями незаконними та такими, що порушили її законне право на більший розмір пенсії. Просить визнати неправомірними та протиправними дії Управління Пенсійного фонду України у м. Красний Луч щодо відмови у врахуванні у складові заробітної плати для обчислення розміру пенсії державного службовця матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань, зобов'язати Управління Пенсійного фонду України у м. Красний Луч здійснити перерахунок та виплату їй пенсії державного службовця з 12 квітня 2011 року за довідкою УПФУ у м. Красний Луч від 06.02.2013 року № 969/04-04 про складові заробітної плати, що подається для призначення пенсії відповідно до Закону України «Про державну службу» з урахуванням матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань, а також суми індексації грошових доходів громадян, які не були включені при розрахунку пенсії та зобов'язати УПФУ у м. Красний Луч врахувати вимоги при виникненні права на черговий перерахунок пенсії відповідно до чинного законодавства України.
Від відповідача надійшло заперечення проти позову, в якому вказано, що ОСОБА_1 знаходиться на обліку в управлінні Пенсійного фонду України в м. Красному Лучі Луганської області як отримувач пенсії за нормами Закону України "Про державну службу". Відповідно до ст. 33 Закону України "Про державну службу" та Постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.2000 року № 865 "Про деякі питання удосконалення встановлення розмірів заробітку для обрахування пенсії", згідно яких заробітна плата складається із посадового окладу, доплати за ранг, надбавки за вислугу років на державній службі, премій та інших надбавок за останні 24 місяці роботи. Позивачем для перерахунку пенсії було надано довідку про заробітну плату, в якій зазначено розмір матеріальної допомоги на оздоровлення та соціально-побутові потреби. Що стосується врахування розміру матеріальної допомоги, то відповідно до інструкції зі статистики заробітної платні затвердженої Наказом Держкомітету статистики України від 13.01.2004 року №5, де мова йде про те, що до інших заохочувальних та компенсаційних виплат відносяться матеріальна допомога, що носить постійний систематичний характер. З наданої довідки не вбачається чи мала матеріальна допомога систематичний характер, чи сплачувалась раз на рік. Також, значним є той момент, що матеріальна допомога сплачується на підставі особистої заяви державного службовця та наказу про виплату. Зазначені факти свідчать про те, що матеріальна допомога не є постійною та систематичною. Виплата матеріальної допомоги залежить також і від наявності коштів у бюджеті. На підставі викладеного просять суд відмовити у задоволенні позову ОСОБА_1 у зв"язку з безпідставністю.
У судове засідання сторони не з"явилися, подали суду заяви про розгляд справи у їх відсутність.
Суд, дослідивши письмові матеріали справи та перевіривши його доказами, знаходить адміністративний позов підлягаючим частковому задоволенню, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 працювала начальником відділу бюджету УПФУ у м. Красний Луч. Стаж роботи на державній службі складає 16 роки 05 місяців 25 днів.
З 12 квітня 2011 року позивачу була призначена пенсія як державному службовцю.
29 січня 2013 року позивач звернулася до відповідача із заявою про перерахунок пенсії, в якій просила перерахувати призначену їй у 2011 році пенсію, у зв"язку з тим, що у порушення діючого законодавства при нарахуванні пенсії не були включені суми матеріальної допомоги на оздоровлення та соціально-побутові потреби, які згідно довідки УПФУ у м. Красний Луч Луганської області УПФУ від 06.02.2013 року були виплачені їй за період з квітня 2009 року по березень 2011 року в сумі 22059,16 грн., що значно зменшило середньомісячну заробітну плату, з якої їй було нараховано пенсію.
31 січня 2013 року Управління ПФУ в м. Красний Луч Луганської області своїм листом № 29/М-11 відмовило позивачу в перерахунку пенсії, посилаючись на те, що під час визначення заробітної плати для обчислення пенсії за нормами Закону України "про державну службу" застосовується порядок, встановлений Постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2000 року № 865 "Про деякі питання вдосконалення визначення розмірів заробітку для обчислення пенсії". Згідно зі ст. 33 Закону України "Про державну службу" заробітна плата державних службовців складається з посадових окладів, премій, доплати за ранги, надбавки за вислугу років на державній службі та інших надбавок. Оскільки індексація, допомога на оздоровлення та матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань не належить до інших надбавок, підстав для врахування їх у заробітну плату для визначення розміру пенсії немає.
Згідно вищевказаного листа УПФУ в м. Красний Луч від 31.01.2013 року пенсія ОСОБА_1 була призначена з 12.04.2011 року відповідно до Закону України "Про державну службу" при стажі роботи на державній службі 16 роки 05 місяців 25 днів. Заробітна плата для розрахунку пенсії позивача склала 3642,71 грн., яка була розрахована відповідно до довідок про складові заробітної плати (надбавки та премії за останні 24 календарні місяці роботи перед звернення за пенсією), а саме посадовий оклад - 1196 грн., надбавка за ранг - 100 грн., надбавка за вислугу років - 324 грн., надбавка за високі досягнення у праці за виконання особливо важливої роботи - 794,98 грнпремія відповідно до Постанови КМУ № 268 від 09.03.2006 року - 1102,25 грн., премія до державних, професійних свят та бездоганну працю - 125,48 грн.
Розмір пенсії позивача станом 01.01.2013 року склав 3642,71 грн. х 86 % = 3132,73 грн.
Згідно довідки УПФУ в м. Красний Луч Луганської області № 969/04-04 від 06.01.2013 року про складові заробітної плати за період з квітня 2009 року по березень 2011 року в сумі 22059,16 грн. Крім того, в довідку УПФУ в м. Красний Луч була включена індексація грошових доходів громадян, яка проводиться у випадках, коли величина цін перевищує поріг індексації, встановленої в розмірі 101%. Індексації підлягають грошові доходи в межах прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. На нараховану суму індексації нараховуються збори на загальне обов'язкове державне пенсійне страхування, які є складовою заробітної плати і входять до складу фонду оплати праці. В порушення вимог ст.37 Закону №3723-ХІІ, ст.66 Закону України «Про пенсійне забезпечення» робітниками пенсійного фонду до заробітку для обчислення пенсії не було включено суми індексації як «вид оплати праці», на які нараховується збір на загальне обов'язкове державне пенсійне страхування.
Отже, судом встановлено, що позивач на момент звільнення у зв'язку з виходом на пенсію отримувала допомогу на оздоровлення та матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань, а також індексацію грошових доходів громадян.
Застосовуючи норми матеріального права, суд виходить з наступного.
Відповідно до ст.37 Закону України «Про державну службу" на одержання пенсії державних службовців мають право чоловіки, які досягли віку 62 роки, та жінки, які досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за наявності страхового стажу, необхідного для призначення пенсії за віком у мінімальному розмірі, передбаченого абзацом першим частини першої статті 28 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», у тому числі стажу державної служби не менш як 10 років, та які на час досягнення зазначеного віку працювали на посадах державних службовців, а також особи, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, незалежно від місця роботи на час досягнення зазначеного віку. Пенсія державним службовцям призначається в розмірі 80 відсотків суми їх заробітної плати, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, а особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, - у розмірі 80 відсотків заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та рангу за останнім місцем роботи на державній службі, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.
Згідно ч.2 ст.33 Закону України «Про державну службу" заробітна плата державних службовців складається з посадових окладів, премій, доплати за ранг, надбавки за вислугу років на державній службі та інших надбавок.
Згідно ч.5 ст.33 Закону України «Про державну службу" надбавка за вислугу років виплачується державним службовцям щомісячно у відсотках до посадового окладу з урахуванням доплати за ранг і залежно від стажу державної служби у таких розмірах: понад 3 роки - 10, понад 5 років - 15, понад 10 років - 20, понад 15 років - 25, понад 20 років - 30, понад 25 років - 40 відсотків.
Частина 7 ст.33 цього Закону встановлює, що умови оплати праці державних службовців, розміри їх посадових окладів, надбавок, доплат і матеріальної допомоги визначаються Кабінетом Міністрів України.
У частині першій статті 1 Закону України від 24 березня 1995 року "Про оплату праці" встановлено, що заробітна плата це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу.
Статтею 2 цього Закону визначено структуру заробітної плати, до якої входить: основна та додаткова заробітна плата, а також заохочувальні та компенсаційні виплати.
Аналіз наведених положень дає підстави для висновку, що матеріальна допомога на оздоровлення та допомога для вирішення соціально-побутових питань входила до системи оплати праці державного службовця.
Крім того, статтею 66 Закону України від 5 листопада 1991 року "Про пенсійне забезпечення" врегульовано види оплати праці, що враховуються при обчисленні пенсій.
Відповідно до частини першої статті 66 цього Закону до заробітку для обчислення пенсії включаються всі види оплати праці (виплат, доходу), на які відповідно до Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування" нараховується збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, в межах максимальної величини фактичних витрат на оплату праці найманих працівників, оподатковуваного доходу (прибутку), сукупного оподатковуваного доходу (граничної суми заробітної плати (доходу), з яких справляються страхові внески (збори) до соціальних фондів, що діяла на день одержання зазначеного заробітку (виплат, доходу).
Стаття 41 Закону України від 9 липня 2003 року "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" визначає виплати (доходи), що враховуються в заробітну плату (дохід) застрахованої особи для обчислення пенсії. Так, зокрема до такого доходу (заробітної плати) враховуються: суми виплат, отримуваних застрахованою особою після набрання чинності цим Законом, з яких згідно з цим Законом були фактично нараховані (обчислені) та сплачені страхові внески; суми виплат, отримуваних застрахованою особою до набрання чинності цим Законом, у межах сум, на які відповідно до законодавства, що діяло раніше, нараховувалися внески на державне соціальне страхування або збір на обов'язкове державне пенсійне страхування.
За змістом наведених норм отримувані застрахованою особою суми виплат, з яких були фактично нараховані та сплачені страхові внески або збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, враховуються в заробіток (дохід) застрахованої особи для обчислення пенсії, незалежно від того, чи входять вони до структури заробітної плати.
Такі висновки викладено в постанові Верховного Суду України від 20 лютого 2012 року в справі за аналогічним позовом фізичної особи до Державної податкової інспекції у м. Харцизьку Донецької області, Управління Пенсійного фонду України в м. Харцизьку Донецької області про визнання неправомірними дій та зобов'язання вчинити дії.
Згідно частини першої статті 244-2 КАС України рішення Верховного Суду України, прийняте за результатами розгляду заяви про перегляд судового рішення з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, є обов'язковим для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить зазначені норми права, та для всіх судів України. Суди зобов'язані привести свою судову практику у відповідність з рішенням Верховного Суду України.
Те саме стосується і сум індексації заробітної плати, на які також було нараховано страхові внеси на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, а з 01.01.2011 - єдиний внесок на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.
Відповідно до Закону України "Про загальнообов?язкове державне пенсійне страхування" нарахування пенсії, перерахунок пенсії та її виплата здійснюється з часу звернення особи за таким перерахунком та виплатою.
Згідно до діючого законодавства, якщо особа звертається до Пенсійного Фонду України до 15 числа включно, то пенсія перераховується з початку місяця. Якщо особа звертається після 15 числа, то пенсія перераховується з 1 числа наступного місяця.
Таким чином, суд вважає необхідним визнати неправомірними та протиправними дії Управління Пенсійного фонду України у м. Красний Луч Луганської області щодо відмови у врахуванні позивачу у складові заробітної плати для обчислення розміру пенсії державного службовця матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань, а також суми індексації грошових доходів громадян та зобов'язати Управління Пенсійного фонду України у м. Красний Луч Луганської області здійснити перерахунок та виплату їй пенсії державного службовця з 25 серпня 2012 року за довідкою УПФУ у м. Красний Луч від 06.01.2013 року № 969/04-04 про складові заробітної плати, що подається для призначення пенсії відповідно до Закону України «Про державну службу» з урахуванням матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань, а також суми індексації грошових доходів громадян.
Також суд вважає необхідним зобов'язати УПФУ в м. Красний Луч Луганської області врахувати ці вимоги при виникненні права позивача на черговий перерахунок пенсії відповідно до чинного законодавства України.
В іншій частині позовних вимог суд вважає необхідним відмовити за необґрунтованістю.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.8, 19, 22, 46, 92, 117 Конституції України, Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 року, ст.ст. 2, 11, 17, 18, 87, 94, 99, 100, 122, 18-163, 244-2 КАС України, ст.ст. 66, 87 Закону України "Про пенсійне забезпечення", ст.ст. 41, 46 Закону України "Про обов2язкове державне пенсійне страхування", Законом України "Про оплату праці", Законом України "Про державну службу", Постановою Верховного Суду України від 20.02.2012 року, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1 задовольнити частково.
Визнати неправомірними та протиправними дії Управління Пенсійного фонду України у м. Красний Луч Луганської області щодо відмови у врахуванні позивачу у складові заробітної плати для обчислення розміру пенсії державного службовця матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань, а також суми індексації грошових доходів громадян.
Зобов'язати Управління Пенсійного фонду України у м. Красний Луч Луганської області здійснити перерахунок та виплату їй пенсії державного службовця з 25 серпня 2012 року відповідно до довідки УПФУ у м. Красний Луч від 06.01.2013 року № 969/04-04 про складові заробітної плати, що подається для призначення пенсії відповідно до Закону України «Про державну службу» з урахуванням матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань, а також суми індексації грошових доходів громадян.
Зобов'язати Управління Пенсійного Фонду у м. Красний Луч Луганської області врахувати всі види оплати праці, на які нараховуються збір на обов"язкове державне пенсійне страхування, включаючи суми матеріальної допомоги на оздоровлення та вирішення соціально-побутових питань, як складові заробітної плати, з якої проводиться нарахування пенсії ОСОБА_1 при виникненні права на черговий перерахунок пенсії відповідно до чинного законодавства України.
В іншій частині позовних вимог ОСОБА_1 відмовити за необґрунтованістю.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Адміністративного апеляційного суду міста Донецька через Краснолуцький міський суд Луганської області протягом 10 днів з моменту проголошення.
Головуючий Г.Л. Ковальчук
Суд | Краснолуцький міський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 28.03.2013 |
Оприлюднено | 06.08.2013 |
Номер документу | 32737788 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Краснолуцький міський суд Луганської області
Ковальчук Г. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні