Ухвала
від 31.07.2013 по справі 812/5810/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.1.5

УХВАЛА

31 липня 2013 року Справа № 812/5810/13-а

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Мирончук Н.В.

при секретарі: Черніковій Я.В.

за участі представників сторін:

заявника - Лінько Є.С.,

позивача - Бухорського К.П.

розглянувши в відкритому судовому засіданні заяву Комунального підприємства «Житремонт - Антрацит» про розстрочення виконання судового рішення за адміністративним позовом Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Комунального підприємства "Житремонт-Антрацит" про стягнення коштів в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість у сумі 436620,99 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 18 липня 2013 року позовні вимоги Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Комунального підприємства "Житремонт-Антрацит" про стягнення коштів в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість у сумі 436620,99 грн. задоволено повністю.

26 липня 2013 року представник відповідача звернувся до суду з заявою про розстрочення виконання судового рішення.

В обґрунтування заяви заявник зазначив, що у зв'язку з відсутності дотацій з місцевого бюджету виконання зазначеної постанови у повному обсязі є неможливим, оскільки підприємство знаходиться у скрутному матеріальному становищі.

Відповідно до бухгалтерської звітності документації підприємства за 3 місяці, заявник має дохід 1927,50 тис. грн., та витрати операційної діяльності підприємства 4296,4 тис. грн., що свідчить про збитковість підприємства і неможливість самостійно здійснювати погашення боргу.

На підставі викладеного, заявник просить суд розстрочити виконання постанови строком на 1 рік, починаючи з серпня 2013 року, а саме, по 36385,08 грн. щомісячно, протягом наступних 12 місяців.

Заявник під час судового розгляду зазначеної заяви просив її задовольнити та надати відповідачу розстрочку виконання постанови по справі № 812/5810/13-а.

Представник позивача проти задоволення заяви про розстрочення виконання рішення суду не заперечував.

Заслухавши пояснення сторін, розглянувши заяву Комунального підприємства «Житремонт - Антрацит» про розстрочення виконання судового рішення, суд приходить до наступного.

Відповідно до ст.169 КАС України, суд може з власної ініціативи або за заявою особи, що брала участь у справі, чи іншої заінтересованої особи виправити допущені в судовому рішенні цього суду описки, очевидні арифметичні помилки незалежно від того, набрало судове рішення законної сили чи ні.

Під час дослідження постанови ЛОАС від 18 липня 2013 року по справі № 812/5810/13-а, судом було виявлено описку у резолютивній частині постанови а саме: замість «Стягнути кошти в сумі 436620,99 грн. (чотириста тридцять шість тисяч шістсот двадцять гривень 99 копійок) з Комунального підприємства "Житремонт-Антрацит" (94613, Луганська область, м. Антрацит, вул. Петровського, 17; і.к.36621644) в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість на р/р 31114029700010, код платежу 14010100, отримувач Антрацитівське УД КСУ Луганської області, код отримувача 37983403, банк: ГУ ДКСУ в Луганській області, МФО 804013, за рахунок готівки, що належить Комунальному підприємству «Житремонт-Антрацит», судом помилково було зазначено: «Стягнути кошти в сумі 436620,99 грн. (чотириста тридцять шість тисяч шістсот двадцять гривень 99 копійок) з Комунального підприємства "Житремонт-Антрацит" (94613, Луганська область, м. Антрацит, вул. Петровського, 17; і.к.36621644) в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість на р/р 31114029700010, код платежу 14010100, отримувач Антрацитівське УД КСУ Луганської області, код отримувача 37983403, банк: ГУ ДКСУ в Луганській області, МФО 804013, з наявних розрахункових рахунків у банках, обслуговуючих платника податків».

Суд вважає можливим виправити зазначену описку в резолютивній частині постанови ЛОАС від 18 липня 2013 року, зазначивши замість «Стягнути кошти в сумі 436620,99 грн. (чотириста тридцять шість тисяч шістсот двадцять гривень 99 копійок) з Комунального підприємства "Житремонт-Антрацит" (94613, Луганська область, м. Антрацит, вул. Петровського, 17; і.к.36621644), в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість на р/р 31114029700010, код платежу 14010100, отримувач Антрацитівське УД КСУ Луганської області, код отримувача 37983403, банк: ГУ ДКСУ в Луганській області, МФО 804013, з наявних розрахункових рахунків у банках, обслуговуючих платника податків» - «Стягнути кошти в сумі 436620,99 грн. (чотириста тридцять шість тисяч шістсот двадцять гривень 99 копійок) з Комунального підприємства "Житремонт-Антрацит" (94613, Луганська область, м. Антрацит, вул. Петровського, 17; і.к.36621644) в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість на р/р 31114029700010, код платежу 14010100, отримувач Антрацитівське УД КСУ Луганської області, код отримувача 37983403, банк: ГУ ДКСУ в Луганській області, МФО 804013, за рахунок готівки, що належить Комунальному підприємству «Житремонт-Антрацит»

Згідно із ст. 263 КАС України - за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду, який видав виконавчий документ, із поданням, а сторона виконавчого провадження із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Суд розглядає питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в десятиденний строк у судовому засіданні з викликом заявника та осіб, які беруть участь у справі і у виняткових випадках може відстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення.

Відповідно до п.10 постанови Пленуму Верховного Суду України від 26.12.2003р. № 14 "Про практику розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність органів і посадових осіб державної виконавчої служби та звернення учасників виконавчого провадження», при вирішенні заяв державного виконавця чи сторони про відстрочку чи розстрочку виконання рішення суду потрібно мати на увазі, що відповідно до ст. 263 КАС України - їх задоволення можливе лише у виняткових випадках, які суд визначає виходячи з особливого характеру обставин, що ускладнюють або виключають виконання рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо).

Підставою для розстрочення виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у строк встановлений судом, тому всі ці обставини повинні бути доведені заявником.

Також суд зазначає, що відповідно до Закону України від 21 квітня 1999 року № 606-ХІV "Про виконавче провадження" (в редакції Закону України від 04 листопада 2010 року № 2677-VI "Про внесення змін до Закону України "Про виконавче провадження" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)" визначено умови і порядок виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), що відповідно до закону підлягають примусовому виконанню у разі невиконання їх у добровільному порядку.

Згідно статті 1 зазначеного вище Закону, виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження та примусове виконання рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій органів і посадових осіб, визначених у цьому Законі, що спрямовані на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), які провадяться на підставах, в межах повноважень та у спосіб, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону та інших законів, а також рішеннями, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню (далі - рішення).

Законом України "Про виконавче провадження" передбачено, що примусове виконання рішень здійснюється державною виконавчою службою на підставі виконавчих документів, визначених цим Законом.

Відповідно до статті 11 Закону України "Про виконавче провадження", сторонами у виконавчому провадженні є стягувач і боржник. Стягувачем є фізична або юридична особа, на користь чи в інтересах якої видано виконавчий документ. Боржником є фізична або юридична особа, визначена виконавчим документом.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено під час судового засідання, виконавчий лист у справі № 812/5810/13-а, судом виданий не був, постанова набрала законної сили лише 30.07.2013 року, а сама заява була подана до суду 26.07.2013 року, отже, зазначене свідчить про передчасність звернення відповідача із заявою про відстрочення виконання судового рішення і як наслідок, зумовлює висновок про відсутність у заявника статусу сторони виконавчого провадження, що виключає розгляд питання про відстрочення виконання судового рішення.

Також суд зазначає, що заявником суду не наданий погоджений графік розстрочення виконання рішення суду.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення заяви Комунального підприємства «Житремонт - Антрацит» про розстрочення виконання судового рішення за адміністративним позовом Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Комунального підприємства "Житремонт-Антрацит" про стягнення коштів в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість у сумі 436620,99 грн.

Керуючись ст. 169, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, -

УХВАЛИВ:

Виправити описку в резолютивній частині постанови ЛОАС від 18 липня 2013 року, а саме: замість - «Стягнути кошти в сумі 436620,99 грн. (чотириста тридцять шість тисяч шістсот двадцять гривень 99 копійок) з Комунального підприємства "Житремонт-Антрацит" (94613, Луганська область, м. Антрацит, вул. Петровського, 17; і.к.36621644) в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість на р/р 31114029700010, код платежу 14010100, отримувач Антрацитівське УД КСУ Луганської області, код отримувача 37983403, банк: ГУ ДКСУ в Луганській області, МФО 804013, з наявних розрахункових рахунків у банках, обслуговуючих платника податків», зазначити: «Стягнути кошти в сумі 436620,99 грн. (чотириста тридцять шість тисяч шістсот двадцять гривень 99 копійок) з Комунального підприємства "Житремонт-Антрацит" (94613, Луганська область, м. Антрацит, вул. Петровського, 17; і.к.36621644), в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість на р/р 31114029700010, код платежу 14010100, отримувач Антрацитівське УД КСУ Луганської області, код отримувача 37983403, банк: ГУ ДКСУ в Луганській області, МФО 804013, за рахунок готівки, що належить Комунальному підприємству «Житремонт-Антрацит».

У задоволенні заяви Комунального підприємства «Житремонт - Антрацит» про розстрочення виконання судового рішення за адміністративним позовом Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Комунального підприємства "Житремонт-Антрацит" про стягнення коштів, в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість у сумі 436620,99 грн. - відмовити.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України та набирає законної сили відповідно до ст. 254 КАС України.

Суддя Н.В. Мирончук

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.07.2013
Оприлюднено02.08.2013
Номер документу32738139
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/5810/13-а

Ухвала від 27.08.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ципко

Ухвала від 31.07.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.В. Мирончук

Ухвала від 29.07.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.В. Мирончук

Ухвала від 03.07.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.В. Мирончук

Постанова від 18.07.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.В. Мирончук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні