Постанова
від 30.07.2013 по справі 812/6012/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.2.1

ПОСТАНОВА

Іменем України

30 липня 2013 року Справа № 812/6012/13-а

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого - судді Дибової О.А.

при секретарі судового засідання Олейнік О.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративний позов Публічного акціонерного товариства «Племінне птахо господарство «Комунарське» до Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень від 21.02.2013 № 0000031225, 0000041225, -

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Публічного акціонерного товариства «Племінне птахо господарство «Комунарське» до Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень від 21.02.2013 № 0000031225, 0000041225.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив наступне.

Алчевською об'єднаною державною податковою інспекцією Луганської області Державної податкової служби, відповідно до наказу Алчевської ОДПІ від 26.12.2012 №944, проведено документальну невиїзну перевірку своєчасності сплати узгодженої суми податкових зобов'язань з податку на додану вартість Публічним акціонерним товариством «Племінне птахогосподарство «Комунарське» згідно декларації з ПДВ (скороченої) за січень-березень, травень, червень, серпень-грудень 2011 року, січень 2012 року, за результатами якої складений Акт від 27.12.2012 №37/153-00851525.

Згідно висновку Акту перевірки, ПАТ «ППГ «Комунарське» порушено граничний термін сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, встановлені п. 57.1 ст.57, п.2 ст. 203 ПК України та п. 3 Порядку акумулювання сільськогосподарськими підприємствами сум податку на додану вартість на спеціальних рахунках, відкритих у банках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 №11. Згідно з п.126.1 ст.126 ПК України за затримання сплати узгодженої суми податкових зобов'язань до ПАТ «ППГ «Комунарське» передбачено застосування штрафних санкцій по деклараціям з ПДВ (скороченої) у розмірі: 20% за затримання сплати на 159 календарних днів у сумі 23390,40 грн.; 10% за затримання сплати на 28 календарних днів у сумі 10700,90 грн., всього на суму 34091,30 грн.

21.02.2013 Алчевською ОДПІ винесено податкові повідомлення - рішення №0000031225 у сумі 23390,40 грн., №0000041225 у сумі 10700,90 грн., якими ПАТ «ППГ «Комунарське» нараховані штрафні санкції за затримку сплати сум грошового зобов'язання.

ПАТ «ППГ «Комунарське» є сільськогосподарським підприємством та відповідно до Податкового кодексу України є суб'єктом спеціального режиму оподаткування.

Відповідно до п. 209.1 ст. 209 ПК України резидент, який провадить підприємницьку діяльність у сфері сільського і лісового господарства та рибальства та відповідає критеріям, встановленим у пункті 209.6 цієї статті (далі сільськогосподарське підприємство), може обрати спеціальний режим оподаткування.

Пунктом 209.2. ст. 209 ПК України передбачено що згідно із спеціальним режимом оподаткування сума податку на додану вартість, нарахована сільськогосподарським підприємством на вартість поставлених ним сільськогосподарських товарів/послуг, не підлягає сплаті до бюджету та повністю залишається в розпорядженні такого сільськогосподарського підприємства для відшкодування суми податку, сплаченої (нарахованої) постачальнику на вартість виробничих факторів, за рахунок яких сформовано податковий кредит, а за наявності залишку такої суми податку - для інших виробничих цілей. Зазначені суми податку на додану вартість акумулюються сільськогосподарськими підприємствами на спеціальних рахунках, відкритих в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України №11 від 12.01.2011 року затверджено Порядок акумулювання сільськогосподарськими підприємствами сум податку на додану вартість на спеціальних рахунках, відкритих у банках та/або органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Відповідно п. 4 Порядку сума податку на додану вартість, що акумулюється на спеціальному рахунку, не підлягає вилученню до державного бюджету і використовується сільськогосподарським підприємством відповідно до пункту 209.2 статті 209 Кодексу, а починаючи з 1 січня 2018 р. перераховується на поточний рахунок сільськогосподарського підприємства.

Отже вказаним Порядком визначено, що податок на додану вартість, що підлягає сплаті (перерахуванню) сільськогосподарським підприємством відповідно до податкової декларації, повинен бути перерахований платником податку саме з поточного рахунку на спеціальний рахунок, які відкрито у банку.

25.02.2004 постановою Відділу державної виконавчої служби Перевальського районного управління юстиції було накладено арешт на кошти ПАТ «ППГ «Комунарське» в сумі 28098,50 грн., які знаходяться на розрахункових рахунках в Алчевському відділені АКБ «Укрсоцбанк»: № 26043580000141, 26042580000142, 26041580000143.

25.02.2004 постановою Відділу державної виконавчої служби Перевальського районного управління юстиції було накладено арешт на кошти ПАТ «ППГ «Комунарське» в сумі 28098,50 грн., які знаходяться на розрахункових рахунках в Алчевському відділені АКБ «Укрсоцбанк»: № 26003300014, 260011010944, 26046301014, 26045302014, 26044580000140.

19.05.2005 постановою Відділу державної виконавчої служби Перевальського районного управління юстиції було накладено арешт на кошти ПАТ «ППГ «Комунарське» в сумі 24158,30 грн., які знаходяться на розрахункових рахунках в Алчевському відділені АКБ «Укрсоцбанк»: № 26040580000144, 26049580000145, 26062580000014, 26006580000014, 26041580000143, 26042580000142, 26043580000141.

06.05.2006 постановою Відділу державної виконавчої служби Перевальського районного управління юстиції було накладено арешт на кошти ПАТ «ППГ «Комунарське» в сумі 116833,32 грн., які знаходяться на розрахункових рахунках в Луганському обласному ФАКБ «Укрсоцбанк»: №№ 2604958005801, 26002580569221, 26005580566953, 26006580566952, 26007580566951, 26040580566952, 260044580566951, 26043580566959, 260044580566958, 26045580566957, 26046580566956, 26047580566955, 26048580566954, 26049580566953.

03.09.2008 постановою Відділу державної виконавчої служби Перевальського районного управління юстиції було накладено арешт на кошти ПАТ «ППГ «Комунарське» в сумі 27859,86 грн., які знаходяться на розрахункових рахунках в Луганському обласному ФАКБ «Укрсоцбанк»: № 2604958005801, 26002580568221, 26003580566955, 26004580566954, 26005580566953, 26006580566952, 26007580566951, 26040580566952,26041580156695, 26041580566951, 26043580566959, 26044580566958, 26045580566957,26046580566956, 26047580566955, 26048580256695, 26048580566954, 26049580566953, 26159580566951.

Згідно довідки Алчевського відділення ПАТ «Укрсоцбанк» від 01.07.2013 №233/1 на поточні рахунки ПАТ «ППГ «Комунарське»: № 26000000109823, 26009000109824, 26008000109825, 26007000109826, 2600600019827, 26005000109828, 26000000109931, 26046000004982, 26043000005014, 26042000005015, 26041000005016, 26048000005019, 26048000005020, 26047000005021, 26046000005022,26045000005023,26044000005024, 26043000005025, 26042000005026 (відкриті при реорганізації 04.05.2011), протягом 2006 - 2009 років накладено арешт на кошти. 04.05.2011 ПАТ «ППГ «Комунарське» у банку відкрито спеціальні рахунки № 26040000006094, 26042000006100.

14.02.2013 ВДВС у Перевальському РУЮ знято арешт з поточного рахунку №26005000109828.

У період дії постанов Відділу державної виконавчої служби Перевальського районного управління юстиції в Луганській області про накладення арешту на кошти на поточних рахунках в банку, у який входить період що перевірявся, ПАТ «ППГ «Комунарське» не мало фактичної можливості виконувати свої зобов'язання відповідно до Порядку, та своєчасно перераховувати з поточних рахунків на спеціальний рахунок нараховані суми ПДВ, а тому нарахування Алчевською ОДПІ штрафних санкцій за Актом перевірки є неправомірним.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, надав пояснення, аналогічні викладеним у позовній заяві, просив визнати протиправними дії щодо проведення перевірки та визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення від 21.02.2013 № 0000031225, 0000041225.

Представник відповідача позовні вимоги не визнав, надав заперечення у яких просив відмовити у задоволенні позовних вимог з огляду на таке.

Платником податків самостійно визначені грошові зобов'язання з податку на додану вартість у податкових деклараціях з ПДВ (скорочених): за січень 2011 року від 21.02.2011 № 900663715 з граничним терміном сплати 02.03.2011 на суму 32235,00 грн. погашалися за рахунок перерахування грошових коштів за платіжними дорученнями від 05.07.2011 № 94220 в сумі 748,00 грн., від 08.07.2011 № 00018 у сумі 4830 грн., від 11.07.2011 № 00091 у сумі 1030,00 грн., від 22.07.2011 № 173 в сумі 2500,00 грн., від 25.07.2011 № 37 в сумі 4680,00 грн., від 04.08.2011 № 85 в сумі 4020,00 грн., від 08.08.2011 № 142 частково в сумі 14427,00 грн.; за лютий 2011 року - платіжне доручення від 08.08.2011 № 142 в сумі 1060,00 грн., за березень 2011 року - п/д від 08.08.2011 № 142 - 10884,00 грн.; за травень 2011 року - п/д від 18.08.2011 № 50 - 8660,00 грн.; за червень 2011 року - п/д від 18.08.2011 № 50 - 456,00 грн., 225.08.201 № 2403,00 грн.; за липень 2011 року - п/д від 22.08.2011 № 42 - 804,00 грн., від 22.08.2011 № 36 - 3210,00 грн., від 27.09.2011 № 65 - 27800,00 грн., від 27.09.2011 № 52 - 29000,00 грн., від 13.10.2011 № 66 - 2800,00 грн., від 20.10.2011 № 23 - 7900,00 грн., 42763,00 грн.; за вересень 2011 року - п/д від 25.10.2011 № 105 - 2000,00 грн., від 02.11.2011 № 50 - 390,00 грн., від 08.11.2011 № 63 - 10709,00 грн.; за жовтень 2011 року - п/д від 08.11.2011 № 63 - 9691,00 грн., від 10.11.2011 № 110 - 20000,00 грн., від 14.11.2011 № 53 - 1000,00 грн., від 16.11.2011 № 77 - 10000,00 грн., від 18.11.2011 № 52 - 350,00 грн., 25.11.2011 № 52 - 8800,00 грн., від 02.12.2011 № 37 - 25000,00 грн., від 05.12.2011 № 75 - 3675,00 грн., від 19.12.2011 № 105 - 7036,00 грн.; за листопад 211 року - п/д від 19.12.2011 № 105 - 584,00 грн., від 22.12.2011 № 72 - 7885,00 грн., від 19.01.2012 № 60 - 2750,00 грн., від 23.01.2012 № 62 - 7020,00 грн., від 27.01.2012 № 35 - 940,00 грн., від 02.02.2012 № 52 - 1110,00 грн., від 06.02.2012 № 102 - 1400,00 грн., від 15.02.2012 № 91 - 1400,00 грн., 24.02.2012 № 33 - 8400,00 грн., від 29.02.2012 № 42 - 1400,00 грн., від 06.03.2012 № 162 - 1400,00 грн., від 12.03.2012 № 36 - 1400,00 грн., від 13.03.2012 № 38 - 3560,00 грн., від 15.03.2012 № 52 - 1900,00 грн., від 15.03.2012 № 79 - 7417,00 грн.; за грудень 2011 року - п/д від 15.03.2012 - 5743,00 грн., від 20.03.2012 № 56 - 11840,00 грн.; за січень 2012 року - п/д від 20.03.2012 № 56 - 7567,00 грн., від 20.03.2012 № 55 - 8100,00 грн.

Відповідно до ст. 126 ПК України визначено, що у разі, якщо платник податків сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступним за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

З огляду на зазначене, відповідач вважає, що вимоги позивача не підлягають задоволенню повністю.

Суд заслухавши пояснення представника позивача та представника відповідача, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст. 69-72 КАС України, суд прийшов до наступного.

Ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

У відповідності з Конституцією України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій, чи бездіяльності органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

У відповідності зі ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах про оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень слід перевіряти, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України, з виконанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), безсторонньо (неупереджено), добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія), з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення, своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Порядок складення та подання податкової звітності врегульовано главою 2 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (надалі - ПК України).

Відповідно до п.п. 48.1 - 48.3 ст. 48 ПК України податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями пункту 46.5 статті 46 цього Кодексу та чинному на час її подання.

Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов'язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору.

Податкова декларація повинна містити такі обов'язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація;звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування органу державної податкової служби, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток посадових осіб платника податків; підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

Згідно з п. 48.5.1. п. 48.5. ст. 48 ПК України податкова декларація повинна бути підписана керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до органу державної податкової служби. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником та особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку.

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належать до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів.

Відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років, несе власник (власники) або уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів.

Відповідно до п. 2.10 Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій, затвердженого наказом ДПА України від 21.06.2001 р. №253 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 6 липня 2001 р. за N 567/5758 - (далі Порядок №253), узгоджене податкове зобов'язання - податкове зобов'язання платника податків, нараховане податковим органом, вважається узгодженим у день отримання платником податку податкового повідомлення (за винятком випадків, коли платник податків) розпочинає процедуру апеляційного узгодження).

Відповідно до п. 4.9 Порядку №253, якщо податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, то працівник структурного підрозділу, у якому складено таке податкове повідомлення, на підставі інформації від структурного підрозділу, до функцій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, або відповідальна особа, визначена керівником податкового органу для виконання таких функцій, у день надходження до податкового органу такої інформації оформляє відповідний акт, у якому вказує причину, яка призвела до неможливості вручення податкового повідомлення.

Відповідно до п. 49.1. ст. 49 Податкового Кодексу України податкова декларація подається за звітний період до органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податку.

В Податковому Кодексі України зазначено, що податкове зобов'язання - це самостійно визначене платником податків у податковій декларації зобов'язання, яке вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації. Зазначене податкове зобов'язання не може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку. Якщо у майбутніх податкових періодах платник податків самостійно виявляє помилки у показниках раніше поданої податкової декларації, такий платник податків має право надати уточнюючий розрахунок. Платник податків має право не подавати такий розрахунок, якщо такі уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки були самостійно виявлені. Форма уточнюючих розрахунків визначається у порядку, встановленому для податкових декларацій.

Як вбачається з матеріалів справи, Публічне акціонерне товариства «Племінне птахогосподарство «Комунарське» зареєстроване Перевальською районною державною адміністрацією Луганської області 20.05.1999 (Т. 1 а.с. 13)

Відповідно до Наказу від 26.12.2012 № 944 Алчевська ОДПІ Луганської області ДПС провела перевірку Публічне акціонерне товариства «Племінне птахогосподарство «Комунарське». (Т. 1 а.с. 17)

За результатами перевірки відповідачем складено акт від 27ю12.2012 № 37/153/00851525 «Про результати документальної невиїзної перевірки своєчасності сплати узгодженої суми податкових зобов'язань з податку на додану вартість ПАТ ППГ «Комунарське» (код 00851525), згідно декларації з ПДВ (скороченої) за січень - березень, травень, червень, серпень - грудень 2011 року, січень 2012 року. (Т.1 а.с. 18)

За результатами перевірки відповідачем винесені податкові повідомлення - рішення від 21.02.2013 № 000031225, № 0000041225 (а.с. 31 - 32)

Позивач оскаржив податкові повідомлення - рішення до ДПС у Луганської області, Міністерства доходів і зборів України, проте вони залишились без змін (Т. 1 а.с. 34 - 48)

Згідно висновку Акту перевірки, ПАТ «ППГ «Комунарське» порушено граничний термін сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, встановлені п. 57.1 ст.57, п.2 ст. 203 ПК України та п. 3 Порядку акумулювання сільськогосподарськими підприємствами сум податку на додану вартість на спеціальних рахунках, відкритих у банках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 №11.

Згідно з п.126.1 ст.126 ПК України за затримання сплати узгодженої суми податкових зобов'язань до ПАТ «ППГ «Комунарське» нараховані штрафні санкції по деклараціям з ПДВ (скороченої) у розмірі: 20% за затримання сплати на 159 календарних днів у сумі 23390,40 грн.; 10% за затримання сплати на 28 календарних днів у сумі 10700,90 грн., всього на суму 34091,30 грн.

Вирішуючи справу по суті та в межах позовних вимог, суд виходив з наступного.

Відповідно до статі 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Зазначена норма дає підстави для висновку про те, що діяльність органів або посадових осіб, які здійснюють владні управлінські функції, має здійснюватись виключно в межах їх законодавчо визначених повноважень і реалізація таких повноважень повинна відповідати способу, встановленому законодавством. Таким чином, порушення з боку владних органів чи їх посадових осіб може виражатись як в діях поза межами власних повноважень, так і в порушенні способу реалізації цих повноважень.

Порядок проведення органами державної податкової служби перевірок визначено главою 8 розділу II ПК України. Органи державної податкової служби мають право проводити документальні перевірки, які є планові або позапланові, виїзні або невиїзні; ці перевірки повинні ними проводитися в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених Податковим кодексом України (п.75.1 ст.75 ПК України).

Документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених Податковим кодексом України податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцями законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків і зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок. Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених Податковим кодексом України. Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходження платника податків чи місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться перевірка. Документальною невиїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться в приміщені органу державної податкової служби (пп.75.1.2 п.75.1 ст.75 ПК України).

Документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок. Про проведення документальної планової перевірки керівником органу державної податкової служби приймається рішення, яке оформляється наказом. Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки (п.77.1, п.77.4 ст. 77 ГІК України).

Документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності обставин, встановлених п.78.1 ст. 78 ПК України.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформляється наказом. Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки (п.78.4 ст. 78 ПК України).

Документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником органу державної податкової служби рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 Податкового кодексу України. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом. Документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби виключно на підставі рішення керівника органу державної податкової служби, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки. Виконання умов цієї статті надає посадовим особам органу державної податкової служби право розпочати проведення документальної невиїзної перевірки. Присутність платників податків під час проведення документальної невиїзної перевірки не обов'язкова (ст.79 ПК України).

Отже визначальною умовою для проведення документальної невиїзної перевірки є наявність обставин для проведення такої перевірки, визначені статтями 77 та 78 ПК України.

У наказі Алчевської ОДПІ від 26.12.2012 №944 та у Акті перевірки відсутнє визначення обставин, які стали підставами для проведення Алчевською ОДП1 документальної невиїзної перевірки ПАТ «ППГ «Комунарське», в них не зазначено, чи є ця перевірка планова або позапланова.

В судовому засіданні встановлено, що обставини, визначені статтями 77 та 78 ПК України, та які є підставами для проведення документальної перевірки ПАТ «ППГ «Комунарське», відсутні.

Крім того, визначальною умовою виникнення права на проведення документальної планової або позапланової, виїзної або невиїзної перевірки платника податків є завчасне, до початку проведення зазначеної перевірки, вручення під розписку копії наказу про проведення документальної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки, або завчасне, до початку проведення документальної перевірки, надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення копії цих документів.

Зазначене узгоджується з правом платника податків бути присутнім під час проведення перевірок та надавати пояснення з питань, що виникають під час таких перевірок, закріпленого у підпункті 17.1.6 пункту 17.1 статті 17 ПК України, та обов'язком платника податків надати посадовим (службовим) особам органів державної податкової служби у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки, що передбачено пунктом 85.2 статті 85 ПК України.

Копію наказу про проведення документальної невиїзної перевірки Алчевською ОДПІ направлено ПАТ «ППГ «Комунарське» вже після проведення такої перевірки разом із Актом перевірки (лист Алчевської ОДПІ від 28.12.2012 №11072/10-153-012). (Т. 1 а.с. 15 - 16)

Доказів направлення Алчевською ОДПІ до ПАТ «ПГІГ «Комунарське» письмового повідомлення про дату початку та місце проведення документальної невиїзної перевірки відповідачем в судовому засіданні не надано.

За наведених обставин у Алчевської ОДПІ не виникло права на проведення документальної невиїзної перевірки ПАТ «ППГ «Комунарське».

Наведене вказує, що Алчевська ОДПІ порушило порядок проведення документальної невиїзної перевірки ПАТ «ППГ «Комунарське» з питань своєчасності сплати узгодженої суми податкових зобов'язань з податку на додану вартість згідно декларації з ПДВ (скороченої) за січень-березень, травень, червень, серпень-грудень 2011 року, січень 2012 року, проте позовні вимоги в частині визнання протиправними дій щодо проведення перевірки ПАТ «ППГ «Комунарське» не підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Вчинення дій суб'єктом владних повноважень є способом реалізації наданої суб'єкту владних повноважень компетенції. Здійснення дії являє собою процес реалізації наданих законом функцій суб'єкту владних повноважень. Самі по собі дії не тягнуть за собою будь-яких правових наслідків для особи. Правові наслідки для позивача несе акт індивідуальної дії - постанови, рішення, податкові повідомлення - рішення. Саме вона мають вплив на його права та інтереси.

Виходячи із завдань Кодексу адміністративного судочинства України, як то захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, судовий захист права може бути здійснений лише за умови наявності порушення для фізичної особи прав (чи інтересів).

З огляду на вищевикладене, суд зазначає, що вимоги позивача в цій частині не підлягають задоволенню через відсутність порушення прав діями відповідача, а обраний позивачем спосіб захисту в цій частині не відповідає об'єкту порушеного права.

Щодо позовної вимоги в частині визнання протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень від 21.02.2013 № 0000031225, 0000041225, суд виходив з наступного.

ПАТ «ППГ «Комунарське» є сільськогосподарським підприємством та відповідно до Податкового кодексу України є суб'єктом спеціального режиму оподаткування, що підтверджено сторонами в судовому засіданні.

Відповідно до п. 209.1 ст. 209 ПК України резидент, який провадить підприємницьку діяльність у сфері сільського і лісового господарства та рибальства та відповідає критеріям, встановленим у пункті 209.6 цієї статті (далі сільськогосподарське підприємство), може обрати спеціальний режим оподаткування.

Пунктом 209.2. ст. 209 ПК України передбачено що згідно із спеціальним режимом оподаткування сума податку на додану вартість, нарахована сільськогосподарським підприємством на вартість поставлених ним сільськогосподарських товарів/послуг, не підлягає сплаті до бюджету та повністю залишається в розпорядженні такого сільськогосподарського підприємства для відшкодування суми податку, сплаченої (нарахованої) постачальнику на вартість виробничих факторів, за рахунок яких сформовано податковий кредит, а за наявності залишку такої суми податку - для інших виробничих цілей. Зазначені суми податку на додану вартість акумулюються сільськогосподарськими підприємствами на спеціальних рахунках, відкритих в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України №11 від 12.01.2011 року затверджено Порядок акумулювання сільськогосподарськими підприємствами сум податку на додану вартість на спеціальних рахунках, відкритих у банках та/або органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (далі-Порядок).

Цей Порядок визначає механізм акумулювання сум податку на додану вартість на спеціальних рахунках, відкритих у банках та/або органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, що не підлягають сплаті до бюджету і нараховуються сільськогосподарськими підприємствами - суб'єктами спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства і рибальства (далі - сільськогосподарські підприємства) на вартість поставлених ними сільськогосподарських товарів (послуг).

Згідно п. 3 Порядку сума податку на додану вартість, що підлягає сплаті (перерахуванню) сільськогосподарським підприємством відповідно до податкової декларації за операціями з постачання вироблених (наданих) ним сільськогосподарських товарів (послуг) на власних або орендованих основних фондах, а також на давальницьких умовах (крім підакцизних товарів, за винятком виноматеріалів за кодами згідно з УКТЗЕД 2204 29 і 2204 30, які поставляються підприємствами первинного виноробства), тобто різниця між сумою податкового зобов'язання за звітний (податковий) період та сумою податкового кредиту за такий період перераховується сільськогосподарським підприємством з поточного рахунка на спеціальний рахунок у строки, встановлені статтею 203 Кодексу для перерахування суми податку на додану вартість до державного бюджету.

Відповідно п. 4 Порядку сума податку на додану вартість, що акумулюється на спеціальному рахунку, не підлягає вилученню до державного бюджету і використовується сільськогосподарським підприємством відповідно до пункту 209.2 статті 209 Кодексу, а починаючи з 1 січня 2018 р. перераховується на поточний рахунок сільськогосподарського підприємства.

Отже вказаним Порядком визначено, що податок на додану вартість, що підлягає сплаті (перерахуванню) сільськогосподарським підприємством відповідно до податкової декларації, повинен бути перерахований платником податку саме з поточного рахунку на спеціальний рахунок, які відкрито у банку.

24.02.2004 постановою Відділу державної виконавчої служби Перевальського районного управління юстиції було накладено арешт на кошти ПАТ «ППГ «Комунарське» в сумі 28098,50 грн., які знаходяться на розрахункових рахунках в Алчевському відділені АКБ «Укрсоцбанк»: № 26043580000141, 26042580000142, 26041580000143. (Т. 1 а.с. 49)

24.02.2004 постановою Відділу державної виконавчої служби Перевальського районного управління юстиції було накладено арешт на кошти ПАТ «ППГ «Комунарське» в сумі 28098,50 грн., які знаходяться на розрахункових рахунках в Алчевському відділені АКБ «Укрсоцбанк»: № 26003300014, 260011010944, 26046301014, 26045302014, 26044580000140. (Т. 1 а.с. 50)

19.05.2005 постановою Відділу державної виконавчої служби Перевальського районного управління юстиції було накладено арешт на кошти ПАТ «ППГ «Комунарське» в сумі 24158,30 грн., які знаходяться на розрахункових рахунках в Алчевському відділені АКБ «Укрсоцбанк»: № 26040580000144, 26049580000145, 26062580000014, 26006580000014, 26041580000143, 26042580000142, 26043580000141. (Т. 1 а.с. 51)

06.05.2006 постановою Відділу державної виконавчої служби Перевальського районного управління юстиції було накладено арешт на кошти ПАТ «ППГ «Комунарське» в сумі 116833,32 грн., які знаходяться на розрахункових рахунках в Луганському обласному ФАКБ «Укрсоцбанк»: № 2604958005801, 26002580569221, 26005580566953, 26006580566952, 26007580566951, 26040580566952, 260044580566951, 26043580566959, 260044580566958, 26045580566957, 26046580566956, 26047580566955, 26048580566954, 26049580566953. (Т. 1 а.с. 52)

03.09.2008 постановою Відділу державної виконавчої служби Перевальського районного управління юстиції було накладено арешт на кошти ПАТ «ППГ «Комунарське» в сумі 27859,86 грн., які знаходяться на розрахункових рахунках в Луганському обласному ФАКБ «Укрсоцбанк»: № 2604958005801, 26002580568221, 26003580566955, 26004580566954, 26005580566953, 26006580566952, 26007580566951, 26040580566952,26041580156695, 26041580566951, 26043580566959, 26044580566958, 26045580566957,26046580566956, 26047580566955, 26048580256695, 26048580566954, 26049580566953,26159580566951. (Т. 1 а.с. 53)

Згідно довідки Алчевського відділення ПАТ «Укрсоцбанк» від 01.07.2013 №233/1 на поточні рахунки ПАТ «ППГ «Комунарське»: №№ 26000000109823, 26009000109824, 26008000109825, 26007000109826, 2600600019827, 26005000109828, 26000000109931, 26046000004982, 26043000005014, 26042000005015, 26041000005016, 26048000005019, 26048000005020, 26047000005021, 26046000005022,26045000005023,26044000005024, 26043000005025, 26042000005026 (відкриті при реорганізації 04.05.2011), протягом 2006 - 2009 років накладено арешт на кошти. 04.05.2011 ПАТ «ППГ «Комунарське» у банку відкрито спеціальні рахунки №№ 26040000006094, 26042000006100. (Т. 1 а.с. 54)

14.02.2013 ВДВС у Перевальському РУЮ знято арешт з поточного рахунку №26005000109828.

На підставі вищевикладеного, судом встановлено, що у період дії постанов Відділу державної виконавчої служби Перевальського районного управління юстиції в Луганській області про накладення арешту на кошти на поточних рахунках в банку, у який входить період що перевірявся, ПАТ «ППГ «Комунарське» не мало фактичної можливості виконувати свої зобов'язання відповідно до Порядку, та своєчасно перераховувати з поточних рахунків на спеціальний рахунок нараховані суми ПДВ, а тому нарахування Алчевською ОДПІ штрафних санкцій за Актом перевірки є неправомірним.

У Акті перевірки вказано що ПАТ «ППГ «Комунарське» у липні 2011 року - березні 2012 року проведено сплату податку на додану вартість відповідно до платіжних доручень: від 05.07.2011 №94220 на суму 748 грн.; від 08.07.2011 №00018 на суму 4830 грн.; від 11.07.2011 №00091 на суму 1030 грн.; від 22.07.2011 №137 на суму 2500 грн.; від 25.07.2011 №37 на суму 4680 грн.; від 04.08.2011 №85 на суму 4020 грн.; від 08.08.2011 №142 на суму 14427 грн.; від 08.08.2011 №142 на суму 11060 грн.; від 08.08.2011 №54 на суму 2630 грн.; від 08.08.2011 №54 на суму 4513 грн.; від 18.08.2011 №50 на суму 10884 грн.; від 18.08.2011 №50 на суму 8660 грн.; від 18.08.2011 №50 на суму 456 грн.; від 22.08.2011 №42 на суму 2403 грн.; від 13.10.2011 №65 на суму 2800 грн.; від 20.10.2011 №23 на суму 7900 грн.; від 20.10.2011 №366 на суму 42763 грн.; від 02.11.2011 №50 на суму 390 грн.; від 08.11.2011 №63 на суму 10709 грн.; від 20.10.2011 №366 на суму 42763 грн.; від 02.12.2011 №37 на суму 2500 грн.; від 05.12.2011 №75 на суму 3675 грн.; від 19.12.2011 №105 на суму 7036 грн.; від 02.02.2012 №52 на суму 1110 грн.; від 06.02.2012 №102 на суму 1400 грн.; від 15.02.2012 №91 на суму 1400 грн.; від 24.02.2012 №33 на суму 8400 грн.; від 29.02.2012 №42 на суму 1400 грн.; від 06.03.2012 №162 на суму 1400 грн.; від 12.03.2012 №36 на суму 1400 грн.; від 13.03.2012 №38 на суму 3560 грн.; від 15.03.2012 №52 на суму 1900 грн.; від 15.03.2012 №79 на суму 7417 грн.; від 19.01.2012 №60 на суму 2750 грн.; від 23.01.2012 №62 на суму 7020 грн.; від 27.01.2012 №35 на суму 940 грн.; від 15.03.2012 №79 на суму 5690,27 грн.; від 20.03.2012 №56 на суму 118892,73 грн.; від 20.03.2012 №56 на суму 7346,70 грн.; від 20.03.2012 №55 на суму 8320,30 грн.

Позивач заперечував проти вказаних обставини, зазначив, що вони не відповідають дійсності, так як ПАТ «ППГ «Комунарське» не проводило перерахування коштів з поточних рахунків на спеціальний рахунок у банку за цими платіжними дорученнями. ПАТ «ППГ «Комунарське» не складало та не надавало Алчевській ОДПІ для перевірки зазначені платіжні доручення, про їх наявність підприємству не відомо.

Відповідно до ч 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Представник відповідача не надав в судовому засіданні вищезазначені платіжні доручення та не зміг пояснити, у зв'язку з чим в акті перевірки зазначено, що ПАТ «ППГ «Комунарське» у липні 2011 року - березні 2012 року проведено сплату податку на додану вартість відповідно до цих платіжних доручень, будь - яких пояснень щодо платіжних доручень не надав.

В судовому засіданні встановлено та підтверджено матеріалами справи, що протягом липня 2011 року - березня 2012 року ПАТ «ППГ «Комунарське» не маючи можливості використовувати поточні рахунки в банку, у зв'язку із арештом на них коштів, проводило зарахування коштів (нараховані суми ПВД) на спеціальний рахунок у банку №26040000006094, шляхом переказу готівки через касу банку, яка отримувалася з каси підприємства.

Згідно журналів-ордерів №2 ПАТ «ППГ «Комунарське», квитанцій про переказ готівки та виписок Алчевського відділення ПАТ «Укрсоцбанк», по спеціальному рахунку «ППГ «Комунарське» №26040000006094, на цьому рахунку ПАТ «ППГ «Комунарське» з липня 2011 по березень 2012 року акумульовано суму податку на додану вартість на загальну суму 473702,00 грн. відповідно до квитанцій: № FJB1118658000057 від 05.07.2011 на суму 748 грн.; № FJB1118958000018 від 08.07.2011 на суму 4830 грн.; № FJB1119258000091 від 11.07.2011 на суму 1030 грн.; № FJB1120358000037 від 22.07.2011 на суму 2500 грн.; квитанція № FJB1120658000037 від 25.07.2011 на суму 4680 грн.; № FJB1120858000054 від 27.07.2011 на суму 2630 грн.; № FJB1121658000085 від 04.08.2011 на суму 4020 грн.; № FJB1122058000142 від 08.08.2011 на суму 30000 грн.; № FJB1123058000050 від 18.08.2011 на суму 20000 грн.; квитанція № FJB1123458000016 від 22.08.2011 на суму 3210 грн.; № FJB1123458000042 від 22.08.2011 на суму 9800 грн.; № FJB1123758000065 від 25.08.2011 на суму 27800 грн.; № FJB1124258000052 від 30.08.2011 на суму 29000 грн.; № FJB1127058000103 від 27.00.2011 на суму 1000 грн.; № FJB1128658000066 від 13.10.2011 на суму 2800 грн.; № FJB1129358000023 від 20.10.2011 на суму 7900 грн.; № FJB1129858000105 від 25.10.2011 на суму 2000 грн.; № FJB1130658000050 від 02.11.2011 на суму 390 грн.; № FJB1130858000114 від 04.11.2011 на суму 590 грн.; № FJB1131258000063 від 08.11.2011 на суму 20400 грн.; № FJB1131458000110 від 10.11.2011 на суму 20000 грн.; № FJB1131858000053 від 14.11.2011 на суму 1000 грн.; № FJB1132058000077 від 16.11.2011 на суму 10000 грн.; № FJB1132258000052 від 18.11.2011 на суму 350 грн.; № FJB1132958000071 від 25.11.2011 на суму 8800 грн.; № FJB1133658000037 від 02.12.2011 на суму 2500 грн.; № FJB1133958000075 від 05.12.2011 на суму 3675 грн.; № FJB1135358000105 від 19.12.2011 на суму 7620 грн.; № FJB1135658000072 від 22.12.2011 на суму 7885 грн.; № FJB1201958000060 від 19.01.2012 на суму 2750 грн.; № FJB1202358000062 від 23.01.2012 на суму 7020 грн.; № FJB1202758000035 від 27.01.2012 на суму 940 грн.; № FJB1203358000052 від 02.02.2012 на суму 1110 грн.; № FJB1203758000102 від 06.02.2012 на суму 1400 грн.; № FJB 1205158000064 від 20.02.2012 на суму 4600 грн.; № FJB 1204658000091 від 15.02.2012 на суму 1400 грн.; № FJB 1205558000033 від 24.02.2012 на суму 8400 грн.; № FJB 1206058000042 від 29.02.2012 на суму 1400 грн.; № Р FJB206658000162 від 06.03.2012 на суму 1400 грн.; № FJB 1207258000036 від 12.03.2012 на суму 1400 грн.; № FJB 1207358000038 від 13.03.2012 на суму 3560 грн.; № FJB 1207558000052 від 15.03.2012 на суму 1900 грн.; № FJB 1207958000079 від 19.03.2012 на суму 13160 грн.; № FJB 1208258000217 від 22.03.2012 на суму 41000 грн.; № FJB 1208058000056 від 20.03.2012 на суму 19407 грн.; № FJB 1208058000061 від 20.03.2012 на суму 19407 грн.; № FJB 1208058000055 від 20.03.2012 на суму 103680 грн.; № FJB 1208658000109 від 26.03.2012 на суму 1400 грн.; № FJB 1208858000042 від 28.03.2012 на суму 678 грн.; № FJB 1209058000024 від 30.03.2012 на суму 532 грн. (Т. 1 а.с. 55-115, 118-120, 126-127, 129-130, 134-135, 146-147, 152-153, 157-158, 165-166)

Відповідно до ст.83 ПК України, для посадових осіб органів державної податкової служби під час проведення перевірок підставами для висновків є: документи, визначені цим Кодексом; податкова інформація; експертні висновки; судові рішення; інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на органи державної податкової служби.

Судом встановлено, що висновки Алчевської ОДПІ у Акті перевірки про порушення ПАТ «ППГ «Комунарське» вимог податкового законодавства зроблені на припущеннях, із посиланням на неіснуючі документи - платіжні доручення, у зв'язку із чим вони є неправомірними.

За наведених підстав, суд зазначає, що податкові повідомлення - рішення Алчевської ОДПІ про нарахування ПАТ «ППГ «Комунарське» штрафних санкцій від 21.02.2013 №0000031225 у сумі 23390,40 грн., №0000041225 у сумі 10700,90 грн., є нечинними та такими, що підлягають скасуванню.

Відповідно до ч.1 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а відповідно до ст.105 КАС України позивач має право вимагати скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень.

Відповідно до частини третьої статті 159 КАС обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

В судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини постанови, повний текст постанови складено та підписано протягом п'яти днів з дня закінчення розгляду справи, про що повідомлено сторін в судовому засіданні.

Керуючись ст. ст. 3, 17, 18, 94, 128, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Публічного акціонерного товариства «Племінне птахогосподарство «Комунарське» до Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про визнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування податкових повідомлень - рішень від 21.02.2013 № 0000031225, 0000041225 задовольнити частково.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення від 21.02.2013 № 0000031225, 0000041225.

В задоволені решти позовних вимог відмовити.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Публічного акціонерного товариства «Племінне птахогосподарство «Комунарське» (код ЄДРПОУ 00851525, 94331, Луганська обл., Перевальський район, смт Селезнівка, вул. Набережна, 1-а) судовий збір в сумі 341,59 грн.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено та підписано 31 липня 2013 року.

Суддя О.А. Дибова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.07.2013
Оприлюднено02.08.2013
Номер документу32739609
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/6012/13-а

Ухвала від 29.08.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Яманко В.Г.

Ухвала від 17.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 17.09.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Яманко В.Г.

Ухвала від 29.08.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Яманко В.Г.

Постанова від 30.07.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.А. Дибова

Ухвала від 10.07.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.А. Дибова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні