13/517-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
21036, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 тел. 66-03-00, 66-11-31 http://vn.arbitr.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 грудня 2006 р. Справа № 13/517-06
Суддя господарського суду Тісецький С.С.
при секретарі судового засідання Новожилова Л.В. , розглянувши матеріали справи
за позовом:Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів
до:ВАТ "Явір-Агросервіс" с. Поташня Бершадського району
про стягнення 11 105,40 грн.
Представники :
позивача : Балтянський В.С., за довіреністю
відповідача : Варгоцький А.І., за довіреністю
ВСТАНОВИВ :
Заявлено позов про стягнення 11105,40 грн. заборгованості зі сплати штрафних санкцій за нестворення робочих місць для працевлаштування інвалідів у 2005 році.
Позов мотивовано тим, що відповідач не забезпечив встановленого нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів, а тому згідно ст.20 зазначеного Закону повинен був перерахувати Вінницькому обласному відділенню Фонду соціального захисту інвалідів до 15 квітня 20О6 р. кошти у розмірі середньорічної зарплати за 2ОО5 рік за кожне робоче місце не зайняте інвалідом, що становить 11105,40 грн. за 3 нестворених робочих місця для інвалідів.
Відповідач проти позову заперечує, посилаючись на те, що помісячно подавав в центр зайнятості звіт про наявність вакансій трьох робочих місць для працевлаштування інвалідів, але направлення і працевлаштування інвалідів на заявлені вакансії не здійснювалось через відсутність на обліку інвалідів. Це є причиною працевлаштування лише 4-х інвалідів, а не семи.
Фіксація судового процесу шляхом звукозапису у зв'язку з неподанням сторонами клопотання про його здійснення.
Заслухавши пояснення представників сторін, надавши юридичну оцінку поданим до справі доказам суд з'ясував, що відповідно до ст.19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» відповідачеві встановлено норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів, що становить 7 робочих місць, а відповідно звіту про зайнятість інвалідів за 2005 р. відповідачем було створено 4 робочих місця для інвалідів.
Середньоспискова чисельність інвалідів-штатних працівників, які були зайняті на підприємстві відповідно до звіту Форми 10 ПІ у 2ОО5 році становить: 4 чоловіки.
Кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів, встановлених нормативом на 2005 рік становить7 робочих місць .
Згідно довідки Бершадського районного центру зайнятості від 05.05.2006 р. № 511 ВАТ "Явір-Агросервіс" надавало інформацію про наявність вакансій для працевлаштування інвалідів.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що в заявленому позові слід відмовити, оскільки відповідач забезпечив необхідну кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів. Органами працевлаштування інваліди на підприємство не направлялись, інваліди безпосередньо на саме підприємство не звертались. Тому на відповідача не може бути покладена відповідальність за неналежне виконання обов'язків щодо працевлаштування інвалідів органами, зазначеними у ст. 18 Закону "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні"
Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, -
ПОСТАНОВИВ :
У позові відмовити.
Відповідно до ст. 186 КАС України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Відповідно до ст. 254 КАС України постанова набирає законної сили після закінченя строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Тісецький С.С.
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 13.12.2006 |
Оприлюднено | 21.08.2007 |
Номер документу | 327769 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Тісецький С.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні