ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1
УХВАЛА
про відкриття провадження в адміністративній справі
11 липня 2013 року м. Київ № 826/10282/13-а
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Данилишин В.М., розглянувши позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Амур" до державної податкової служби у Голосіївському районі міста Києва Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування рішень відповідача, -
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністративного суду міста Києва 01 липня 2013 року надійшла позовна заява товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Амур" (також далі - позивач) до державної податкової служби у Голосіївському районі міста Києва Державної податкової служби (також далі - відповідач) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень відповідача від 29 квітня 2013 року № 0004302220 та № 0004312220 (також далі - оскаржувані рішення) .
У ході розгляду позовної заяви та доданих до неї документів виявлено, що її подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України (також далі - КАС України) , у зв'язку з чим 04 липня 2013 року судом постановлено ухвалу про залишення позовної заяви без руху із зазначенням її недоліків, способу їх усунення та встановленням позивачу строку, достатнього для усунення недоліків.
До встановленого строку, а саме 09 липня 2013 року, до суду надійшла письмова заява представника позивача разом із доказами усунення недоліків позовної заяви.
У ході подальшого розгляду позовної заяви та доданих до неї документів виявлено, що вона відповідає вимогам, встановленим ст. 106 КАС України. Заяву належить розглядати в порядку адміністративного судочинства. Підстави для повернення заяви чи відмови у відкритті провадження у справі відсутні.
Підготовку справи до судового розгляду проведено. Необхідності проведення попереднього судового засідання немає.
Відповідно до ч. 2 ст. 108 КАС України, якщо позивач усунув недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до адміністративного суду.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 69, 71, 79, 100, 102, 106-108, 122, 160, 165, 254 КАС України, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Відкрити провадження в адміністративній справі за позовною заявою товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Амур" до державної податкової служби у Голосіївському районі міста Києва Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування рішень відповідача.
2. Закінчити підготовче провадження та призначити справу до судового розгляду суддею одноособово у судовому засіданні, яке відбудеться 09 серпня 2013 року об 11 год. 30 хв. в Окружному адміністративному суді міста Києва за адресою: 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1, зал № 37.
3. У судове засідання викликати уповноважених представників позивача та відповідача.
4. Запропонувати позивачу надати у судове засідання (засвідчені копії для долучення до матеріалів справи, крім тих, які долучено до позовної заяви як додатки) : 1) наявні додаткові письмові докази на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги; 2) реєстраційно-облікові документи позивача (статут, свідоцтво про державну реєстрацію, виписка з Єдиного державного реєстру, довідка з ЄДРПОУ, довідка про взяття на облік платника податків, рішення про обрання (призначення) керівника тощо); 3) власне письмове підтвердження того, що у провадженні інших судів України або органів, які у межах своєї компетенції вирішують спори, немає справи зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет, з тих же підстав та не має рішень інших судів та органів з такого спору; 4) письмові пояснення із зазначенням причин неможливості надання таких доказів та документів.
5. Витребувати у відповідача та зобов'язати його надати у судове засідання (засвідчені копії для долучення до матеріалів справи та вручення позивачу) : 1) письмові заперечення проти позову разом з письмовими доказами на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються такі заперечення (у разі заперечення проти позову) ; 2) усі матеріали, що були або мали бути взяті відповідачем до уваги при прийнятті рішень, вчиненні дій, допущенні бездіяльності, з приводу яких подано позов, у тому числі документи, на підставі яких відповідачем призначено та проведено перевірку позивача, документи, які використано (опрацьовано) відповідачем у ході проведення перевірки, документи, на підставі яких відповідачем прийнято оскаржувані рішення, та документи, які складено відповідачем за результатами проведеної перевірки ; 3) письмові пояснення із зазначенням причин неможливості надання таких доказів та матеріалів (документів).
6. Покласти персональну відповідальність за виконання п. 5 резолютивної частини ухвали на керівника державної податкової служби у Голосіївському районі міста Києва Державної податкової служби, повідомивши, що за невиконання судового рішення передбачена відповідальність за ст. 382 Кримінального кодексу України, а за прояв неповаги до суду - відповідальність за ст. 185-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
7. Роз'яснити, що згідно зі ст.ст. 71, 128 КАС України, якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, а також у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися та справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
8. Копії ухвали разом з витягом про процесуальні права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі, встановлені ст.ст. 49, 51, 53 КАС України, направити (вручити) сторонам у порядку та спосіб, встановлені ст.ст. 33, 35, 38 КАС України, роз'яснивши, що вони мають право заявити клопотання про розгляд справи за їх відсутності.
Відповідачу також направити (вручити) копії позовної заяви та доданих до неї документів.
Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту постановлення.
Відповідно до ч. 1 ст. 255 КАС України, постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб та підлягає виконанню на всій території України.
Суддя В.М. Данилишин
Витяг про процесуальні права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі
Відповідно до ст.ст. 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України, особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки.
Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки.
Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом.
Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них.
Крім прав та обов'язків, визначених у ст. 49 цього Кодексу, позивач має право змінити підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду.
Крім прав та обов'язків, визначених у ст. 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову.
Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі.
Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.
Згідно зі ст. 53 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи , які заявляють самостійні вимоги на предмет спору, можуть вступити у справу у будь-який час до закінчення судового розгляду, пред'явивши адміністративний позов до сторін. Задоволення адміністративного позову таких осіб має повністю або частково виключати задоволення вимог позивача до відповідача. У разі вступу третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги на предмет спору, розгляд адміністративної справи починається спочатку.
Треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі. Якщо адміністративний суд при прийнятті позовної заяви, підготовці справи до судового розгляду або під час судового розгляду справи встановить, що судове рішення може вплинути на права і обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
Питання про вступ до участі у справі третіх осіб вирішується ухвалою. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.07.2013 |
Оприлюднено | 05.08.2013 |
Номер документу | 32781781 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Данилишин В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні