Ухвала
від 01.07.2013 по справі 2а-24079/09/1270
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

01 липня 2013 року м. Київ В/800/2767/13

Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів:

судді-доповідача Маринчак Н.Є.,

суддів: Вербицької О.В., Костенка М.І., Лосєва А.М., Муравйова О.В.,

перевіривши заяву Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську головного управління Міндоходів у Луганській області

про допуск до перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 18 квітня 2013 року

у справі №2-а-24079/09/1270

за позовом Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську

до Приватного підприємства „СОТ"

третя особа: Начальник Управління Державної реєстрації та міського реєстру Луганської міської ради

про визнання недійсним запису про державну реєстрацію, припинення юридичної особи та визнання недійсним свідоцтва платника податку на додану вартість, -

В С Т А Н О В И В :

Ленінська міжрайонна державна податкова інспекція у м. Луганську головного управління Міндоходів у Луганській області звернулась до Вищого адміністративного суду України з заявою про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 18 квітня 2013 року у справі №2-а-24079/09/1270 за позовом Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганськудо Приватного підприємства „СОТ" третя особа: Начальник Управління Державної реєстрації та міського реєстру Луганської міської ради про визнання недійсним запису про державну реєстрацію, припинення юридичної особи та визнання недійсним свідоцтва платника податку на додану вартість.

Відповідно до статті 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України (із змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 7 липня 2010 року № 2453-VІ «Про судоустрій і статус суддів»), заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 239 2 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження.

Згідно п.1 ст.237 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.

Відповідно до п.3 ч.1 ст.239-1 КАС України передбачено, що до заяви мають бути додані копії різних за змістом судових рішень, в яких має місце неоднакове застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах.

В обґрунтування вимог заяви про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 18 квітня 2013 року Ленінська міжрайонна державна податкова інспекція у м.Луганську головного управління Міндоходів у Луганській області вказує на неоднакове застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.

На підтвердження мотивів перегляду вказаної ухвали суду касаційної інстанції Ленінська міжрайонна державна податкова інспекція у м.Луганську головного управління Міндоходів у Луганській області посилається на ухвалу Вищого адміністративного суду України від 09 липня 2009 року (К-2147/07), в якій, на її думку, інакше застосовані спірні норми матеріального права у подібних правовідносинах.

Проте, ухвалою Вищого адміністративного суду України від 09 липня 2009 року рішення судів попередніх інстанції скасовано та справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

При цьому, судова колегія касаційної інстанції звертає увагу на те, що направлення справи на новий розгляд виключає можливість формулювання судом касаційної інстанції остаточної правової позиції у справі, оскільки застосування норм матеріального права можливе лише на підставі повного і всебічного встановлення обставин справи. Водночас, неповне встановлення обставин справи виключає можливість ствердження того факту, що матеріальні норми були по-різному застосовані саме в подібних відносинах, оскільки зміст цих відносин у такому разі не є остаточно встановленим.

Таким чином, підстави для допуску справи до провадження для перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 18 квітня 2013 року відсутні.

Керуючись статтями 236 - 240 Кодексу адміністративного судочинства України -

У Х В А Л И В :

Відмовити Ленінській міжрайонній державній податковій інспекції у м. Луганську головного управління Міндоходів у Луганській області в допуску справи для перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 18 квітня 2013 року у справі №2-а-24079/09/1270.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Судді:


Н.Є. Маринчак


О.В. Вербицька


М.І. Костенко


А.М. Лосєв


О.В. Муравйов

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення01.07.2013
Оприлюднено07.08.2013
Номер документу32829223
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-24079/09/1270

Ухвала від 01.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Постанова від 18.11.2009

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Постанова від 03.08.2009

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Матвєєва В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні