ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
м. Київ
01 серпня 2013 року № 826/12040/13-а
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Вєкуа Н.Г., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО ПРОМБУД ПЛЮС» до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві проскасування податкового повідомлення-рішення рішення
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО ПРОМБУД ПЛЮС» звернулося до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві про скасування податкового повідомлення-рішення рішення.
Відповідно до ч. 5 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо позовна заява подається представником, то у ній зазначаються ім'я представника, його поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, електронної пошти, якщо такі є. Одночасно з позовною заявою подається довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника.
Законним представником органу, підприємства, установи, організації в суді є його керівник чи інша особа, уповноважена законом, положенням, статутом (ч. 7 ст. 56 КАС України).
Відповідно до ч. 2 ст. 58 КАС України повноваження законних представників підтверджуються документами, які стверджують, зокрема, займану ними посаду.
Як вбачається із поданих матеріалів, позовна заява підписана представником Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО ПРОМБУД ПЛЮС» ОСОБА_1 на підставі довіреності, яка підписана директором підприємства ОСОБА_2 Однак матеріали справи не містять підтвердження повноважень вказаної особи.
Враховуючи викладене, позивачу необхідно долучити до поданого позову документальне підтвердження повноважень особи, яка вказана як директор Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО ПРОМБУД ПЛЮС».
Також, відповідно до ч. 3 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не потрібно сплачувати.
Дослідивши позовну заяву та додані до неї матеріали, судом встановлено, що позивачем сплачено суму судового збору в розмірі 34,41 грн.
З 01 листопада 2011 року набрав чинності Закон України «Про судовий збір», згідно ч. 1 ст. 4 якого судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 01 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно ч. 2 вказаної статті за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі 1 відсотка заявлених майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат.
Відповідно до ст. 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік" розмір мінімальної заробітної плати станом на 01 січня 2013 року становить 1 147,00 грн.
Таким чином, мінімальна ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру у 2013 році становить 114,70 грн., а максимальна - 2 294,00 грн.
Відповідно до роз'яснення Вищого адміністративного суду України від 18 січня 2012 року № 165/11/13-12, із врахуванням позиції Європейського суду з прав людини, викладеній в рішенні від 14 жовтня 2010 року по справі «Щокін проти України», вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій, тощо, є майновою.
Як вбачається з прохальної частини позовної заяви, позивач просить скасувати рішення, яким позивачу донараховано податкових зобов'язань в розмірі 167 365,00 грн.
Таким чином, даний адміністративний позов є майновим, тому позивачу необхідно долучити до поданого позову документ про сплату судового збору в сумі різниці між сумою, встановленою законодавством та фактично сплаченою сумою.
Відповідно до ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Перелічені недоліки повинні бути усунені позивачем у строк до 22 серпня 2013 року шляхом подання до суду документів, не доданих до позовної заяви, разом із їх копіями у відповідності до кількості відповідачів та третіх осіб.
На підставі вищенаведеного керуючись ст. ст. 106, 108, 160 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
УХВАЛИВ:
залишити позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО ПРОМБУД ПЛЮС» - без руху.
Встановити позивачу строк до 22 серпня 2013 року для усунення недоліків позовної заяви.
Дана ухвала набирає законної сили відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України.
Відповідно до ч. 3 ст. 186 КАС України апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя Вєкуа Н.Г.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 01.08.2013 |
Оприлюднено | 07.08.2013 |
Номер документу | 32837705 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Вєкуа Н.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні