Ухвала
від 08.08.2013 по справі 801/7740/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ УХВАЛА про залишення позовної заяви без руху 08 серпня 2013 р.Справа №801/7740/13-а Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Циганова Г.Ю., перевіривши виконання вимог статей 104, 105, 106 КАС України за адміністративним позовом    Комунального підприємства "Варіант"             до    Джанкойської об'єднаної державної податкової інспекції в АР Крим Державної податкової служби            про визнання незаконним податкового повідомлення-рішення, ВСТАНОВИВ: Комунальне підприємство "Варіант"  (далі-позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим із позовом до Державної податкової інспекції в АРК Джанкойської об'єднаної державної податкової інспекції (далі-відповідач) про визнання незаконним податкового повідомлення-рішення від 25.07.2013 року №0007601502. Відповідно до частини 1 статті 107 КАС суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи: 1) подана  позовна  заява  особою,  яка  має  адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства; 5) подано  адміністративний  позов  у  строк,  установлений законом (якщо адміністративний   позов  подано  з  пропущенням встановленого  законом  строку звернення до суду, то чи достатньо підстав  для  визнання  причин  пропуску  строку звернення до суду поважними); 6) немає  інших  підстав  для  повернення  позовної  заяви, залишення  її  без  розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом. Згідно з частиною 2 статті 48 КАС України   здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов'язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їхнім посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам). Позовна заява не відповідає вимогам статті 106 КАС України з таких підстав. Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 106 КАС України, у позовній заяві зазначаються ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі. В порушення зазначеної норми, зазначене позивачем найменування відповідача: «Державна податкова інспекція в АРК Джанкойська об'єднана державна податкова інспекція» не відповідає жодному з доданих до позову документів (зокрема, акту перевірки, податковому повідомленню-рішенню, з приводу якого подано позов). Крім того, в порушення частини 2 статті 106 КАС України на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги позивачем не надані (не зазначено причин їх ненадання) докази реєстрації позивача як юридичної особи на підтвердження обсягу адміністративної процесуальної дієздатності (довідка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо); копії свідоцтва про реєстрацію позивача як платника ПДВ; журналу вихідної кореспонденції позивача (який зазначений як додаток до позову, але не доданий , про що спеціалістами Окружного адміністративного суду АР Крим складено акт №05-04/7740/13-а від 05.08.2013 року). Відповідно до частини 3 статті 106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Суд зауважує, що надане до позовної заяви позивачем платіжне доручення №1494 від 18.07.2013 року свідчить про сплату судового збору 18.07.2013 року – тобто раніше дати прийняття та отримання позивачем  податкового повідомлення-рішення від 25.07.2013 року №0007601502, з приводу якого подано позов. За такими обставинами, позивачем не надано доказів сплати судового збору у належному розмірі за подання цього позову. Тому судовий збір вважається не сплаченим позивачем, чим порушено вимоги частини третьої статті 106 КАС України. Суд звертає увагу позивача на необхідність при усуненні недоліків позовної заяви врахувати вимоги частини 3 статті 106 КАС України про те, що до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Згідно до положень ст. 108 КАС України адміністративний позов підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків до 04.10.2013 року. Керуючись статтями 108, 160, 165 КАС України, суд УХВАЛИВ: 1. Залишити позовну заяву без руху. 2. У строк до 04.10.13 усунути вказані недоліки а саме: оформити позовну заяву  відповідно до статті 106 КАС України, зазначити належне найменування відповідача до якого заявлені позовні вимоги; надати докази реєстрації позивача як юридичної особи на підтвердження обсягу адміністративної процесуальної дієздатності (довідка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо); копії свідоцтва про реєстрацію позивача як платника ПДВ; журналу вихідної кореспонденції позивача (який зазначений як додаток до позову, але не доданий), з дотриманням вимог частини 3 статті 106 КАС України щодо надання копій всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень; надати платіжні документи про сплату у встановленому розмірі судового збору за подання до суду адміністративного позову. 3. Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із обов'язковою вказівкою на номер справи  801/7740/13-а  та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху. У разі невиконання цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною та повернута. Ухвала набирає законної сили протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо справу розглянуто у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, ухвала набирає законної сили через 5 днів  з дня її отримання. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення.  У разі розгляду справи у порядку письмового  провадження або без виклику особи, яка її оскаржує,, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя                                                                       Циганова Г.Ю.                                                                           

Дата ухвалення рішення08.08.2013
Оприлюднено09.08.2013
Номер документу32883581
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання незаконним податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —801/7740/13-а

Ухвала від 20.01.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Ухвала від 18.12.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Ухвала від 03.12.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Постанова від 11.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Циганова Г.Ю.

Ухвала від 24.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Циганова Г.Ю.

Ухвала від 08.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Циганова Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні