Ухвала
від 06.08.2013 по справі 2а-12852/12/0170/2
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Ухвала

Іменем України

Справа № 2а-12852/12/0170/2

06.08.13 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Щепанської О.А.,

суддів Кучерука О.В. ,

Кондрак Н.Й.

розглянувши апеляційну скаргу Фірми "Vuldi Clothing Limited" на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Яковлєв С.В.) від 23.05.13 у справі № 2а-12852/12/0170/2,

за позовом Фірми "Vuldi Clothing Limited" (вул. І. Мазепи, 3, кв. 183, м. Київ, 01010)

до Кримського республіканського підприємства "Сімферопольське міжміське бюро реєстрації та технічної інвентаризації" (вул. Некрасова, 11, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95000)

Реєстраційної служби Сімферопольського міського управління юстиції АР Крим (вул. Київська, 150, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95000)

третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю "Кипарис Крим" (вул. Пушкіна, 10/8, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95000)

про спонукання до виконання певних дій,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 23.05.2013 у задоволенні позову відмовлено.

Не погодившись з рішенням суду, позивач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 23.05.2013 та прийняти нове рішення про задоволення позову.

Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 12.07.2013 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Фірми "Vuldi Clothing Limited", проведено необхідні підготовчі дії, передбачені статтею 190 Кодексу адміністративного судочинства України, які достатні для закінчення підготовки та призначення справи до апеляційного розгляду.

Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 12.07.2013 закінчено підготовку та призначено справу до апеляційного розгляду.

Розпорядженням голови Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 06.08.2013 у складі судової колегії було здійснено заміну судді Горошко Н.П. на суддю Кучерука О.В.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на основі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

У судове засідання 06.08.2013 сторони, їх представники не з'явились, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлені в встановленому законом порядку.

Суд, керуючись положеннями пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України, визнав за можливе перейти до письмового провадження по справі.

Судова колегія , розглянувши справу в порядку статей 195, 197 Кодексу адміністративного судочинства України, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Матеріали справи свідчать про те, що фірма «Vuldi Clothing Limited» (далі позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Кримського республіканського підприємства «Сімферопольське міжміське бюро реєстрації та технічної інвентаризації» (далі БТІ), в якому просило зобов'язати БТІ скасувати всі реєстраційні дії, вчинені ним після 28.12.2002 р., тобто дня помилкової державної реєстрації ТОВ «Валді-Кипарис» стосовно приміщення магазину за адресою: 95000, вул. Пушкіна, буд 10/8, м. Сімферополь, відновивши реєстрацію вказаного приміщення за АТЗТ «Валді-Кипарис», ідентифікаційний код 16325856.

Свої позовні вимоги позивач мотивував тим, що реєстрація права власності на приміщення магазину відбулась в умовах відсутності такого права у ТОВ «Валді-Кипарис».

Також, позивач 22.11.2012 р. уточнив позовні вимоги, просив зобов'язати БТІ скасувати всі реєстраційні дії, вчинені після 28.12.2002 р., тобто дня помилкової державної реєстрації ТОВ «Валді -Кипарис» стосовно приміщення магазину за адресою: 95000, вул. Пушкіна, буд 10/8, м. Сімферополь, відновивши реєстрацію вказаного приміщення за АТЗТ «Валді-Кипарис», ідентифікаційний код 16325856, визнати нечинними будь-які реєстраційні дії та свідоцтва про право власності, які могли бути вчинені/ видані БТІ після 28.12.2002 р. стосовно приміщення магазину за адресою: 95000, вул. Пушкіна, буд 10/8, м. Сімферополь, зобов'язати БТІ відновити реєстрацію права власності на приміщення магазину за адресою: 95000, вул. Пушкіна, буд 10/8, м. Сімферополь за АТЗТ «Валді-Кипарис», ідентифікаційний код 16325856.

Судова колегія апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що позовні вимоги не підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, 22.12.1992 була зареєстрована організація орендаторів магазину «Кипарис», якій 16.08.1996 внаслідок проведення приватизації на підставі договору купівлі-продажу №15 від 31.05.1996, укладеного з Представництвом Фонду майна АРК в м. Сімферополі, було видано свідоцтво про право власності (реєстраційний №34) на магазин «Кипарис», розташований за адресою вул. Пушкіна, буд 10/8, м. Сімферополь (далі магазин).

Розпорядженням виконкому Київської районної ради м. Сімферополя №021-30/224 від 01.08.1996 був зареєстрований статут АТЗТ «Валди - Кипарис», яке було правонаступником прав та обов'язків організації орендаторів магазину «Кипарис».

Так, на підставі рішення виконкому Сімферопольської міської ради №2234 від 31.10.2004 за АТЗТ «Валди -Кипарис» було зареєстровано право власності на приміщення магазину, 08.11.2005 видано відповідно свідоцтво про право власності, копія якого залучена до матеріалів справи, БТІ зроблений запис №3507 в книзі Д-7в , реєстраційний номер в реєстрі прав власності на нерухоме майно 8882118 від 08.11.2005.

Також, державним реєстратором виконкому Сімферопольської міської ради 19.04.2012 за №18821050012002744 проведено державну реєстрацію нової редакції статуту ТОВ «Кипарис Крим», згідно з яким, це товариство створено шляхом зміни найменування ТОВ «Валди -Кипарис», та є його правонаступником по всім майновим та немайновим правам та обов'язкам, раніше укладеним договорам зареєстрованого розпорядженням виконкому Сімферопольської міської ради №021-30/224 від 01.08.1996.

Отже, ТОВ «Валди -Кипарис», в свою чергу, створене в результаті реорганізації АТЗТ «Валди-Кипарис», зареєстрованого рішенням виконкому Київської районної ради м. Сімферополя №021-30/224 від 01.08.1996 та є його правонаступником.

Так, на підставі рішення виконкому Сімферопольської міської ради №1305 від 28.05.2010 за ТОВ «Кипарис - Крим» було зареєстровано право власності на приміщення магазину, 09.06.2010 видано відповідно, свідоцтво про право власності, БТІ зроблений запис №3507 в книзі Д-7в.

Судова колегія, оцінюючи правомірність дій та рішень органу владних повноважень, керується критеріями, закріпленими у ст. 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, встановлюючи при цьому чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії) : на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ст. 182 Цивільного кодексу України, право власності та інші речові права на нерухомі речі, обмеження цих прав, їх виникнення та припинення підлягають державній реєстрації. Порядок проведення державної реєстрації прав на нерухомість та підстави відмови в ній встановлюються законом.

В статті 140 Конституції України визначено, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - мешканців села, селища, міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в рамках Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою у порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради і їх органи.

Порядок обрання органів місцевого самоврядування, їх функціонування та повноваження передбачено в Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Пунктом «б» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ( в редакцій на час реєстрації БТІ права власності тертої особи на магазин), визначені делеговані повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, до яких зокрема, відноситься облік та реєстрація відповідно до закону об'єктів нерухомого майна незалежно від форм власності.

Так, на час проведення реєстрації права власності третьої особи на магазин правові, економічні, організаційні засади створення у складі державного земельного кадастру єдиної системи державної реєстрації речових прав на земельні ділянки та інше нерухоме майно, обмежень цих прав були визначені в Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» . Зазначений Закон був спрямований , зокрема, на забезпечення визнання та захисту державою речових прав на нерухомість.

З 16.03.2010 Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» викладений у новій редакції, яка згідно зі змінами, внесеними Законом України № 5037-VI від 04.07.2012 починає діяти з 01.01.2013, та визначає правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації за цим Законом, та їх обтяжень і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою цих прав.

Прикінцевими та перехідними положеннями Закону України №1878-VI від 11.02.2010 (з урахуванням змін, внесених Законом України №5037-VI від 04.07.2012), якими викладена нова редакція Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень», зазначено, що до 01.01.2013 державна реєстрація права власності та права користування (сервітут) на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельних ділянках; права користування (найму, оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами, їх окремими частинами; права власності на об'єкти незавершеного будівництва, а також облік безхазяйного нерухомого майна, довірче управління нерухомим майном проводиться реєстраторами бюро технічної інвентаризації, створеними до набрання чинності цим Законом та підключеними до Реєстру прав власності на нерухоме майно.

На думку судової колегії, суд першої інстанції правомірно вказав, що на час проведення реєстрації права власності третьої особи на магазин, саме на БТІ були покладені обов'язки щодо ведення Державного реєстру прав, прийняття рішення про внесенні відомостей до нього, вчинення дій щодо зміни наведеної в ньому інформації. При виконанні цих функції він мав діяти відповідно до положень Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» в редакції, яка діяла до 16.03.2010.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обмежень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обмежень, що супроводжується внесенням даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обмежень. Державний реєстр прав на нерухоме майно та їх обмежень - єдина державна інформаційна система, яка містить відомості про речові права на нерухоме майно, їх обмеження, суб'єктів речових прав, технічні характеристики об'єктів нерухомого майна (будівель, споруд тощо), кадастровий план земельної ділянки, а також відомості про правочини, вчинені щодо таких об'єктів нерухомого майна (ст. 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень»).

Згідно з ст. 4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень», обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права на нерухоме майно, що знаходиться на території України, фізичних та юридичних осіб, держави, територіальних громад, іноземців та осіб без громадянства, іноземних юридичних осіб, міжнародних організацій, іноземних держав.

Статтею 5 Закону визначена система органів державної реєстрації прав, яку складають центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації прав, створена при ньому державна госпрозрахункова юридична особа з консолідованим балансом (центр державного земельного кадастру) та її відділення на місцях, які є місцевими органами державної реєстрації прав. Держателем Державного реєстру прав є центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів. Адміністратором Державного реєстру прав є центр державного земельного кадастру, який здійснює його ведення.

Порядок проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно визначений у ст.17 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень», який проводиться шляхом здійснення наступних дії : облік заяви про державну реєстрацію речових прав; прийняття і перевірка документів, поданих для державної реєстрації речових прав; установлення відсутності підстав для відмови в державній реєстрації речових прав; державна реєстрація речових прав або відмова в такій реєстрації прав та внесення даних до Державного реєстру прав; присвоєння кадастрового номера об'єкту нерухомого майна; видача документів, що підтверджують зареєстроване речове право. Державній реєстрації підлягають заявлені речові права на нерухоме майно за наявності документів, що підтверджують вчинення правочинів щодо таких об'єктів, посвідчених відповідно до закону, або свідчать про наявність інших, передбачених законом підстав.

Відповідно до вимог п. 5 Прикінцевих положень цього Закону, до створення єдиної системи органів державної реєстрації об'єктів нерухомості проводиться комунальними підприємствами бюро технічної інвентаризації.

Як вбачається з матеріалів справи, на час проведення реєстрації права власності третьої особи на магазин, наказом Міністерства юстиції України №7/5 від 07.02.2002 затверджено Тимчасове положення про порядок державної реєстрації прав власності на нерухоме майно (далі Положення № 7/5), яким визначений порядок реєстрації прав власності на нерухоме майно. У п. 1.3. Положення № 7/5 визначено, що державну реєстрацію прав власності на нерухоме майно здійснюють підприємства бюро технічної інвентаризації (далі - БТІ) у межах визначених адміністративно-територіальних одиниць.

Державна реєстрація прав власності на нерухоме майно - це внесення запису до Реєстру прав власності на нерухоме майно у зв'язку з виникненням, існуванням або припиненням права власності на нерухоме майно, що здійснюється БТІ за місцезнаходженням об'єктів нерухомого майна на підставі правовстановлюючих документів особи, що звернулася до БТІ (п.1.4).

У відповідності до п.1.5. та п. 1.6 Положення №7/5, обов'язковій реєстрації прав підлягає право власності на нерухоме майно фізичних та юридичних осіб, у тому числі іноземців та осіб без громадянства, іноземних юридичних осіб, міжнародних організацій, іноземних держав, а також територіальних громад в особі органів місцевого самоврядування та держави в особі органів, уповноважених управляти державним майном.

Пунктом 3.8. Положення №7/5 визначено, що після прийняття рішення реєстратором та внесення запису до Реєстру прав на правовстановлюючих документах робиться відмітка (штамп) про реєстрацію відповідних прав), видається витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно, який є невід'ємною частиною правовстановлюючого документа та містить реєстраційний номер нерухомого майна; адресу (місцезнаходження) нерухомого майна; призначення (назву) нерухомого майна; підстави виникнення чи припинення права власності; особливі позначки реєстратора (дані, у разі їх наявності, про самовільно збудовані, прибудовані чи реконструйовані об'єкти, про накладення арешту, про перебування майна у податковій заставі тощо); відомості про власника (власників); дату видачі витягу про реєстрацію прав власності на нерухоме майно; прізвище, ім'я, по батькові реєстратора; підпис реєстратора; підпис начальника БТІ або уповноваженої ним особи.

В пункті 6 Положення №7/5 визначені особливості оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна. Оформлення права власності на об'єкти нерухомого майна провадиться з видачею свідоцтва про право власності (п.п.6.1 Положення).

Також, п.п. 6.2. Положення №7/5 зазначено, що підготовку документів для видачі свідоцтв про право власності можуть за дорученням органів місцевого самоврядування, місцевої державної адміністрації та інших органів відповідно до законодавства проводити БТІ.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, БТІ на підставі рішення виконкому Сімферопольської міської ради №1305 від 28.05.2010 зареєструвало за ТОВ «Кипарис Крим» право власності на приміщення магазину, про що зроблений запис №3507 в книзі Д-7в. , останньому 09.06.2010 видано свідоцтво про право власності .

Зокрема, в матеріалах справи відсутні докази скасування рішення виконкому Сімферопольської міської ради №1305 від 28.05.2010 щодо реєстрації за третьою особою права власності на магазин.

Приймаючи до уваги те, що третя особа є правонаступником по всім майновим та немайновим правам та обов'язкам, раніше укладеним договорам ТОВ «Валди -Кипарис», яке створене в результаті реорганізації АТЗТ «Валди-Кипарис», зареєстрованого рішенням виконкому Київської районної ради м. Сімферополя №021-30/224 від 01.08.1996, судова колегія апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що матеріалами справи спростовуються твердження позивача про протиправність дій БТІ щодо реєстрації за ТОВ «Кипарис Крим» права власності на магазин, а відтак відсутні підстави для задоволення позову в частині спонукання БТІ скасувати всі реєстраційні дії, вчинені після 28.12.2002 стосовно приміщення магазину з метою відновлення реєстрації вказаного приміщення за АТЗТ «Валді-Кипарис», оскільки в матеріалах справи відсутні докази того, що ТОВ «Валди -Кипарис» не є правонаступником прав та обов'язків АТЗТ «Валді-Кипарис».

Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», який регулює відносини, пов'язані з державною реєстрацією прав на нерухоме майно та їх обтяжень, в редакції, яка діє з 01.01.2013 року, встановлені підстави та орган, що вчиняє дії з реєстрації речових прав.

Відповідно до ст.4 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, а саме, право власності на нерухоме майно; право володіння; право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування та право оренди земельної ділянки; право користування (найму, оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами, їх окремими частинами; іпотека; довірче управління майном; інші речові права відповідно до закону; податкова застава, предметом якої є нерухоме майно, та інші обтяження.

У Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення (ст. 5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»).

Статтею 8 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» визначені повноваження органу державної реєстрації прав, до яких відноситься проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень або відмова у їх реєстрації; забезпечення ведення Державного реєстру прав; надання інформації про зареєстровані права та їх обтяження в порядку, встановленому цим Законом; забезпечення обліку безхазяйного нерухомого майна; здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом та іншими законами України.

Згідно з ст. 16 цього Закону, державна реєстрація прав проводиться на підставі заяви власника, іншого правонабувача, сторони правочину, за якими виникло право, уповноваженої особою або державного кадастрового реєстратора у випадках, передбачених цим Законом.

Статтею 19 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» визначено, що державна реєстрація прав проводиться на підставі договорів, укладених у порядку, встановленому законом; свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих відповідно до вимог цього Закону; свідоцтв про право власності, виданих органами приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді; державних актів на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом; рішень судів, що набрали законної сили; інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації прав разом із заявою.

Відтак, судова колегія вважає правомірними висновки суду першої інстанції про те, що в матеріалах справи не знайшов підтвердження факт протиправності дій БТІ щодо реєстрації за третьою особою права власності на магазин, в наслідок чого було відмовлено у задоволені позову в частині його спонукання скасувати всі реєстраційні дії, вчинені після 28.12.2002 стосовно приміщення магазину з метою відновлення реєстрації вказаного приміщення за АТЗТ «Валді-Кипарис», а отже відсутні підстави для задоволення позову щодо спонукання відповідачів відновити реєстрацію права власності на приміщення магазину за АТЗТ «Валді-Кипарис» та відсутні підстави для задоволення вимоги в частині скасування свідоцтва про право власності, які могли бути вчинені/видані БТІ після 28.12.2002 стосовно приміщення магазину.

Таким чином, суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими та не підлягаючими задоволенню.

Правова оцінка, яку суд першої інстанції дав обставинам справи, не суперечить вимогам процесуального і матеріального права, а доводи апеляційної скарги щодо їх неправильного застосування є необґрунтованими.

Судове рішення є законним і обґрунтованим та не може бути скасовано з підстав, що наведені в апеляційній скарзі.

Все вищенаведене дає судовій колегії право для висновку, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду першої інстанції - без змін.

Керуючись частиною третьою статті 24, статтями 160, 167, частиною першою статті 195, статтею 196, пунктом 1 частини першої статті 198, статтею 200, пунктом 1 частини першої статті 205, статтями 206, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

1.Апеляційну скаргу Фірми "Vuldi Clothing Limited" - залишити без задоволення.

2. Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 23.05.13 у справі № 2а-12852/12/0170/2 - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення ухвали в повному обсязі.

Головуючий суддя підпис О.А.Щепанська

Судді підпис О.В.Кучерук

підпис Н.Й. Кондрак

З оригіналом згідно

Головуючий суддя О.А.Щепанська

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.08.2013
Оприлюднено13.08.2013
Номер документу32917790
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12852/12/0170/2

Ухвала від 12.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 11.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 16.05.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

Ухвала від 01.02.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

Ухвала від 24.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 23.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Коваленко Н.В.

Ухвала від 21.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 19.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

Ухвала від 14.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

Ухвала від 13.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні