Ухвала
від 12.08.2013 по справі 913/1952/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91016, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел./факс 55-17-32, inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

12 серпня 2013 року Справа № 913/1952/13

Провадження №10/913/1952/13

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганський завод "Полімер", м. Луганськ

до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "Машбудмет",

м. Сєвєродонецьк Луганської області

про стягнення 43 061 грн. 98 коп.

Суддя Мінська Т.М.

Секретар судового засідання Берещенко Н.Ю.

У засіданні брали участь:

від позивача - Черепахіна М.А., представник за довіреністю № б/н від 01.08.2013;

від відповідача - представник не прибув.

Суть спору: позивачем заявлено вимогу про стягнення з відповідача грошових коштів у розмірі 43061 грн. 98 коп., яка складається з суми основного боргу - 35469 грн. 37 коп., договірної пені - 4137 грн. 26 коп., штрафу - 3128 грн. 35 коп., інфляційних втрат - 35 грн. 47 коп., 3% річних - 291 грн. 53 коп.

На обґрунтування позову Позивач посилається та те, що між Товариством з обмеженою відповідальністю "Луганський завод "Полімер" (Позивачем чи Покупцем) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Машбудмет" (Відповідачем чи Постачальником) було укладено договір постачання від 02.07.2012 № 46 (далі - Договір), відповідно до якого Відповідач зобов'язався поставити, а Позивач взяв на себе зобов'язання прийняти та оплатити продукцію (далі-товар) на умовах, визначених специфікаціями, які являються невід'ємною частиною договору.

Відповідно до п.4.1 Договору термін постачання продукції за даним договором вказується в специфікації на кожну узгоджену сторонами партію. Допускається дострокове постачання продукції. Термін постачання обчислюється з моменту здійснення покупцем попередньої оплати згідно умов Договору, якщо інше не передбачене в Специфікації.

Пунктом 3.3 Договору встановлено, що оплата за даною угодою здійснюється в наступному порядку: передплата 50% по отриманню рахунку, кінцевий розрахунок протягом 3-х банківських днів з моменту поставки продукції.

Специфікацією № 1 від 02.07.2013 до Договору сторони погодили, поставку партії продукції загальною вартістю 62 566 грн. 90 коп. та терміном поставки до 24.08.2012.

Платіжним дорученням № 328 від 13.07.2012 Позивач оплатив 50% від вартості партії продукції у сумі 31 283 грн. 45 коп.

Однак після отримання оплати за товар, свої зобов'язання Відповідач не виконав та не поставив товар у визначений термін.

Згідно п. 6.2. Договору передбачено, що в разі порушення термінів виконання зобов'язань по постачанню товарів або порядку розрахунків, винна сторона сплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діє в період, за який нараховується пеня, за кожен день прострочення. Якщо порушення строку складає 10 днів та більше, винна сторона додатково виплачує другій стороні штраф у розмірі 10% від вартості нtвиконаного зобов'язання.

Отже Позивачем нараховано пеню на суму простроченого зобов'язання 31 283 грн. 45 коп. за період з 25.08.2012 по 05.07.2013. 12.08.2013 надано розрахунок пені з урахуванням вимог п. 6 ст. 23 ГК України, згідно якого пеня за період з 25.08.2012 по 25.02.2013 становить 2371,90 грн.

Також Відповідачу було перераховано платіжним дорученням № 452 від 21.08.2012 кошти у розмірі 2 705 грн. 50 коп., платіжним дорученням № 499 від 30.08.2012 кошти у розмірі 1 480 грн. 42 коп., а разом Відповідач отримав 4 185 грн. 92 коп.

Підставою для перерахування у платіжних дорученнях Позивач зазначив як оплату Відповідачу за товар згідно рахунків-фактур.

Але за доводами Позивача Відповідач вказаних оригіналів рахунків - фактур на адресу Позивача не направляв, договору на поставку вказаного у платіжних дорученнях товару між Відповідачем та Позивачем не укладав. Рахунки та специфікації Відповідачем направлені за допомогою факсимільного зв'язку, в подальшому оригінали цих документів не отримані Позивачем. Таким чином Позивач вважає, що Відповідач безпідставно набув та володіє нашими коштами у сумі 4 185 грн. 92 коп.

22.03.2013 вих. № 22/03 Позивач направив Відповідачу вимогу про повернення суми попередньої оплати у розмірі 31 283 грн. 45 коп. та грошових коштів у сумі 4 185 грн. 92 коп., але Відповідач відповіді на вимогу про повернення коштів не надав, кошти не повернув, товар не поставив.

Таким чином, Позивач вважає, що з урахуванням строку поштового пробігу, початком нарахуванням 3% річних та інфляційних втрат на суму 35 469 грн. 37 коп. є 07.04.2013.

Відповідач відзив на позовну заяву та інші витребувані судом документи не представив, участь у судовому засіданні свого представника не забезпечив.

У зв'язку неподанням всіх витребуваних судом документів, вирішити спір по суті у даному судовому засіданні не вбачається можливим, тому розгляд справи слід відкласти.

Керуючись ст. ст. 77, 86 ГПК України, суд

у х в а л и в :

1. Розгляд справи відкласти на 17.09.2013 об 11 год. 30 хвил.

2.Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду в кімнаті № 318.

3 .Зобов'язати позивача надати:

- заперечення на відзив відповідача, документальне підтвердження і нормативне обґрунтування заперечень,

- оригінали документів, які додані до позову в копіях - для огляду в засіданні;

- надати пояснення щодо отримання від Відповідача податкових накладних, виданих за першою подією - датою зарахування грошових коштів, перерахованих платіжним дорученням № 328 від 13.07.2012 в сумі 31 283 грн. 45 коп., платіжним дорученням № 452 від 21.08.2012 у розмірі 2 705 грн. 50 коп., платіжним дорученням № 499 від 30.08.2012 у розмірі 1 480 грн. 42 коп.,

4.Зобов'язати відповідача надати:

- відзив на позовну заяву з доказами надіслання позивачу, документальне підтвердження та нормативне обґрунтування викладених у відзиві доводів,

- докази повноважень юридичної особи (Статут, свідоцтво про державну реєстрацію);

- рахунки від 02.07.2012 №СФ-000003, від 17.08.2012 №СФ-000009, від 29.08.2012 №СФ-000010 (оригінали-для огляду, копії-до справи);

- надати докази видачі податкових накладних, виданих за першою подією - датою зарахування грошових коштів, перерахованих Відповідачем платіжним дорученням № 328 від 13.07.2012 в сумі 31 283 грн. 45 коп., платіжним дорученням № 452 від 21.08.2012 у розмірі 2 705 грн. 50 коп., платіжним дорученням № 499 від 30.08.2012 у розмірі 1 480 грн. 42 коп.,

- надати відповідний витяг з реєстру виданих податкових накладних(згідно наказу ДПА України від 24.12.2010 N 1002), зареєстрований в ДПІ.

Участь компетентних та повноважних представників сторін в засідання суду обов'язкова.

Суд звертає увагу Відповідача, що в разі неподання відзиву на позовну заяву і витребуваних документів суд має право згідно ст. 75 ГПК України розглянути справу за наявними в ній матеріалами.

Суддя Т.М. Мінська

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення12.08.2013
Оприлюднено13.08.2013
Номер документу32928358
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/1952/13

Рішення від 17.09.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Мінська Т.М.

Ухвала від 12.08.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Мінська Т.М.

Ухвала від 29.07.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Мінська Т.М.

Ухвала від 18.07.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Мінська Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні