Рішення
від 16.08.2013 по справі 15/5005/4197/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

15.08.13р. Справа № 15/5005/4197/2012

За позовом Нікопольського міжрайонного природоохоронного прокурора в інтересах держави в особі Головного управління Держкомзему у Дніпропетровській області, м.Дніпропетровськ

до В-1: Марганецької міської ради Дніпропетровської області, м. Марганець

В-2: Комунального підприємства "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами "Дніпропетровської обласної ради", м. Дніпропетровськ

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Відділ Держкомзему у м. Марганець Дніпропетровській області, м. Марганець

про визнання незаконним та скасування рішення 17 сесії Марганецької міської ради VI скликання №323-17/VI, скасування державного акту серії ЯЯ №044884 та реєстрації права постійного користування земельною ділянкою та зобов'язання вчинити певні дії

Суддя Петренко Н.Е.

секретар судового засідання Шевцова В.В.

Представники:

від прокуратури: Битяк Н.І., посвідчення № 001458 від 27.08.12р.

від позивача: не з'явився

від відповідача-1: не з'явився

від відповідача-2: не з'явився

від третьої особи: не з'явився

СУТЬ СПОРУ:

Нікопольський міжрайонний природоохоронний прокурор звернувся до господарського суду Дніпропетровської області в інтересах держави в особі Головного управління Держкомзему у Дніпропетровській області (далі - позивач) до Марганецької міської ради Дніпропетровської області (далі-відповідач-1), Комунального підприємства "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради" (далі-відповідач-2), про:

- визнання незаконним та скасування рішення 17 сесії Марганецької міської ради VI скликання № 323-17/VI від 14.06.2011р. "Про затвердження проекту землеустрою та передачу земельної ділянки у постійне користування КП "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами "ДОР" для проведення рекультивації порушених земель на території прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру";

- скасування державного акту серії ЯЯ № 044884 на право постійного користування земельною ділянкою загальною площею 0,1700 га (кадастровий № 1211300000030020064) на території прилеглій до колишнього Мар'ївського кар"єру, м. Марганець, Дніпропетровської області, який зареєстрований у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договір оренди землі за №121130003000011;

- скасування реєстрації права постійного користування земельною ділянкою площею 0,1700 га, зареєстровану в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договір оренди землі за №121130003000011 за КП "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради";

- зобов'язання КП "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами "ДОР" протягом 30 днів з дня набрання законної сили рішення суду повернути Марганецькій міській раді до земель державної власності земельну ділянку площею 0,1700 га на території прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру, м. Марганець, Дніпропетровської області.

Ухвалою господарського суду від 14.05.12р. порушено провадження у справі №15/5005/4197/2012, прийнято позовну заяву до розгляду.

Ухвалою господарського суду від 03.07.12р. зупинено провадження у справі №15/5005/4197/2012 до розгляду Дніпропетровським апеляційним адміністративним судом адміністративної справи № 2а-2096/11.

До господарського суду на запит від Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду надійшов лист, відповідно якого рішенням Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 30.05.13р. по адміністративній справі № 2а-2096/11 апеляційну скаргу Комунального підприємства "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради" залишено без задоволення, а постанову Марганецького міського суду Дніпропетровської області від 13.02.12р. без змін.

Ухвалою господарського суду від 05.08.13р. починаючи з 15.08.13р. поновлено провадження у справі №15/5005/4197/2012 та призначено її розгляд в судовому засіданні на 15.08.13р.

15.08.13р. в судовому засіданні прокурор заявлені позовні вимоги підтримав та наполягав на їх задоволенні в повному обсязі.

Повноважний представник позивача в судове засідання не з'явився, але до суду на виконання вимог ухвали суду позивач надав пояснення щодо викладених в позовній заяві обставин та копії відповідних документів. Крім того, до суду від позивача надійшло клопотання, відповідно якого позивач заявлені позовні вимоги підтримує повністю та просить розглянути справу без його участі.

Повноважні представники відповідача-1 та відповідача-2 у судове засідання не з'явилися, витребувані письмові пояснення до суду не надали. Жодних пояснень щодо причини неявки або інших клопотань до господарського суду не надходило. Про день, час та місце розгляду справи відповідача-1 та відповідача-2 повідомлені належним чином, що підтверджує повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.145, 148).

Враховуючи зазначене, господарський суд прийшов до висновку про те, що повноважні представники відповідача-1 та відповідача-2 у судове засідання не з'явилися та не подали витребувані судом письмові пояснення без поважних причин, у зв'язку з чим суд вважає за можливе розглянути справу в даному судовому засіданні без участі повноважних представників відповідача-1 та відповідача-2 за наявними в ній матеріалами.

Крім того, в судове засідання не з'явився повноважний представник третьої особи. Жодних пояснень щодо причини неявки або інших клопотань до господарського суду не надходило. Про день, час та місце розгляду справи третя особа повідомлена належним чином, що підтверджує повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.149).

Враховуючи зазначене, господарський суд прийшов до висновку про те, що повноважний представники третьої особи у судове засідання не з'явилися без поважних причин, у зв'язку з чим суд вважає за можливе розглянути справу в даному судовому засіданні без участі повноважного представника третьої особи.

В судовому засіданні 15.08.13р. оголошено вступну та резолютивну частини судового рішення, згідно зі ст. 85 Господарського процесуального кодексу України.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши подані докази, заслухавши пояснення прокурора, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

Нікопольською міжрайонною природоохоронною прокуратурою Дніпропетровської області проведено перевірку додержання вимог земельного законодавства при прийнятті рішень Марганецькою міською радою про надання земельних ділянок у постійне користування.

Так, вищевказаною прокуратурою було встановлено, що рішенням 17 сесії Марганецької міської ради VІ скликання № 323-17/VІ від 14.06.2011 року вирішено:

- затвердити проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування КП "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами "ДОР" для проведення рекультивації порушених земель в межах населеного пункту м. Марганець на території прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру;

- передати у постійне користування КП "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами "ДОР" для проведення рекультивації порушених земель в межах населеного пункту м. Марганець на території прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру земельні ділянки загальною площею 3,7479 га, зокрема 3 земельні ділянки площею відповідно: кадастровий номер 1211300000:03:002:0063 - 2.9185 га; кадастровий номер 1211300000:03:002:0065 - 0.6594 га та кадастровий номер 1211300000:03:002:0064-0.1700 га;

- зобов'язати КП "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами "ДОР" замовити у встановленому порядку виготовлення Державних актів на право постійного користування земельною ділянкою.

Прокурор вважає, що вищевказане рішення Марганецької міської ради № 323-17/VІ від 14.06.2011 року підлягає скасуванню як протиправне та незаконне на підставі наступного.

Згідно Висновку постійно діючої комісії Марганецької міської ради з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою від 14.06.2011 року, підставою для розроблення технічної документації - проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у постійне користування КП "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами "ДОР" для проведення рекультивації порушених земель в межах населеного пункту м. Марганець на території прилеглій до колишнього Марійського кар'єру стало зокрема рішення Марганецької міської ради 02.03.2011р № 178-8/VІ Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальному підприємству "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради на території, прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру.

Зазначене рішення було винесено в порушення вимог ст. 124 Земельного кодексу України, Порядку вибору земельних ділянок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 427 від 31.03.2004 року, оскільки дозвіл на складання проекту був наданий за відсутністю акту обстеження земельної ділянки, що відводиться, відповідних погоджень з боку Відділу Держкомзему у м. Марганці, Марганецької міської СЕС, Нікопольського відділу охорони навколишнього природного середовища Держуправління охорони навколишнього природного середовища в Дніпропетровській області, контролюючого органу у сфері охорони надр. Рішення № 178-8/VІ було прийнято тільки на підставі заяви комунального підприємства та графічних матеріалів місця розташування земельної ділянки.

20.04.2011 року Нікопольським міжрайонним природоохоронним прокурором на адресу Марганецької міської ради внесено протест на рішення Марганецької міської ради №178-8/VІ від 02.03.2011р. Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальному підприємству "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради на території, прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру.

Рішенням Марганецької міської ради № 262-14/VІ від 11.05.2011 року відмовлено в задоволенні вимог протесту прокурора щодо скасування рішення Марганецької міської ради № 178-8/VІ від 02.03.2011р. Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальному підприємству "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради на території, прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру.

24.05.2011 року Нікопольським міжрайонним природоохоронним прокурором до Марганецького міського суду пред'явлено адміністративний позов № 05-11 ас в порядку ст.21 Закону України "Про прокуратуру" до Марганецької міської ради про скасування рішення Марганецької міської ради № 178-8/VІ від 02.03.2011р. Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальному підприємству "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради на території, прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру.

Крім цього, 20.07.2011р. Нікопольським міжрайонним природоохоронним прокурором до Марганецького міського суду подано заяву про забезпечення позову.

Ухвалою Марганецького міського суду від 22.07.2011р. по справі № 2а-2096/11 заборонено вчиняти будь-які дії щодо земельної ділянки площею 300 га, яка знаходиться у м.Марганець на території, прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру до вирішення справи по суті.

Прокурор звертає увагу суду на те, що при наявності у Марганецької міської ради інформації про судовий спір відносно визнання протиправним рішення № 178-8/VІ від 02.03.2011р. Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальному підприємству "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради на території, прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру, 14.06.2011 року на сесії розглянуто та погоджено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування комунальному підприємству "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради, який розроблений на підставі рішення № 178-8/VІ від 02.03.2011р.

На підставі рішення сесії Марганецької міської ради № 323-17/VІ від 14.06.2011 року КП "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами "ДОР" видано державний акт серії ЯЯ № 044884 на право постійного користування земельною ділянкою загальною площею 0, 1700 га на території прилеглій до колишнього Марївського кар'єру, м.Марганець, Дніпропетровської області, який зареєстрований у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 121130003000011. В акті зазначено цільове призначення (використання) земельної ділянки: для проведення рекультивації порушених земель.

Разом з тим, прокурор зазначає про те, що відповідно до ст. 19 Земельного кодексу України землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії:

а) землі сільськогосподарського призначення;

б) землі житлової та громадської забудови;

в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення;

г) землі оздоровчого призначення;

ґ) землі рекреаційного призначення;

д) землі історико-культурного призначення;

є) землі лісогосподарського призначення;

є) землі водного фонду;

ж) землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадян чи юридичних осіб, можуть перебувати у запасі.

Згідно з ст. 20 Земельного кодексу України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.

Відповідно до ст. 24 Кодексу України "Про надра", ст.ст. 66, 166, 168 Земельного кодексу України проведення рекультивації можливе лише земелкористувачами або власниками по затвердженим проектам в ході використання земельних ділянок в цілях, передбачених правовстановлюючими документами на землю.

Враховуючи викладене, прокурор зазначає про те, що чинним земельним законодавством не передбачено надання в постійне користування земельних ділянок з цільовим призначенням - «для проведення рекультивації порушених земель».

Таким чином, прокурор просить суд:

- визнати незаконним та скасувати рішення 17 сесії Марганецької міської ради VI скликання № 323-17/VI від 14.06.2011р. Про затвердження проекту землеустрою та передачу земельної ділянки у постійне користування КП "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами "ДОР" для проведення рекультивації порушених земель на території прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру;

- скасувати державний акт серії ЯЯ № 044884 на право постійного користування земельною ділянкою загальною площею 0,1700 га (кадастровий № 1211300000030020064) на території прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру, м. Марганець, Дніпропетровської області, який зареєстрований у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договір оренди землі за №121130003000011;

- скасувати реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою площею 0,1700 га, зареєстровану в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договір оренди землі за №121130003000011 за КП "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради";

- зобов'язати КП "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами "ДОР" протягом 30 днів з дня набрання законної сили рішення суду повернути Марганецькій міській раді до земель державної власності земельну ділянку площею 0,1700 га на території прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру, м. Марганець, Дніпропетровської області.

Марганецька міська рада не погоджується з вимогами наведеними у позовній заяві та вважає, що рішення №322-17/VІ від 14.06.2011 р. є законним та відповідає вимогам чинного законодавства, виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішується одне з таких питань, як регулювання земельних відносин.

Згідно ст. 12 Земельного кодексу України - до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: а) розпорядження землями територіальних громад; б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; г) вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; ґ) викуп земельних ділянок для суспільних потреб відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст; д) організація землеустрою; е) координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів; є) здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства; ж) обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства; з) підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу; встановлення та зміна меж районів у містах з районним поділом; і) інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок; ї) внесення пропозицій до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст; й) вирішення земельних спорів; к) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування, які одночасно здійснюють владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, у земельних правовідносинах виступають як представницькі органи суб'єкту власності - народу України, територіальної громади власників землі щодо права розпорядження, притаманного власнику. Такий висновок, як зазначає Марганецька міська рада, випливає із положень ст.ст. 13, 14, 140, 142, 143 Конституції України, ст.ст. 11, 16, 167, 169, 374 Цивільного кодексу України, ст.ст. 2,8, 133 Господарського кодексу України, ст.ст. 80, 84, 123, 124, 127, 128 Земельного кодексу України, якими врегульовано порядок розпорядження землею.

Відповідно до ст. 92 Земельного кодексу України, право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності та інші.

Статтею 122 Земельного кодексу України передбачає, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, районні ради передають земельні ділянки у власність або у користування із відповідних земель спільної власності територіальних громад для всіх потреб.

В статті 123 Земельного Кодексу України визначено порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування, так: надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

Як зазначає Марганецька міська рада, особа зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідної сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевої державної адміністрації. У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача.

Згідно ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Стосовно винесеного прокурором протесту, Марганецька міська рада зазначає, що відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішується одне з таких питань, як регулювання земельних відносин, так протест було відхилено у зв'язку із відсутністю порушень.

Так, відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Тобто, Марганецька міська рада вважає, що порушень з боку Марганецької міської ради при прийнятті рішення не було.

Відділ Держкомзему у м. Марганець Дніпропетровській області підтримує позовні вимоги та просить суд задовольнити позов в повному обсязі, оскільки для проведення рекультивації порушених земель на території міста Марганець Комунальному підприємству "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради" необхідно було отримати спеціальний дозвіл, який передбачено ч.2 ст. 168 Земельного кодексу України, та постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011р. № 615 «Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами», замовити згідно пункту з) робочі проекти землеустрою щодо рекультивації порушених земель, землювання малопродуктивних угідь, захисту земель від ерозії, підтоплення, заболочення, вторинного засолення, висушення, зсувів, ущільнення, закислення, забруднення промисловими та іншими відходами, радіоактивними та хімічними речовинами, покращання сільськогосподарських земель, підвищення родючості ґрунтів (далі - робочі проекти землеустрою), ст. 25 Закону України "Про землеустрій" і подати його на перевірку та внесення в базу автоматизовані системи ДЗК до Державного підприємства Дніпропетровської регіональної філії «Центр «Державного земельного кадастру».

Дослідивши наявні матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі з наступних підстав.

Згідно ст. 14 Конституції України та ст. 1 Земельного кодексу України, земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави.

Статтею 18 Кодексу України про надра передбачено, що надання земельних ділянок для потреб, пов'язаних з користуванням надрами, провадиться в порядку, встановленому земельним законодавством України. Земельні ділянки для користування надрами, крім випадків, передбачених статтею 23 цього Кодексу, надаються користувачам надр після одержання ними спеціальних дозволів на користування надрами чи гірничих відводів.

Як зазначено в ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" питання щодо регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи місцевого самоврядування зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 31 березня 2004 р. N 427 затверджено Порядок вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів (далі - Порядок), який на час виникнення спірних питань був чинний та підлягав виконанню.

Відповідно до п. 4. Порядку, сільська, селищна, міська рада, районна, Київська чи Севастопольська міська держадміністрація реєструє клопотання в день його подання з присвоєнням реєстраційного номера, розглядає клопотання і в п'ятиденний строк після реєстрації надсилає постійно діючій комісії з питань вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів (далі - комісія), утвореній відповідною радою або держадміністрацією. До складу комісії включаються заступник голови сільської, селищної, міської ради або заступник голови місцевої держадміністрації (голова комісії), а також представники районного (міського) органу земельних ресурсів, природоохоронного органу, санітарно-епідеміологічної служби, органів містобудування і архітектури та охорони культурної спадщини. До роботи в комісії також залучаються власники та користувачі земельних ділянок, які пропонуються до вибору, представник заявника.

Пунктом 5 Порядку передбачено, що комісія протягом двох тижнів після отримання матеріалів: обстежує бажане місце розташування об'єктів, погоджує орієнтовний розмір земельної ділянки, умови її вилучення або зміни цільового призначення з урахуванням містобудівної документації, місцевих правил забудови та комплексного розвитку території; вивчає питання щодо запобігання негативному впливу на навколишнє природне середовище, забезпечення формування екологічної мережі, поліпшення малопродуктивних угідь шляхом нанесення родючого шару ґрунту, знятого під час будівництва об'єктів, тощо; пропонує інші земельні ділянки для можливого розміщення об'єктів насамперед з малопродуктивних земель та земель несільськогосподарського призначення.

В п. 7 Порядку зазначено про те, що акт вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів підписується головою і членами комісії, скріплюється печатками і разом з матеріалами, що використовувалися під час його складання, передається юридичній особі, для подання до сільської, селищної, міської ради, районної, Київської чи Севастопольської міської держадміністрації з метою прийняття відповідного рішення.

Господарський суд звертає увагу на той факт, що рішення Марганецької міської ради №179-8/VІ від 02.03.2011р. визнано Марганецьким міським судом Дніпропетровської області протиправним та таким, що підлягає скасуванню (постанова Марганецького міського суду Дніпропетровської області від 13.02.12р. по справі № 2а-2096/11). Апеляційною інстанцією постанова Марганецького міського суду Дніпропетровської області від 13.02.12р. по справі № 2а-2096/11 залишена без змін. Таким чином, вищевказана постанова Марганецького міського суду Дніпропетровської області від 13.02.12р. є чинна та підлягає виконанню на свій території України.

Крім того, ч. 4 ст. 35 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що рішення суду з цивільної справи, що набрало законної сили, є обов'язковим для господарського суду щодо фактів, які встановлені судом і мають значення для вирішення спору.

Враховуючи ті обставини, що рішення Марганецької міської ради №179-8/VІ від 02.03.2011р. визнано протиправним та таким, що підлягає скасуванню, вимоги прокурора є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до статті 49 Господарського процесуального кодексу України, судові витрати покладаються на сторони пропорційно розміру задоволених вимог.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. ст. 14, 19 Конституції України, ст. 1 Земельного кодексу України, ст. 18 Кодексу України про надра, ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст.ст. 4, 22, 32-35, 43-44, 49, 75, 82-85, 115-117 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити в повному обсязі.

Визнати незаконним та скасувати рішення 17 сесії Марганецької міської ради (53407, м. Марганець, вул. Радянська, буд. 29-а, код ЄДРПОУ 24230979) VI скликання № 323-17/VI від 14.06.2011р. "Про затвердження проекту землеустрою та передачу земельної ділянки у постійне користування Комунальному підприємству "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради" (49004, м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, буд. 2м, код ЄДРПОУ 33383791) для проведення рекультивації порушених земель на території прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру".

Скасувати державний акт серії ЯЯ № 044884 на право постійного користування земельною ділянкою загальною площею 0,1700 га (кадастровий № 1211300000030020064) на території прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру, м. Марганець, Дніпропетровської області, який зареєстрований у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договір оренди землі за №121130003000011;

Скасувати реєстрацію права постійного користування земельною ділянкою площею 0,1700 га, зареєстровану в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договір оренди землі за №121130003000011 за Комунальним підприємством "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради" (49004, м. Дніпропетровськ, пр.Кірова, буд. 2м, код ЄДРПОУ 33383791);

Зобов'язати Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради" (49004, м. Дніпропетровськ, пр.Кірова, буд. 2м, код ЄДРПОУ 33383791) протягом 30 днів з дня набрання законної сили рішення суду повернути Марганецькій міській раді (53407, м. Марганець, вул. Радянська, буд. 29-а,код ЄДРПОУ 24230979) до земель державної власності земельну ділянку площею 0,1700 га на території прилеглій до колишнього Мар'ївського кар'єру, м. Марганець, Дніпропетровської області.

Стягнути з Марганецької міської ради (53407, м. Марганець, вул. Радянська, буд. 29-а, код ЄДРПОУ 24230979) в доход Державного бюджету України в особі Управління Державної Казначейської Служби України у Жовтневому районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області (49027, м. Дніпропетровськ, пл. Шевченка, буд. 7; код ЄДРПОУ 37989269, р/р 31214206783005 в ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012, КБКД 22030001, призначення платежу "Судовий збір, код 03499891, Пункт 2.2") судовий збір у розмірі 1 147,00 грн. (одна тисяча сто сорок сім грн. 00 коп.).

Стягнути з Комунального підприємства "Дніпропетровський обласний центр поводження з відходами" Дніпропетровської обласної ради" (49004, м. Дніпропетровськ, пр.Кірова, буд. 2м, код ЄДРПОУ 33383791) в доход Державного бюджету України в особі Управління Державної Казначейської Служби України у Жовтневому районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області (49027, м. Дніпропетровськ, пл. Шевченка, 7; код ЄДРПОУ 37989269, р/р 31214206783005 в ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012, КБКД 22030001, призначення платежу "Судовий збір, код 03499891, Пункт 2.2") судовий збір у розмірі 3 441,00 грн. (три тисячі чотириста сорок одну грн. 00 коп.).

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання і може бути оскарженим протягом цього строку до Дніпропетровського апеляційного господарського суду.

Суддя Н.Е. Петренко Повне рішення складено 19.08.13р.

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення16.08.2013
Оприлюднено19.08.2013
Номер документу33030991
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —15/5005/4197/2012

Рішення від 16.08.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Петренко Наталія Едуардівна

Ухвала від 05.08.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Петренко Наталія Едуардівна

Ухвала від 03.07.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Петренко Наталія Едуардівна

Ухвала від 19.06.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Петренко Наталія Едуардівна

Ухвала від 14.05.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Петренко Наталія Едуардівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні