ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1
УХВАЛА
про роз'яснення судового рішення
09 серпня 2013 року м. Київ № 826/1818/13-а
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Данилишина В.М., при секретарі судового засідання Стадницькій Ю.Є., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву представника товариства з обмеженою відповідальністю "Грусти-Плюс" про роз'яснення судового рішення в адміністративній справі за позовом до Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Ушацької Наталії Валеріївни та державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Сіроштан Галини Олександрівни про визнання протиправними дій відповідачів та зобов'язання їх вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 березня 2013 року у справі № 826/1818/13-а (також далі - постанова суду) задоволено частково позов товариства з обмеженою відповідальністю "Грусти-Плюс" (також далі - позивач, ТОВ "Грусти-Плюс") до Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (також далі - відповідач-1) , державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Ушацької Наталії Валеріївни (також далі - відповідач-2) та державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Сіроштан Галини Олександрівни (також далі - відповідач-3) про визнання протиправними дій відповідачів та зобов'язання їх вчинити певні дії, зобов'язано державного реєстратора відповідача-1 здійснити державну реєстрацію змін до установчих документів позивача. Позовні вимоги в іншій частині залишено без задоволення.
Крім того, зобов'язано начальника відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідача-1 у десятиденний строк із дня набрання судовим рішенням законної сили подати до суду звіт про виконання судового рішення із роз'ясненням, що за наслідками розгляду звіту про виконання постанови суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту та накласти на керівника суб'єкта владних повноважень, відповідального за виконання постанови, штраф у розмірі від десяти до тридцяти мінімальних заробітних плат.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 17 червня 2013 року постанову суду залишено без змін.
Разом з тим, 23 липня 2013 року до суду надійшла письмова заява представника позивача про роз'яснення постанови суду, а саме, який суб'єкт зобов'язаний здійснити державну реєстрацію змін до установчих документів позивача та який суб'єкт зобов'язаний подати до суду звіт про виконання постанови суду.
У судовому засіданні 09 серпня 2013 року представник позивача підтримав свою заяву та просив роз'яснити постанову суду.
Представник відповідача-1, відповідач-2 та відповідач-3 (їх уповноважені представники) у судове засідання 09 серпня 2013 року не прибули, хоча про дату, час та місце судового розгляду вказаної заяви відповідачі повідомлені належним чином, заяви про розгляд справи за їх відсутності (відсутності їх представників) до суду не надійшли.
Проаналізувавши подану представником позивача заяву про роз'яснення постанови суду, заслухавши його думку та дослідивши наявні у матеріалах справи докази, суд дійшов висновку про наступне.
Так, згідно з ч.ч. 1, 4 ст. 170 Кодексу адміністративного судочинства України (також далі - КАС України) , якщо судове рішення є незрозумілим, суд, який його ухвалив, за заявою осіб, які беруть участь у справі, або державного виконавця ухвалою роз'яснює своє рішення, не змінюючи при цьому його змісту.
Подання заяви про роз'яснення судового рішення зупиняє перебіг строку, встановленого судом для виконання судового рішення, а так само строку, протягом якого судове рішення може бути подане для примусового виконання.
На час постановлення судового рішення у справі по суті державну реєстрацію змін до установчих документів здійснювали державні реєстратори відділів державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідних районних в місті Києві державних адміністрацій.
Разом з тим, згідно з п. 1 Наказу Міністерства юстиції України від 07 вересня 2011 року № 2074/5 "Про структурні підрозділи територіальних органів юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру та з питань банкрутства", утворено у складі Головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі структурні підрозділи, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру (далі - реєстраційні служби).
Відповідно до п. 1 Наказу Міністерства юстиції України від 02 лютого 2012 року № 198/5 "Про затвердження переліку реєстраційних служб територіальних органів юстиції" (також далі - Наказ № 198/5) , затверджено перелік реєстраційних служб Головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції.
Згідно з додатком № 26 до Наказу № 198/5, у місті Києві діє реєстраційна служба Головного управління юстиції у місті Києві.
Відповідно до п.п. 1, 2 Наказу Міністерства юстиції України від 29 квітня 2013 року № 809/5 "Про підрозділи з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" (також далі - Наказ № 809/5) , утворено у складі реєстраційних служб Головних управлінь юстиції у містах Києві та Севастополі відділи (сектори) державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Укомплектування відділу (сектору) здійснюється за рахунок збільшення чисельності працівників.
Утворено у складі реєстраційних служб районних, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції відділи (сектори) державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців або окрему посаду державного реєстратора. Укомплектування відділу (сектору) або окремої посади здійснюється за рахунок збільшення чисельності працівників.
Згідно з п. 11 додатку № 2 до Наказу № 809/5, утворено відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві.
Таким чином, приймаючи до уваги викладені положення та обставини, суд дійшов висновку, що державну реєстрацію змін до установчих документів позивача зобов'язаний здійснити державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві, а подати до суду звіт про виконання судового рішення у десятиденний строк із дня набрання судовим рішенням законної сили - начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 160, 165, 170 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Роз'яснити, що державну реєстрацію змін до установчих документів товариства з обмеженою відповідальністю "Грусти-Плюс" (ідентифікаційний код 31840975) на підставі відповідних документів, поданих 08 серпня та 25 грудня 2012 року, зобов'язаний здійснити державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві.
2. Роз'яснити, що подати до суду звіт про виконання судового рішення у десятиденний строк із дня набрання судовим рішенням законної сили, з урахуванням положень ч. 4 ст. 170 Кодексу адміністративного судочинства України, зобов'язаний начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Шевченківського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві, за наслідками розгляду якого (звіту) або у разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту та накласти на керівника суб'єкта владних повноважень, відповідального за виконання постанови, штраф у розмірі від десяти до тридцяти мінімальних заробітних плат.
3. Ухвала є невід'ємною частиною постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 березня 2013 року у справі № 826/1818/13-а.
4. Копії ували направити (вручити) сторонам (їх уповноваженим представникам) у порядку та строки, встановлені ст. 170 КАС України.
Згідно зі ст.ст. 185, 186 КАС України, ухвала може бути оскаржена повністю або частково шляхом подання до Київського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги протягом п'яти днів із дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Київського апеляційного адміністративного суду.
Відповідно до ст. 254 КАС України, ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя В.М. Данилишин
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 09.08.2013 |
Оприлюднено | 20.08.2013 |
Номер документу | 33047548 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Данилишин В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні