Ухвала
від 23.08.2013 по справі 2-а-295/08
ТОРЕЗЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-а-295/08

6-а/247/195/13

У х в а л а

про залишення заяви без руху

23 серпня 2013 року суддя Торезького міського суду Донецької області Арапіна Н.Є., розглянувши заяву Відділу Державної виконавчої служби Торезького міського управління юстиції за участю заінтересованих осіб Управління праці та соціального захисту населення Торезької міської ради, ОСОБА_1, Управління Державної казначейської служби України в м. Торезі Донецької області про заміну способу та порядку виконання рішення,

В с т а н о в и в:

заявник звернувся до суду з заявою про заміну способу і порядку виконання рішення. Свої вимоги мотивував тим, що на виконанні Відділу Державної виконавчої служби Торезького міського управління юстиції знаходиться виконавчий лист по справі №2-а-295, виданий 10 вересня 2008 року Торезьким міським судом про зобов'язання Управління праці та соціального захисту населення Торезької міської ради здійснити виплату на користь ОСОБА_1 недоплаченої суми щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2008 рік у сумі 3017 грн. 00 коп. 08 квітня 2013 року боржник повідомив, що фінансування видатків на соціальний захист та соціальне забезпечення соціальних допоміг окремих категорій громадян проводиться в межах коштів, передбачених Законами України про Державний бюджет України на відповідні роки. Однак, у зв'язку з обмеженістю фінансових ресурсів, державним бюджетом України видатки на забезпечення в повному обсязі соціальних гарантій відповідно до окремих статей Закону та на виконання судових рішень за програмами соціального захисту громадян Міністерству соціальної політики України не передбачено. Станом на липень 2013 року рішення суду не виконано, сума боргу Управлінням праці та соціального захисту населення Торезької міської ради не виплачена. Просить замінити спосіб і порядок виконання рішення суду по справі № 2-а-295, виданий 10 вересня 2008 року про зобов'язання Управління праці та соціального захисту населення Торезької міської ради здійснити виплату на користь ОСОБА_1 недоплаченої суми щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2008 рік у сумі 3017 грн. 00 коп., шляхом звернення стягнення з Управління праці та соціального захисту населення Торезької міської ради грошової суми, зазначеної у рішенні у розмірі 3017 грн. 00 коп.

Заява не відповідає вимогам ст.106 КАС України.

Згідно ч.3 ст.106 КАС України у позовній заяві зазначаються: найменування адміністративного суду, до якого подається позовна заява; ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є; ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі; зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів; у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків тощо; перелік документів та інших матеріалів, що додаються.

Згідно ст.36 Закону України "Про виконавче провадження" за наявності обставин, що утруднюють виконання рішення або роблять його неможливим, державний виконавець за власною ініціативою або за заявою сторін, а також самі сторони мають право звернутися до суду, який видав виконавчий документ, із заявою питання про заміну та встановлення способу і порядку виконання рішення суду.

Тобто, підставою для застосування правил наведеної статті є обставини, що перешкоджають належним чином виконати судове рішення в адміністративній справі - ускладнюють його виконання або роблять неможливим.

З 1 січня 2013 року набрав чинності Закон України "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень" від 5 червня 2012 року який встановлює гарантії держави щодо виконання судових рішень та виконавчих документів, визначених Законом України "Про виконавче провадження" та особливості їх виконання.

Відповідно до ч.1 ст.3 цього Закону виконання рішень суду про стягнення коштів, боржником за якими є державний орган, здійснюється Державною казначейською службою України в межах відповідних бюджетних призначень шляхом списання коштів з рахунків такого державного органу, а в разі відсутності у зазначеного державного органу відповідних призначень - за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду.

Частиною 3 статті 4 Закону передбачено, що протягом десяти днів з дня встановлення державним виконавцем факту наявності підстав для повернення виконавчого документа стягувачу відповідно до пунктів 2-4 частини першої статті 47 Закону України "Про виконавче провадження", крім випадків, коли стягувач перешкоджає провадженню виконавчих дій, але не пізніше строку, встановленого частиною другою цієї статті, керівник відповідного органу державної виконавчої служби подає до Державної казначейської служби України документи та відомості, необхідні для перерахування стягувачу коштів, згідно з переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, про що повідомляє в установленому порядку стягувача.

30 вересня 2008 року рішенням Торезького міського суду зобов'язано Управління праці та соціального захисту населення Торезької міської ради здійснити виплату на користь ОСОБА_1 недоплаченої суми щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2008 рік у сумі 3017 грн. 00 коп.

Зі змісту заяви про заміну способу та порядку виконання судового рішення вбачається, що 08 квітня 2013 року листом управління праці та соціального захисту населення повідомлено про неможливість виконання постанови державного виконавця про відкриття виконавчого провадження від 07 березня 2013 року у зв'язку з відсутністю коштів.

Тому необхідно зазначити, чи виконано постанову суду в частині нарахування зазначеної в постанові суду суми, чим це підтверджується.

Одночасно необхідно зазначити, чи подавав орган державної виконавчої служби до Державної казначейської служби України документи та відомості, необхідні для перерахування стягувачу коштів, згідно з переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, та повідомляв про це в установленому порядку стягувача. Чим підтверджується неможливість виконання рішення у зазначеному порядку.

У відповідності зі ст.108 КАС України суддя, встановивши, що позовна заява подана без дотримання вимог ст.106 КАС України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, надавши термін для усунення недоліків.

Керуючись ст.108 КАС України,

У х в а л и в:

Заяву Відділу Державної виконавчої служби Торезького міського управління юстиції за участю заінтересованих осіб Управління праці та соціального захисту населення Торезької міської ради, ОСОБА_1, Управління Державної казначейської служби України в м. Торезі Донецької області про заміну способу та порядку виконання рішення залишити без руху, надавши строк до 28 серпня 2013 року для усунення зазначених в ухвалі суду недоліків.

У разі невиконання ухвали суду в зазначений строк заява буде вважатися неподаною і повернута заявникові зі всіма доданими до неї документами.

Ухвалу може бути оскаржено шляхом подання протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або згідно з частиною 3 ст.160 КАС України або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя Н. Є. Арапіна

СудТорезький міський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення23.08.2013
Оприлюднено23.08.2013
Номер документу33110150
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-295/08

Ухвала від 12.02.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Карась О.В.

Ухвала від 12.02.2010

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Карась О.В.

Ухвала від 15.11.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Старова Н.Е.

Ухвала від 06.09.2013

Адміністративне

Торезький міський суд Донецької області

Арапіна Н. Є.

Ухвала від 29.08.2013

Адміністративне

Торезький міський суд Донецької області

Арапіна Н. Є.

Ухвала від 23.08.2013

Адміністративне

Торезький міський суд Донецької області

Арапіна Н. Є.

Ухвала від 19.02.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Карась О.В.

Постанова від 08.09.2008

Адміністративне

Богуславський районний суд Київської області

Якутюк B.C.

Ухвала від 02.12.2008

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Димарчук Тетяна Миколаївна

Постанова від 27.11.2008

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Хаюк С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні