Ухвала
від 27.08.2013 по справі 2-а-363/09
ТОРЕЗЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-а-363/09

6-а/247/204/13

У х в а л а

про залишення заяви без руху

27 серпня 2013 року суддя Торезького міського суду Донецької області Арапіна Н.Є., розглянувши заяву Відділу Державної виконавчої служби Торезького міського управління юстиції за участю заінтересованих осіб Управління праці та соціального захисту населення Торезької міської ради, ОСОБА_1, Управління Державної казначейської служби України в м. Торезі Донецької області про заміну способу та порядку виконання рішення,

В с т а н о в и в:

заявник звернувся до суду з заявою про заміну способу і порядку виконання рішення. Свої вимоги мотивував тим, що на виконанні Відділу Державної виконавчої служби Торезького міського управління юстиції знаходиться виконавчий лист по справі №2-а-363, виданий 20 березня 2009 року Торезьким міським судом про зобов'язання Управління праці та соціального захисту населення Торезької міської ради здійснити ОСОБА_1 нарахування та виплату недоплаченої щорічної допомоги до 05 травня за 2008 рік у розмірі 3448 грн. 00 коп. 02липня 2013 року боржник повідомив, що фінансування видатків на соціальний захист та соціальне забезпечення соціальних допоміг окремих категорій громадян проводиться в межах коштів, передбачених Законами України про Державний бюджет України на відповідні роки. Однак, у зв'язку з обмеженістю фінансових ресурсів, державним бюджетом України видатки на забезпечення в повному обсязі соціальних гарантій відповідно до окремих статей Закону та на виконання судових рішень за програмами соціального захисту громадян Міністерству соціальної політики України не передбачено. Станом на липень 2013 року рішення суду не виконано, сума боргу Управлінням праці та соціального захисту населення Торезької міської ради не виплачена. Просить замінити спосіб і порядок виконання рішення суду по справі № 2-а-363, виданий 20 березня 2009року про зобов'язання Управління праці та соціального захисту населення Торезької міської ради здійснити ОСОБА_1 нарахування та виплату недоплаченої щорічної допомоги до 05 травня за 2008 рік у розмірі 3448 грн. 00 коп., шляхом звернення стягнення з Управління праці та соціального захисту населення Торезької міської ради зазначеної у рішенні грошової суми, у розмірі 3448 грн. 00 коп.

Заява не відповідає вимогам ст.106 КАС України.

Згідно ч.3 ст.106 КАС України у позовній заяві зазначаються: найменування адміністративного суду, до якого подається позовна заява; ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є; ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі; зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів; у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків тощо; перелік документів та інших матеріалів, що додаються.

Згідно ст.36 Закону України «Про виконавче провадження» за наявності обставин, що утруднюють виконання рішення або роблять його неможливим, державний виконавець за власною ініціативою або за заявою сторін, а також самі сторони мають право звернутися до суду, який видав виконавчий документ, із заявою питання про заміну та встановлення способу і порядку виконання рішення суду.

Тобто, підставою для застосування правил наведеної статті є обставини, що перешкоджають належним чином виконати судове рішення в адміністративній справі - ускладнюють його виконання або роблять неможливим.

З 1 січня 2013 року набрав чинності Закон України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» від 5 червня 2012 року який встановлює гарантії держави щодо виконання судових рішень та виконавчих документів, визначених Законом України«Про виконавче провадження» та особливості їх виконання.

Відповідно до ч.1 ст.3 цього Закону виконання рішень суду про стягнення коштів, боржником за якими є державний орган, здійснюється Державною казначейською службою України в межах відповідних бюджетних призначень шляхом списання коштів з рахунків такого державного органу, а в разі відсутності у зазначеного державного органу відповідних призначень - за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду.

Частиною 3 статті 4 Закону передбачено, що протягом десяти днів з дня встановлення державним виконавцем факту наявності підстав для повернення виконавчого документа стягувачу відповідно до пунктів 2-4 частини першої статті 47 Закону України "Про виконавче провадження", крім випадків, коли стягувач перешкоджає провадженню виконавчих дій, але не пізніше строку, встановленого частиною другою цієї статті, керівник відповідного органу державної виконавчої служби подає до Державної казначейської служби України документи та відомості, необхідні для перерахування стягувачу коштів, згідно з переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, про що повідомляє в установленому порядку стягувача.

27травня 2010 року постановою Торезького міського суду зобов'язано Управління праці та соціального захисту населення Торезької міської ради здійснити ОСОБА_1 нарахування та виплату недоплаченої щорічної разової грошової допомоги до 05 травня як інваліду війни другої групи за 2008 рік у сумі 3448 грн. 00 коп.

Зі змісту заяви про заміну способу та порядку виконання судового рішення вбачається, що листом від 02липня 2013 року управління праці та соціального захисту населення повідомило, що відповідно до покладених на нього завдань УПСЗН забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.

Тому необхідно зазначити, чи виконано постанову суду в частині нарахування зазначеної в постанові суду суми, чим це підтверджується.

Одночасно необхідно зазначити, чи подавав орган державної виконавчої служби до Державної казначейської служби України документи та відомості, необхідні для перерахування стягувачу коштів, згідно з переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, та повідомляв про це в установленому порядку стягувача. Чим підтверджується неможливість виконання рішення у зазначеному порядку.

У відповідності зі ст.108 КАС України суддя, встановивши, що позовна заява подана без дотримання вимог ст.106 КАС України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, надавши термін для усунення недоліків.

Керуючись ст.108 КАС України,

У х в а л и в:

Заяву Відділу Державної виконавчої служби Торезького міського управління юстиції за участю заінтересованих осіб Управління праці та соціального захисту населення Торезької міської ради, ОСОБА_1, Управління Державної казначейської служби України в м. Торезі Донецької області про заміну способу та порядку виконання рішення залишити без руху, надавши строк до 03 вересня 2013 року для усунення зазначених в ухвалі суду недоліків.

У разі невиконання ухвали суду в зазначений строк заява буде вважатися неподаною і повернута заявникові зі всіма доданими до неї документами.

Ухвалу може бути оскаржено шляхом подання протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або згідно з частиною 3 ст.160 КАС України або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя Н. Є. Арапіна

СудТорезький міський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення27.08.2013
Оприлюднено29.08.2013
Номер документу33167564
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-363/09

Ухвала від 02.07.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Липа Володимир Анатолійович

Ухвала від 07.11.2017

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Липа Володимир Анатолійович

Ухвала від 19.05.2010

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Лисенко П. П.

Ухвала від 19.05.2010

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Лисенко П. П.

Ухвала від 05.08.2010

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Лисенко П. П.

Ухвала від 16.09.2013

Адміністративне

Торезький міський суд Донецької області

Арапіна Н. Є.

Ухвала від 05.09.2013

Адміністративне

Торезький міський суд Донецької області

Арапіна Н. Є.

Ухвала від 27.08.2013

Адміністративне

Торезький міський суд Донецької області

Арапіна Н. Є.

Постанова від 08.06.2012

Адміністративне

Апеляційний суд Сумської області

Кононенко О. Ю.

Постанова від 09.06.2009

Адміністративне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Волчко А.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні