УХВАЛА про залишення позовної заяви без руху м. Вінниця 09 вересня 2013 р. Справа № 802/3722/13-а Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Сало Павло Ігорович, розглянувши матеріали позовної заяви: за позовом: Немирівського комбінату комунальних підприємств до: державної фінансової інспекції у Вінницькій області про: визнання протиправним акту та скасування вимог, ВСТАНОВИВ: 06.09.2013 року Немирівський комбінат комунальних підприємств звернувся у суд з адміністративним позовом до державної фінансової інспекції у Вінницькій області про визнання протиправними та скасувати п. 2 та абз. 1 п. 4 вимоги № 02-06-28-14/4813 від 03.07.2013 року "Про усунення виявлених ревізією порушень законодавства з фінансових питань", а також визнати протиправним акт ревізії № 06-13/18 від 10.06.2013 року в частині порушення Немирівським КПП ст.ст. 2, 11 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти". Ознайомившись з позовною заявою і доданими до неї матеріалами, вважаю, що вона підлягає залишенню без руху з таких підстав. Частиною 1 статті 107 КАС України передбачено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу. Відповідно до ст. 104 КАС України позов пред'являється шляхом подання позовної заяви до суду першої інстанції. При цьому адміністративний позов подається до адміністративного суду у формі письмової позовної заяви, яка повинна відповідати загальним вимогам, що встановлені статтею 106 КАС України. Норми статті 106 КАС України не містять виключень і поширюють на всі випадки звернення до суду з позовною заявою, у зв'язку з чим недотримання положень цієї статті свідчить про невідповідність позовної заяви вимогам закону. Крім того, частиною третьою статті 106 КАС України передбачено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством. Згідно із до ч. 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Відповідно до пп. 1 п.3 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат, немайнового характеру 0,03 розміру мінімальної заробітної плати. Однак, в порушення вимог вищевказаного закону Немирівським комбінатом комунальних підприємств судовий збір при зверненні до суду не сплачено, відповідних доказів до позовної заяви не додано. Крім того, суд зазначає, що статтею 5 Закону України "Про судовий збір" передбачено вичерпний перелік кола осіб, які звільняються від сплати судового збору. Водночас підстав для звільнення позивача від сплати судового збору згідно із зазначеними нормами не вбачаю. Отже, позивачем не виконано вимог КАС України до позовної заяви та не проведено сплату судового збору за подану позовну заяву. За таких обставин приходжу до переконання, що позовна заява Немирівського комбінату комунальних підприємств не відповідає передбаченим статтею 106 КАС України вимогам, а тому на підставі ч.1 ст. 108 КАС України підлягає залишенню без руху з наданням позивачу строку для усунення виявлених судом недоліків позовної заяви. Керуючись ст.ст. 105, 106, 108, 165, 185, 186, 254 КАС України, УХВАЛИВ: 1. Позовну заяву Немирівського комбінату комунальних підприємств до державної фінансової інспекції у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування вимог залишити без руху. 2. Надати позивачу строк для усунення недоліків, вказаних у мотивувальній частині ухвали, протягом п'яти днів з дня отримання її копії. 3. Копію даної ухвали надіслати позивачу – для відома та виконання. Ухвала набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України. Відповідно до ст. 186 КАС України апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Суддя Сало Павло Ігорович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2013 |
Оприлюднено | 12.09.2013 |
Номер документу | 33415786 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Сало Павло Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні