Ухвала
від 13.09.2013 по справі 826/14497/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1 УХВАЛА про відкриття провадження в адміністративній справі 13 вересня 2013 року  м. Київ№ 826/14497/13-а Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Данилишин В.М., розглянувши позовну заяву громадської організації "Всеукраїнська авіаційна організація "АОПА-Україна" до Головного управління юстиції у місті Києві в особі відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Солом'янського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві, громадської організації громадська організаці "АОПА" України та Державної реєстраційної служби України про визнання протиправним та скасування рішення відповідача-1, а також зобов'язання відповідача-3 вчинити певні дії, - ВСТАНОВИВ: До Окружного адміністративного суду міста Києва 11 вересня 2013 року надійшла позовна заява громадської організації "Всеукраїнська авіаційна організація "АОПА-Україна" (також далі - позивач) до Головного управління юстиції у місті Києві в особі відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Солом'янського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві (також далі - відповідач-1), громадської організації громадська організаці "АОПА" України (також далі - відповідач-2) та Державної реєстраційної служби України (також далі - відповідач-3) про визнання протиправним та скасування рішення відповідача-1 про реєстрацію відповідача-2, оформленого відповідним наказом, а також зобов'язання відповідача-3 виключити з Реєстру об'єднань громадян запис про реєстрацію відповідача-2. Позовна заява відповідає вимогам, встановленим ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України (також далі - КАС України). Заяву належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, її подано у встановлений законом строк. Підстави для повернення заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі відсутні. Разом з тим, для забезпечення всебічного, повного і об'єктивного розгляду та вирішення спору у судовому засіданні протягом розумного строку колегією суддів, а також з метою з'ясування можливості врегулювання спору до судового розгляду справи у суду виникла необхідність у прийнятті рішень про витребування документів та про проведення попереднього судового засідання. Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 24, 69, 71, 79, 106, 107, 110, 111, 160, 165, 254 КАС України, - УХВАЛИВ: 1. Відкрити провадження в адміністративній справі за позовною заявою громадської організації "Всеукраїнська авіаційна організація "АОПА-Україна" до Головного управління юстиції у місті Києві в особі відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Солом'янського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві, громадської організації громадська організаці "АОПА" України та Державної реєстраційної служби України про визнання протиправним та скасування рішення відповідача-1, а також зобов'язання відповідача-3 вчинити певні дії. 2. Призначити у справі попереднє судове засідання, яке відбудеться 30 вересня        2013 року о 14 год. 00 хв. в Окружному адміністративному суді міста Києва за адресою: 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1, зал № 37. 3. У попереднє судове засідання викликати уповноважених представників позивача та  відповідачів. 4. Запропонувати позивачу надати у попереднє судове засідання через уповноваженого представника (засвідчені копії для долучення до матеріалів справи, крім тих, які долучено до позовної заяви як додатки): 1) наявні додаткові письмові докази на підтвердження обставин, якими обґрунтовується позовна заява; 2) власне письмове підтвердження того, що у провадженні інших судів України або органів, які у межах своєї компетенції вирішують спори, немає справи зі спору між тими ж сторонами, про той же предмет, з тих же підстав та не має рішень інших судів та органів з такого спору; 3) письмові пояснення із зазначенням причин неможливості надання таких доказів. 5. Запропонувати відповідачу-2 надати у попереднє судове засідання через уповноваженого представника письмові заперечення проти позовної заяви разом з письмовими доказами на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються такі заперечення (у разі заперечення проти позовної заяви), або письмові пояснення із зазначенням причин неможливості надання таких доказів. 6. Витребувати у відповідача-1 і відповідача-3 та зобов'язати їх надати у попереднє судове засідання через уповноважених представників (засвідчені копії для долучення до матеріалів справи): 1) письмові заперечення проти позовної заяви разом з письмовими доказами на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються такі заперечення (у разі заперечення проти позовної заяви); 2) усі матеріали, що були або мали бути взяті відповідачами до уваги при прийнятті рішень, вчиненні дій, з приводу яких подано позовну заяву; 3) письмові пояснення із зазначенням причин неможливості надання таких доказів. 7. Роз'яснити, що згідно зі ст.ст. 71, 128 КАС України, якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, а також у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися та справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів. 8. Копії ухвали разом з витягом про процесуальні права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі, встановлені ст.ст. 49, 51, 53 КАС України, направити (вручити) сторонам, роз'яснивши, що за заявою однієї зі сторін про неможливість прибуття до суду попереднє судове засідання може бути відкладено, якщо причини неприбуття будуть визнані судом поважними. Відповідачам також направити (вручити) копії позовної заяви та доданих до неї документів. Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту ухвалення. Відповідно до ч. 1 ст. 255 КАС України, постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб та підлягає виконанню на всій території України. Суддя                                                                                                             В.М. Данилишин Витяг про процесуальні права та обов'язки осіб, які беруть участь у справі Відповідно до ст.ст. 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України, особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них. Крім прав та обов'язків, визначених у ст. 49 цього Кодексу, позивач має право змінити підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду. Крім прав та обов'язків, визначених у ст. 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову. Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі. Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси. Згідно зі ст. 53 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи, які заявляють самостійні вимоги на предмет спору, можуть вступити у справу у будь-який час до закінчення судового розгляду, пред'явивши адміністративний позов до сторін. Задоволення адміністративного позову таких осіб має повністю або частково виключати задоволення вимог позивача до відповідача. У разі вступу третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги на предмет спору, розгляд адміністративної справи починається спочатку. Треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача у будь-який час до закінчення судового розгляду, якщо рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов'язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням осіб, які беруть участь у справі. Якщо адміністративний суд при прийнятті позовної заяви, підготовці справи до судового розгляду або під час судового розгляду справи встановить, що судове рішення може вплинути на права і обов'язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку. Питання про вступ до участі у справі третіх осіб вирішується ухвалою. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.

Дата ухвалення рішення13.09.2013
Оприлюднено17.09.2013
Номер документу33506668
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/14497/13-а

Ухвала від 20.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Леонтович К.Г.

Ухвала від 22.07.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Леонтович К.Г.

Ухвала від 22.05.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Постанова від 19.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

Ухвала від 30.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

Ухвала від 13.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Данилишин В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні