cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46
Р І Ш Е Н Н Я
іменем України
09.09.2013 Справа № 905/5350/13
Господарський суд Донецької області у складі:
головуючий - суддя Харакоз К.С.,
при секретарі судового засідання Фроловій Т.С.,
розглянувши справу за позовом Горлівської міської ради, м.Горлівка, Донецька область,
до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛАФ», м.Горлівка, Донецька область,
про внесення змін до договору оренди землі, -
За участю:
представник позивача Молодьожникова К.С. довіреністю;
представник відповідача Кащенко В.В. за довіреністю;
СУТЬ СПОРУ:
Позивач Горлівська міська рада, м.Горлівка, Донецька область, звернулась до господарського суду Донецької області з позовом до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛАФ» м.Горлівка, Донецька область, про внесення змін до договору оренди землі від 11.04.05р.
Ухвалою суду від 26.07.13р. порушено провадження у справі.
В судових засіданнях 08.08.13р. та 03.09.13р. оголошувались перерви до 03.09.13р. та до 09.09.13р. відповідно.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на договір оренди земельної ділянки від 11.042005 року, зареєстрованого 26.04.2005 року за №040515200143, висновок державної експертизи землевпорядної документації від 12.12.2008 року №1447-08, рішення Горлівської міської ради від 27.05.2011 року №VI/9-23 «Про врегулювання питань з перегляду умов діючих договорів оренди землі щодо зміни орендної плати за землю у зв'язку з затвердженням технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Горлівка», Витяги №1641, 1642 від 07.08.13р. Управління Держземагенства у м.Горлівці Донецької області , лист Горлівської міської ради від 11.10.12 року вих.№02-3280.
Позивач просив суд внести зміни до договору оренди землі від 11.04.2005 року, зареєстрованого 26.04.2005 року за №040515200143, укладеного з відповідачем, в редакції додаткової угоди, якою вносяться зміни до п.п. 1, 2, 5, 9, 13 договору оренди землі та доповнюється договір новим розділом.
Представник позивача в судовому засіданні заявлені позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити.
Відповідач в судове засідання з'явився, проти задоволення позову заперечував. 03.09.13р. надав суду відзив на позовну заяву від 03.09.13р. в якій висловлює думку, що позовні вимоги не обґрунтовані і не підлягають задоволенню у зв'язку з тим, що в прийнятому позивачем рішенні 27.05.2011 року №VI/9-23 зазначено про необхідність внесення змін до існуючих договорів оренди стосовно доповнення переліку підстав для перегляду плати за землю. Однак, жодний пункт цього рішення не говорить про підвищення розміру орендної плати. Зазначає, що з приводу підвищення розміру орендної плати Горлівська міська рада рішення не приймала. Крім того, відповідач посилається на ст.652 ЦК України.
Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін, суд -
ВСТАНОВИВ:
11.04.2005 року між Горлівською міською радою (орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛАФ», м.Горлівка, Донецька область (орендар) було укладено договір оренди земельної ділянки, за умовами п.п. 1,2 якого орендодавець надає, а орендар приймає у строкове платне користування земельну ділянку згідно з рішенням Горлівської міської ради від 16.03.2005 року №337 (для іншої комерційної діяльності, 1.11.6), яка знаходиться за адресою: вул. Першотравнева, б.6 у Центрально-Міському районі м.Горлівки Донецької області. В оренду передається 49/50 (0,1781 га) ідеальна частка земельної ділянки від загальної площі 0,1817 га у тому числі: - для обслуговування адміністративних приміщень - 0,0909 га, - для обслуговування приміщення ринку - 0,0872 га (а.с. 9-12).
Укладений договір оренди було підписано сторонами та скріплено їх печатками. 26.04.2005 року даний договір було зареєстровано у Горлівському міському відділі Донецької регіональної філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах», реєстраційний номер 040515200143.
26.04.2005 року зазначену земельну ділянку було передано орендарю за актом приймання-передачі №143 (а.с. 9).
Відповідно до п.5 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до довідки про грошову оцінку за №390 від 11.02.2005 становить: 161912 грн. (90,91грн./м 2 ) - до введення в експлуатацію; 809536грн. (454,54грн./м 2 ) - після введення в експлуатацію.
Договір укладено на двадцять років (п.8 договору).
Пунктом 9 договору передбачено, що орендна плата вноситься орендарем у вигляді грошових внесків та розмірі:
- для обслуговування адміністративних приміщень:
- до введення в експлуатацію Цн = 90,91грн./м 2 х 909 м 2 х 0,01 х 1 = 826,37грн.
Сума річної оплати складає - 826,37 (вісімсот двадцять шість грн.37коп.) гривень у рік.
- після введення в експлуатацію Цн = 454,54грн./м 2 х 909 м 2 х 0,01 х 1 = 4131,77грн.
Сума річної оплати складає - 4131,77 (чотири тис.сто тридцять одна грн.. 77 коп.) гривень у рік.
- для обслуговування приміщення ринку:
- до введення в експлуатацію Цн = 90,91грн./м 2 х 872 м 2 х 0,01 х 1 = 792,74грн.
Сума річної оплати складає - 792,74 (сімсот дев'яносто дві грн.. 74 коп.) гривень у рік.
- після введення в експлуатацію Цн = 454,54грн./м 2 х 872 м 2 х 0,01 х 5 = 19817,94грн.
Сума річної оплати складає - 19817,94 (дев'ятнадцять тис. вісімсот сімнадцять грн.. 94 коп.) гривень у рік.
Відповідно до п.13 договору розмір орендної плати переглядається щорічно у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.
27.05.2011 року рішенням Горлівської міської ради №VI/9-23 «Про врегулювання питань з перегляду умов діючих договорів оренди землі щодо зміни орендної плати за землю у зв'язку з затвердженням технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Горлівка» на виконання вимог ст.23 Закону України «Про оцінку земель» було затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Горлівка, розроблену в червні 2008 року (а.с.17).
Дане рішення Горлівської міської ради на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» було оприлюднено шляхом опублікування його в газеті «Вечерняя Горловка» від 09.06.2011 року (а.с.30).
Відповідно до пункту 2 вказаного рішення вирішено внести зміни до договорів оренди землі, укладених між міською радою та фізичними і юридичними особами, шляхом доповнення переліку підстав для перегляду орендної плати за землю підставою «зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки».
Рішення міської ради від 28.01.2011 року № VI/4-38 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки м. Горлівка Донецької області» визнано таким, що втратило чинність з моменту набрання чинності рішенням від 27.05.2011 року № VI/9-23 (п.4 вказаного рішення).
Управління Держземагенства у м.Горлівці Донецької області у витягах №1641, 1642 від 07.08.13р., зазначила інформацію з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, за якою нормативна вартість земельних ділянок, які перебувають в оренді відповідача за договором, зареєстрованим 26.04.2005р., складає: за земельну ділянку площею 872 кв.м. - 1163300грн., за земельну ділянку площею 909 кв.м. - 1212661грн. (а.с. 28-29).
Листом від 11.10.12 року вих.№02-3280, докази направлення якого долучені до матеріалів справи, Горлівською міською радою на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛАФ», м.Горлівка, Донецька область було надіслано проект додаткової угоди до договору оренди земельної ділянки з відповідними змінами щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки (а.с. 13-14).
Зважаючи на необхідність внесення відповідних змін до договору та залишення без відповіді вищевказаної пропозиції щодо внесення змін до договору оренди земельної ділянки, орендодавець звернувся до суду.
Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню з огляду на наступне.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про оренду землі» оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Згідно зі ст.13 Закону України «Про оренду землі» договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Частиною 1 ст. 15 Закону України «Про оренду землі» визначено істотні умови договору оренди землі, якими є: об'єкт оренди (місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату; умови використання та цільове призначення земельної ділянки, яка передається в оренду; умови збереження стану об'єкта оренди; умови і строки передачі земельної ділянки орендарю; умови повернення земельної ділянки орендодавцеві; існуючі обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки; визначення сторони, яка несе ризик випадкового пошкодження або знищення об'єкта оренди чи його частини; відповідальність сторін.
Відповідно до ч.ч. 1,2 ст. 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про оренду землі» зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін.
Статтею 651 Цивільного кодексу України передбачені підстави для зміни або розірвання договору. Відповідно до пунктів 1, 2 вказаної статті зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Згідно з положеннями ч.2 ст. 652 Цивільного кодексу України, якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, або щодо його розірвання, договір може бути розірваний, а з підстав, встановлених частиною четвертою цієї статті, - змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно таких умов:
1) в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане;
2) зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися;
3) виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору;
4) із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона.
Пунктом 13 спірного договору було передбачено випадки, за наявності яких договір може бути змінено, а саме у разі зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку , підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 3 червня 2008 року за №309-VI внесено зміни до ч.ч.4, 5 ст.21 Закону України «Про оренду землі», відповідно до яких річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється Законом України «Про плату за землю»; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України «Про плату за землю». Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки. При цьому у разі визначення орендаря на конкурентних засадах може бути встановлений більший розмір орендної плати, ніж зазначений у цій частині
У зв'язку із введенням в дію з 1 січня 2011 року Податкового кодексу України Закон України «Про плату за землю» втратив чинність (ч.2 прикінцевих положень Податкового кодексу України).
Статтею 288 Податкового кодексу України встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Розмір орендної плати встановлюється в договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом, та не може перевищувати: для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - З відсотки нормативної грошової оцінки; для земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності та надані для будівництва та/або експлуатації аеродромів - чотирикратний розмір земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Відповідно до ст.274 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки .
Згідно з ч.12 Перехідних положень Земельного кодексу України, до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, в тому числі, переданих у приватну власність) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради.
До виключної компетенції міської ради належить вирішення питань регулювання земельних відносин в межах міста (п. 34 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).
Згідно з ч. 1 ст. 59 зазначеного Закону, рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Акти міської ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території (ч. 1 ст. 79 зазначеного Закону).
Відповідно до п.2.19 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 року №6 «Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин», у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.
Таким чином, рішення Горлівської міської ради від 27.05.2011 року №VI/9-23 «Про врегулювання питань з перегляду умов діючих договорів оренди землі щодо зміни орендної плати за землю у зв'язку з затвердженням технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Горлівка» не може не братися судом до уваги при вирішенні даного спору. Докази скасування даного рішення в матеріалах справи відсутні.
Відповідно до ст.18 Закону України «Про оцінку земель» нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.
Нормативна грошова оцінка є складовою земельного податку, який встановлюється у відсотковому відношенні до неї та в розмірі якого визначена орендна плата у договорі, укладеному між сторонами, а тому у разі зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки змінюється відповідно і розмір земельного податку.
Встановлення ст.288 Податкового кодексу України граничних розмірів річної орендної плати за земельну ділянку є підставою для приведення положень спірного договору оренди земельної ділянки у відповідність до вимог закону в частині визначення розміру орендної плати.
Виходячи зі змісту зазначених положень законодавства, у спірних правовідносинах вбачається наявність усіх складових, перелічених у ч.2 ст.652 ЦК України, наслідком чого, відповідно, є обґрунтованість запропонованих позивачем змін до договору.
Відповідно до ч.ч.2-4 ст.188 Господарського кодексу України сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
Як вже зазначалось, листом від 11.10.12 року вих.№02-3280, докази направлення якого долучені до матеріалів справи, Горлівською міською радою на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛАФ», м.Горлівка, Донецька область було надіслано проект додаткової угоди до договору оренди земельної ділянки з відповідними змінами щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки.
Проте дану пропозицію було залишено відповідачем без відповіді, у зв'язку з чим наявні підстави для внесення судом змін до договору оренди землі.
До того ж, рішенням Конституційного Суду України від 9 липня 2002 року № 15-рп/2002 (справа про досудове врегулювання спорів) визначено, що положення ч.2 ст.124 Конституції України стосовно поширення юрисдикції судів на всі правовідносини, що виникають у державі, необхідно розуміти так, що право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами. Встановлення законом або договором досудового врегулювання спору за волевиявленням суб'єктів правовідносин не є обмеженням юрисдикції судів і права на судовий захист. Обрання певного засобу правового захисту, у тому числі і досудового врегулювання спору, є правом, а не обов'язком особи, яка добровільно, виходячи з власних інтересів, його використовує.
На цьому наголошує і Верховний суд України у постанові від 20 листопада 2012 року по справі № 28/5005/640/2012, який зазначає, що недотримання позивачем вимог ч.2 ст.188 ГК України щодо обов'язку надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору оренди земельної ділянки не позбавляє його права звернутися до суду з позовом до відповідача про зміну умов договору за наявності спору, тобто відсутності згоди на зміну умов договору.
У даному випадку, як вбачається з обставин справи, спір між сторонами наявний, відповідачем згоди на внесення змін до договору надано не було. Це свідчить про необхідність судового захисту, що є результатом поширення юрисдикції суду на всі правовідносини, що виникають у державі.
Зважаючи на положення вищевказаних правових норм та умов договору, суд прийшов до висновку про наявність підстав для внесення змін до пунктів 5, 9 та 13 спірного договору.
Відповідно до ст.ст. 33 , 34 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається в обґрунтування своїх вимог та заперечень. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
При розгляді даної справи предмет доказування доведений позивачем відповідними доказами, при чому, їх аналіз дозволяє зробити висновок про те, що вони є належними, допустимими та достовірними як кожний окремо, так і у взаємному зв'язку у їх сукупності.
За таких обставин суд приходить до висновку, що позовні вимоги Горлівської міської ради, м. Горлівка, Донецька область, до Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛАФ», м.Горлівка, Донецька область, про внесення змін до договору оренди землі 11.04.2005 року підлягають задоволенню.
Відносно наявних розбіжностей в пунктах 1, 2 додаткової угоди і доповнення новим розділом з договором оренди, що не стосуються розміру орендної плати за землю, вони також приймаються судом в редакції позивача з огляду на відсутність в матеріалах справи заперечень відповідача щодо недоцільності затвердження додаткової угоди в наданій позивачем редакції, а також взаємозв'язок зазначених пунктів зі змістом договору та додаткової угоди.
Згідно з положеннями ст. 49 Господарського процесуального кодексу України суд стягує судові витрати з відповідача на користь позивача.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 1, 13, 15, 30 Закону України «Про оренду землі», ст. ст. 18, 23 Закону України «Про оцінку землі», ст.ст. 632, 651, 652, 653 Цивільного кодексу України, ст. ст. 14, 274, 288 Податкового кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, ст.ст. 1, 2, 22, 33, 43, 49, 80, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги Горлівської міської ради, м. Горлівка, Донецька область, до Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛАФ», м.Горлівка, Донецька область про внесення змін до договору оренди землі від 11.04.2005 року - задовольнити.
Внести зміни до договору оренди земельної ділянки від 11.04.05р., зареєстрованого 26.04.2005 року у Горлівському міському відділі Донецької регіональної філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах» за №040515200143, в редакції додаткової угоди від 08.12.2012 року:
«ДОДАТКОВА УГОДА №4
до договору оренди землі від 11.04.2005 року
(зареєстрований 26.04.2005 року за №040515200143)
місто Горлівка, Донецька область, Україна, восьме жовтня
дві тисячі дванадцятого року
«Орендодавець» Горлівська міська рада, яка діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», в особі першого заступника міського голови Оленева Володимира Львовича, який діє на підставі розпорядження міського голови від 15.12.2010 «Про розподіл обов'язків між керівниками виконавчого комітету міської ради (зі змінами)», з однієї сторони, та «Орендар» громадянин Вівденко Юрій Юрійович, з другої сторони, уклали цю додаткову угоду про нижченаведене:
На виконання пункту 13 договору оренди землі від 11.04.2005 (зареєстрований 26.04.2005 року за №040515200143), з метою приведення істотних умов договору оренди земельної ділянки від 11.04.2005 (зареєстрований 26.04.2005 за №040515200143) у відповідність до вимог статті 15 Закону України «Про оренду землі» сторони вирішили внести зміни до договору, а саме:
1. п.1 викласти в новій редакції:
«Орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для обслуговування адміністративних приміщень (0,0909 га) та приміщень ринку (0,0872 га) згідно рішення виконкому Горлівської міської ради від 16.03.2005 року №337».
2. п.2 викласти в новій редакції:
«В оренду передається земельна ділянка кадастровий номер 1410600000:02:017:0445, яка розташована за адресою: вул.Першотравнева, б.6 в Центрально-Міському районі м.Горлівка Донецької області, розміром 0,1781 га».
3. п.5 викласти в новій редакції:
«Нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 2375969 грн. (1334,06 грн/м 2 )».
4. п.9 викласти в новій редакції:
«Орендна плата вноситься ОРЕНДАРЕМ на рахунок одержувача: УДКСУ у м. Горлівка, в місцевий бюджет Центрально-Міського району р/р №33211815700021 в ГУДКСУ у Донецькій області м. Донецьк, код ОКПО 38023569, МФО 834016, код плати за оренду землі 13050500 в розмірі 5939,92 гривень у місяць».
5. пункт 13 викласти в новій редакції:
Розмір орендної плати переглядається щорічно у разі:
- зміни умов господарювання, передбачених договором;
- зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством;
- погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами;
- зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки;
- в інших випадках передбачених законом.
6. Доповнити договір новим розділом:
«Умови відчуження, передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки
Право на оренду земельної ділянки не може бути продане або іншим чином відчужене іншим особам, передане у заставу та внесене до статутного фонду».
7. Розрахунок розміру орендної плати (Таблиця №1) викласти в новій редакції (додається і є невід'ємною частиною додаткової угоди №4).
Ця додаткова угода укладена в трьох примірниках, є невід'ємною частиною договору оренди земельної ділянки від 11.04.2005 (зареєстрований 26.04.2005 року за №040515200143) та набуває чинності після підписання сторонами та її державної реєстрації.
Копія цієї додаткової угоди надається орендарем до територіального відділення Горлівської ОДПІ не пізніше ніж через п'ять днів після її державної реєстрації.
«Орендодавець» «Орендар»
Горлівська міська рада Товариство з обмеженою
адреса: пр. Перемоги, 67, м. Горлівка, відповідальністю «ОЛАФ»
Донецька обл., 84646 адреса: вул. Чури, 18/6, м. Горлівка, 84601
Ідентифікаційний код 04052749 Ідентифікаційний код 31190688
В.о першого заступника
міського голови Е.А.Матюха Директор Вівденко Ю
Стягнути з Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛАФ» (84601, Донецька область, м.Горлівка, пр.Чури, 18/6, ідентифікаційний код 31190688) на користь Горлівської міської ради (84646, Донецька обл., м. Горлівка, пр. Перемоги, 67, ідентифікаційний код 04052749) судовий збір у розмірі 1147 (одна тисяча сто сорок сім) гривень 00 копійок.
Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано до Донецького апеляційного господарського суду через господарський суд Донецької області протягом десяти днів з дня його оголошення. У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення, зазначений строк обчислюється з дня підписання рішення, оформленого відповідно до статті 84 Господарського процесуального кодексу України.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Повний текст рішення складено та підписано 16.09.2013 року.
Суддя К.С. Харакоз
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2013 |
Оприлюднено | 18.09.2013 |
Номер документу | 33514467 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
К.С. Харакоз
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні