cpg1251 номер провадження справи 30/69/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22.08.2013 Справа № 908/2432/13
за позовом: Прокурора Ленінського району м. Запоріжжя (69006, м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, буд. 14) в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах: Запорізької міської ради (69105, м. Запоріжжя, пр. Леніна, 206)
про внесення змін до договору,
Суддя Кагітіна Л.П.
За участю представників сторін:
від позивача: Зубар О.А., довіреність № 01-38/01771 від 12.07.2012 р.;
від відповідача: Гуліян Т.Г., довіреність № б/н від 01.08.2013 р.;
прокурор: Понятенко К.А., посвідчення № 013456 від 03.12.2012 р.;
До господарського суду Запорізької області звернувся Прокурор Ленінського району м. Запоріжжя в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах - Запорізької міської ради з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова фірма Запоріжнафтопродукт» про зміну п. 9 договору оренди землі, укладеного щодо земельної ділянки загальною площею 0,6430 га, яка знаходиться за адресою: вул. Зачиняєва, 156-А, м. Запоріжжя (кадастровий номер: 2310100000:04:046:0003), укладений 25.08.2010 р. між Запорізькою міською радою та ТОВ «Торгова фірма Запоріжнафтопродукт» для розташування автозаправної станції № 4, виклавши його в наступній редакції: «Орендна плата вносить орендарем у грошовій формі в розмірі 258983,68 грн., що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року».
Позовні вимоги з посиланням на приписи ст.ст. 632, 651, 653 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 13 Закону України «Про оренду землі», ст. 10, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст. 269, 274, 276 Податкового кодексу України обґрунтовані тим, що законодавством та умовами договору, укладеного між сторонами передбачена можливість внесення змін до договору, у зв'язку з чим і на виконання рішення Запорізької міської ради № 37 «Про внесення змін до рішення міської ради № 16 від 27.07.2011 р. «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя» було направлено відповідну пропозицію про укладення додаткового договору до договору оренди земельної землі та примірники додаткового договору. Відсутність відповіді орендаря на пропозицію на час проведення прокурорської перевірки, на думку прокурора, є підставою для звернення до суду в інтересах держави, які полягають в тому, що власник землі - держава в особі Запорізької міської ради, не отримує орендну плату в обсязі, передбаченому законодавством.
Ухвалою господарського суду Запорізької області від 16.07.2013 р. порушено провадження у справі № 908/2432/13, присвоєно справі номер провадження № 30/69/13, розгляд якої призначено на 22.08.2013 р.
За клопотанням представників сторін та присутнього у судовому засіданні прокурора фіксація судового процесу технічними засобами не здійснювалася.
Присутній у судовому засіданні прокурор у судовому засіданні в підтримав вимоги позовної заяви. Вказує, що рішення міської ради, на підставі якого визначається розмір орендної плати є чинним і у судовому порядку не оскаржувалось, тому є обов'язковим для виконання на території України.
В судовому засіданні представник позивача в повному обсязі підтримав доводи, викладені прокурором у позовній заяві та наданих суду письмових поясненнях.
За доводами позивача, 27.07.2011 р. Запорізькою міською радою було прийнято рішення № 16 «Про затвердження розмірів орендної плати земельної ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя, згідно з яким встановлюється розмір орендної плати за земельні ділянки певної категорії; 26.06.2012 р. Запорізькою міською радою прийнято рішення № 37 «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.07.2011 р. №16» «Про затвердження розмірів орендної плати земельної ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя» яким встановлено, що при розрахунку розміру орендної плати земельної ділянки для розташування автозаправних станцій використовується коефіцієнт 6. Тому, на думку позивача, розмір орендної плати за користування земельною ділянкою по Договору оренди має розраховуватись: 4 316 394,70 х 1% х 6 = 258 983, 68 грн., де: 258 983, 68 - розмір орендної плати; 4 316 394,70 х 1% - розмір земельного податку, визначений згідно з вимогами Податкового кодексу України (нормативна грошова оцінка х ставку податку); 6 - коефіцієнт, визначений рішенням ЗМР від 26.06.2012 р. № 37.
Відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгова фірма Запоріжнафтопродукт» - у відзиві на позов проти доводів, викладених прокурором заперечує, вважає позовні вимоги безпідставними та такими, що не підлягають задоволенню. При цьому, посилаючись на норми п. 4.1.9 ст. 4 Податкового кодексу України зауважує, що рішення Запорізької міської ради № 37, яке є підставою для внесення змін до договору оренди землі, було оприлюднено 24 липня 2012 року, а отже має застосовуватись не раніше 01 січня 2014 року, а не з 01 січня 2013 року, як вказано в п.5 цього рішення. За доводами відповідача, даному випадку звернення Позивача до суду з метою захисту права на отримання належного розміру орендної плати та приведення умов Договору до вимог закону є безпідставними, оскільки Договір вже в повній мірі відповідає вимогам податкового законодавства, а сплачуваний розмір орендної плати жодним чином не порушує інтересів Запорізької міської ради щодо отримання належного розміру орендної плати. Також вказує, що рішення позивача не може вважатись безумовною підставою для внесення змін до розміру орендної плати, оскільки такі зміни можливі виключно за взаємної згоди рівноправних сторін Договору та за наявності відповідних законодавчих або договірних підстав, які в даному випадку відсутні.
Представник відповідача у судовому засіданні в повному обсязі підтримав доводи, викладені у відзиві на позов.
В судовому засіданні 22.08.2012 р. справу розглянуто, прийнято і оголошено на підставі ст. 85 ГПК України вступну і резолютивну частини рішення.
Розглянувши та дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін та прокурора, суд
ВСТАНОВИВ:
25.08.2010 р., на підставі рішення тридцять восьмої сесії п'ятого скликання Запорізької міської ради № 61/65 від 23.12.2009 р., між Запорізькою міською радою (орендодавцем, позивачем у справі) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова фірма Запоріжнафтопродукт» (орендарем, відповідачем у справі) було укладено договір оренди земельної ділянки (надалі - Договір), за умовами якого орендодавцем передано, а орендарем прийнято в строкове платне користування земельну ділянку (кадастровий номер 2310100000:04:046:0003) загальною площею 0,6430 га, яка знаходиться по вул. Зачиняєва, 156-А, м. Запоріжжя, для розташування автозаправної станції №4, який зареєстровано в у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України по земельних ресурсах», про що у Державному реєстрі земель вчинено запис 17 вересня 2010 р. за № 041026102071.
Згідно з п. 8 Договору договір укладено строком на дев'ятнадцять років.
Відповідно до п. 9 Договору орендна плата за землю вноситься Орендарем у грошовій формі та в розмірі 172655,80 грн., що складає чотирьохкратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2010 року.
Умовами п. 12 Договору передбачено, що розмір орендної плати переглядається один раз на рік, в тому числі, зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, зміні коефіцієнтів індексації, прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати.
Зіно з п. 32 Договору, зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо змін умов договору спір розглядається у судовому порядку.
03.03.2008 р. Запорізькою міською радою прийнято рішення №79 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя» відповідно до якого вирішено затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Запоріжжя, виконану українським ДНДІПМ «Діпромісто» (п.1); затвердити базову вартість 1 м 2 землі у розмірі 190,18 грн. із врахуванням індексації нормативної грошової оцінки станом на 01.01.2008 р. ; при розрахунку нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки значення коефіцієнтів впливу санітарно-гігієнічних факторів, які діють на даній ділянці, застосовувати в повному обсязі відповідно до Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів (п.6); впровадити оподаткування земель міста на підставі нової нормативної грошової оцінки з 01.03.2008 р. (п.7); визнати рішення Запорізької міської ради від 15.06.2001 р. № 17 «Про затвердження грошової оцінки земель міста Запоріжжя» таким, що втратило чинність з моменту впровадження нової нормативної грошової оцінки (п.8); Управлінню земельних ресурсів у м. Запоріжжі Запорізької області до 01.05.2008 р. розробити та затвердити заходи щодо взаємодії органів влади усіх рівнів по проведенню перерахунків вартості земельних ділянок у розрізі землекористувачів та землевласників (п.9); доручити управлінню внутрішньої політики міської ради оприлюднити дане рішення у засобах масової інформації (п.10).
27.07.2011 р. Запорізькою міською радою прийнято рішення №16 "Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м.Запоріжжі", згідно з додатком до якого визначення розміру орендної плати за всі земельні ділянки (за виключенням пунктів, зазначених у додатку) здійснюється з урахуванням коефіцієнту "3".
Згідно Витягу з технічної документації нормативна грошова оцінка 1 м 2 земельної ділянки площею 6430,0 м 2 (спірна земельна ділянка) становить 671,29 грн., нормативна грошова оцінка - 4316394,70 грн.,
26.06.2012 р. Запорізькою міською радою прийнято рішення № 37 «Про внесення змін до рішення міської ради № 16 від 27.07.2011 р. «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя», згідно з яким розмір орендної плати за земельну ділянку у м. Запоріжжя, надану для розташування автозаправних станцій, дорівнює шестикратному розміру земельного податку.
Рішення № 37 було оприлюднене 24.07.2012 р. в газеті «Запорізька Січ» та набрало чинності 01.01.2013 р., як зазначено в п.5 цього рішення.
Як вказує прокурор та позивач, Запорізькою міською радою 12.02.2013 р. було направлено ТОВ «Торгова фірма Запоріжнафтопродукт» письмову пропозицію за № 01/02-21/00364 щодо внесення змін до Договору оренди шляхом викладення п. 9 Договору оренди наступним чином: «Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі: 258983 грн. 68 коп., що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року». Направлення письмової пропозиції підтверджується копією поштового повідомлення про вручення кореспонденції 16.02.2013 р. уповноваженому представнику відповідача та квитанцією щодо сплати направлення поштового повідомлення (арк. справи 25).
Відповідач на запропоновані позивачем зміни до договору оренди землі не відреагував, додаткову угоду не підписав, протокол розбіжностей відсутній.
Позовні вимоги про внесення змін до п. 9 договору оренди землі, укладеного щодо земельної ділянки загальною площею 0,6430 га, яка знаходиться за адресою: вул. Зачиняєва, 15-А, м. Запоріжжя (кадастровий номер: 2310100000:04:046:0003), укладений 25.08.2010 р. між Запорізькою міською радою та ТОВ «Торгова фірма «Запоріжнафтопродукт» для розташування автозаправної станції № 4, виклавши його в наступній редакції: «Орендна плата вносить орендарем у грошовій формі в розмірі 258983,68 грн., що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року», є предметом судового розгляду у даній справі.
Дослідивши та проаналізувавши матеріали та фактичні обставини справи, оцінивши надані письмові докази у їх сукупності, вислухавши прокурора та представників сторін, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню виходячи з наступного.
Статтею 121 Конституції України на органи прокуратури покладено представництво інтересів держави в судових органах.
Прокурор або його заступник самостійно визначає і обґрунтовує в позовній заяві в чому полягає порушення інтересів держави чи в чому існує загроза інтересам держави. Прокуратура набула права визначати наявність інтересів держави у конкретних спірних правовідносинах, які підлягають захисту та вирішенню у судовому порядку.
Статтею 20 Закону України «Про прокуратуру» передбачено, що при здійсненні прокурорського нагляду за додержанням і застосуванням законів, прокурор має право звертатись до суду з заявою про захист прав і законних інтересів громадян, держави, а також підприємств та інших юридичних осіб. Згідно приписів ст. 36-1 Закону України «Про прокуратуру» підставою для представництва інтересів держави в суді є наявність порушень або загроза порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з державою.
Згідно ст. 2 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд порушує справи за позовними заявами прокурорів та їх заступників, які звертаються до господарського суду в інтересах держави. У позовній заяві прокурор самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави та обґрунтовує необхідність її захисту, а також вказує орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.
Відповідно до пункту 2 резолютивної частини Рішення Конституційного Суду України від 08.04.1999р. № 3-рп/99, щодо офіційного тлумачення положень вищевказаної статті 2, під поняттям «орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах», потрібно розуміти орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, якому законом надано повноваження органу виконавчої влади.
Згідно зі ст.ст. 10, 20 Закону України «Про місцеве самоврядування» міські ради, як органи місцевого самоврядування представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування. Однією з основних функцій держави, що віднесена до компетенції міських рад, є регулювання земельних відносин.
Викладене свідчить, що позов подано прокурором в межах наданих йому державою повноважень в інтересах уповноваженої державою здійснювати функції у спірних відносинах особи - Запорізької міської ради.
Спірні правовідносини сторін виникли у зв'язку з виконанням позивачем його функцій контролю за виконанням умов договору оренди землі, в тому числі приведення умов договору у відповідність до чинного законодавства.
Згідно ст.13 Конституції України, від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України.
Відповідно до ст.ст.142-145 Конституції України, до матеріальної основи органів місцевого самоврядування, крім інших об'єктів, належить земля, управління якою здійснюють територіальні громади через органи місцевого самоврядування в межах їх повноважень шляхом прийняття рішень.
Статтею 116 Земельного кодексу України визначено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначних цим Кодексом.
Волевиявлення відповідного органу, як власника землі, у господарських відносинах -орендодавця здійснюється у формі рішення такого органу (зокрема, органу місцевого самоврядування, оскільки він є колегіальним органом).
Земельні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею регулюються Конституцією України, Земельним Кодексом України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Відповідно до положень Закону України «Про оренду землі» оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності. Орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності, є сільські, селищні, міські ради в межах повноважень, визначених законом.
За приписами статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту (стаття 654 Цивільного кодексу України).
Аналогічні положення містяться у ст. 188 Господарського кодексу України, зокрема, згідно з пунктами 2 та 3 цієї статті передбачено, що сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду.
Матеріалами справи доведено, що пропозицію щодо зміни умов п. 9 Договору шляхом укладення додаткової угоди до нього було направлено позивачем на адресу відповідача 12.02.2013 р. Відповіді на пропозицію або заперечення на неї позивач не отримав.
У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду (п. 4 ст. 188 ГК України).
Згідно зі статтею 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 3 червня 2008 року № 309-УІ (309-17) внесено зміни до частин четвертої та п'ятої статті 21 Закону України «Про оренду землі», відповідно до яких річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою для інших категорії земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України «Про плату за землю».
Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки.
У зв'язку із введенням в дію Податкового кодексу з 01.01.2011 року Закон України «Про плату за землю» втратив чинність згідно частини 2 Прикінцевих положень Кодексу.
Статтею 30 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін.
У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Отже, нормами чинного законодавства та умовами договору передбачено можливість у даному випадку зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін.
Відповідно до ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в України» акти (рішення), прийняті органами місцевого самоврядування, є обов'язковими для виконання на відповідній території.
Відповідно до статті 290 Господарського кодексу України розмір плати за користування земельною ділянкою, що є державною або комунальною власністю, не може бути нижчим за встановлений відповідно до закону.
Рішення Запорізької міської ради № 16 від 27.07.2011 р. та № 37 від 26.06.2012 р. до теперішнього часу не оскаржені, є чинними і підлягають виконанню суб'єктами господарювання, які користуються земельними ділянками для здійснення підприємницької діяльності.
Пунктом 12 Договору оренди землі від 25.08.2010 р., укладеного між сторонами, також передбачено, що розмір орендної плати переглядається у разі підвищення цін, тарифів, в інших випадках, передбачених законом. За таких обставин позов щодо внесення змін ставок орендної плати підлягає задоволенню.
Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках встановлених договором або законом. Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість внесення змін до договору, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Такі ж висновки наведені у постановах Вищого господарського суду України - від 28.07.2011 р. у справі № 5005/2715/211 (11/224-10), від 02.08.2011 р. у справі № 6/474-10, від 05.08.2011 р. у справі № 5005/431/2011, від 09.08.2011 р. у справі № 41/81пд, від 13.03.2013 р. у справі № 5009/2275/12. Аналогічного висновку дійшов Верховний Суд України у своїх постановах від 06.12.2010 року у справі №2-1/10068-2008 та від 30.05.2011 року у справі № 17/299-10.
Доводи відповідача відносно того, що рішення Запорізької міської ради № 37, яке є підставою для внесення змін до договору оренди землі, зважаючи на норми Податкового кодексу України, має застосовуватись не раніше 01 січня 2014 року, суд відхиляє як необґрунтовані.
Як вже зазначалася вище, статтею 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено що, Акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
Станом на час вирішення спору рішення Запорізької міської ради, якими затверджено розміри орендної плати земельної ділянки певного функціонального призначення та встановлено коефіцієнти, які використовуються при розрахунку орендної плати, недійсними не визнано та не скасовані у встановленому законом порядку, тобто є чинними.
Отже, з підстав зазначених вище, суд знаходить позовні вимоги про внесення змін до п. 9 договору оренди землі, укладеного між Запорізькою міською радою та ТОВ «Торгова фірма Запоріжнафтопродукт» щодо земельної ділянки загальною площею 0,6430 га, яка знаходиться за адресою: вул. Зачиняєва, 15-А, м. Запоріжжя (кадастровий номер: 2310100000:04:046:0003), укладений 25.08.2010 р. між Запорізькою міською радою та ТОВ «Торгова фірма «Запоріжнафтопродукт» для розташування автозаправної станції № 4, виклавши його в наступній редакції: «Орендна плата вносить орендарем у грошовій формі в розмірі 258983,68 грн., що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року», обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до приписів ст. 49 ГПК витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 4 5 , 4 6 , 22, 33, 34, 49, 64, 82, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги Прокурора Ленінського району м. Запоріжжя в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах - Запорізької міської ради з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова фірма «Запоріжнафтопродукт» про зміну п. 9 договору оренди землі, задовольнити повністю.
Внести зміни в п. 9 договору оренди землі, укладеного відносно земельної ділянки, загальною площею 0,6430 га, яка знаходяться по вул. Зачиняєва, 156-А в м. Запоріжжя (кадастровий номер: 2310100000:04:046:0003), укладений 25.08.2010 р. між Запорізькою міською радою Запорізькою міською радою (69015, м. Запоріжжя, пр. Леніна, 206) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгова фірма Запоріжнафтопродукт» (69005, м. Запоріжжя, бульвар Центральний, 9-А, код ЄДРПОУ 36163895), зареєстрованого 17.09.2010 року у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах», про що у державному реєстрі земель вчинено запис № 041026102071, виклавши його в наступній редакції:
«Орендна плата вносить орендарем у грошовій формі в розмірі 258983,68 грн., що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року»..
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова фірма Запоріжнафтопродукт» (69005, м. Запоріжжя, бульвар Центральний, 9-А, код ЄДРПОУ 36163895, розрахункові рахунку в установах банку не відомі) на користь Державного бюджету України (одержувач: УДКСУ у м. Запоріжжі (Орджонікідзевський район); банк одержувача: УДКСУ у м. Запоріжжі (Орджонікідзевський район); МФО 813015; ЄДРПОУ 38025409; р/р № 31215206783007; код бюджетної класифікації 22030001, символ звітності банку - 206, з використанням параметру RR-83) суму 1147 (одна тисяча сто сорок сім) грн. 00 коп. судового збору.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Суддя Л.П. Кагітіна
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання. Рішення оформлене у повному обсязі та підписане згідно із вимогами ст. 84 ГПК України 27.08.2013 р.
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 22.08.2013 |
Оприлюднено | 19.09.2013 |
Номер документу | 33544943 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Кагітіна Л.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні