Рішення
від 12.09.2013 по справі 925/108/13-г
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 45-24-38, inbox@ck.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 вересня 2013 року Справа № 925/108/13-г

Господарський суд Черкаської області в складі

головуючого - судді Єфіменка В.В.;

з секретарем судового засідання Макарченко Н.П.,

прокурор (позивач) - не з?явися

представники сторін:

від відповідача-1 - не з?явився;

від відповідача-2 - не з?явився;

від ІІІ особи (Держсільгоспінспекції) - Плаха О.В. за довіреністю,

від ІІІ особи (відділу Держкомзему) - не з?явився,

від ІІІ особи (Баштечківської сільради) - не з?явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Черкаси справу

за позовом прокурора Жашківського району Черкаської області в інтересах держави

до відповідача-1 - Жашківської районної державної адміністрації, м.Жашків, Черкаська область

до відповідача-2 - товариства з обмеженою відповідальністю "Сузір'я", с.Баштечки, Жашківський район, Черкаська область,

ІІІ особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача (прокурора ) - Державна інспекція сільського господарства в Черкаській області,

ІІІ особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача-1 - Відділ Держкомзему (Держземагенства) у Жашківському районі;

ІІІ особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача-1 - Баштечківська сільська рада,

про визнання недійсним акта; визнання недійсною додаткової угоди до договору оренди землі; зобов'язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Прокурор, посилаючись на лист Державної інспекції сільського господарства в Черкаській області від 17.01.2013 № 227 про недоліки, встановлені під час перевірки розпорядження Жашківської районної адміністрації (далі - РДА) від 27.08.2012 № 163 про надання в оренду земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю (далі - ТОВ) "Сузір?я", заявив позов з вимогами:

1. Визнати недійсним розпорядження Жашківської районної державної адміністрації від 27.08.2012 №163 "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельні ділянки за межами населених пунктів району".

2. Визнати недійсною додаткову угоду до договору оренди землі від 30.08.2007 площею 14,2970 га (нормативна грошова оцінка 436 787,64 грн.), яка розташована в адміністративних межах Баштечківської сільської ради Жашківського району Черкаської області за межами населеного пункту.

3. Зобов'язати Жашківську районну державну адміністрацію, м. Жашків, вул. Костромська,19 та ТОВ "Сузір'я", с. Баштечки Жашківського району повернути одна одній усе одержане за додатковою угодою до договору оренди землі від 30.08.2007 площею 14,2970 га, яка розташована в адміністративних межах Баштечківської сільської ради Жашківського району Черкаської області за межами населеного пункту.

4. Судові витрати у справі покласти на відповідачів.

На початку судового засідання прокурори подали суду заяву про зміну та зменшення позовних вимог, в якій просили суд:

- Визнати недійсним пункти 1, 2 розпорядження Жашківської районної державної адміністрації від 27.08.2012 №163 "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельні ділянки за межами населених пунктів району";

- Визнати недійсною додаткову угоду до договору оренди землі від 30.08.2007 площею 14,2970 га (нормативна грошова оцінка 436 787,64 грн.), яка розташована в адміністративних межах Баштечківської сільської ради Жашківського району Черкаської області за межами населеного пункту;

- Зобов?язати ТОВ "Сузір?я" повернути до земель запасу Баштечківської сільської ради земельну ділянку площею 14,297 га, яка розташована в адміністративних межах Баштечківської сільської ради Жашківського району Черкаської області за межами населеного пункту, право на оренду якої поновлено згідно додаткової угоди до договору оренди землі від 30.08.2007.

- Судові витрати у справі покласти на відповідачів.

Суд приходить до висновку, що подавши заяву про зменшення позовних вимог, прокурор вже не заявляє вимогу зобов?язати Жашківську районну державну адміністрацію, м. Жашків, вул. Костромська,19 та ТОВ "Сузір'я", с. Баштечки Жашківського району повернути одна одній усе одержане за додатковою угодою до договору оренди землі від 30.08.2007 площею 14,2970 га, яка розташована в адміністративних межах Баштечківської сільської ради Жашківського району Черкаської області за межами населеного пункту.

В судових засіданнях прокурори та представник ІІІ особи (Державної інспекції сільського господарства в Черкаській області) вищевказану заяву підтримали повністю.

Представник відповідача-1 в судових засіданнях повністю заперечував проти задоволення позовних вимог, подав до суду клопотання, в якому просив суд врахувати при прийнятті рішення те, що позивач не надав доказів зміни меж земельних ділянок, тобто переміщення хоч одного межового знаку; районна державна адміністрація не може отримати від ТОВ "Сузір?я" назад земельну ділянку, тому що земельна ділянка не належить райдержадміністрації, а належить державі, і з 01.01.2013 держава передала повноваження розпоряджатися земельними ділянками сільськогосподарського призначення новим структурам - Держземагенствам.

Представник відповідача-2 підтримував позицію представника відповідача-1.

Від ІІІ особи - Баштечківської сільської ради до суду надійшло письмове пояснення щодо наслідків можливого рішення суду по визнанню недійсним додаткової угоди до договору оренди земельних ділянок, в яких заперечував проти заявлених вимог вважаючи їх безпідставними посилаючись на те, що спірна земельна ділянка використовувалась із 2007 року, і з того часу існує фактичне землекористування із встановленими межами; можливе визнання недійсною додаткової угоди про поновлення договору позбавить можливості ТОВ "Сузір?я" сплачувати орендну плату та призведе до зменшення основних надходжень до бюджету сільської ради.

Представник ІІІ особи (Державної інспекції сільського господарства в Черкаській області) повністю підтримав позовні вимоги прокурора, просив їх задовольнити.

Представник ІІІ особи (Відділу Держкомзему у Жашківському районі) повністю заперечував проти задоволення позовних вимог.

Ухвалою суду від 14.03.2013 суд заяву прокурора про зміну та зменшення позовних вимог задовольнив частково посилаючись на те, що ч.3 ст. 22 ГПК України передбачено, що позивач вправі до прийняття рішення по справі збільшити розмір позовних вимог за умови дотримання встановленого порядку досудового врегулювання спору у випадках, передбачених статтею 5 цього Кодексу, в цій частині, відмовитись від позову або зменшити розмір позовних вимог. До початку розгляду господарським судом справи по суті позивач має право змінити предмет або підставу позову шляхом подання письмової заяви.

Від прокурора заява про зменшення позовних вимог надійшла 14 березня 2013 року.

Судом розпочато розгляд справи по суті 21 лютого 2013 року, а заявлена прокурором вимога щодо зобов?язання ТОВ "Сузір?я" повернути до земель запасу Баштечківської сільської ради земельну ділянку площею 14,297 га, яка розташована в адміністративних межах Баштечківської сільської ради Жашківського району Черкаської області за межами населеного пункту, право на оренду якої поновлено додатковою угодою до договору оренди землі від 30.08.2007, по суті є зміною предмету спору в цій частині та подана після початку розгляду спору по суті, а тому суд ухвалою від 14.03.2013 в цій частині заяву прокурора не прийняв (не задовольнив).

Виходячи з вищевикладеного, предметом судового розгляду являються наступні вимоги прокурора:

- Визнати недійсним пункти 1, 2 розпорядження Жашківської районної державної адміністрації від 27.08.2012 №163 "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельні ділянки за межами населених пунктів району";

- Визнати недійсною додаткову угоду до договору оренди землі від 30.08.2007 площею 14,2970 га (нормативна грошова оцінка 436 787,64 грн.), яка розташована в адміністративних межах Баштечківської сільської ради Жашківського району Черкаської області за межами населеного пункту;

В судових засіданнях прокурор зменшені позовні вимоги підтримав з тих же мотивів, як і за початковими вимогами.

Відповідачі зменшених позовних вимог не визнали з тих же мотивів, що й по початкових вимогах.

Представник ІІІ особи (Державної інспекції сільського господарства в Черкаській області) повністю підтримав позовні вимоги прокурора, просив їх задовольнити.

Представник ІІІ особи (Відділу Держкомзему у Жашківському районі) в судове засідання не з?явився.

Суд, вислухавши представника від ІІІ особи (Державної інспекції сільського господарства в Черкаській області), дослідивши матеріали справи, приходить до наступного.

30.08.2007 Жашківська райдержадміністрація і ТОВ «Сузір?я» уклали договір оренди земельної ділянки сільськогосподарського призначення площею 15,7710 г, яка знаходиться в адмінмежх Баштечківської сільської ради Жашківського району.

Договір укладено терміном з 01.01.2007 до 01.01.2012 (т.1, а.с.12-14).

З матеріалів справи вбачається, що розпорядженням Жашківської районної державної адміністрації від 27.08.2012 № 163 «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельні ділянки за межами населених пунктів району» затверджено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) товариству з обмеженою відповідальності «Сузір'я» площею 14,297 га, в тому числі запасу - 14,297 га, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Баштечківської сільської ради, за межами населеного пункту (том 1, а.с.16-18).

На підставі вищевказаного розпорядження між Жашківською районною державною адміністрацією та ТОВ «Сузір'я» 04.09.2012 була укладена додаткова угода до договору оренди землі від 30.08.2007 в адміністративних межах Баштечківської сільської ради, згідно якої ТОВ «Сузір'я» надано в оренду земельна ділянка загальною площею 14,297 га, в тому числі землі запасу (14,297 га - рілля) терміном до 01.01.2012 року.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі ст. 17 Земельного кодексу України, п. 2 ст. 21 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» державна адміністрація здійснює передачу у власність або надання у користування земельних ділянок виключно відповідно до та в порядку, передбаченому Земельним кодексом України.

За приписами ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам, визначеним частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу, здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу.

Положення ст. 123 ЗК України в редакції чинній на час оспорюваного розпорядження, передбачали:

Надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:

зміни цільового призначення земельних ділянок відповідно до закону;

надання у користування земельних ділянок, межі яких не встановлені в натурі (на місцевості).

Надання у користування земельної ділянки, межі якої встановлені в натурі (на місцевості), без зміни її цільового призначення здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою.

Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідної сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевої державної адміністрації.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки).

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Забороняється відмова у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, місце розташування об'єктів на яких погоджено відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування згідно із статтею 151 цього Кодексу.

Умови і строки розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок визначаються договором, укладеним замовником з виконавцем цих робіт відповідно до типового договору. Типовий договір на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки затверджується Кабінетом Міністрів України.

Розроблений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки подається Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою.

Комісія протягом трьох тижнів з дня одержання проекту надає відповідному органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування свій висновок щодо погодження проекту або відмови у його погодженні. У разі відмови у погодженні проекту він повертається заявнику у зазначений у цій частині строк.

Підставою відмови у погодженні проекту може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

У разі якщо проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки підлягає обов'язковій державній експертизі землевпорядної документації, погоджений проект подається Комісією до відповідного органу земельних ресурсів для здійснення такої експертизи відповідно до закону.

У разі якщо місце розташування об'єкта, розміри і межі земельної ділянки, що пропонується до вилучення (викупу), та умови вилучення (викупу) цієї ділянки погоджені згідно з вимогами статті 151 цього Кодексу, які під час розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не змінилися, проект погодженню не підлягає.

Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюються:

затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки;

вилучення земельних ділянок у землекористувачів із затвердженням умов вилучення земельних ділянок (у разі необхідності);

надання земельної ділянки особі у користування з визначенням умов її використання і затвердженням умов надання, у тому числі (у разі необхідності) вимог щодо відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва.

Підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у наданні земельної ділянки у користування або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.

П.2 Постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 «Про затвердження Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок» (далі - Порядок) передбачено, що проект відведення земельної ділянки розробляється у разі, зокрема, надання, передачі земельної ділянки, вилучення і(викупу), відчуження земельної ділянки (її частини), межі якої не встановлено в натурі (на місцевості).

Відповідно до ст. 50 Закону України «Про землеустрій» проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі надання, передачі, вилучення (викупу), відчуження земельних ділянок.

Згідно вимог Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від І6.05.2004 № 677, проект відведення земельної ділянки розробляється у разі надання, передачі земельної ділянки, вилучення (викупу), відчуження земельної ділянки (її частини), межі якої не встановлено в натурі (на місцевості).

Ст.33 Закону України «Про оренду землі» визначено, що у разі зміни межі або цільового призначення земельної ділянки поновлення договору оренди земліздійснюється у порядку одержання земельної ділянки на праві оренди.

Як вбачається із матеріалів технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 14,297 га, тоді, як у 2007 році договір оренди земельної ділянки з ТОВ «Сузір'я» було укладено на земельну ділянку іншої площі, а саме - 15,7710 га, тому межі земельної ділянки змінились, у зв?язку із чим суд приходить до висновку, що необхідно розроблення проекту відведення земельної ділянки, а не технічної документації.

Зокрема дане порушення підтверджується листом Державної інспекції сільського господарства в Черкаській області від 17.01.2013 року № 227, де зазначається, що дані недоліки встановлені за результатами спільної перевірки щодо додержання вимог земельного законодавства під час прийняття розпоряджень районними державними адміністраціями про виділення земельних ділянок у Жашківському районі.

З метою перевірки доводів та заперечень відповідачів, які стверджували, що межі отриманої за оспорюваним розпорядженням, земельної ділянки не змінилися, суд поставив на обговорення сторін питання про призначення судової земельно-технічної експертизи.

Ухвалою суду від 04.04.2013 по справі була призначено судова земельно-технічна експертиза, на дослідження якої експертам був визначений перелік питань: 1) чи відповідали фактичні межі і площа земельної ділянки зазначеним у технічній документації із землеустрою при наданні Жашківською райдержадміністрацією в оренду ТОВ "Сузір?я" земельної ділянки кадастровий № 7120980800:03:001:0692 площею 15,7710 га в адмінмежах Баштечківської сільської ради у 2007 році;

2) чи відповідали фактичні межі і площа земельної ділянки зазначеним у технічній документації із землеустрою при наданні Жашківською райдержадміністрацією в оренду ТОВ "Сузір?я" земельної ділянки кадастровий № 7120980800:03:001:0692 площею 14,2970 га в адмінмежах Баштечківської сільської ради у 2012 році;

3) чи змінилися межі спірної земельної ділянки кадастровий № 7120980800:03:001:0692 площею 14,2970 га, яку використовує ТОВ "Сузір?я" з 2012 року порівняно із земельною ділянкою площею 15,7710 га, яку ТОВ "Сузір?я" використовувало з 2007 по 2012 роки.

Провадження у справі було зупинено.

05.09.2013 Черкаським відділенням КНДІСЕ до суду були повернуті матеріали справи № 925/108/103-г з повідомленням від 04.09.2013 № 1115/13-23 про неможливість надання висновку судової земельно-технічної експертизи.

За результатами розгляду звернення експерта про надання додаткових документів, суд ухвалою від 15.08.2013 зобов?язував сторони надати в судове засідання 22.08.2013 матеріали геодезичної зйомки земельної ділянки кадастровий № 7120980800:03:001:0692 в адмінмежах Баштечківської сільської ради з нанесенням в різних кольорах меж по фактичному користуванню станом на 2007 та 2012 роки та розмір (обчислення) відповідних площ, на паперовому та електронному носіях - бажано в форматі програмного комплексу Auto CAD.

Сторони витребуваних документів не надали і не подали суду доказів про причини невиконання вимог суду.

Враховуючи обмеженість строку розгляду справи, суд приходить до висновку про необхідність розгляду справи за наявними доказами.

В судове засідання 12.09.2013 прокурор (позивач) не з?явився, про причини нез?явлення суд не повідомив.

Представник відповідача-1 в судове засідання не з?явився.

Представник відповідача-2 в судове засідання не з?явився, 11.09.2013 надіслав суду звернення про припинення провадження у справі посилаючись на те, що ТОВ «Сузір'я» звернулось до Головного управління Держземагентства в Черкаській області з заявою зареєстрованою в реєстрі приватного нотаріуса Жашківського районного нотаріального округу Шелудько В.П. 18.04.2013 року №631.

Вказаною заявою, ТОВ «Сузір'я» надало згоду на вилучення (відмовилось від використання) земельної ділянки загальною площею 14,297 га, кадастровий номер: 7120980800:03:001:0692, яка розташована за межами населеного пункту, в адміністративних межах Баштечківської сільської ради та перебувала в користуванні Товариства на підставі додаткової угоди від 04.09.2012 року до договору оренди землі від 30.08.2007, зареєстрованої у відділі Держкомзему у Жашківському районі, запис у Державному реєстрі земель від 10.09.2012 року №712090029000052, законність укладення якої оспорюються.

Відповідач-2 посилається на те, що 01 січня 2013 року набув чинності Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності». Вказаним Законом, до ст.122 Земельного кодексу України було внесено зміни, а саме визначено, що центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин і його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності у власність або у користування для всіх потреб. Тому, починаючи з 01.01.2013 повноваження щодо розпорядження землями сільськогосподарського призначення перейшло від районних та обласних державних адміністрацій до Державного земельного агентства України та його територіальних органів.

Відповідач-2 зазначив, що враховуючи заяву товариства про відмову від користування земельною ділянкою, пунктом 2 Наказу Головного управління Держземагентства в Черкаській області від 25.07.2013 № ЧК/71209808000:03:001/00000406 ТОВ «Сузір'я» було припинено право користування земельною ділянкою загальною площею 14,297 га, кадастровий номер 7120980800:03:001:0692, яка розташована за межами населеного пункту, в адміністративних межах Баштечківської сільської ради та перебувала в користуванні товариства на підставі додаткової угоди від 04.09.2012 до договору оренди землі від 30.08.2007, зареєстрованої у відділі Держкомзему у Жашківському районі, запис у Державному реєстрі земель від 10.09.2012 №712090029000052, законність укладення якої оспорюються.

Оцінюючи вищевикладену заяву відповідача-2, суд приходить до висновку, що доказів фактичного припинення ТОВом «Сузір?я» землекористування земельною ділянкою площею 14,297 га (Актів прийому-передачі земельної ділянки, Актів прийому-передачі межових знаків та ін.) на день розгляду справи суду не надано. Відтак, на день розгляду справи предмет спору існує і спір необхідно вирішити по суті.

Аналізуючи з?ясовані в судових засіданнях обставини, суд приходить до переконання, що навіть при встановлені факту повернення відповідачем-2 земельної ділянки, оспорювані прокурором розпорядження Жашківської райдержадміністрації від 27.08.2012 № 163 та додаткова угода між відповідачами від 04.09.2012, яка укладена через 9 місяців після припинення дії договору, підлягають визнанню недійсними.

З огляду на вищевикладене, зменшені позовні вимоги підлягають до повного задоволення.

Оскільки позов заявлено прокурором, який звільнений від сплати судового збору, судовий збір підлягає стягненню з відповідачів.

Виходячи із заявлених немайнових вимог розмір судового збору, який підлягає стягненню з Жашківської районної державної адміністрації становить 1147 грн., як відповідача за першою вимогою та 573 грн. 50 коп., як співвідповідача за другою вимогою.

Розмір судового збору, який підлягає стягненню із ТОВ «Сузір?я», як співвідповідача за другою вимогою становить 573 грн. 50 коп.

Керуючись ст.ст. 49, 82-85 ГПК України, суд -

ВИРІШИВ:

Зменшені позовні вимоги задовольнити повністю.

Визнати недійсним пункти 1, 2 розпорядження Жашківської районної державної адміністрації від 27.08.2012 №163 "Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельні ділянки за межами населених пунктів району".

Визнати недійсною додаткову угоду до договору оренди землі від 30.08.2007 площею 14,2970 га (нормативна грошова оцінка 436 787,64 грн.), яка розташована в адміністративних межах Баштечківської сільської ради Жашківського району Черкаської області за межами населеного пункту.

Стягнути 1147 грн. та 573 грн. 50 коп. судового збору з Жашківської районної державної адміністрації (код 04061174, вул.Костромська,19, м.Жашків) із зарахуванням до державного бюджету України на рахунок 31213206783002, банк ГУДКСУ в Черкаській області, МФО 854018, код бюджетної класифікації - 22030001, отримувач -УДКСУ м. Черкаси, код 38031150, через ДПІ у Жашківському районі.

Стягнути 573 грн. 50 коп. судового збору з товариства з обмеженою відповідальністю "Сузір'я" (код 32745679, с.Баштечки, Жашківський район, Черкаська область) із зарахуванням до державного бюджету України на рахунок 31213206783002, банк ГУДКСУ в Черкаській області, МФО 854018, код бюджетної класифікації - 22030001, отримувач -УДКСУ м. Черкаси, код 38031150, через ДПІ у Жашківському районі.

Рішення може бути оскаржено до Київського апеляційного господарського суду протягом 10 денного строку з дня складення повного тексту рішення.

СУДДЯ В.В.Єфіменко

Повне рішення складено

і підписано 17.09.2013.

СудГосподарський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення12.09.2013
Оприлюднено19.09.2013
Номер документу33545008
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —925/108/13-г

Рішення від 12.09.2013

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

Ухвала від 17.07.2013

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

Ухвала від 04.04.2013

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

Ухвала від 21.03.2013

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Єфіменко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні