cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
01032, м. Київ, вул. С. Петлюри (Комінтерну), 16 тел. 235-24-26
УХВАЛА
попереднього засідання
"16" вересня 2013 р. Справа № 911/1056/13
За заявою Державного підприємства «Державний резервний насіннєвий фонд України»
до боржника Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка»
про банкрутство
Суддя Лутак Т.В.
Представники:
від заявника: Махнівський М.О.
від боржника: не з'явилися
від розпорядника майна: Минюк Д.І.
від Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції в Київській області: Безсмертна М.Т.
Обставини справи:
В провадженні Господарського суду Київської області знаходиться справа № 911/1056/13 за заявою Державного підприємства «Державний резервний насіннєвий фонд України» до боржника Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка» про банкрутство.
Ухвалою Господарського суду Київської області від 03.04.2013 р. прийнято заяву про порушення справи про банкрутство Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка» до розгляду та призначено проведення підготовчого засідання суду на 18.04.2013 р.
Ухвалою Господарського суду Київської області від 18.04.2013 р. порушено провадження у справі № 911/1056/13, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника - Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка», призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Минюка Дмитра Івановича (свідоцтво № 214 від 20.02.2013 р., адреса: 08200, Київська обл., м. Ірпінь, а/с 37), зобов'язано Державне підприємство «Державний резервний насіннєвий фонд України» подати до офіційних друкованих органів у десятиденний строк за свій рахунок оголошення про порушення справи про банкрутство Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка» (08300, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Мойсеєва, 60, ідентифікаційний код 24881123), зобов'язано розпорядника майна боржника в строк до 05.06.2013 р. подати суду відомості про результати розгляду вимог кредиторів та складений реєстр вимог кредиторів та призначено попереднє засідання суду на 06.06.2013 р.
Публікація оголошення про порушення провадження у справі № 911/1056/13 про банкрутство Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка» здійснена в газеті «Урядовий кур'єр» № 85 від 16.05.2013 р., копія якої додана до матеріалів справи.
Ухвалою Господарського суду Київської області від 06.06.2013 р. розгляд справи відкладено на 27.06.2013 р. у зв'язку з тим, що строк подачі кредиторських заяв з грошовими вимогами до боржника не закінчився, що унеможливлювало проведення попереднього засідання суду.
Ухвалою Господарського суду Київської області від 18.07.2013 р. продовжено строк процедури розпорядження майном у справі № 911/1056/13 про банкрутство Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка» на 2 місяці та відкладено розгляд справи на 15.08.2013 р. у зв'язку із невиконанням розпорядником майна боржника вимог ухвали суду від 18.04.2013 р.
На виконання вимог ухвали про порушення провадження у справі № 911/1056/13 про банкрутство Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка» від 18.04.2013 р. та відповідно до ст.ст. 22, 23, 45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» розпорядником майна боржника у справі № 911/1056/13 подано 15.08.2013 р. на затвердження суду реєстр вимог кредиторів Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка».
Ухвалою Господарського суду Київської області від 15.08.2013 р. розгляд справи відкладено на 16.09.2013 р. у зв'язку з необхідністю витребування додаткових доказів по справі.
16.09.2013 р. через канцелярію Господарського суду Київської області від розпорядника майна боржника надійшло клопотання вих. № 911/1056/13 від 16.09.2013 р. (вх. № 19553 від 16.09.2013 р.) про затвердження реєстру вимог кредиторів, до якого додано копія частини газети «Урядовий кур'єр» № 85 від 16.05.2013 р. з оголошенням про порушення справи про банкрутство Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка», копія витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 41136479 від 04.07.2013 р. та реєстр вимог кредиторів Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка».
У судовому засіданні 16.09.2013 р. продовжується розгляд реєстру вимог кредиторів Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка».
У встановлений ст. 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» 30-денний строк від дня опублікування в газеті «Урядовий кур'єр» № 85 від 16.05.2013 р. оголошення про порушення справи про банкрутство боржника до суду звернувся кредитор - Бориспільська об'єднана державна податкова інспекція в Київській області із заявою № 1816/9/10 від 14.06.2013 р. (вх. № 13507 від 17.06.2013 р.) про визнання кредитором у справі про банкрутство Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка», з урахуванням уточненень № 560/9/10 від 13.09.2103 р., та просить визнати грошові вимоги на суму 21 244, 49 грн.
Грошові вимоги кредитора обґрунтовані податковою декларацією з податку на додану вартість за березень 2008 року, податковою декларацією з податку на додану вартість за січень 2008 року, довідкою Бориспільського управління державної казначейської служби України Київської області № 06-04/320 від 30.05.2013 р., договором № 14 про надання фінансової допомоги на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 років від 17.10.1997 р., договором № 6 про надання фінансової допомоги на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 років від 03.10.1997 р., корінцем першої податкової вимоги форми «Ю1» від 06.04.2004 р. № 1/2196, корінцем другої податкової вимоги форми «Ю2» від 12.08.2004 р. № 2/219 та поданням Бориспільського управління державної казначейської служби України Київської області № 06-04/380/1 від 01.07.2013 р.
Розпорядник майна боржника згідно реєстру вимог кредиторів вих. № 911/1056/13 від 15.08.2013 р., вих. № 911/1056/13 від 16.09.2013 р. та повідомлення вих. № 911/1056/13 від 23.06.2013 р. відхиляє повністю кредиторські вимоги Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції в Київській області з огляду на наступне: грошові вимоги, що ґрунтуються на договорі № 14 про надання фінансової допомоги на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 років від 17.10.1997 р. та договорі № 6 про надання фінансової допомоги на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 років від 03.10.1997 р. не визнаються, оскільки кредитором було порушено приписи Закону України від 21.12.2000 р. № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (п.п. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6) щодо строку надсилання платнику податків податкової вимоги; грошові вимоги, що ґрунтуються на податковій декларації з податку на додану вартість за березень 2008 року та податковій декларації з податку на додану вартість за січень 2008 року не визнаються, оскільки всупереч Закону України «Про податок на додану вартість» декларації не містять обов'язкових реквізитів, а саме: підпису посадової особи, яка її заповнила та відтиску печатки підприємства; крім того, податковий борг не підтверджений актом перевірки платника податків та судовим рішенням.
Суд, дослідивши матеріали справи, оцінивши подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, всебічному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, вважає за необхідне зазначити наступне.
Як вбачається з матеріалів справи, кредитором заявлено грошові вимоги у розмірі 21 244, 49 грн., що складаються з: 21 154, 70 грн. - заборгованість перед бюджетом за надану фінансову допомогу згідно договору № 14 про надання фінансової допомоги на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 років від 17.10.1997 р. та договору № 6 про надання фінансової допомоги на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 років від 03.10.1997 р.; 90, 02 грн. - податковий борг згідно податкової декларації з податку на додану вартість за березень 2008 року та податкової декларації з податку на додану вартість за січень 2008 року.
17.10.1997 р. між Відділенням Державного казначейства України в Бориспільському районі та Приватним сільськогосподарським підприємством «Мартусівка» укладено договір № 14 про надання фінансової допомоги на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 років, відповідно до якого Відділенням Державного казначейства України в Бориспільському районі було надано боржнику фінансову допомогу в сумі 2 000, 00 грн. для проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 року на умовах повернення до 01.10.1998 р.
03.11.1997 р. між Відділенням Державного казначейства України в Бориспільському районі та Приватним сільськогосподарським підприємством «Мартусівка» укладено договір № 6 про надання фінансової допомоги на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 років, відповідно до якого Відділенням Державного казначейства України в Бориспільському районі було надано боржнику фінансову допомогу в сумі 4 000, 00 грн. для проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 року на умовах повернення до 01.10.1998 р.
Згідно з довідкою Бориспільського управління державної казначейської служби України Київської області № 06-04/320 від 30.05.2013 р. за боржником станом на 01.05.2013 р. рахується заборгованість перед державним бюджетом за надану фінансову допомогу відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1003 від 11.09.1997 р. та договорів № 6 та № 14 в сумі 6 000, 00 грн. та на неї нарахована пеня в сумі 15 154, 47 грн., загальна сума заборгованості складає 21 154, 47 грн.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 Цивільного кодексу України цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки.
Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини (п. 1 ч. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України).
Зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться (ст. 526 Цивільного кодексу України).
Таким чином, спір про стягнення простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету, включаючи плату за користування такими кредитами (позиками) та пеню (ч. 9 ст. 17 Бюджетного кодексу України), в тому числі за позовами органів державної податкової служби України, носить майновий характер, оскільки відносини, що виникають у таких спорах засновані на юридичній рівності сторін.
Відповідно до ч. 9 ст. 17 Бюджетного кодексу України прострочена заборгованість суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету (включаючи плату за користування такими кредитами (позиками) та пеню) стягується з такого суб'єкта господарювання органами доходів і зборів , що є органами стягнення такої заборгованості у порядку, передбаченому Податковим кодексом України або іншим законом, включаючи погашення такої заборгованості за рахунок майна цього суб'єкта господарювання. Позовна давність на вимоги щодо погашення такої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) не поширюється .
Спеціальним законом з питань оподаткування, який встановлює порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовувались до платників податків контролюючими органами до 01.01.2011 р. був Закон України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 р., а з 01.01.2011 р. відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів врегульовано Податковим кодексом України від 02.12.2010 р.
У відповідності до ст. 19 1 п.п. 19 1 .1.38 Податкового кодексу України контролюючі органи забезпечують стягнення сум простроченої заборгованості суб'єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України.
Згідно з ст. 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи. Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.
Відповідно до п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2011 р. № 174 «Питання обліку заборгованості, в тому числі простроченої, перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, наданими Міністерством фінансів у 1993 - 1998 роках, нарахування пені та списання безнадійної заборгованості» з метою примусового стягнення в установленому законодавством порядку простроченої заборгованості з боржника територіальні органи Державної казначейської служби до кінця місяця, що настає за звітним періодом: інформують органи державної податкової служби за місцем реєстрації боржника про зміну розміру простроченої заборгованості за кредитами та суму нарахованої на неї пені; нараховують пеню та інформують органи державної податкової служби за місцем реєстрації боржника про зміну розміру простроченої заборгованості за бюджетними позичками/ фінансовою допомогою та суму нарахованої на неї пені.
Пунктом 15 вищезазначеної Постанови передбачено, що прострочена заборгованість за кредитами, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, яка не погашена боржником протягом 30 календарних днів після настання строку платежу, а також нарахована на суму простроченої заборгованості за кредитом, бюджетною позичкою/фінансовою допомогою пеня стягуються в установленому законодавством порядку органами державної податкової служби за місцем реєстрації боржника відповідно до подання територіальних органів Державної казначейської служби, яке подається у строки, визначені пунктом 10 цього Порядку за встановленою згідно з додатком 1 формою.
З матеріалів справи вбачається, що Бориспільське Управління Державної казначейської служби України Київської області на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2011 р. № 174 «Питання обліку заборгованості, в тому числі простроченої, перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, наданими Міністерством фінансів у 1993-1998 роках, нарахування пені та списання безнадійної заборгованості» та з метою забезпечення проведення розрахунків з Державним бюджетом згідно ст. 17 Бюджетного кодексу України винесло подання № 06-04/380/1 від 01.07.2013 р. Бориспільській об'єднаній державній податковій інспекції в Київській області для здійснення заходів щодо стягнення простроченої заборгованості з сільськогосподарських підприємств, яким була надана фінансова допомога за рахунок коштів резервного фонду Кабінету Міністрів України згідно з Постановою КМУ № 1003 від 11.09.1997 р. «Про фінансову допомогу на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997-1998 р.», згідно додатку, у якому зазначена заборгованість Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка» у розмірі 21 154, 47 грн.
З огляду на вищезазначене, вбачається, що Бориспільська об'єднана державна податкова інспекція в Київській області є належним кредитором з вимогами про стягнення заборгованість перед бюджетом за надану фінансову допомогу згідно договору № 14 про надання фінансової допомоги на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 років від 17.10.1997 р. та договору № 6 про надання фінансової допомоги на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 років від 03.10.1997 р.
Відповідно до п. 3 Наказу Державної податкової адміністрації України від 30.05.1997 р. № 166 «Про затвердження форми податкової декларації та Порядку її заповнення і подання» (у редакції на момент подання декларацій) декларація до органів податкової служби може бути подана: на паперових носіях; на магнітних носіях з роздрукованими копіями файлів; засобами електронної пошти E-mail; поштовими відправленнями. Платник податку самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає в декларації. Дані, наведені в декларації, мають відповідати даним бухгалтерського та податкового обліку платника, достовірність даних підтверджується: підписом платника, якщо платник - фізична особа, в інших випадках (особа, яка визначена як платник податку на додану вартість, крім фізичних осіб) - підписами відповідальних посадових осіб (керівника, головного бухгалтера) та печаткою, а в разі подання декларації в електронній формі - електронним підписом осіб (які підписують декларацію), зареєстрованим у порядку, визначеному законодавством.
Отже, нормами законодавства передбачено можливість подання декларації до органів податкової служби на магнітних носіях з роздрукованими копіями файлів та засобами електронної пошти E-mail.
Разом з тим, згідно з ст.ст. 4, 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї статті. Прийняття податкової декларації є обов'язком контролюючого органу. Податкова декларація приймається без попередньої перевірки зазначених у ній показників через канцелярію, чий статус визначається відповідним нормативно-правовим актом. Відмова службової (посадової) особи контролюючого органу прийняти податкову декларацію з будь-яких причин або висування нею будь-яких передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо) забороняється та розцінюється як перевищення службових повноважень такою особою, що тягне за собою її дисциплінарну та матеріальну відповідальність у порядку, визначеному законом. Податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.
Таким чином, заперечення розпорядника майна боржника спростовуються вищевказаними положеннями законодавства та матеріалами справи.
Враховуючи вищезазначене, суд визнає грошові вимоги Бориспільської об'єднаної державної податкової інспекції в Київській області на загальну суму 21 244, 49 грн., з яких: 6 000, 00 грн. (основний борг) - 4 черга, 15 164, 49 грн. (пеня) - 6 черга та 80, 00 грн. (податковий борг) - 3 черга задоволення вимог кредиторів.
Відповідно до ч. 8 ст. 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вимоги конкурсних кредиторів, визнані боржником або господарським судом, вносяться розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів.
У реєстрі вимог кредиторів повинні міститися відомості про кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов'язаннями, черговість задоволення кожної вимоги; неустойка (штраф, пеня) враховується в реєстрі вимог кредиторів окремо від основних зобов'язань у шосту чергу та може бути предметом мирової угоди, як це передбачено абз. 6, 7 ч. 2 ст. 25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
Згідно з ч. 2 ст. 25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у попередньому засіданні господарський суд розглядає всі вимоги кредиторів, у тому числі щодо яких були заперечення боржника і які не були внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, а також ті, що визнані боржником та внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, і вирішує питання про його затвердження. За результатами розгляду вимог кредиторів господарський суд виносить ухвалу, в якій зазначаються: розмір та перелік усіх визнаних судом вимог кредиторів, які вносяться розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів; розмір та перелік не визнаних судом вимог кредиторів; дата проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів; дата підсумкового засідання суду, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника чи постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство або ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду, яке має відбутися у строки, встановлені частиною другою статті 22 цього Закону.
За результатами розгляду справи в попередньому засіданні, з урахуванням ухвали про порушення провадження у справі № 911/1056/13 про банкрутство Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка» від 18.04.2013 р., суд прийшов до висновку про затвердження реєстру вимог кредиторів Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка» в наступному складі:
1. Державне підприємство «Державний резервний насіннєвий фонд України» на загальну суму 562 294, 62 грн., з яких: 548 431, 36 грн. - четверта черга, 8 128, 26 грн. - шоста черга та 5 735, 00 грн. - перша черга задоволення вимог кредиторів.
2. Бориспільська об'єднана державна податкова інспекція в Київській області на загальну суму 21 244, 49 грн., з яких: 6 000, 00 грн. - четверта черга, 15 164, 49 грн. - шоста черга та 80, 00 грн. - третя черга задоволення вимог кредиторів.
Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; відповідне правило не поширюється на вимоги кредиторів щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також на вимоги щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ст. 25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1. Визнати грошові вимоги кредиторів до боржника Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка» в сумі 583 539, 11 грн. та затвердити реєстр вимог кредиторів боржника Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка» у наступному складі:
1) Державне підприємство «Державний резервний насіннєвий фонд України» на загальну суму 562 294, 62 грн., з яких: 548 431, 36 грн. - четверта черга, 8 128, 26 грн. - шоста черга та 5 735, 00 грн. - перша черга задоволення вимог кредиторів.
2) Бориспільська об'єднана державна податкова інспекція в Київській області на загальну суму 21 244, 49 грн., з яких: 6 000, 00 грн. - четверта черга, 15 164, 49 грн. - шоста черга та 80, 00 грн. - третя черга задоволення вимог кредиторів.
2. Зобов'язати розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Минюка Дмитра Івановича (свідоцтво № 214 від 20.02.2013 р., адреса: 08200, Київська обл., м. Ірпінь, а/с 37) включити до реєстру грошових вимог кредиторів боржника Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка» визнані судом кредиторські вимоги.
3. Встановити, що особи, вимоги яких заявлені до боржника Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка» після 16 червня 2013 року або не заявлені взагалі, відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» - не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі, окрім вимог кредиторів щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також на вимоги щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування.
4. Зобов'язати розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Минюка Дмитра Івановича організувати проведення загальних зборів кредиторів боржника за місцезнаходження Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка»; письмово повідомити учасників у справі про банкрутство про місце, дату і час проведення зборів кредиторів боржника, належні докази про що надати суду. Скликання перших загальних зборів кредиторів призначити на 08 жовтня 2013 року .
5. Зобов'язати кредиторів Приватного сільськогосподарського підприємства «Мартусівка» створити комітет кредиторів. Призначити збори комітету кредиторів боржника на 16 жовтня 2013 року.
6. Зобов'язати розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Минюка Дмитра Івановича надати суду протокольне рішення зборів кредиторів боржника про утворення і склад комітету кредиторів боржника та протокол зборів комітету кредиторів боржника з прийнятим рішенням щодо введення наступної судової процедури банкрутства.
7. Зобов'язати розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Минюка Дмитра Івановича надати суду звіт про здійснений аналіз фінансово-господарської діяльності боржника, інвестиційне становище боржника та його становище на ринках у відповідності до ст. 22 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» з урахуванням ст. 86 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
8. Наступне засідання суду призначити на 31 жовтня 2013 року о 14:00 год. Засідання відбудеться в приміщенні господарського суду Київської області (м. Київ, вул. С. Петлюри (Комінтерну), 16, в залі судових засідань № 2).
9. Копію ухвали направити учасникам у справі про банкрутство та Головному управлінню юстиції у Київській області Міністерства юстиції України.
Суддя Т.В. Лутак
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2013 |
Оприлюднено | 20.09.2013 |
Номер документу | 33575794 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні