Постанова
від 19.09.2013 по справі 904/3847/13
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

cpg1251

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19.09.2013 року Справа № 904/3847/13

Дніпропетровський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді : Бахмат Р. М. (доповідача),

суддів: Євстигнеєва О.С., Кузнецова В.О.

секретар судового засідання : Назаренко С.Г.

за участю представників сторін:

від позивача : Зімодро А.С. (дов. № 273/25 від 21.01.13 р.);

від відповідача: не з'явився, про час та місце судового засідання повідомлений належним чином.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Публічного акціонерного товариства "Синельниківський ресорний завод" м. Синельникове Дніпропетровської області на рішення господарського суду Дніпропетровської області від 02.07.2013р. у справі № 904/3847/13

за позовом Синельниківської міської ради м. Синельникове Дніпропетровської області

до: Публічного акціонерного товариства "Синельниківський ресорний завод" м.Синельникове Дніпропетровської області

про: внесення змін до договору оренди землі від 14.06.2006р. №040611500031

В С Т А Н О В И В :

Рішенням господарського суду Дніпропетровської обл. від 02.07.2013 р. у справі № 904/3847/13, яке підписано 03.07.2013 р. і оформлено відповідно до вимог ст. 84 ГПК України (суддя Назаренко Н.Г.), задоволено позов Синельниківської міської ради м.Синельникове, Дніпропетровської обл. до Публічного акціонерного товариства "Синельниківський ресорний завод" м. Синельникове, Дніпропетровської обл. про внесення змін до договору оренди землі від 14.06.2006р. №040611500031

Вказаним рішенням внесено зміни до п.п. 5., 9., 10. договору оренди земельної ділянки від 14.06.2006 року (державна реєстрація від 14.06.2006р. № 040611500031), укладеного між Синельниківською міською радою м. Синельникове та Публічним акціонерним товариством "Синельниківський ресорний завод" м. Синельникове, викладено їх в наступній редакції:

- "Пункт 5: Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 161 403 гривні 86 копійок ";

- "Пункт 9: Орендна плата складає 4 842 грн. 12 коп. за рік та становить 3% від нормативної грошової оцінки земельної длянки відповідно до рішення міської ради від 27.04.2012р. № 337-20/VI "Про порядок встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки, розташовані на території Синельниківської міської ради."

- "Пункт 10: Орендна плата вноситься орендарем щомісяця до 30 числа місяця, наступного за звітним місяцем у грошовій формі в розмірі - 403 грн. 51 коп. на розрахунковий рахунок № 33218812700034, код бюджетної класифікації - 13050200, Банк ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області м. Дніпропетровська, МФО 805012, код ОКПО 37916468, одержувач - УДКСУ у м. Синельникве Дніпропетровської області."

Стягнуто з Публічного акціонерного товариства "Синельниківський ресорний завод" м. Синельникове на користь Синельниківської міської ради м. Синельникове судовий збір в розмірі 1 147,00 грн.

Відповідач не погодився з вказаним рішенням, подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення по даній справі і прийняти нове рішення, яким відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог, оскільки вважає, що рішення прийнято з порушенням норм матеріального права, виходячи з наступного.

Відповідач зазначає, що відповідно до ст. 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі.

Податковий кодекс України вступив в законну силу 01.01.2011 р., тобто під час дії договору оренди земельної ділянки.

Скаржник вважає, що Податковий кодекс України не передбачає будь-яких норм, на підставі яких існує необхідність обов'язкової зміни суттєвих умов раніше укладеного договору оренди земельної ділянки в зв'язку з набранням законної сили цим Кодексом.

Відповідач вказує, що для можливості зміни договору необхідна наявність порушення зобов'язання, прийнятого стороною за договором, але він протягом дії договору оренди земельної ділянки жодним чином не порушив умов договору.

На думку скаржника, зміна договору відповідно до ст. 652 Цивільного кодексу України неможлива, у зв'язку з відсутністю передбачених законом підстав для такої зміни.

Так в момент укладення договору, Синельниківська міська рада мала б передбачити випадки підвищення орендної плати та можливість зміни умов договору у випадку такого підвищення. В той же час, позивач не скористався таким правом, що позбавляє його змінювати умови договору в судовому порядку з таких підстав.

Крім того, виконання договору жодним чином не порушує співвідношення майнових інтересів сторін та не позбавляє позивача того, на що він розраховував при укладенні договору.

У відзиві на апеляційну скаргу Синельниківська міська рада просить відмовити у замовленні апеляційної скарги і залишити рішення по даній справі без змін.

Розпорядженням секретаря судової палати від 18.09.20123 р. № 1036, у зв`язку з відставкою судді постійної колегії Лотоцької Л.О., змінено склад колегії суддів.

Скаржник в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, про поважні причини неявки не повідомив, не скористався своїм правом на участь в судовому засіданні. Неявка скаржника не перешкоджає перегляду справи за наявними в ній матеріалами.

В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Заслухавши суддю-доповідача та пояснення представника позивача, розглянувши та обговоривши доводи апеляційної скарги, доводи, викладені у відзиві на апеляційну скаргу, перевіривши матеріали справи, проаналізувавши на підставі встановлених фактичних обставин справи правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права, колегія суддів встановила, що між Синельниківською міською радою (орендодавець) та Відкритим акціонерним товариством "Синельниківський ресорний завод" (орендар) укладено договір оренди земельної ділянки від 14.06.2006 р.

Укладений договір був зареєстрований у Синельниківському структурному підрозділі центру ДЗК за № 040611500031 14.06.2006 р.

Згідно з пунктом п.1. договору орендодавець надав, а орендар прийняв у строкове платне користування земельну ділянку, яка знаходиться на вулиці Богми,8 міста Синельникового Дніпропетровської обл. для обслуговування будинку культури «Родина».

Підставою для надання земельної ділянки в оренду є рішення Синельниківської міської ради від 02.02.2006 р. № 540-31/ІУ.

В оренду передається земельна ділянка кадастровий № 1213000000:01:156:0001, загальною площею 0,1109 га (п.2.)

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки на момент укладання договору становила 40 023 грн. 81 коп. (п.5)

Договір укладено на 20 років. Після закінчення строку договору, при належному виконанні обов'язків відповідно до умов договору, орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі орендар повинен не пізніше ніж за 2 (два) місяці до закінчення строку дії договору повідомити письмово орендодавця про намір продовжити його дію. (п.8)

Пунктом 9 договору сторони встановили, що орендна плата складає 800 грн. 48 коп. за рік, що становить 5 % від грошової вартості земельної ділянки з урахуванням понижуючого коефіцієнту 2,5 відповідно до рішення Синельниківської міської ради від 26.10.05 р. № 491-28/ІУ.

Пунктом 10 сторони встановили, що орендна плата вноситься орендарем щомісяця до 30 числа місяця, наступного за місяцем, за який проводиться оплата, у грошовій формі в розмірі 66 грн. 71 коп. на розрахунковий рахунок № 33218812700034 в Банк УДКУ у Дніпропетровській області, код бюджетної класифікації - 13050200, МФО 805012, код ОКПО 23929833, одержувач - відділення Державного казначейства у м. Синельникове.

Сторони дійшли згоди, що розмір орендної плати переглядається відповідно до Закону України "Про оренду землі" та згідно з цим договором у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку; підвищення цін і тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; … в інших випадках, передбачених законодавчими актами України (п.12).

Пунктом 35 договору сторони встановили, що зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку.

При зміні розміру орендної плати орендодавець односторонньо письмово повідомляє орендаря. (п. 12 Договору).

Відповідно до п. 47 Договору, цей договір набирає чинності після підписання сторонами та його державної реєстрації.

Рішенням господарського суду Дніпропетровської області від 26.01.2010р. по справі № 27/275-09 за позовом Синельниківської міської ради до Відкритого акціонерного товариства "Синельниківський ресорний завод" про внесення змін до договору оренди було внесено зміни до п.п. 9., 10. договору оренди земельної ділянки від 14.06.2006 року, укладеного між Синельниківською міською радою і Відкритим акціонерним товариством "Синельниківський ресорний завод", зареєстрованого у Синельниківському структурному підрозділі центру держаного земельного кадастру, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 14.06.2006р. під номером 040611500031 з викладенням їх в наступній редакції:

"п.9 Орендна плата складає 1233грн.98коп. (одна тисяча двісті тридцять три гривні 98 копійок) за рік, що становить 3% від грошової вартості земельної ділянки відповідно до статті 21 Закону України "Про оренду землі";

"п.10 На підставі ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України сторони домовились, що орендна плата вноситься "Орендарем" з моменту укладання додаткової угоди щомісяця до 30 числа місяця, наступного за місяцем за який проводиться оплата, у грошовій формі в розмірі 102грн.83коп. (сто дві гривні 83 копійки) на розрахунковий рахунок №33218812700034, код бюджетної класифікації - 13050500, Банк ГУДКУ в Дніпропетровській області, МФО 805012, код ОКПО 23929833, одержувач - управління Державного казначейства у м. Синельниковому." (а.с. 18-20).

З 01.01.2011р. набрав чинності Податковий кодекс України, відповідно до ст. 288 вказаного кодексу встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Згідно із статтею 287 Податкового кодексу власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Згідно з вимогами ст.21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

Розмір орендної плати за земельні ділянки встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом, а також не може перевищувати для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки; для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки (ст.ст. 288.5-288.5.2 Податкового кодексу України).

Відповідно до статті 18 Закону України "Про оцінку земель", нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Зазначеною статтею передбачено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж одного разу на 5-7 років. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою. Стаття 20 зазначеного Закону передбачає, що за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт.

Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною міською радою ( стаття 23 Закону України "Про оцінку земель" ).

Відповідно до рішення Синельниківської міської ради від 10.02.2012 р. № 287-18/УІ "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Синельникового" було затверджено базову вартість землі, яка становить 69,77 грн. за 1 кв.м

Пунктом 35 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", до виключних повноважень міських рад належить затвердження ставок земельного податку відповідно до Податкового кодексу України.

Синельниківською міською радою було прийнято рішення від 27.04.2012 р. № 337-20/УІ "Про Порядок встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки, розташовані на території Синельниківської міської ради", згідно з підпунктом 2.4.3 пункту 2.4 якого, встановлено: що на земельні ділянки для виробничих цілей встановлено розмір річної орендної плати - 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Відповідно до ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" акти ради, прийняті в межах наданих їй повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 0,1109 га, яка розташована по вул. Богми,8 міста Синельникове підтверджується витягом з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок та складає 161 403,86 грн.

Виконавчим комітетом Синельниківської міської ради, на адресу відповідача, був направлений лист від 12.07.2012 р. р. № 2770/15 з пропозицією внесення змін до договору оренди від 14.06.2006 р. та направлено проект додаткової угоди від 09.07.2012 р. щодо зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки та орендної ставки, що підтверджується описом вкладення до листа від 13.07.2012 р. Відповіді на зазначений лист та розглянутий проект додаткової угоди до договору оренди землі міська рада не отримала.

Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору (ст. 652 ЦК України).

Згідно ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Отже, положеннями спірного договору оренди та нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках встановлених договором або законом. Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість внесення змін до договору, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Така ж правова позиція викладена і у Постановах Верховного Суду України від 27.12.2010 року у справі № 27/15-10, від 23.05.2011 року у справі № 7/105-10(30/234-09), від 30.05.2011 року у справі № 17/299-10, від 04.07.2011 року у справі № 41/81пд, від 20.11.2012 року у справі № 28/5005/640/2012.

Статтею 111 28 ГПК України передбачено, що рішення Верховного Суду України, прийняте за наслідками розгляду заяви про перегляд судового рішення з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, є обов'язковим для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить зазначену норму права, та для всіх судів України. Суди зобов'язані привести свою судову практику у відповідність із рішеннями Верховного Суду України.

Позивач просив внести зміни до діючого договору оренди земельної ділянки, посилаючись на зміну нового розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки, від якого залежить розмір земельного податку.

Відповідно до частин 4 та 5 статті 5 Закону України «Про оцінку земель» грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно з законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Згідно частини 2 статті 12 цього Закону нормативно-правові акти з проведення оцінки земель які розробляються з урахуванням вимог положень національних стандартів, затверджуються Кабінетом Міністрів України. Нормативно грошова оцінка земельних ділянок в силу положень статті 13 названого Закону приводиться, зокрема, у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Нормами статі 18 Закону України «Про оцінку земель» встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Відповідно до положень статей 20 та 23 цього Закону за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативно грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформлюється як витяг з технічної документації з нормативно грошової оцінки земель.

Технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативно грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Витяг з технічної документації про нормативно грошову оцінку окремої земельної ділянки видається відповідним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

Порядок проведення нормативної грошової оцінки землі урегульований «Порядком нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів», затвердженим спільним наказом Державного комітету по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Українською академією аграрних наук від 27.01.2006р. за №18/15/21/11.

Пунктом 1.3 Порядку передбачено, що нормативна грошова оцінка земель використовується для визначення розміру земельного податку… орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Стаття 33 Господарського кодексу України зобов'язує кожну сторону довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідно до ст. 34 ГПК України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування. В даному випадку вимоги прокурора про внесення змін до договору оренди земельної ділянки, зокрема до нормативної грошової оцінки можуть бути задоволені тільки на підставі виданого у відповідності з вимогами вищезазначеного Порядку витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. Отже, наданий міською радою витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки є належним доказом в розумінні ст. 34 ГПК України.

Приписами частин 1 і 2 ст. 180 Господарського кодексу України встановлено, що зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.

Виходячи із ч. 1 ст. 15 Закону України «Про оренду землі», істотними умовами договору оренди землі є: об'єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату; умови використання та цільове призначення земельної ділянки, яка передається в оренду; умови збереження стану об'єкта оренди; умови і строки передачі земельної ділянки орендарю; умови повернення земельної ділянки орендодавцеві; існуючі обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки; визначення сторони, яка несе ризик випадкового пошкодження або знищення об'єкта оренди чи його частини; відповідальність сторін; умови передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки.

Відповідно ст. 13 Конституції України, земля є об'єктом права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності та господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом. До розмежування земель державної і комунальної власності, повноваженнями з розпорядження ними в межах населених пунктів, тобто функціями виконавчої влади, наділені міські ради (Розділ Х Перехідні положення, п.12 Земельного кодексу України).

Частина 2 ст. 19 Конституції України зобов'язує органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно приписів статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території, а тому у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку (п.2.19 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 р. № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин»).

Ця вимога обов'язкова як для сторін, так і для судів при розгляді справ.

Статтею 68 Конституції України встановлено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України.

Колегія суддів апеляційного господарського суду вважає також, що доводи відповідача щодо порушення ст.58 Конституції України не можуть бути підставою для відмови в позовних вимогах в силу наступного: за статтею 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Згідно рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним зверненням Національного банку України щодо офіційного тлумачення положення частини першої статті 58 Конституції України (справа про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів) від 09.02.1999 року положення частини першої статті 58 Конституції України про те, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи, треба розуміти так, що воно стосується людини і громадянина (фізичної особи). Отже, суд не порушував зазначені норми при прийнятті судового рішення. Крім того, слід враховувати, що зміни до договору вносяться не з моменту його укладення, а на майбутнє і ці зміни повністю відповідають чинному земельному законодавству України.

Заявлені позивачем вимоги щодо внесення змін до договору оренди земельної ділянки враховують у повній мірі як умови прийнятого Синельниківською міською радою рішення від 27.04.2012 р. № 337-20/УІ "Про Порядок встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки, розташовані на території Синельниківської міської ради" так і вимоги чинного земельного законодавства.

За таких обставин рішення місцевого господарського суду слід залишити без змін, а апеляційну скаргу - без задоволення.

Керуючись статями 103-105 Господарського процесуального кодексу України, Дніпропетровський апеляційний господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Публічного акціонерного товариства "Синельниківський ресорний завод" м. Синельникове Дніпропетровської обл. залишити без задоволення.

Рішення господарського суду Дніпропетровської області від 02.07.2013 р. у справі № 904/3847/13 залишити без змін.

Головуючий Р.М. Бахмат

Судді: О.С. Євстигнеєв

В.О.Кузнецов

Повний текст постанови виготовлено 20.09.2013 р.

З оригіналом згідно:

Пом. судді І.Г.Логвиненко

СудДніпропетровський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення19.09.2013
Оприлюднено24.09.2013
Номер документу33643297
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/3847/13

Постанова від 19.09.2013

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Бахмат Рауфа Муллахметовна

Ухвала від 22.07.2013

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Бахмат Рауфа Муллахметовна

Рішення від 02.07.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Ухвала від 10.06.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Ухвала від 17.05.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні