УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
01 квітня 2013 року№ 812/3011/13-а
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Захарова О.В., розглянувши матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «СП «Колумб» до Луганської митниці про визнання дій протиправними, скасування податкового повідомлення-рішення №8 від 15 березня 2013 року, -
ВСТАНОВИВ:
29 березня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов зазначений адміністративний позов, яким позивач просить:
- визнати дії Луганської митниці протиправними;
- скасувати податкове повідомлення-рішення форми «Р» від 15 березня 2013 року №8.
Суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі (ч.2 ст.107 КАС України).
Відповідно до п.3 ч.1 ст.107 КАС України суддя після одержання позовної заяви, серед іншого, з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.
Пунктом 4 частини 1 статті 106 КАС України встановлено, що у позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Відповідно до частини 4 статті 105 КАС України адміністративний позов може містити вимоги про:
1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень;
2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії;
3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій;
4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю;
5) виконання зупиненої чи невчиненої дії;
6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень;
7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності.
Вивченням позовної заяви встановлено, що позивач просить визнати дії Луганської митниці протиправними, однак позивач не зазначає та зі змісту позовної заяви не вбачається, які саме дії позивач просить визнати протиправними та що саме він просить суд відносно зазначених дій, що не відповідає вимогам п.4 ч.1 ст.106 щодо змісту позовних вимог.
Частиною 3 статті 106 КАС України передбачено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
З позовної заяви вбачається, що позивач просить суд визнати дії Луганської митниці протиправними та скасувати повністю податкове повідомлення-рішення, винесене Луганською митницею №8 від 15 березня 2013 року, тобто, у даному позові позивачем одночасно заявлено немайнові та майнові вимоги.
За практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою.
Така позиція висловлена Вищим адміністративним судом України в інформаційному листі №165/11/13-12 від 18.01.2012.
Податкове повідомлення-рішення Луганської митниці №8 від 15.03.2013 впливає на склад майна позивача, а тому вимога про його скасування є майновою вимогою.
Згідно з ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року N3674-VI за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру сплачується судовий збір у розмірі 0,1 розміру мінімальної заробітної плати.
Відповідно до частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року N3674-VI за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру сплачується судовий збір у розмірі 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат.
Статтею 8 Закону України від 06 грудня 2012 року №5515-VI «Про Державний бюджет України на 2013 рік» установлено на 2013 рік мінімальну заробітну плату у місячному розмірі з 1 січня - 1147,00 гривні.
З огляду на розмір мінімальної заробітної плати з 01 січня 2013 року, встановленої статтею 8 Закону України від 06 грудня 2012 року №5515-VI «Про Державний бюджет України на 2013 рік», за подання до адміністративного суду у 2013 році позовної заяви немайнового характеру встановлена ставка судового збору у розмірі 0,03 розміру мінімальної заробітної плати - 34,41 грн., майнового характеру - 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 114,70 грн. та не більше 2294,00 грн.
Частиною 3 статті 6 Закону України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року N3674-VI встановлено, що за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.
Позовні вимоги про визнання протиправними дій носять немайновий характер.
Як вбачається з платіжного доручення №23361 від 28.03.2013 на суму 163,00 грн. та платіжного доручення №23364 від 28.03.2013 на суму 0,80 грн. позивачем сплачено судовий збір за подання адміністративного позову майнового характеру, в той час як, також, повинно бути сплачено судовий збір у розмірі 34,41 грн. за заявлені немайнові вимоги.
У зв'язку з вищевикладеним суд приходить до висновку, що позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «СП «Колумб» не відповідає вимогам ч.3 ст. 106 КАС України.
Суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків (ч.1 ст. 108 КАС України).
З урахуванням положень ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України, позовна заява підлягає залишенню без руху, а позивачу надається строк для усунення зазначених недоліків.
В разі невиконання вимог ухвали суду, позов буде повернуто позивачу.
Керуючись статтями 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,-
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СП «Колумб» до Луганської митниці про визнання дій протиправними, скасування податкового повідомлення-рішення №8 від 15 березня 2013 року, залишити без руху.
Позивачу у 5-ти денний строк з моменту отримання даної ухвали, усунути недоліки позовної заяви, шляхом надання до суду:
- уточненої позовної заяви щодо змісту п.1 позовних вимог;
- оригіналу документу про сплату судового збору, за заявлені немайнові вимоги за реквізитами:
- Отримувач УДКСУ у м. Луганську
- Код ОКПО 37991503
- МФО 804013
- Банк одержувача ГУДКСУ у Луганській області
- Рахунок 31213206784006
- Код класифікації доходів (ККД) 22030001
- Символ звiтностi банку 206
- Назва Судовий збір (Державна судова адміністрація, 050).
Копію даної ухвали невідкладно надіслати позивачу.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
СуддяО.В. Захарова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.04.2013 |
Оприлюднено | 25.09.2013 |
Номер документу | 33669909 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Захарова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні