ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
27 вересня 2013 р.Справа №801/9296/13-а
Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Яковлєв С.В., перевіривши виконання вимог статей 104, 105, 106 КАС України за адміністративним позовом Державного підприємства Міністерства оборони України "Центральний військовий санаторій " Ялтинський"
до Державної податкової інспекції у м. Ялта Головного управління Міндоходів в АР Крим
про визнання протиправними дій, визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень ,
ВСТАНОВИВ:
Державне підприємство Міністерства оборони України "Центральний військовий санаторій " Ялтинський" (далі позивач) звернулося до Окружного адміністративного суду АР Крим із позовною заявою до Державної податкової інспекції у м. Ялта Головного управління Міндоходів в АР Крим (далі відповідач) про визнання неправомірними дії Державної податкової інспекції у м. Ялті Автономної Республіки Крим Державної податкової служби щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки Державного підприємства Міністерства оборони України «Центральний військовий санаторій «Ялтинський» з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах із ФГ «Лакі» за період з 01.01.2009 року по 31.03.2012 рік; визнання протиправним та скасування податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Ялті Автономної Республіки Крим Державної податкової служби від 23 травня 2013 року №0001352201 про зменшення Державному підприємству Міністерства оборони України «Центральний військовий санаторій «Ялтинський» від'ємного значення об'єкту оподаткування з податку на прибуток у розмірі 482579,00 грн.; визнання протиправним та скасування податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Ялті Автономної Республіки Крим Державної податкової служби від 23 травня 2013 року №0001362201 про збільшення Державному підприємству Міністерства оборони України «Центральний військовий санаторій «Ялтинський» суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість у загальному розмірі 114325,00 грн., в тому числі податок - 95318,00 грн. та штрафна (фінансова) санкція (штраф) - 19007,00 гривень.
Позовна заява не відповідає частині 3 статті 106 КАС України з наступних підстав: до адміністративного позову не додано належного документу про сплату судового збору у встановленому законом розмірі.
Так, до адміністративного позову додано платіжне доручення № 378 від 23.09.2013 року про сплату судового збору за подання позовної заяви в сумі 34,41 грн.
Відповідно до ч. 2 ст. 87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Згідно з ч. 1 ст. 1 Закону України «Про судовий збір» судовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, а також за видачу судами документів і включається до складу судових витрат.
Ч. 1 ст. 4 Закону передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
П. 3 ч. 2 ст. 4 Закону встановлено, що за подання до суду адміністративного позову майнового характеру ставка судового збору становить 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат.
Ч. 3 ст. 4 Закону передбачено, що за подання до суду адміністративного позову немайнового характеру ставка судового збору встановлюється у 0,03 розміру мінімальної заробітної плати.
Мінімальна заробітна плата з 1 січня 2013 року, відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік», становить 1147,00 грн.
У позовній заяві Державного підприємства Міністерства оборони України "Центральний військовий санаторій " Ялтинський" про визнання неправомірними дії Державної податкової інспекції у м. Ялті Автономної Республіки Крим Державної податкової служби щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки Державного підприємства Міністерства оборони України «Центральний військовий санаторій «Ялтинський» з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах із ФГ «Лакі» за період з 01.01.2009 року по 31.03.2012 рік; визнання протиправним та скасування податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Ялті Автономної Республіки Крим Державної податкової служби від 23 травня 2013 року №0001352201 про зменшення Державному підприємству Міністерства оборони України «Центральний військовий санаторій «Ялтинський» від'ємного значення об'єкту оподаткування з податку на прибуток у розмірі 482579,00 грн.; визнання протиправним та скасування податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Ялті Автономної Республіки Крим Державної податкової служби від 23 травня 2013 року №0001362201 про збільшення Державному підприємству Міністерства оборони України «Центральний військовий санаторій «Ялтинський» суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість у загальному розмірі 114325,00 грн., в тому числі податок - 95318,00 грн. та штрафна (фінансова) санкція (штраф) - 19007,00 гривень, поєднані майнові та немайнові вимоги, а відповідно до вимог ч. 3 ст. 6 Закону України «Про судовий збір» за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір справляється за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.
Враховуючи вищевикладене судом встановлено, що сплачена відповідно до платіжного доручення № 378 від 23.09.2013 року сума судового збору підтверджує сплату лише судового збору за вимоги немайнового характеру, та є недостатньою, оскільки у адміністративному позові поєднані одночасно вимоги майнового та немайнового характеру.
Таким чином судовий збір за подачу даного адміністративного позову повинен бути сплачений позивачем окремо за ставкою, що передбачена для сплати судового збору за подачу позовної заяви майнового та немайнового характеру.
Крім того, відповідно до ч. 7 ст. 56 КАС України законним представником органу, підприємства, установи, організації в суді є його керівник.
Відповідно до ч.5 ст.106 КАС України якщо позовна заява подається представником, то у ній зазначаються ім'я представника, його поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є. Одночасно з позовною заявою подається довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника.
Ч. 1 ст. 58 КАС України повноваження представників, які беруть участь в адміністративному процесі на основі договору, на здійснення представництва в суді повинні бути підтверджені довіреністю.
В порушення зазначених вимог позивачем до матеріалів справи не додано належним чином оформленої довіреності чи інших документів, що підтверджують право підписання Заступником генерального директора з кадрових питань ДП МОУ ЦВС «Ялтинський» ОСОБА_1, адміністративного позову, що подається до Окружного адміністративного суду АР Крим.
Згідно до положень ст. 108 КАС України адміністративний позов підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків
Керуючись ч. 3 ст. 106, ст. 108 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
1. Залишити позовну заяву без руху.
2. У строк до 11.10.13 усунути вказані недоліки , а саме: додати до адміністративного позову платіжний документ про сплату у встановленому розмірі судового збору за подання до суду адміністративного позову майнового характеру, надати до суду належним чином оформлені документи на підтвердження права підписання Заступником генерального директора з кадрових питань ДП МОУ ЦВС «Ялтинський» ОСОБА_1 саме адміністративних позовів, які подаються до адміністративного суду від імені позивача.
3. Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із обов'язковою вказівкою на номер справи 801/9296/13-а та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
У разі невиконання цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною та повернута.
Ухвала набирає законної сили протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо справу розглянуто у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, ухвала набирає законної сили через 5 днів з дня її отримання.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення. У разі розгляду справи у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує,, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Яковлєв С.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2013 |
Оприлюднено | 01.10.2013 |
Номер документу | 33753981 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дугаренко Ольга Володимирівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дугаренко Ольга Володимирівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Яковлєв С.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Яковлєв С.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Яковлєв С.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Яковлєв С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні