cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
іменем України
19.09.2013 Справа № 905/4015/13
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Праймтранс компані», м.Стаханов Луганської області
до Державного підприємства «Донецька залізниця», м. Донецьк.
Позов немайнового характеру.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, Державне відкрите акціонерне товариство «Стахановпромтранс».
Колегія суддів у складі головуючого - судді Говоруна О.В.,
суддів: Колесника Р.М., Кучерявої О.О.
Представники:
від позивача - Колесніков Ю.О., довіреність б/н від 05.04.2013;
від відповідача - не з'явився;
від третьої особи - не з'явився.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Праймтранс компані» (далі-позивач) звернулось до господарського суду Донецької області з позовом до Державного підприємства «Донецька залізниця» (далі-відповідач) про внесення змін до Єдиного технологічного процесу роботи під'їзної колії та укладання договору.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 28.12.2012, відповідно до плану санації, під'їзна колія Державного відкритого акціонерного товариства «Стахановпромтранс» була передана до статного фонду позивача, у зв'язку з чим, позивач звернувся до відповідача з вимогою внести зміни до Єдиного технологічного процесу роботи під'їзної колії та станції примикання (далі - ЄТП) та укласти договір про експлуатацію під'їзної колії. Відповідач змін до ЄТП не вніс та не уклав договір про експлуатацію під'їзної колії.
Відповідач проти задоволення позову заперечував, зазначивши, що позивачем для внесення змін до ЄТП та укладання договору не було надано необхідних документів, на підтвердження права власності на під'їзну колію. Крім того, експлуатація зазначеної під'їзної колії відбувається на підставі договору та додаткової угоди до нього, укладеної між відповідачем та ДВАТ «Стахановпромтранс». Також вважає, що ЄТП повинно бути складено наново.
В судове засідання представник відповідача не з'явився, про місце, дату та час судового засідання був повідомлений належним чином, про причини неявки суду не повідомив, відтак суд вважає за можливе розглянути справу за наявними в ній матеріалами.
Ухвалою від 18.07.2013 за клопотанням позивача суд продовжив строк розгляду справи на 15 днів.
Згідно ухвали суду від 10.09.2013 до участі у справі залучено третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, ДВАТ «Стахановпромтранс» (далі - третя особа).
Представник третьої особи в судове засідання не з'явився, про місце, дату та час розгляду справи був повідомлений належним чином, про причини неявки суду не повідомив.
Суд, заслухавши представників сторін, дослідивши письмові докази у судовому засіданні, встановив наступні факти та відповідні ним правовідносини.
17.11.2010 між третьою особою та відповідачем був укладений договір №3/55 про експлуатацію залізничної під'їзної колії Державного відкритого акціонерного товариства «Стахановпромтранс» (гілка Заводська) при станції Стаханов ДП «Донецька залізниця» (далі-договір № 3/55) (а.с.12).
Додатковою угодою №5 від 01.04.2013 продовжено строк дії договору №3/55 від 17.11.2010 до 30.09.2013.
06.11.2002 відповідачем був затверджений Єдиний технологічний процес роботи під'їзної колії Державного відкритого акціонерного товариства «Стахановпромтранс» (г. Заводська) та станції примикання Стаханов Донецької залізниці (а.с.13).
Протоколом коригування від 28.05.2010 були внесені зміни до Єдиного технологічного процесу роботи під'їзної колії Державного відкритого акціонерного товариства «Стахановпромтранс» (г. Заводська) та станції примикання Стаханов Державного підприємства «Донецька залізниця (а.с.14).
01.02.2005 ухвалою Господарського суду Луганської області порушено провадження у справі про банкрутство №20/29б відносно Державного відкритого акціонерного товариства «Стахановпромтранс» (а.с.15).
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 19.11.2012, був затверджений план санації Державного відкритого акціонерного товариства «Стахановпромтранс», відповідно до якого позивач - є інвестором в процедурі санації третьої особи та переводить на санаційний рахунок боржника суму в розмірі 7789572,11 грн. та отримує частину майнових активів боржника (а.с.16-21, 85-132).
Відповідно до протоколу №5 загальних зборів учасників ТОВ «Праймтранс компані» від 28.11.2012, ДВАТ «Стахановпромтранс» внесло до статутного капіталу майно, зокрема залізничну колію (г. Заводська) (а.с.27-43).
Листом від 06.12.2012 Державне відкрите акціонерне товариство «Стахановпромтранс» повідомило відповідача про перехід його колії (г. Заводська) до позивача та на підставі цього просить відповідача внести зміни до ЄТП та договору №3/55 шляхом зміни власника під'їзної колії (г. Заводська) з Державного відкритого акціонерного товариства «Стахановпромтранс» на Товариство з обмеженою відповідальністю «Праймтранс компані» (а.с.22).
10.12.2012 позивач звернувся до відповідача з вимогою внести зміни до ЄТП та договору №3/55 і змінити власника колії з Державного відкритого акціонерного товариства «Стахановпромтранс» на Товариство з обмеженою відповідальністю «Праймтранс компані» (а.с.23).
28.12.2012 Державне відкрите акціонерне товариство «Стахановпромтранс» передало позивачу під'їзну колію (г. Заводська) за актом приймання-передачі майна на баланс в якості внеску до статутного капіталу Товариства з обмеженою відповідальністю «Праймтранс компані» (а.с.44).
Листами від 14.01.2013 позивач звернувся до відповідача з вимогою внести зміни до ЄТП та укласти договір про експлуатацію залізничної під'їзної колії Товариства з обмеженою відповідальністю «Праймтранс компані» (а.с.24).
04.02.2013 позивачем був надісланий проект договору відповідачу (а.с.25).
Відповідач надав відповідь на листи, відповідно до якої відмовився вносити зміни до ЄТП та укладати договір (а.с.26).
Господарське товариство є власником майна, переданого йому учасниками товариства у власність як вклад до статутного (складеного) капіталу (п. 1 ч. 1 ст. 115 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України).
Відповідно до ч. 2 ст. 908 ЦК України, яка кореспондується з ч.5 ст.307 Господарського кодексу України (далі - ГК України), загальні умови перевезення визначаються цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них.
Згідно ч.1,4,5 ст.71 Статуту залізниць України (далі-Статут), відносини залізниці з підприємством, порядок і умови експлуатації залізничних під'їзних колій визначаються договором. Порядок подачі і забирання вагонів і контейнерів на залізничній під'їзній колії встановлюється договором на експлуатацію залізничної колії (договором на подачу та забирання вагонів). Експлуатація залізничних під'їзних колій, які мають свої локомотиви, повинна здійснюватися на основі єдиного технологічного процесу роботи під'їзної колії і станції примикання.
Пунктом 6.1 Правил обслуговування залізничних під'їзних колій, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 21 листопада 2000 р. № 644, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24 листопада 2000 р. за № 875/5096 (далі-Правила) встановлено, що за погодженням залізниці і власника (користувача) під'їзної колії може розроблятися єдиний технологічний процес роботи під'їзної колії та станції примикання. Єдиний технологічний процес роботи під'їзної колії та станції примикання (ЄТП) повинен розроблятися з урахуванням технології роботи під'їзної колії і станції примикання, забезпечувати раціональне використання технічних засобів власника під'їзної колії і залізниці. Зміст ЄТП і порядок його розробки визначаються Методикою розробки єдиних технологічних процесів роботи під'їзних колій та станцій примикання (додаток 6).
Відповідно до абз.3 загальних положень додатку №6 до пункту 6.1 Правил, ЄТП є технологічною основою договірних відносин між залізницею і власниками під'їзних колій , що виникають при їх експлуатації і транспортному обслуговуванні.
Єдині технологічні процеси складають наново або коригують у разі зміни технології, розмірів виробництва або технічного оснащення станції чи під'їзної колії. У разі відсутності потреби коригування дія ЄТП продовжується до його переукладання або коригування, які здійснюються після виникнення потреби в цьому (абз.11 розділу 8 додатку №6 до пункту 6.1 Правил).
Отже, враховуючи, що немає необхідності складання нового ЄТП, оскільки не підтверджено доказами, що була змінена технологія, розміри виробництва або технічне оснащення станції чи під'їзної колії, а зміна власника під'їзної колії не є підставою для складання нового ЄТП, то суд приходить до висновку про відсутність підстав для складання ЄТП наново та про можливість внесення змін до існуючого ЄТП в частині зміни власника під'їзної колії, відтак позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню.
Згідно ч. 3, 6 ст. 179 ГК України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування. Суб'єкти господарювання, які забезпечують споживачів, зазначених у частині першій цієї статті, електроенергією, зв'язком, послугами залізничного та інших видів транспорту, а у випадках передбачених законом також інші суб'єкти зобов'язані укладати договори з усіма споживачами їхньої продукції (послуг). Законодавством можуть бути передбачені обов'язкові умови таких договорів.
Згідно ст.71 Статуту, взаємовідносини залізниці з підприємством, порядок і умови експлуатації залізничних під'їзних колій, визначаються договором. Порядок подачі і забирання вагонів і контейнерів на залізничній під'їзній колії встановлюється договором на експлуатацію залізничної колії (договором на подачу та забирання вагонів).
Відповідно до абз.1 п. 2.1. Правил, взаємовідносини залізниці з підприємствами, які виконують вантажні роботи на під'їзних коліях, визначаються договорами про експлуатацію під'їзних колій або договорами про подачу та забирання вагонів (додатки 1 та 2).
Відповідно до ч. 2, 4, 5, 7 ст. 181 ГК України, проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках. За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором. Сторона, яка одержала протокол розбіжностей до договору, зобов'язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони. Якщо сторона, яка одержала протокол розбіжностей щодо умов договору, заснованого на державному замовленні або такого, укладення якого є обов'язковим для сторін на підставі закону, або сторона - виконавець за договором, що в установленому порядку визнаний монополістом на певному ринку товарів (робіт, послуг), яка одержала протокол розбіжностей, не передасть у зазначений двадцятиденний строк до суду розбіжності, що залишилися неврегульованими, то пропозиції другої сторони вважаються прийнятими.
Відповідно до ч.1 ст. 187 ГК України, спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.
Отже, виходячи з наведених положень законодавства, договір на експлуатацію під'їзної колії є обов'язковим для відповідача та, відповідно, спір про укладання такого договору вирішується в судовому порядку.
Позивачем розроблений та направлений відповідачу проект договору у відповідності із додатком 1 до пункту 2.1 Правил обслуговування залізничних під'їзних колій.
Доводи відповідача, щодо неможливості укладання договору на експлуатацію залізничної під'їзної колії з позивачем, у зв'язку з ненаданням необхідних документів, що підтверджують право власності на колію, судом відхилені оскільки як вбачається з листів позивача від 10.12.2012 та 14.01.213 відповідачу надсилались копії документів на підтвердження права власності позивача на залізничну під'їзну колію (а.с.24-25).
Враховуючи вищенаведене та приймаючи до уваги, що сторони самостійно не вирішили питання щодо укладання договору, який є обов'язковим для відповідача, суд приходить до висновку про задоволення позову в частині укладання договору на експлуатацію залізничної під'їзної колії.
Згідно п.1) ч.1 ст.83 ГПК України, господарський суд, приймаючи рішення, має право визнати недійсним повністю чи у певній частині пов'язаний з предметом спору договір, який суперечить законодавству.
Зміст правочину не може суперечити ЦК України, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам (ч.1 ст.203 ЦК України), підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою-третьою, п'ятою та шостою статті 203 ЦК України (ч.1 ст. 215 ЦК України).
Частиною 1, 2 ст. 77 Статуту встановлено що, термін дії договору про експлуатацію залізничної під'їзної колії і договору на подачу та забирання вагонів визначається сторонами. У випадку зміни технологічного устаткування або технології роботи станції чи залізничної під'їзної колії окремі пункти договору або увесь договір за вимогами однієї із сторін можуть бути переглянуті до закінчення терміну його дії. Договір про експлуатацію залізничної під'їзної колії і договір про подачу і забирання вагонів укладаються між залізницею або відповідною уповноваженою начальником залізниці організацією та підприємством, якому належить під'їзна колія.
Між відповідачем та третьою особою 01.04.2013 була укладена додаткова угода №5, відповідно до якої продовжено строк дії договору №3/55 від 17.11.2010 до 30.09.2013, в порушення зазначених норм, оскільки на дату укладання додаткової угоди №5 ДВАТ «Стахановпромтранс» не був власником під'їзної колії.
На підставі вищенаведеного суд приходить до висновку про недійсність зазначеної додаткової угоди.
Позивачем в позовній заяві заявлено дві вимоги немайнового характеру, але судовий збір сплачений в розмірі 1147 грн., тобто за одну вимогу.
Відповідно до п. 2.11. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України №7 від 21.02.2013 «Про деякі питання практики застосування розділу VІ Господарського процесуального кодексу України», якщо в позовній заяві об'єднано дві або більше вимог немайнового характеру, пов'язаних між собою підставами виникнення або поданими доказами, судовий збір сплачується окремо з кожної з таких вимог.
Отже, позивачем недоплачений судовий збір в розмірі 1147грн.
Пунктом 2.23. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України №7 від 21.02.2013 року, якщо факт недоплати судового збору з'ясовано господарським судом у процесі розгляду прийнятої заяви (скарги), суд в залежності від конкретних обставин справи може у разі неподання доказів оплати - стягнути належну суму судового збору за результатами вирішення спору з урахуванням приписів частин першої - четвертої статті 49 ГПК.
Відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України), кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Водночас, судом зазначається, що, на підставі ст. 38 ГПК України, господарський суд витребовує докази за наявності відповідного клопотання, у разі неможливості самостійно надати докази сторонами.
Відповідно до ч.1 ст. 43 ГПК України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
Враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.
Судові витрати розподілити відповідно до ст. 49 ГПК України.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.49, 82 - 84, 85 ГПК України, господарський суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Зобов'язати Державне підприємство «Донецька залізниця» внести зміни до Єдиного технологічного процесу роботи під'їзної колії Державного відкритого акціонерного товариства «Стахановпромтранс» (гілка Заводська) і станції примикання Стаханов Донецької залізниці, зазначивши власником під'їзної колії Товариство з обмеженою відповідальністю «Праймтранс компані».
Укласти договір між Державним підприємством «Донецька залізниця» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Праймтранс компані» у наступній редакції:
Договір 3/55
про експлуатацію залізничної під'їзної колії
ТОВ "Праймтранс Компані" (гілка Заводська)
при станції Стаханов ДП "Донецька залізниця"
Місто Донецьк 01.02.2013
Донецька залізниця (далі - Залізниця) в особі начальника залізниці Рогова М.В., який діє на підставі статуту, і Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМТРАНС КОМПАНІ" (далі - Власник колії) в особі, генерального директора Калашник А.М., який діє на підставі Статуту підприємства, з іншої сторони, уклали цей договір про таке:
1. Згідно із Статутом залізниць України, Правилами перевезення вантажів і на умовах цього договору експлуатується під'їзна колія, яка належить власнику колії ТОВ "ПРАЙМТРАНС КОМПАНІ" (гілка Заводська), що примикає стрілкою №4 до продовження зєднувальної колії 30 Сортувального парку станції Стаханов ДП "Донецька залізниця", і яка обслуговується власним локомотивом.
2. Межею під'їзної колії є сигнальний знак "Межа під'їзної колії", який встановлений на відстані 56,7 м від маневрового світлофора Мз1.
3. Розгорнута довжина під'їзної колії складає 40254 погонних метрів.
4. Рух поїздів на під'їзній колії здійснюється з додержанням Правил технічної експлуатації
залізниць України, Інструкції з руху поїздів та сигналізації.
5. Подача вагонів на під'їзну колію і зарахування їх в користування власнику колії проводяться по інтервалах не меншого 2,0 години, без попереднього повідомлення.
6. Вагони для під'їзної колії подаються локомотивом залізниці на колії №21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 сортувального парку станції Стаханов ДП "Донецька залізниця", де і проводиться здача їх власникові колії в комерційному і технічному стані. Подальший рух вагонів виконується локомотивом власника колії.
7. Максимальна кількість вагонів у кожній партії, одночасно зараховуваних в користування
власникові колії встановлюється - 15 вагонів.
8. Повернення вагонів з під'їзної колії проводиться по інтервалах не менш чім, через 2 години.
9. З під'їзної колії вагони повертаються залізниці і виключаються з користування власника колії складами, сформованими відповідно до ПТЕ, в кількості накопиченому на інтервал повернення. Здача вагонів в комерційному і технічному стані проводиться на коліях Сортувального парку №21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 станції Стаханов.
10. Термін на забирання вагонів з передавальних колій залізницею: не має.
11. Максимальна переробна спроможність вантажних пунктів: при подачі дорогою на під'їзну колію вагонів з дотриманням умов, викладених в пунктах 5 і 7 даного договору, вважається, що подача вагонів проводиться в кількості що не перевищує максимальну переробну спроможність пунктів вантаження і вивантаження.
Час перебування вагонів на під'їзній колії обчислюється з моменту закінчення передавальних операцій при передачі вагонів залізницею власнику колії до моменту закінчення цих операцій при поверненні вагонів залізниці (а так само наявності перевізних документів, оформлених відправником у відповідності до Правил перевезення вантажів).
12. Для під'їзної колії встановлюються такі терміни перебування на ній вагонів:
а) при одній вантажній операції (навантаження або вивантаження) - 7,6 годин;
б) при здвоєних операціях (вивантаження і навантаження) - 9,8 години.
13. У разі виконання подвійних операцій вагони після вивантаження вважаються поданими під навантаження через 3 год. 12 хв. з моменту подачі (передачі).
14.3а умовами цього договору вагони подаються контрагентам: 1) ПП "Содєйствіе";
2) ПП "Константа 2000"; 3) МПП фірма "Світлана"; 4) ПрАТ "Криворізьке"; 5)ТОВ "Торговий Будинок "Південьсхіденергосервіс"; 6) Підприємство Брянківської виправної колонії №11 Луганської області; 7)ПП "Интер-2010"; 8) ТОВ "Брянківська вугільна компанія"; 9) ПрАТ "БУШБМ".
15. Відстань для нарахування збору за подачу, забирання вагонів (км) і обидва кінці - не має.
16. Власник колії сплачує по даному договору залізниці: плату за користування вагонами
(контейнерами) - згідно з Правилами користування вагонами і контейнерами та Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ними послуги (Тарифне керівництво №1). Збори і плати вносяться залізниці відповідно до нормативних документів, згідно з діючим законодавством.
17.Власник колії несе відповідальність за схоронність вагонного парку згідно із ст. 124 Статуту залізниць України.
За пошкодження вантажних вагонів власник, колії відшкодовує залізниці збитки, сума яких згідно з вимогами п.22 розділу 4 Правил користування вагонами складається з: - витрат на транспортування пошкодженого вагона від місця пошкодженні до місця його ремонту в розмірі провізної плати, визначеної відповідно до Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом України, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 26.03.09 №317, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.04.09 за №340/16356, з урахуванням коригувальних коефіцієнтів, що діють на момент транспортування; - вартості ремонту пошкодженого вагона з урахуванням вартості втрачених та (або) пошкоджених частин; - витрат на перевантаження вантажу з пошкодженого вагона, якщо його неможливо відремонтувати в навантаженому стані, які визначаються за калькуляцією вартості робіт, що надається разом з розрахунком збитків; - плати за користування вагоном за нормативний час перебування пошкодженого вагона в деповському, капітальному ремонті або технічному обслуговуванні з відчепленням (додаток 9 до пункту 22 Правил користування вагонами та контейнерами), визначеної за ставками плати за користування вагонами згідно з пунктом 14 цих Правил.
18. Додаткові умови: 1) Якщо в передачі, що повертається з під'їзної колії, будуть виявлені вагони, які не можуть бути прийняті залізницею (відсутність „плану перевезень, або відповідного дозволу, заборгованості по платежах, порушення Технічних умов навантаження і кріплення вантажів, заборона навантаження на певні станції і напрями, неочищені і ін.) то вагони, що приймаються, виключаються з користування власника колії після викидання їх його локомотивом з пред'явленої до повернення партії не прийнятих вагонів і повторного виробництва приймально-здавальних операцій.
19. Зміні та доповнення умов договору вносяться за згодою сторін.
Спори за договором розглядаються згідно із законодавством України.
20. Одностороння відмова від виконання договору і одностороння зміна його умов не допускаються. Розірвання договору, пролонгація, або зміна його умов можуть мати місце за згодою сторін, які уклали договір, а в разі недосягнення згоди - за рішенням господарського суду.
21. У разі видання нормативних актів, які змінюють Правила обслуговування під'їзних колій, розміри плат, зборів та порядок їх сплати і ін., сторони зобов'язані привести договір у відповідність до цих нормативних актів шляхом внесення необхідних доповнень і змін до тексту договору.
22. З усіх питань, що не передбачені цим договором, сторони керуються Статутом залізниць України, Правилами перевезення вантажів та чинним законодавством.
23. Цей договір укладається терміном до 31.12.2014 р. включно.
Місцезнаходження сторін та банківські реквізити:
Залізниця
83000 м. Донецьк, вул. Артема, 68
р/р 260360300019 в Донецької ФАБ "Експресбанк", МФО 335838,
ОКПО 01074957
Власник колії
94005 м. Стаханов, Луганської обл., вул. Тепловозна, 5
р/р 26009007557001 в АТ КБ "ТК Кредит" м. Київ, МФО 322830,
ОКПО 37417347
Визнати недійсною додаткову угоду №5 від 01.04.2013 до договору №3/55 від 17.11.2010 про експлуатацію залізничної під'їзної колії Державного відкритого акціонерного товариства «Стахановпромтранс» (гілка Заводська) при станції Стаханов ДП «Донецька залізниця».
Стягнути з Державного підприємства «Донецька залізниця» (83000, м.Донецьк, вул.Артема, 68, код ЄДРПОУ 01074957) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Праймтранс компані» (94002, Луганська обл., м. Стаханов, вул. Тепловозна, 5, код ЄДРПОУ 37417347) 1147 грн. витрат з оплати судового збору.
Стягнути з Державного підприємства «Донецька залізниця» (83000, м.Донецьк, вул.Артема, 68, код ЄДРПОУ 01074957) на користь держави судовий збір в сумі 1147 грн.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не було скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Апеляційна скарга подається на рішення місцевого господарського суду протягом десяти днів, через господарський суд, який розглянув справу.
Повне рішення складено 24 вересня 2013 року.
Головуючий суддя О.В. Говорун
Суддя Р.М. Колесник
Суддя О.О. Кучерява
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2013 |
Оприлюднено | 01.10.2013 |
Номер документу | 33804136 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
О.В. Говорун
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні