ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
(вступна та резолютивна частини)
іменем України
19.09.2013 Справа № 905/4015/13
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Праймтранс компані», м.Стаханов Луганської області
до Державного підприємства «Донецька залізниця», м. Донецьк.
Позов немайнового характеру.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, Державне відкрите акціонерне товариство «Стахановпромтранс».
Колегія суддів у складі головуючого - судді Говоруна О.В.,
суддів: Колесника Р.М., Кучерявої О.О.
Представники:
від позивача - ОСОБА_1, довіреність б/н від 05.04.2013;
від відповідача - не з'явився;
від третьої особи - не з'явився.
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Зобов'язати Державне підприємство «Донецька залізниця» внести зміни до Єдиного технологічного процесу роботи під'їзної колії Державного відкритого акціонерного товариства «Стахановпромтранс» (гілка Заводська) і станції примикання Стаханов Донецької залізниці, зазначивши власником під'їзної колії Товариство з обмеженою відповідальністю «Праймтранс компані».
Укласти договір між Державним підприємством «Донецька залізниця» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Праймтранс компані» у наступній редакції:
Договір 3/55
про експлуатацію залізничної під'їзної колії
ТОВ "Праймтранс Компані" (гілка Заводська)
при станції Стаханов ДП "Донецька залізниця"
Місто Донецьк 01.02.2013
Донецька залізниця (далі - Залізниця) в особі начальника залізниці ОСОБА_2, який діє на підставі статуту, і Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМТРАНС КОМПАНІ" (далі - Власник колії) в особі, генерального директора ОСОБА_3, який діє на підставі Статуту підприємства, з іншої сторони, уклали цей договір про таке:
1. Згідно із Статутом залізниць України, Правилами перевезення вантажів і на умовах цього договору експлуатується під'їзна колія, яка належить власнику колії ТОВ "ПРАЙМТРАНС КОМПАНІ" (гілка Заводська), що примикає стрілкою №4 до продовження зєднувальної колії 30 Сортувального парку станції Стаханов ДП "Донецька залізниця", і яка обслуговується власним локомотивом.
2. Межею під'їзної колії є сигнальний знак "Межа під'їзної колії", який встановлений на відстані 56,7 м від маневрового світлофора Мз1.
3. Розгорнута довжина під'їзної колії складає 40254 погонних метрів.
4. Рух поїздів на під'їзній колії здійснюється з додержанням Правил технічної експлуатації
залізниць України, Інструкції з руху поїздів та сигналізації.
5. Подача вагонів на під'їзну колію і зарахування їх в користування власнику колії проводяться по інтервалах не меншого 2,0 години, без попереднього повідомлення.
6. Вагони для під'їзної колії подаються локомотивом залізниці на колії №21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 сортувального парку станції Стаханов ДП "Донецька залізниця", де і проводиться здача їх власникові колії в комерційному і технічному стані. Подальший рух вагонів виконується локомотивом власника колії.
7. Максимальна кількість вагонів у кожній партії, одночасно зараховуваних в користування
власникові колії встановлюється - 15 вагонів.
8. Повернення вагонів з під'їзної колії проводиться по інтервалах не менш чім, через 2 години.
9. З під'їзної колії вагони повертаються залізниці і виключаються з користування власника колії складами, сформованими відповідно до ПТЕ, в кількості накопиченому на інтервал повернення. Здача вагонів в комерційному і технічному стані проводиться на коліях Сортувального парку №21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 станції Стаханов.
10. Термін на забирання вагонів з передавальних колій залізницею: не має.
11. Максимальна переробна спроможність вантажних пунктів: при подачі дорогою на під'їзну колію вагонів з дотриманням умов, викладених в пунктах 5 і 7 даного договору, вважається, що подача вагонів проводиться в кількості що не перевищує максимальну переробну спроможність пунктів вантаження і вивантаження.
Час перебування вагонів на під'їзній колії обчислюється з моменту закінчення передавальних операцій при передачі вагонів залізницею власнику колії до моменту закінчення цих операцій при поверненні вагонів залізниці (а так само наявності перевізних документів, оформлених відправником у відповідності до Правил перевезення вантажів).
12. Для під'їзної колії встановлюються такі терміни перебування на ній вагонів:
а) при одній вантажній операції (навантаження або вивантаження) - 7,6 годин;
б) при здвоєних операціях (вивантаження і навантаження) - 9,8 години.
13. У разі виконання подвійних операцій вагони після вивантаження вважаються поданими під навантаження через 3 год. 12 хв. з моменту подачі (передачі).
14.3а умовами цього договору вагони подаються контрагентам: 1) ПП "Содєйствіе";
2) ПП "Константа 2000"; 3) МПП фірма "Світлана"; 4) ПрАТ "Криворізьке"; 5)ТОВ "Торговий Будинок "Південьсхіденергосервіс"; 6) Підприємство Брянківської виправної колонії №11 Луганської області; 7)ПП "Интер-2010"; 8) ТОВ "Брянківська вугільна компанія"; 9) ПрАТ "БУШБМ".
15. Відстань для нарахування збору за подачу, забирання вагонів (км) і обидва кінці - не має.
16. Власник колії сплачує по даному договору залізниці: плату за користування вагонами
(контейнерами) - згідно з Правилами користування вагонами і контейнерами та Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ними послуги (Тарифне керівництво №1). Збори і плати вносяться залізниці відповідно до нормативних документів, згідно з діючим законодавством.
17.Власник колії несе відповідальність за схоронність вагонного парку згідно із ст. 124 Статуту залізниць України.
За пошкодження вантажних вагонів власник, колії відшкодовує залізниці збитки, сума яких згідно з вимогами п.22 розділу 4 Правил користування вагонами складається з: - витрат на транспортування пошкодженого вагона від місця пошкодженні до місця його ремонту в розмірі провізної плати, визначеної відповідно до Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом України, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 26.03.09 №317, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.04.09 за №340/16356, з урахуванням коригувальних коефіцієнтів, що діють на момент транспортування; - вартості ремонту пошкодженого вагона з урахуванням вартості втрачених та (або) пошкоджених частин; - витрат на перевантаження вантажу з пошкодженого вагона, якщо його неможливо відремонтувати в навантаженому стані, які визначаються за калькуляцією вартості робіт, що надається разом з розрахунком збитків; - плати за користування вагоном за нормативний час перебування пошкодженого вагона в деповському, капітальному ремонті або технічному обслуговуванні з відчепленням (додаток 9 до пункту 22 Правил користування вагонами та контейнерами), визначеної за ставками плати за користування вагонами згідно з пунктом 14 цих Правил.
18. Додаткові умови: 1) Якщо в передачі, що повертається з під'їзної колії, будуть виявлені вагони, які не можуть бути прийняті залізницею (відсутність „плану перевезень, або відповідного дозволу, заборгованості по платежах, порушення Технічних умов навантаження і кріплення вантажів, заборона навантаження на певні станції і напрями, неочищені і ін.) то вагони, що приймаються, виключаються з користування власника колії після викидання їх його локомотивом з пред'явленої до повернення партії не прийнятих вагонів і повторного виробництва приймально-здавальних операцій.
19. Зміні та доповнення умов договору вносяться за згодою сторін.
Спори за договором розглядаються згідно із законодавством України.
20. Одностороння відмова від виконання договору і одностороння зміна його умов не допускаються. Розірвання договору, пролонгація, або зміна його умов можуть мати місце за згодою сторін, які уклали договір, а в разі недосягнення згоди - за рішенням господарського суду.
21. У разі видання нормативних актів, які змінюють Правила обслуговування під'їзних колій, розміри плат, зборів та порядок їх сплати і ін., сторони зобов'язані привести договір у відповідність до цих нормативних актів шляхом внесення необхідних доповнень і змін до тексту договору.
22. З усіх питань, що не передбачені цим договором, сторони керуються Статутом залізниць України, Правилами перевезення вантажів та чинним законодавством.
23. Цей договір укладається терміном до 31.12.2014 р. включно.
Місцезнаходження сторін та банківські реквізити:
Залізниця
83000 м. Донецьк, вул. Артема, 68
р/р 260360300019 в Донецької ФАБ "Експресбанк", МФО 335838,
ОКПО 01074957
Власник колії
94005 м. Стаханов, Луганської обл., вул. Тепловозна, 5
р/р 26009007557001 в АТ КБ "ТК Кредит" м. Київ, МФО 322830,
ОКПО 37417347
Визнати недійсною додаткову угоду №5 від 01.04.2013 до договору №3/55 від 17.11.2010 про експлуатацію залізничної під'їзної колії Державного відкритого акціонерного товариства «Стахановпромтранс» (гілка Заводська) при станції Стаханов ДП «Донецька залізниця».
Стягнути з Державного підприємства «Донецька залізниця» (83000, м.Донецьк, вул.Артема, 68, код ЄДРПОУ 01074957) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Праймтранс компані» (94002, Луганська обл., м. Стаханов, вул. Тепловозна, 5, код ЄДРПОУ 37417347) 1147 грн. витрат з оплати судового збору.
Стягнути з Державного підприємства «Донецька залізниця» (83000, м.Донецьк, вул.Артема, 68, код ЄДРПОУ 01074957) на користь держави судовий збір в сумі 1147 грн.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не було скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Апеляційна скарга подається на рішення місцевого господарського суду протягом десяти днів, через господарський суд, який розглянув справу.
Головуючий суддя О.В. Говорун
Суддя Р.М. Колесник
Суддя О.О. Кучерява
Суд | Господарський суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2013 |
Оприлюднено | 02.09.2015 |
Номер документу | 49112272 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Донецької області
О.В. Говорун
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні