Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
Іменем України
Справа № 801/4056/13-а
26.09.13 м. Севастополь
Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Дудкіної Т.М.,
суддів Дадінської Т.В. ,
Омельченка В. А.
секретар судового засідання Карпова І.І.
за участю сторін:
представник позивача, Публічного акціонерного товариства " Міжнародний аеропорт "Сімферополь"- Шульга Ольга Анатоліївна, довіреність № 01.05.31 від 26.03.13
представник відповідача, Кримського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку- Руднева Марія Євгенівна, довіреність № 03 від 02.01.13
розглянувши матеріали справи № 801/4056/13-а за апеляційною скаргою Публічного акціонерного товариства "Міжнародний аеропорт "Сімферополь" на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Кисельова О.М. ) від 21.05.13
до Кримського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (вул. Севастопольська, 43 б,Сімферополь,Автономна Республіка Крим,95013)
про визнання протиправною та скасування постанови,
ВСТАНОВИВ:
Публічне акціонерне товариство "Міжнародний аеропорт "Сімферополь" звернулося до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Кримського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправною та скасування постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 26.11.2012 № 336-КР-1-Е.
Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 21.05.13 у справі № 801/4056/13-а у задоволенні позову Публічного акціонерного товариства "Міжнародний аеропорт "Сімферополь" до Кримського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправною та скасування постанови, - відмовлено.
Не погодившись з зазначеною постановою суду, позивач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 21.05.2013 року та ухвалити нову постанову, якою позовні вимоги задовольнити.
Апеляційна скарга мотивована тим, що висновки суду першої інстанції не відповідають фактичним обставинам справи, у зв'язку з чим постанова прийнята всупереч вимогам чинного законодавства, не є законною і обґрунтованою та прийнята з порушенням норм матеріального та процесуального права.
Представник позивача у судовому засіданні наполягала на задоволенні скарги, просила скасувати постанову суду першої інстанції.
Представник відповідача просила залишити скаргу без задоволення.
Колегія суддів, вивчивши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши правову оцінку обставин у справі та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Судом першої інстанції встановлено, що Кримським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 16.11.2012 року було складено акт №356-КР-1-Е у відношенні позивача, яким встановлено подання недостовірної інформації в паперовій та електронній формах квартальної інформації емітента цінних паперів за 3 квартал 2012 року, чим порушено вимоги п. 6 ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» , п.1.1 глави 2 розділу 4 та п.14.4 розділу 1 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів №1591.
На підставі зазначеного акту відповідачем 26.11.2012 року винесено постанову №336-КР-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів в розмірі 1700,00 грн., з якої вбачається, що позивачем до відповідача подано недостовірну інформацію в паперовій та електронній формах квартальної інформації емітента цінних паперів за 3 квартал 2012 року, яка розкривається згідно ст. 39-40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та розділів 1,4 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, а саме: у п.2.1 титульного аркушу паперової та електронної форм квартальної інформації емітента ПАТ МА «Сімферополь» за 3 квартал 2012 року вказана дата розміщення інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії про ринок цінних паперів 26.10.2012 року, тоді як фактичне розміщення квартальної інформації емітента цінних паперів позивача за 3 квартал 2012 року здійснено 29.10.2012 року.
Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України від 28.02.2013 №308 постанову про накладення санації за порушення на ринку цінних паперів від 26.11.2012 №336-КР-1-Е залишено без змін, скаргу ПАТ "Міжнародний аеропорт "Сімферополь" - без задоволення.
Суд першої інстанції, відмовляючи у задоволенні позову виходив з того, що штрафні санкції за порушення законодавства України накладені на ПАТ "Міжнародний аеропорт "Сімферополь" правомірно, відповідно з вимогами Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" та згідно з Правилами розгляду справ порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій".
Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції з огляду на таке.
Публічне акціонерне товариство "Міжнародний аеропорт "Сімферополь" (ЄДРПОУ 01130621) зареєстровано, як юридична особа 04.02.2008 Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим за адресою місцезнаходження: площа Аеропорту, буд. 15, смт. Аерофлотський, м. Сімферополь, АР Крим, 95491, про що свідчить довідка з Єдиного реєстру підприємств та організацій України.
Відносини, що виникають під час розміщення, обігу цінних паперів і провадження професійної діяльності на фондовому ринку, з метою забезпечення відкритості та ефективності функціонування фондового ринку врегульовані Законом України "Про цінні папери та фондовий ринок" від 23.02.2006 № 3480-ІУ (далі - Закон №3480-ІУ).
У відповідності до частини 2 статті 2 Закону № 3480-ІУ учасниками фондового ринку є емітенти або особи, що видали неемісійні цінні папери, інвестори в цінні папери, інституційні інвестори, професійні учасники фондового ринку, об'єднання професійних учасників фондового ринку, у тому числі саморегулівні організації професійних учасників фондового ринку. Емітент - це юридична особа, Автономна Республіка Крим або міські ради, а також держава в особі уповноважених нею органів державної влади, яка від свого імені розміщує емісійні цінні папери та бере на себе зобов'язання за ними перед їх власниками.
Частина 1 статті 39 Закону № 3480-ІV визначає вимоги до розкриття інформації на фондовому ринку які повинні здійснюватися емітентами цінних паперів шляхом: розміщення її в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; подання її до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати інформацію відповідно до вимог, в обсязі та строки, встановлені цим Законом та нормативно-правовими актами Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Звітним періодом для складання квартальної інформації про емітента є квартали поточного року згідно до ч. 5 ст. 40 Закону.
Відповідно до ч. 6 ст. 40 Закону № 3480-ІV строки, порядок і форми розкриття регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) і додаткових відомостей, що містяться у такій інформації, встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Публічні акціонерні товариства додатково розкривають інформацію про свою діяльність на основі міжнародних стандартів бухгалтерського обліку в порядку, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку встановлює додаткові вимоги до розкриття регулярної інформації про емітента та вживає заходів щодо її розкриття.
Обов'язковість надання особливої інформації емітентами цінних паперів встановлено статтею 41 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок".
Пунктом 2 глави 1 розділу 4 Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.2006 №1591, зареєстрованого у Мін'юсті України 05.02.2007 за №97/13364, (далі - Положення №1591) встановлено, що квартальна інформація складається за підсумками кожного кварталу.
Провести розміщення квартальної інформації відповідно до пп. 1 та 3 глави 3 розділу 4 Положення №1591 емітент зобов'язаний до 25 числа місяця, наступного за звітним кварталом. Таким чином, позивач повинен був надати фінансову звітність до 25.10.2012 року.
Пунктом 1 глави 3 розділу П Положення №1591 встановлено, що розкриття особливої інформації здійснюється у такі строки: у стрічці новин - протягом одного робочого дня після дати вчинення дії, але не пізніше 10.00 години другого робочого дня після дати вчинення дії; в офіційному друкованому виданні - протягом п'яти робочих днів після дати вчинення дії; подання до Комісії - протягом десяти робочих днів після дати вчинення дії.
З матеріалів справи вбачається, що позивачем розміщення квартальної інформації емітента цінних паперів за 3 квартал 2012 року здійснено 29.10.2012 року, в той же час у квартальної інформації позивача за 3 квартал 2012 року поданої до Кримського територіального управління Національної Комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка розкривається відповідно до ст. 39-40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та Положеннях № 1591 було вказано дату розміщення інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії про ринок цінних паперів 26.10.12 р., тобто вказано інформацію, яка не відповідає дійсності.
Право відповідача застосовувати фінансові санкції до учасників фондового ринку передбачене Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні".
Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 11 Закону "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за: неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Доводи апеляційної скарги зводяться до того, що в зв'язку з відсутністю у позивача головного бухгалтера у період, коли надавалася інформація за 3 квартал, було допущено незначні помилки, які не потягли заподіяння шкоди, а тому до позивача могло бути застосовано стягнення у виді попередження.
Колегія суддів не приймає до уваги такі доводи, оскільки санкції до позивача застосовуються на підставі ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", яка встановлює максимальний розмір санкцій та не встановлює мінімальний. Дана стаття не передбачає такої санкції як попередження. Отже, відповідачем вірно застосовано фінансову санкцію до позивача у розмірі 1700 грн.
Інші доводи апеляційної скарги були предметом розгляду та висновків суду першої інстанції не спростовують.
На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку про безпідставність доводів апеляційної скарги в зв'язку з їх спростуванням матеріалами справи і встановленими обставинами, а тому, відповідно до частини 1 статті 200 Кодексу адміністративного судочинства України, залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, оскільки судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, рішення суду ухвалене з додержанням норм матеріального та процесуального права, отже підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування судового рішення не вбачається.
Керуючись статтями 195, 196, 198, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Публічного акціонерного товариства "Міжнародний аеропорт "Сімферополь" - залишити без задоволення.
Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 21.05.13 у справі № 801/4056/13-а - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення ухвали в повному обсязі.
Повний текст судового рішення виготовлений 01 жовтня 2013 р.
Головуючий суддя підпис Т.М. Дудкіна
Судді підпис Т.В. Дадінська
підпис В.А.Омельченко
З оригіналом згідно
Головуючий суддя Т.М. Дудкіна
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2013 |
Оприлюднено | 03.10.2013 |
Номер документу | 33855701 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кисельова О.М.
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дудкіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дудкіна Тетяна Миколаївна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кисельова О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні