cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
02.10.13р. Справа № 904/5695/13 За позовом Дніпродзержинської міської ради Дніпропетровської області, м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області
до Товариства з обмеженою відповідальністю виробничого підприємства „Шляхбудсервіс", м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області
про внесення змін до пунктів 1.4 та 4.1 Договору від 11.03.2005р. оренди земельної ділянки
та
за зустрічним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю виробничого підприємства „Шляхбудсервіс", м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області
до Дніпродзержинської міської ради Дніпропетровської області, м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області
про розірвання договору від 11.03.2005р. оренди земельної ділянки
Суддя ЗАГИНАЙКО Т.В.
Представники:
від Дніпродзержинської міської ради Дніпропетровської області: Шульга М.О. - заступник начальника юридичного відділу, дов. від 14.05.2013р. №011-17/3/290вих. (був присутній у судових засіданнях 07.08.2013р. та 10.09.2013р.);
від Товариства з обмеженою відповідальністю виробничого підприємства „Шляхбудсервіс": Завгородній О.В. - представник, дов. від 01.03.2013р. (був присутній у судових засіданнях 07.08.2013р., 15.08.2013р. та 10.09.2013р.).
СУТЬ СПОРУ:
Позивач просить внести зміни до пунктів 1.4, 4.1 договору оренди земельної ділянки від 11.03.2005р. (державна реєстрація від 21.03.2005р. №02116), укладеного між сторонами, виклавши їх в наступній редакції: "пункт 1.4 Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 19.01.2012р. становить 3 060 129 грн. 26 коп.", "пункт 4.1 Орендна плата вноситься "Орендарем" виключно у грошовій формі на рахунок місцевого бюджету у розмірі 64 262 грн.70 коп./рік без ПДВ, а з 01.01.2014р. у розмірі 91 803 грн. 87 коп./рік без ПДВ на підставі рішення Дніпродзержинської міської ради від 25.06.2012р. №475-24/VI "Про плату за землю".
Відповідач у відзиві (вх.№54844/13 від 10.09.2013р.) на первісний позов просить відмовити в задоволенні первісного позову в повному обсязі, оскільки укладення договору на умовах, визначених у первісному позові, приведе до банкрутства відповідача, масове звільнення його працівників, втрати бюджету внаслідок припинення господарської діяльності і зникнення об'єкту оподаткування.
Також відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю виробничого підприємства „Шляхбудсервіс" у зустрічному позові просить достроково розірвати договір оренди земельної ділянки від 11.03.2005р. (державна реєстрація від 21.03.2005р. №02116) укладений між сторонами та відмовити в задоволенні позовних вимог позивачу за первісним позовом у повному обсязі.
Дніпродзержинська міська рада Дніпропетровської області у відзиві (вх.№54848/13 від 10.09.2013р.) на зустрічну позовну заяву про дострокове розірвання договору оренди земельної ділянки просить відмовити в повному обсязі в задоволенні зустрічної позовної заяви ТОВ ВП "Шляхбудсервіс", посилаючись на те, що: - вимоги Дніпродзержинської міської ради Дніпропетровської області щодо збільшення орендної плати ґрунтується як на вимогах чинного законодавства так і на прийнятих міською радою рішеннях (від 15.12.2010р. №07-02/VI та від 25.06.2012р. №475-24/VI), які є чинними на теперішній час, а тому обов'язковими для виконання всіма підприємствами та організаціями; - можливість щорічного перегляду розміру орендної плати передбачено пунктами 3.3, 6.2.3 договору від 21.03.2005р. №02116 оренди земельної ділянки.
Також Дніпродзержинська міська рада Дніпропетровської області у заяві (вх.№54851/13 від 10.09.2013р.) про уточнення позовних вимог у зв'язку із допущенням технічної помилки в позовних вимогах просить: - пункт 1,3,4 позовних вимог Дніпродзержинської міської ради залишити без змін; - пункт 2 позовних вимог Дніпродзержинської міської ради викласти в наступній редакції: "Внести зміни до пункту 3.1 договору оренди земельної ділянки від 11.03.2005р. (державна реєстрація від 21.03.2005р. №02116), укладеного між сторонами, виклавши його в наступній редакції: "пункт 3.1 Орендна плата вноситься "Орендарем" виключно у грошовій формі на рахунок місцевого бюджету у розмірі 64 262 грн. 70 коп./рік без ПДВ, а з 01.01.2014р. - у розмірі 91 803 грн. 87 коп./рік без ПДВ на підставі рішення Дніпродзержинської міської ради від 25.06.2012р. №475-24/VI " Про плату за землю".
Дніпродзержинська міська рада Дніпропетровської області у заяві (вх.№59486/13 від 02.10.2013р.) підтримує позовні вимоги за первісним позовом (з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог від 10.09.2013р.), просить їх задовольнити в повному обсязі, в задоволені зустрічної позовної заяви відмовити у повному обсязі та розглянути справу без особистої участі його представника.
Клопотання про технічну фіксацію судового процесу за допомогою технічних засобів представниками сторін заявлено не було.
У судовому засіданні було оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Дослідивши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін господарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
11.03.2005р. між Дніпродзержинською міською радою, як орендодавцем, та Товариством з обмеженою відповідальністю виробничим підприємством „Шляхбудсервіс", як орендарем, було укладено договір оренди земельної ділянки (надалі - Договір оренди), відповідно до пункту 1.1 якого орендодавець надає, а орендар приймає у строкове платне користування земельну ділянку площею 0,6053 га, що знаходиться за адресою: м. Дніпродзержинськ, вул. Колеусівська (на території ВАТ „Дніпровський металургійний комбінат ім. Дзержинського") згідно з планом земельної ділянки, що додається.
Як вбачається 21.03.2005р. була проведена державна реєстрація Договору оренди за №02116.
Договір укладається на строк до 23.12.2014р.; після закінчення строку договору орендар має переважне право поновлення його на новий строк (пункт 2.1 Договору оренди).
Відповідно до пункту 10.6 Договору оренди передача об'єкта оренди здійснюється орендодавцем у строки та на умовах, визначених у договорі оренди землі, за актом приймання-передачі.
Як вбачається на виконання умов Договору оренди відповідачу було передано в оренду земельну ділянку площею 0,6053 га, про що свідчить акт від 18.03.2005р. прийому-передачі земельної ділянки.
Згідно з пунктом 1.3 Договору оренди цільове призначення земельної ділянки: землі підприємств іншої промисловості (1.10.5).
Відповідно до пункту 1.5 Договору оренди земельна ділянка передається в оренду з метою несільськогосподарського використання для фактичного розміщення виробничої бази.
Відповідно до пункту 1.4 Договору оренди (у редакції додаткової угоди від 28.07.2009р. до Договору оренди) нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 29.12.2004р. становить 504 328 грн. 67 коп.
У пункті 3.1 Договору оренди (у редакції додаткової угоди від 28.07.2009р. до Договору оренди) сторони погодили, що орендна плата вноситься „Орендарем" виключно у грошовій формі в розмірі 15 129, 86 грн./рік без ПДВ, що становить 1260,82 грн./міс без ПДВ, і вноситься на рахунок місцевого бюджету.
Орендна плата сплачується за базовий податковий (звітний) період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (пункт 3.2 Договору оренди).
Згідно пункту 3.3. Договору оренди розмір орендної плати щорічно переглядається у випадках і з моменту: зміни умов господарювання, передбачених договором; підвищення цін, тарифів тощо, у тому числі внаслідок інфляційних процесів; збільшення розміру ставки земельного податку; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законодавчими актами України.
Згідно пункту 8.1 Договору оренди зміна умов договору оренди можлива за взаємною згодою сторін; у разі недосягнення згоди щодо умов договору, його дострокового розірвання на вимогу зацікавленої сторони та інші спори вирішуються у судовому порядку (пункт 8.6 Договору оренди).
Як вбачається Товариство з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство „Шляхбудсервіс" звернулось до Дніпродзержинської міської ради з клопотанням від 01.08.2013р. №95, в якому просило розглянути питання про надання додаткових пільг по орендній платі за земельну ділянку, а у випадку прийняття негативного рішення достроково розірвати договір (фіскальний чек „Укрпошта" від 08.08.2013р. №3695 та опис від 08.08.2013р.).
У пункті 8.4 Договору оренди сторони погодили, що підставою розірвання договору є: взаємна згода сторін; вимога однієї із сторін у випадку невиконання іншою стороною обов'язків, передбачених договором; припинення діяльності орендаря; укладення договору оренди землі з порушенням порядку, встановленого у законодавстві України; за рішенням суду.
Дострокове розірвання договору оренди здійснюється за умови письмового попередження зацікавленої сторони за один місяць (пункт 8.5 Договору оренди).
Відповідно до пункту 8.6. Договору оренди у разі недосягнення згоди щодо умов договору оренди, його дострокового розірвання на вимога зацікавленої сторони та інші спори вирішуються у судовому порядку.
Частинами 1 та 2 статті 651 Цивільного кодексу України унормовано, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом; договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Згідно з частиною 1 статті 32 Закону України „Про оренду землі" на вимогу однієї із сторін договір оренди землі може бути достроково розірваний за рішенням суду в разі невиконання сторонами обов'язків, передбачених статтями 24 і 25 цього Закону та умовами договору, в разі випадкового знищення чи пошкодження об'єкта оренди, яке істотно перешкоджає передбаченому договором використанню земельної ділянки, а також на підставах, визначених Земельним кодексом України та іншими законами України.
Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України „Про оренду землі" орендодавець зобов'язаний передати в користування земельну ділянку у стані, що відповідає умовам договору оренди; при передачі земельної ділянки в оренду забезпечувати відповідно до закону реалізацію прав третіх осіб щодо орендованої земельної ділянки; не вчиняти дій, які б перешкоджали орендареві користуватися орендованою земельною ділянкою; відшкодувати орендарю капітальні витрати, пов'язані з поліпшенням стану об'єкта оренди, яке проводилося орендарем за згодою орендодавця; попередити орендаря про особливі властивості та недоліки земельної ділянки, які в процесі її використання можуть спричинити екологічно небезпечні наслідки для довкілля або призвести до погіршення стану самого об'єкта оренди.
Товариством з обмеженою відповідальністю виробничим підприємством „Шляхбудсервіс" не доведено порушення Дніпродзержинською міською радою обов'язків, передбачених договором, існування підстав для розірвання Договору оренди з матеріалів справи також не вбачається.
Відповідно до частини 1 статті 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу свої вимог і заперечень
Отже, Товариством з обмеженою відповідальністю виробничим підприємством „Шляхбудсервіс" не доведено обставин, на які він посилається як на підставу своїх вимог за зустрічним позовом.
Що стосується позовних вимог за первісним позовом щодо внесення змін до пунктів 1.4 та 3.1 Договору оренди, то слід зазначити наступне.
Згідно статті 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін; у випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою (стаття 287 Податкового кодексу України).
Згідно з вимогами статті 21 Закону України „Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою; розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюється за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України); обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.
Відповідно до пункту 288.5. статті 288 Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: - для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.
Пунктом 1 рішення Дніпродзержинської міської ради від 15.12.2010р. №07-02/VI „Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ", опублікованого у газеті „Відомості", було затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинська, виконану приватним підприємством „Лада", та введено її в дію з 01.07.2011р.
У пункті 2 вказаного рішення Дніпродзержинської міської ради від 15.12.2010р. №07-02/VI „Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ" передбачено застосування з 01.07.2011р. для визначення плати за землю базову вартість 1 кв.м земель міста у розмірі 202 грн. 37 коп.
Згідно пункту 3.1 рішення Дніпродзержинської міської ради від 15.12.2010р. №07-02/VI „Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ" землекористувачам необхідно одержати в управління Держкомзему у м. Дніпродзержинську Дніпропетровської області довідки про визначення нормативної грошової оцінки земельних ділянок, які знаходяться в їх користуванні (власності), та надати їх до управління земельних відносин міської ради для підготовки документів щодо перегляду річної орендної плати в чинних договорах оренди земельної ділянки.
Пунктами 1 та 2 рішення Дніпродзержинської міської ради від 25.06.2012р. №475-24/VI „Про плату за землю", опублікованого у газеті „Відомості", визначено коефіцієнт для розрахунку річної орендної плати за земельні ділянки, розпорядником яких є Дніпродзержинська міська рада, на рівні трикратного розміру земельного податку, а також передбачено застосування коефіцієнтів для розрахунку річної орендної плати за земельні ділянки з 01.07.2012р.
Згідно пункту 3 рішення Дніпродзержинської міської ради від 25.06.2012р. №475-24/VI „Про плату за землю" з 01.07.2012р. до 31.12.2013р. установлено пільгу із земельного податку у відсотковому еквіваленті від суми, що зараховується до місцевого бюджету, згідно з додатком.
Згідно додатку до рішення міської ради від 25.06.2012р. №475-24/VI „Про плату за землю" пільга із земельного податку у відсотковому еквіваленті від суми, що зараховується до місцевого бюджету, встановлена з 01.07.2012р. до 31.12.2013р. та розраховується відповідно до коду економіко-планувальної зони земельної ділянки та категорії земель за функцією використання.
Як вбачається у листі „Про термінове приведення договору оренди земельної ділянки у відповідності до вимог чинного законодавства України" від 10.01.2013р. вих.№01-14вих/36, спрямованому Товариству з обмеженою відповідальністю виробничого підприємства „Шляхбудсервіс", Дніпродзержинською міською радою було повідомлено, що відповідно до рішень Дніпродзержинської міської ради від 15.12.2010р. №07-02/VI „Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ" та від 25.06.2012р. №475-24/VI „Про плату за землю" набула чинності нова грошова оцінка земель міста Дніпродзержинськ та встановлено коефіцієнт для розрахунку річної орендної плати за земельні ділянки з урахуванням пільг, та запросив до управління земельних відносин міської ради для належного оформлення документів на землекористування (реєстр від 10.01.2013р. (а.с. 28)).
Відповідно статті 13 Конституції України, земля є об'єктом права власності Українського народу; від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією; держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності та господарювання, соціальну спрямованість економіки; усі суб'єкти права власності рівні перед законом; до розмежування земель державної і комунальної власності, повноваженнями з розпорядження ними в межах населених пунктів, тобто функціями виконавчої влади, наділені міські ради (Розділ Х Перехідні положення, пункт 12 Земельного кодексу України).
Частина 2 статті 19 Конституції України зобов'язує органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно приписів статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території, а тому у разі прийняття відповідним органом рішення про внесення змін щодо ставок орендної плати за земельні ділянки та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть бути не взяті судом до уваги лише у разі скасування такого рішення органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку (пункт 3.4.7 Рекомендацій Президії ВГСУ від 02.02.2010 р. № 04-06/15 "Про практику застосування господарськими судами земельного законодавства").
Статтею 68 Конституції України встановлено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України.
Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін; у разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Згідно витягу від 19.01.2012р. №188 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, наданого Управлінням Держкомзему у м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 3 060 129 грн. 26 коп. (а.с. 13).
Таким чином, орендна плата становить 3 060 129 грн. 26 коп. (нормативна грошова оцінка земельної ділянки) х 1%) х 1% = 30 601 грн. 29 коп. (розмір земельного податку) х 3 (трикратний розмір земельного податку, визначений для розрахунку річної орендної плати) = 91 803 грн. 87 коп.
З урахуванням пільги до 01.01.2014р. орендна плата складає 64 262 грн. 70 коп.
Відповідно до частини 1 пункту 2.19. постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.
Згідно листа Вищого господарського суду України від 01.01.2010 "Узагальнення судової практики розгляду господарськими судами справ у спорах, пов'язаних із земельними правовідносинами", установивши, що законодавчо змінено розмір орендної плати за землю, про що орендар був повідомлений, але ухилявся від вчинення дій, спрямованих на внесення відповідних змін до договору оренду землі, суди повинні враховувати вказані нормативні акти при вирішенні спорів про внесення змін до договорів у частині зміни орендних ставок.
Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках встановлених договором або законом.
Оскільки договором та законом передбачена можливість збільшення розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Аналогічна позиція викладена в постановах Верховного суду України від 06.12.2010 р. у справі № 2-1/10068-2008 та від 27.12.2010р. у справі №27/15-10, а також постановах Вищого господарського суду України від 28.09.2010р. №11/14-ПД-10, від 15.11.2010р. №1/125пд, від 17.11.2010р. №19/132пд, від 25.11.2010р. №54/91-10 та від 23.12.2010р. №11/171-10.
Отже, у зв'язку зі зміною нормативної грошової земельної ділянки, що орендується, обґрунтованими є вимоги позивача про внесення змін до умов Договору оренди.
Одночасно суд не погоджується з думкою Товариства з обмеженою відповідальністю виробничого підприємства „Шляхбудсервіс", викладеною у відзиві на первісну позовну заяву, оскільки рішенням Конституційного Суду України від 09.07.02р. №15-рп/2002 визначено, що положення частини другої статті 124 Конституції України щодо поширення юрисдикції судів на всі правовідносини, що виникають у державі, необхідно розуміти так, що право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами; встановлення законом або договором досудового врегулювання спору за волевиявленням суб'єктів правовідносин не є обмеженням юрисдикції судів і права на судовий захист; обрання певного засобу правового захисту, у тому числі і досудового врегулювання спору, є правом, а не обов'язком особи, яка добровільно, виходячи з власних інтересів, його використовує; отже, надсилання відповідачу пропозицій про внесення змін до спірного договору оренди є виключно правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання позивачем вимог частини 2 статті 188 Господарського кодексу України щодо обов'язку надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору оренди земельної ділянки не позбавляє його права звернутися до суду з позовом до відповідача про зміну умов договору за наявності спору, тобто відсутності згоди на зміну умов договору.
З урахуванням викладеного позовні вимоги за первісним позовом підлягають задоволенню, а у задоволенні зустрічного позову слід відмовити.
Відповідно до статті 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати у справі за зустрічним позовом слід віднести за рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю виробничого підприємства „Шляхбудсервіс", а судові витрати за первісним позовом слід розподілити між сторонами пропорційно задоволених вимог порівну, оскільки обов'язок щодо внесення змін до Договору покладено чинним законодавством на обидві сторони.
Керуючись статтями 49, 82-85, 116 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволені зустрічного позову відмовити.
Судові витрати за зустрічним позовом віднести за рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю виробничого підприємства „Шляхбудсервіс".
Первісний позов задовольнити.
Внести зміни в пункти 1.4, 3.1 Договору від 11.03.2005р. (державна реєстрація від 21.03.2005р. за №02116) оренди земельної ділянки, укладеного між Дніпродзержинською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю виробничим підприємством „Шляхбудсервіс", виклавши їх у наступній редакції:
„1.4. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 19.01.2012р. становить 3 060 129 грн. 26 коп.";
„3.1 Орендна плата вноситься "Орендарем" виключно у грошовій формі на рахунок місцевого бюджету у розмірі 64 262 грн. 70 коп./рік без ПДВ, а з 01.01.2014р. - у розмірі 91 803 грн. 87 коп./рік без ПДВ на підставі рішення Дніпродзержинської міської ради від 25.06.2012р. №475-24/VI "Про плату за землю".".
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю виробничого підприємства „Шляхбудсервіс" (51902, м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області, вул. Кірова, буд. №16, кв. 3; ідентифікаційний код 20275503) на користь Дніпродзержинської міської ради Дніпропетровської області (51931, м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області, пл. Дзержинського, 2; ідентифікаційний код 24604168) 573 грн. 50 коп. - витрат по сплаті судового збору.
Видати наказ.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання.
СУДДЯ Т.В. ЗАГИНАЙКО
Дата підписання рішення,
оформленого відповідно до статті 84 ГПК України,
"07" жовтня 2013р.
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2013 |
Оприлюднено | 14.10.2013 |
Номер документу | 34051369 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Загинайко Тетяна Володимирівна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Бахмат Рауфа Муллахметовна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Бахмат Рауфа Муллахметовна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Бахмат Рауфа Муллахметовна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Загинайко Тетяна Володимирівна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Бахмат Рауфа Муллахметовна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Загинайко Тетяна Володимирівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Загинайко Тетяна Володимирівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Загинайко Тетяна Володимирівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Загинайко Тетяна Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні