Ухвала
від 03.10.2013 по справі 826/15512/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху м. Київ 03 жовтня 2013 року                                                                                № 826/15512/13-а Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Григорович П.О., ознайомившись з позовною заявою    за позовом      Приватного підприємства "Виробничо-комерційна фірма "Едванс" до      Державної податкової інспекції у Деснянському районі міста Києва про  визнання протиправними та скасування акту №562/15-314/16280065 від  28.03.2013 та податкового повідомлення-рішення №0000171530 від 24.04.2013, В С Т А Н О В И В: Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу. Кодексом адміністративного судочинства України встановлені вимоги щодо форми, змісту позовної заяви, порядку її подання. Відповідно до ч. 3 ст. 106 КАС України  до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Втім, як вбачається з позовної заяви, зазначених вимог ч.3 ст.106 КАС України в частині сплати судового збору позивачем не виконано - до позовної заяви не додано доказів сплати судового збору за розгляд судом заявлених позовних вимог, що мають майновий і немайновий характер. Відповідно до п.1 ч. 2 ст.17 Кодексу адміністративного судочинства України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14.10.2010 р. у справі «Щокін проти України» вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є  втручанням у  його майнові права. Отже, за практикою Європейського суду з прав людини, вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою. З огляду на викладене, адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських санкцій та інших штрафних санкцій, тощо. Відповідно до вимог статті 4 Закону України «Про судовий збір»від 08 липня 2011 року № 3674-VI, який набрав чинності 01 листопада 2011 року, відповідно до статті 10 Прикінцевих та перехідних положень, судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. З адміністративного позову майнового характеру ставка судового збору складає 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат, тобто, у даному випадку - 2051,59грн. З адміністративного позову немайнового характеру ставка судового збору складає 0,03 розміру мінімальної заробітної плати, в даному випадку - 34,41грн. Таким чином не сплата позивачем судового збору у розмірі 2086,00грн., не є належним доказом виконання вимог ч. 3 ст. 106 КАС України щодо сплати судового збору у розмірі, встановленому Законом України «Про судовий збір». Відповідно до частини першої статті 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 КАС України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Вказані вище недоліки мають бути усунуті шляхом надання суду доказів сплати судового збору в порядку та у розмірі, що встановлені Законом України "Про судовий збір" із зазначенням зарахування суми судового збору до Державного бюджету України. Враховуючи зазначене, суд вважає за необхідне залишити позовну заяву  без руху, з наданням позивачу часу протягом трьох робочих днів з дати набрання даною ухвалою законної сили для усунення названих недоліків в адміністративному позові . На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 106, 108, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний  суд м. Києва,— У Х В А Л И В: 1. Залишити позовну заяву без руху. 2. Встановити позивачу строк протягом трьох робочих днів з дати набрання даною ухвалою законної сили для усунення названих недоліків в адміністративному позові . 3. Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені п. 1 ч. 3 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України. Ухвала про залишення позовної заяви без руху може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву. Залишення позовної заяви без руху не позбавляють права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом. Ухвала відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом. Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку за правилами, встановленими ст. 186 КАС України.      Суддя                                                                                       П.О. Григорович

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення03.10.2013
Оприлюднено15.10.2013
Номер документу34085426
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/15512/13-а

Ухвала від 14.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кошіль В.В.

Ухвала від 15.04.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Файдюк В.В.

Постанова від 27.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

Ухвала від 03.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні