Ухвала
від 16.10.2013 по справі 824/2192/13-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ  ОКРУЖНИЙ  АДМІНІСТРАТИВНИЙ  СУД   У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху                                                                        16 жовтня 2013 р.                             м. Чернівці                                 Справа № 824/2192/13-а           Суддя Чернівецького окружного адміністративного суду Левицький В.К., розглянув адміністративний позов          Державної екологічної інспекції у Чернівецькій області          до          фермерського господарства "Агро-Дан 2006"          про вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю). ВСТАНОВИВ: Державна екологічна інспекція у Чернівецькій області звернулася до суду із вказаним позовом, в якому просила зупинити виконання робіт фермерського господарства «Агро-Дан 2006» щодо здійснення самовільного забору підземних вод з шахтного колодязя, без дозволу на спеціальне водокористування; зупинити діяльність фермерського господарства «Агро-Дан 2006» щодо бездозвільного розміщення та безлімітного утворення та розміщення відходів. Перевіривши позовну заяву на предмет дотримання вимог, встановлених ст. 106 КАС України, суд залишає її без руху з наступних підстав. Статтею 6 КАС України визначено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси. Суб'єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду у випадках, передбачених Конституцією та законами України. Згідно зі ст. 105 КАС України позов пред'являється до адміністративного суду у формі позовної заяви, яка має відповідати вимогам, встановленим ст. 106 КАС України. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів та третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Із матеріалів адміністративного позову видно, що позивачем не додано до позову доказів надіслання відповідачу копії позовної заяви та доданих до неї документів. Належними доказами надіслання відповідачу копії позовної заяви та доданих до неї документів є засвідчене бланком опису вкладення, яке згідно пункту 61 Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 р.      № 270, заповнюється відправником у двох примірниках. Працівник об'єкта поштового зв'язку перевіряє відповідність вкладення опису, розписується на обох його примірниках і проставляє відбиток календарного штемпеля. Один примірник опису видається відправникові, другий вкладається до поштового відправлення. Крім того, будь-яким іншим доказом може бути письмове підтвердження відповідача (розписка, штамп про отримання, тощо), або третіх осіб про отримання позовної заяви та доданих до неї документів. Судом також встановлено, що до позовної заяви позивач не додав документ про сплату судового збору. Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України "Про судовий збір". Пільги щодо сплати судового збору встановлено ст. 5 цього Закону, які не поширюються на  Державну екологічну інспекцію у Чернівецькій області. У позовній заяві Державна екологічна інспекція у Чернівецькій області зазначила, що з метою сплати судового збору за подання позовної заяви немайнового характеру до адміністративного суду підготовлено платіжне доручення, яке зареєстроване як фінансове зобов'язання в органах Державної казначейської служби, але яке ще не проведено як оплата. У зв'язку з чим позивач просив відстрочити сплату судового збору. Згідно ч. 1 ст. 88 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Проте, позивачем не надано жодного доказу на підтвердження, того що ним підготовлено платіжне доручення, яке зареєстроване як фінансове зобов'язання в органах Державної казначейської служби, або ж  інших доказів, які підтверджують наявність обставин, що перешкоджають сплаті судового збору. Частина 1 ст. 108 КАС України передбачає, що суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Суд вважає, що без усунення вказаного вище недоліку неможливо вирішити питання про відкриття провадження у справі. Тому, суд надає позивачу строк для усунення зазначеного недоліку шляхом подання безпосередньо до канцелярії суду документу про сплату судового збору, або доказів, що підтверджують наявність обставин, які перешкоджають сплаті судового збору, а також докази надіслання (вручення) відповідачу копії позовної заяви з доданими до неї документами. На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 105-107, 160, 165 та ч. 1 ст. 108 КАС України, суд,- УХВАЛИВ: 1. Позовну заяву залишити без руху. 2. Встановити строк для усунення недоліку позовної заяви до 24.10.2013 р., у спосіб визначений в мотивувальній частині ухвали. 3. Копію ухвали невідкладно направити позивачу. 4. У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною і буде повернута заявникові. Ухвала, відповідно до ч. 3 ст. 186 КАС України, може бути оскаржена в апеляційному порядку до Вінницького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 5-денний строк з дня отримання копії ухвали заяви про апеляційне оскарження.   Суддя                                                                                                                  В.К. Левицький

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.10.2013
Оприлюднено16.10.2013
Номер документу34125876
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/2192/13-а

Ухвала від 22.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голяшкін О.В.

Ухвала від 13.01.2014

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Постанова від 29.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голяшкін О.В.

Ухвала від 13.02.2014

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 13.01.2014

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Постанова від 27.11.2013

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 05.11.2013

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 24.10.2013

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 16.10.2013

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні