Ухвала
від 16.10.2013 по справі 812/6380/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Борзаниця С.В.

Суддя-доповідач - Попов В.В.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 жовтня 2013 року справа №812/6380/13-а приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого Попова В.В.,

суддів Лях О.П., Нікуліна О.А.,

розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 27 серпня 2013 р. у справі № 812/6380/13-а за позовом Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельник-2004" про стягнення адміністративно-господарських санкцій у розмірі 10124,56 грн.,-

В С Т А Н О В И В :

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 27 серпня 2013 р. у справі № 812/6380/13-а адміністративний позов Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник-2004» про стягнення адміністративно-господарських санкцій у розмірі 10124,56 грн. задоволено частково.

Стягнуто з товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник-2004» (код ЄДРПОУ 33077672) на користь Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції у розмірі 9937,50 грн. (дев'ять тисяч дев'ятсот тридцять сім гривень 50 копійок).

В задоволенні позовних вимог про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник-2004» на користь Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів пені, нарахованої за несвоєчасну сплату адміністративно-господарських санкцій, в сумі 187,06 грн. відмовлено.

Не погоджуючись із прийнятим рішенням, позивач - Луганське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів , подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати вищевказану постанову та прийняти нове рішення про задоволення позовних вимог.

Мотивами апеляційної скарги особа, яка її подала, зазначає порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, а також невідповідність висновків суду обставинам справи та неповне з'ясування обставин, що мають значення для справи.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді - доповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 18 Закону України від 21.03.1991 "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" забезпечення прав інвалідів на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій чи до державної служби зайнятості.

Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно до ч. 1 ст. 19 Закон України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Відповідно до матеріалів справи встановлено, що згідно листа Антрацитівського міськрайцентру зайнятості від 14.05.2013 №02/7-1240 відповідач в 2012 році не надавав інформацію щодо наявності вакантних робочих місць, на яких може використовуватися праця інвалідів (арк.спр.8).

Відповідно до звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2012 рік від 27.02.2013 (вх. 4860) у відповідача у 2012 році повинно було працювати 3 штатних працівники-інваліди, на робочих місцях створених відповідно до вимог статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», проте працювало лише 2 інваліда (арк.спр.7).

Відповідно до розрахунку суми позову розмір несплачених адміністративно-господарських санкцій складає 9937,50 грн., ( тобто середньорічна заробітна плата штатного працівника помножена на кількість незайнятих робочих місць для інвалідів = сума адміністративно-господарських санкцій, тобто 12937,50 *1=12937,50 грн.; та з урахуванням часткової сплати адміністративно-господарських санкцій в сумі 3000 грн. 19.02.2013р.)

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що підстави для нарахування пені у період з 16.04.2013 по 18.07.2013 у позивача відсутні, оскільки відсутній факт погашення адміністративно-господарських санкцій після настання граничного строку сплати цих санкцій, що надає підстави для нарахування пені відповідно до п.3.6 Порядку №223.

Колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи, та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводами апеляційної скарги висновки, викладені в судовому рішенні, не спростовуються, підстави для скасування постановленого по справі судового рішення відсутні.

Керуючись ст.ст. 185, 195, 196-197, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 КАС України, суд,

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Луганського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів - залишити без задоволення.

Постанову Луганського окружного адміністративного суду від 27 серпня 2013 р. у справі № 812/6380/13-а - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь в справі, та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.

Колегія суддів : В.В. Попов

О.П.Лях

О.А.Нікулін

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.10.2013
Оприлюднено17.10.2013
Номер документу34155114
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/6380/13-а

Ухвала від 16.09.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Ухвала від 30.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Васильченко Н.В.

Ухвала від 16.10.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Ухвала від 16.09.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Постанова від 27.08.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 06.08.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 22.07.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні