Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
17 жовтня 2013 р. № 820/6174/13-а
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Чудних С.О.,
при секретарі судового засідання Хмелівській Н.М.,
за участю представників сторін:
представників позивача - Агічеєва О.А., Буркун О.В.,
представника відповідача 1 - Морозової Н.А.,
представника відповідача 2 - Грибанової Т.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського окружного адміністративного суду справу за позовом Аудиторської фірми "Курсор-Аудит" у формі товариства з обмеженою відповідальністю до Управління Пенсійного фонду в Жовтневому районі міста Харкова, Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області про скасування рішення та зобов'язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Аудиторська фірма «Курсор-Аудит» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, звернувся до суду з позовом до відповідача-1 - управління Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м. Харкова та до відповідача-2 Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області, в якому з урахуванням уточнень позовних вимог, просить суд скасувати рішення управління Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м. Харкова за несвоєчасну сплату страхових внесків № 613 від 20.12.12 в частині застосування фінансових санкцій в розмірі 12 264,33 грн та пені 3 092,09 грн, зобов'язати управління Пенсійного фонду України у Жовтневому районі м. Харкова списати суму штрафних санкцій в сумі 12 264,33 грн та пені 3 092,09 грн, які нараховані рішенням управління Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м. Харкова про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату страхових внесків № 613 від 20.12.12.
В обґрунтування позову позивач зазначив, що частину дванадцяту статті 20 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.03 № 1058-IV, в редакції станом на 22.07.10 (надалі - Закон 1058) за період з січня 2004 року по травень 2005 року включно, з серпня 2005 року по вересень 2005 року включно, з листопада 2005 року по липень 2006 року включно, з жовтня 2006 року по серпень 2007 року включно, з жовтня 2007 року по січень 2011 року не порушував та своєчасно сплатив фінансову санкцію в розмірі 716,72 грн. Порушення термінів сплати обов'язкових платежів до бюджету Пенсійного фонду України, які мали місце в червні-липні, жовтні 2005 року, серпні-вересні 2006 року та вересні 2007 року позивач визнає та в частині застосування фінансової санкції у розмірі 376,31 грн. і нарахування пені в сумі 13,15 грн. рішенням № 613 від 20.12.12 не оскаржує. Решта нарахованої фінансової санкції в сумі 12 264,33 грн. та пені в сумі 3 092,09 грн. позивач вважає визначеними відповідачем безпідставно. Викладені позовні вимоги фірма обґрунтовує розрахунками суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, що підлягають сплаті за січень 2004 року по січень 2011 року, банківськими виписками та платіжними дорученнями, Актом «Про результати планової перевірки аудиторської фірми «Курсор-Аудит» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, код за ЄДРПОУ 23146781, щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та інших платежів, контроль за нарахування та сплатою яких покладено на Пенсійний фонд України, а також достовірності відомостей, поданих до Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування за період з 01.05.2006 року до 29.02.2012 року» від 05.04.12 №55 та іншими документами, які позивач подав до матеріалів адміністративної справи разом із поясненнями до позовної заяви про скасування рішення № 613 від 20.12.12 щодо застосування фінансових санкцій та нарахування пені.
В судовому засіданні представники позивача підтримали уточнені позовні вимоги в повному обсязі та просили позов задовольнити.
Представники відповідачів, Управління Пенсійного фонду в Жовтневому районі міста Харкова та Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області, проти задоволення адміністративного позову заперечували та зазначили, що відповідно до картки особового рахунку платника позивачем були порушенні строки сплати страхових внесків за грудень 2005 року, січень-грудень 2006 року, січень-грудень 2007 року, січень-грудень 2008 року, січень-грудень 2009 року, січень-листопад 2010 року та фінансових санкцій в розмірі 716,72 грн. Враховуючи наведене, відповідачем-1 було винесено рішення про застосування фінансових санкцій та нарахування пені №613 від 20.12.12 з дотриманням вимог законодавства. Вказане порушення виникло за об'єктивних підстав, пов'язаних з тим, що суми внесків до Пенсійного фонду України суб'єктів господарської діяльності, які застосовують особливі умови оподаткування, обліку та звітності, які були сплачені ними в складі податків, згідно з чинним законодавством України протягом 2004 року - I кварталу 2005 року не були зараховані на їх особові рахунки в фонді у зв'язку з застосуванням Державним казначейством України норм діючого на той час Закону України «Про Державний бюджет України на 2005 рік» від 23 грудня 2004 року N 2285-IV.
Вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у справі доказів у їх сукупності, судом встановлено наступне.
Спір виник з приводу сум внесків до Пенсійного фонду України суб'єктів господарської діяльності, які застосовують особливі умови оподаткування, обліку та звітності, які були сплачені ними в складі податків згідно з чинним законодавством України протягом 2004 року - I кварталу 2005 року, але не були зараховані на їх особові рахунки в цих фондах у зв'язку з застосуванням Державним казначейством України норм діючого на той час Закону України «Про Державний бюджет України на 2005 рік» від 23 грудня 2004 року N 2285-IV.
Судом встановлено, що Аудиторська фірма «Курсор-Аудит» у формі товариства з обмеженою відповідальністю знаходиться на обліку в управлінні Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м. Харкова, як страхувальник та є суб'єктом господарської діяльності, який застосовує особливі умови оподаткування, обліку та звітності щодо сплати внесків до Пенсійного фонду України.
20 грудня 2012 року відповідач-1 прийняв рішення про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату страхових внесків № 613, яким нарахував фінансову санкцію в розмірі 12 640,64 грн. та пеню в розмірі 3 105,25 грн. на загальну суму 15 745,89 грн., на підставі пункту 2 частині дев'ятої статті 106 Закону України №1058 за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальником страхових внесків
З рішення вбачається, позивачем були порушенні строки сплати страхових внесків за грудень 2005 року, січень-грудень 2006 року, січень-грудень 2007 року, січень-грудень 2008 року, січень-грудень 2009 року, січень-листопад 2010 року та фінансової санкції в розмірі 716,72 грн.
З метою встановлення правомірності оскаржуваного рішення № 613 від 20 грудня 2012 року суд вважає за необхідним перевірити його на відповідність вимогам діючого законодавства та його обґрунтованість.
Відповідно до частини 6 ст. 20 Закону № 1058 страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду.
За частиною 9 ст. 20 Закону № 1058 днем сплати страхових внесків вважається день списання установою банку, установою Державного казначейства України суми платежу з банківського (спеціального реєстраційного) рахунку страхувальника незалежно від часу її зарахування на банківський рахунок органу Пенсійного фонду. Згідно з частиною 12 ст. 20 Закону 1058 страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків. Установи банків приймають від страхувальників платіжні доручення та інші платіжні документи на видачу (перерахування) коштів для виплат заробітної плати (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховуються страхові внески, та здійснюють видачу (перерахування) зазначених коштів лише за умови одночасного подання страхувальником платіжних документів про перерахування коштів для сплати відповідних сум страхових внесків або документів, що підтверджують фактичну сплату цих сум, у порядку, визначеному правлінням Пенсійного фонду України за погодженням із Національним банком України та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення. У разі невиконання банками цієї вимоги вони за рахунок власних коштів у порядку, встановленому Національним банком України, сплачують відповідному територіальному органу Пенсійного фонду суму, що дорівнює сумі несплачених страхових внесків, з правом зворотної вимоги до страхувальників щодо відшкодування цієї суми. У разі наявності в платника страхових внесків одночасно із зобов'язаннями із сплати страхових внесків зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами зобов'язання із сплати страхових внесків виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань щодо виплати заробітної плати (доходу).
На підставі Указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва» платники єдиного податку, повинні сплачувати щомісячно 42% від суми єдиного податку до бюджету Пенсійного фонду України.
Згідно порядку встановленому в листі Пенсійного фонду України від 19.03.04 №2645/04 частина сум єдиного податку зараховується в рахунок сплати страхових внесків, нарахованих страхувальником у встановлених законодавством розмірах (32%, 4%, 42%) на суми фактичних витрат на оплату праці (грошового забезпечення) працівників, що включають витрати на виплату основної і додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат, у тому числі в натуральній формі, які визначаються згідно з нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Закону України «Про оплату праці» (108/95-ВР), виплати винагород фізичним особам за виконання робіт (послуг) за угодами цивільно-правового характеру, що підлягають обкладенню податком на доходи фізичних осіб, а також на суми оплати перших п'яти днів тимчасової непрацездатності, яка здійснюється за рахунок коштів роботодавця та допомоги у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю.
Зарахування здійснюється на підставі платіжного документа, який підтверджує сплату єдиного податку (завірені органом Пенсійного фонду копії платіжного доручення, квитанції (другий примірник прибуткового документа) або іншого документа, що є підтвердженням про внесення готівки у відповідній платіжній системі), поданого платником одночасно з поданням до органів Пенсійного фонду щомісячного розрахунку суми страхових внесків, та даних органів Державного казначейства України або інших фінансових органів про перерахування до бюджету Пенсійного фонду частини сум єдиного та фіксованого податків. Частина сум єдиного податків враховується в Розділі I особової картки платника як сплачені страхові внески за найманих працівників. Якщо частина єдиного податку, що спрямована до бюджету Пенсійного фонду за звітний місяць, перевищує суму нарахованих до сплати страхових внесків за відповідний звітний місяць, зазначена сума зараховується в рахунок сплати страхових внесків наступних звітних місяців.
Якщо страхувальники несвоєчасно або не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про сплату страхових внесків, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом (ч. 10. ст. 20 Закону 1058).
Згідно з п. п. 9.3.2. п. 9.3. п. 9 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 № 21-1 (далі-Інструкція), за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум. При цьому складається рішення за формою згідно з додатком 14. Розрахунок цієї фінансової санкції здійснюється на підставі даних картки особового рахунку платника.
Відповідно до п.2.4 та 5 Порядку ведення органами Пенсійного фонду України обліку надходження платежів зі збору на обов'язкове державне пенсійне страхування та інших платежів затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України від 19.01.2002 року N 2-4 (далі - Порядок), який був чинний на момент виникнення спірних правовідносин, передбачено порядок обліку та рознесення даних з первинних документів про нарахування, зменшення, списання зобов'язань відповідальними працівниками відділу (підвідділу) надходження доходів управління ПФУ.
В п.п. 2.4.1, 2.4.2. п 2.4 та 2.5 названого Порядку встановлено, що документами, які підтверджують погашення платником зобов'язань, є одержані від установ банків виписки з рахунків у вигляді електронного реєстру розрахункових документів та їх паперові копії; копії квитанцій, одержані від установ банків або надіслані поштовим переказом. Інформація про надходження платежів заноситься до особових рахунків платників не пізніше наступного робочого дня з моменту одержання документів, що підтверджують погашення зобов'язань. Згідно з п. 5 Порядку облік надходжень платежів до органів Пенсійного фонду України в особових рахунках платників проводиться на підставі документів, перелічених у п. 2.4 цього Порядку. Дані про надходження платежів до відповідного органу Пенсійного фонду України повинні бути відображені в особових рахунках платників. Операції здійснюються в картках особових рахунків у хронологічному порядку. Облік надходження платежів у картках особових рахунків здійснюється в порядку календарної черговості настання граничних термінів сплати узгоджених зобов'язань зі сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування та інших платежів. Облік надходження платежів з окремих видів господарських операцій (додаткові ставки); коштів, що надходять з державного казначейства від сплати частини фіксованого, єдиного податків ведеться в окремих реєстрах надходжень за видами платежів за формою згідно з додатком 2.
Відповідно до пункту 2 частини 9 ст.106 Закону України №1058 в редакції від 22.07.10 за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум. Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.
В частині 5 ст.106 Закону України №1058 в суми, що надходять від страхувальника або від державної виконавчої служби в рахунок сплати недоїмки, погашаються суми недоїмки, пені та фінансових санкцій у порядку календарної черговості їх виникнення. У разі, коли страхувальник має несплачену недоїмку, пеню та фінансові санкції і здійснює сплату поточних сум страхових внесків, ці суми зараховуються в рахунок сплати недоїмки, пені та фінансових санкцій.
Суд, вивчаючи надані позивачем первинні документи, а саме розрахунки сум страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за період з січня 2004 року по грудень 2010 року та відповідні банківські виписки та платіжні документи про сплату внесків за той же період, які завірені банками акт «Про результати планової перевірки аудиторської фірми «Курсор-Аудит» у формі товариства з обмеженою відповідальністю, код за ЄДРПОУ 23146781, щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та інших платежів, контроль за нарахуванням та сплатою яких покладено на Пенсійний фонд України, а також достовірності відомостей, поданих до Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування за період з 01.05.2006 року до 29.02.2012 року» від 05.04.12 №55, встановив, що позивач з січня 2004 року по травень 2005 року включно, з серпня 2005 року по вересень 2005 року включно, з листопада 2005 року по липень 2006 року включно, з жовтня 2006 року по серпень 2007 року включно, з жовтня 2007 року по січень 2011 своєчасно та в повному обсязі сплачувало страхові внески, частина єдиного податку за період з 01.05.06 по 29.02.12, яка спрямувала до бюджету Пенсійного фонду за звітний місяць, перевищувала суму нарахованих до сплати страхових внесків за відповідний звітний місяць.
Судом не виявлено в названих періодах порушень позивачем вимог Закону № 1058 та Указу Президента «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва» щодо порядку обчислення та сплати єдиного податку та страхових внесків.
Також встановлено, що за позивачем не рахується заборгованість зі сплати недоїмки перед бюджетом Пенсійного фонду України.
Проте, з картки особового рахунку позивача за період з 01.01.04 р. по 01.02.13 р. вбачається, що відповідач-1 не відобразив суму внесків в розмірі 3 131,10 грн., що складають 42% від сум, сплачених позивачем єдиного податку платіжними дорученнями №839 від 20.01.05 р., №840 від 20.01.05 р., № 235 від 20.01.05 р., що спричинило в подальшому виникненню недоїмки за січень-грудень 2005 року, січень-грудень 2006 року, січень-грудень 2007 року, січень-грудень 2008 року, січень-грудень 2009 року, січень-листопад 2010 року. Хоча позивач, керуючись листом Пенсійного фонду України від 19.03.04 №2645/04, клопотав відповідача-1 зарахувати своєчасно сплачену суму внесків в розмірі 3 131,10 грн. на його особовий рахунок. Відповідна копія листа позивача №2 від 20.01.05 наявна в матеріалах адміністративної справи.
Суд, керуючись викладеними нормативно-правовими актами, аналізуючи картку особового рахунку позивача за період з 01.01.04 по 01.02.13, встановив, що відповідач-1 порушуючи частину 9 ст. 20 Закону № 1058, п.2.4 п. 2 та п. 5 Порядку, вимоги листа Пенсійного фонду України від 19.03.04 №2645/04 за наявності оригіналів платіжних доручень №839 від 20.01.05р., №840 від 20.01.05р., № 235 від 20.01.05 р. не відобразив в картці особового рахунку реальність, своєчасність та повноту сплати страхових внесків за січень 2005 року в сумі 3 131,10 грн., що створило негативні наслідки для страхувальника у вигляді виникненні недоїмки та в подальшому нарахування рішенням № 613 від 20.12.12 зайвих сум штрафних санкцій в розмірі 12 264,33 грн та пені 3 092,09 грн.
Також суд вважає за необхідне зауважити, що законодавством передбачена відповідальність страхувальників у вигляді фінансових санкцій в разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплачені страхові внески, тобто відповідальність повинна наступати в разі винних дій страхувальника, а в даному випадку у зв"язку з невиконанням відповідачем вимог ч.9 ст. 20 Закону № 1058, п.2.4 п. 2 та п. 5 Порядку, вимоги листа Пенсійного фонду України від 19.03.04 №2645/04 , не відображенням в картці особового рахунку у позивача і виникла за січень 2005 року недоїмка в сумі 3 131,10 грн., на яку відповідач і нараховує фінансову санкцію та пеню. Однак, в такий ситуації відсутня протиправна поведінка страхувальника, а тому відповідачем безпідставно застосовано до позивача фінансова санкція.
Суд відхиляє доводи відповідача-2 про правомірність застосування до позивача фінансових санкцій в розмірі 12 264,33 грн. та пені 3 092,09 грн., через те, що в січні 2005 році суми внесків, сплачені платіжними дорученнями № 839 від 20.01.05, № 840 від 20.01.05, № 235 від 20.01.05, не надійшли від Державного казначейства України на рахунок Пенсійного фонду України у зв'язку із застосуванням норм чинного на той час Закону України «Про Державний бюджет України на 2005 рік» від 23 грудня 2004 N 2285 - IV.
Так, Верховною Радою України 16.03.06 був прийнятий Закон України «Про вирішення питання щодо заборгованості суб'єктів господарської діяльності, які застосовують особливі умови оподаткування, обліку та звітності, у зв'язку з перерозподілом Державним казначейством України частини податків до Пенсійного фонду України, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального страхування на випадок безробіття протягом 2004 року - I кварталу 2005 року» № 3583-IV, який врегулював суперечності, які виникли при прийнятті Закону України «Про Державний бюджет України на 2005 рік» від 23 грудня 2004 року N 2285-IV та Закону України «Про внесення змін та доповнень до Закону України «Про Державний бюджет України на 2005 рік» від 25 березня 2005 року N 2505-IV у суб'єктів господарської діяльності, які застосовують особливі умови оподаткування, обліку та звітності щодо сплати внесків до Пенсійного фонду України, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального страхування на випадок безробіття і виникнення у них заборгованості.
Вказаний Закон визначив, що суми внесків до Пенсійного фонду України суб'єктів господарської діяльності, які застосовують особливі умови оподаткування, обліку та звітності, які були сплачені ними в складі податків згідно з чинним законодавством України протягом 2004 року - I кварталу 2005 року, але не були зараховані на їх особові рахунки в цих фондах у зв'язку з застосуванням Державним казначейством України норм діючого на той час Закону України «Про Державний бюджет України на 2005 рік» від 23 грудня 2004 року N 2285-IV, не вважати заборгованістю.
Донарахування та фінансові (штрафні) санкції до суб'єктів господарської діяльності, які застосовують особливі умови оподаткування, обліку та звітності щодо сум фактично сплачених внесків у 2004 році - I кварталі 2005 року, не застосовуються.
За таких обставин, суд вважає необхідним скасувати рішення управління Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м. Харкова за несвоєчасну сплату страхових внесків № 613 від 20.12.12 в частині застосування фінансових санкцій в розмірі 12 264,33 грн. та пені 3 092,09 грн., бо воно прийняте без урахування всіх обставин, що мають значення для його прийняття, через що воно є протиправним в оскарженій частині.
Відповідно до п. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
За правилом, встановленим ч.6 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.
В зв'язку із вищевикладеним та тами, відповідачі не надали доказів правомірності застосування фінансових санкцій в розмірі 12 264,33 грн. та пені 3 092,09 грн., суд вважає вимоги позивача правомірними та такими, що ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, належним чином обґрунтованими, заперечення відповідача суд відхиляє як безпідставні і такі, що суперечать діючому законодавству та фактичним обставинам справи.
Щодо позовних вимог позивача про зобов'язання Управління Пенсійного фонду України у Жовтневому районі м. Харкова списати суму штрафних санкцій в сумі 12 264,33 грн. та пені 3 092,09 грн., які нараховані рішенням управління Пенсійного фонду України в Жовтневому районі м. Харкова про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату страхових внесків № 613 від 20.12.12 року суд приходить до висновку про відмову в задоволенні в цій частині позовних вимог, оскільки скасування названого рішення є належним способом захисту порушеного права позивача.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позов Аудиторської фірми "Курсор-Аудит" у формі товариства з обмеженою відповідальністю до Управління Пенсійного фонду в Жовтневому районі міста Харкова, Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області про скасування рішення та зобов'язання вчинити дії підлягає задоволенню в частині скасування рішення Управління Пенсійного фонду в Жовтневому районі міста Харкова про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату страхових внесків № 613 від 20.12.2012 року, інша частина позовних вимог задоволенню не підлягає з підстав викладених вище.
Судові витрати підлягають розподілу в порядку статей 94 Кодексу адміністративного судочинства України.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 159-163, 167, 183-3, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Аудиторської фірми "Курсор-Аудит" у формі товариства з обмеженою відповідальністю до Управління Пенсійного фонду в Жовтневому районі міста Харкова, Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області про скасування рішення та зобов'язання вчинити дії - задовольнити частково.
Скасувати рішення Управління Пенсійного фонду в Жовтневому районі міста Харкова про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несвоєчасну сплату страхових внесків № 613 від 20.12.2012 року.
В задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовити.
Стягнути з Державного бюджету України на користь Аудиторської фірми "Курсор-Аудит" у формі товариства з обмеженою відповідальністю ( вул. Воробйова, 15/19, к. 1, м.Харків, 61057, код ЄДРПОУ 21346781) судовий збір у розмірі 78 (сімдесят вісім) грн. 73 коп.
Постанова може бути оскаржена в Харківський апеляційний адміністративний суд через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в десятиденний строк з дня її проголошення, копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя С.О. Чудних
Повний текст постанови виготовлено 18.10.2013р.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2013 |
Оприлюднено | 21.10.2013 |
Номер документу | 34207349 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Чудних С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні