Постанова
від 16.10.2013 по справі 5004/844/12
РІВНЕНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

cpg1251

РІВНЕНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

33001 , м. Рівне, вул. Яворницького, 59

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"16" жовтня 2013 р. Справа №5004/844/12

Рівненський апеляційний господарський суд у складі колегії:

Головуючого судді Демидюк О.О.

судді Бригинець Л.М. ,

судді Розізнана І.В.

при секретарі Головченко Д.М.

за участю представників сторін:

позивача - Шевчук В.Г. (довіреність №12/1 від 30.08.2012 року)

відповідача - Семенюк Л.В. (довіреність від 22.04.2013 року)

ДАК "Хліб України" - не з'явився

Фонду державного майна України - не з'явився

Несвічівської міжобласної контори комплектації устаткування і матеріально-технічного постачання - не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Рівненського апеляційного господарського суду апеляційну скаргу відповідача Чаруківська сільської ради на рішення господарського суду Волинської області від 05.06.2013 року у справі №5004/844/12

Позивач: Волинське обласне дочірнє підприємство Державної акціонерної компанії "Хліб України"

Відповідач: Чаруківська сільська рада

Треті особи , які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача:

1. Державна акціонерна компанія "Хліб України"

2. Фонд державного майна України

Третя особа , яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача:

Несвічівська міжобласна контора комплектації устаткування і матеріально-технічного постачання

про визнання права державної власності на нерухоме майно

Судом роз'яснено права та обов'язки, передбачені ст.ст.20, 22 ГПК України.

Клопотання про технічну фіксацію судового процесу не поступало, заяв про відвід суддів не надходило.

ВСТАНОВИВ:

Рішенням господарського суду Волинської області №5004/844/12 від 05.06.2013 року (суддя Бондарєв С.В.) позовні вимоги задоволено повністю. Визнано за Волинським обласним дочірнім підприємством державної акціонерної компанії "Хліб України", м.Луцьк право державної власності на склад №1-цегляний, загальною площею 396,2 м 2 ; склад №2-цегляний, загальною площею 409,0 м 2 ; склад №3-цегляний, загальною площею 991,6 м 2 ; склад №4-цегляний, загальною площею 1 221,9 м 2 з рампою (з/бетонна площадка) та залізничною колією; прохідну-цегляну, загальною площею 60,1 м 2 з огорожею із цегляної кладки та з/бетонних плит; адмінприміщення (тамбір, прибудову, підвал) із дерева та цегли, загальною площею 177,1 м 2 ; басейн пожежний із з/бетону, загальною площею 22,6 м 2 ; басейн пожежний із з/бетону, загальною площею 130,0 м 2 , що знаходиться за адресою: с.Чаруків, вул.Вокзальна, 105, Луцького району, Волинської області. Стягнуто з Чаруківської сільської ради Луцького району Волинської області на користь Волинського обласного дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" 2 046,50 грн. витрат по сплаті судового збору.

Рішення господарського суду Волинської області мотивоване тим, що заявлений позов про визнання права державної власності на нерухоме майно є обґрунтованим, відповідає встановленим законодавством способам захисту, обставини, покладені в основу заявлених вимог відповідають фактичному стану правовідносин сторін, підтверджуються встановленими матеріалами справи.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, Чаруківська сільська рада оскаржила його в апеляційному порядку. У своїй апеляційній скарзі відповідач просить суд скасувати рішення місцевого господарського суду та прийняти нове рішення, яким в задоволенні позовних вимог відмовити повністю. Апелянт посилається на те, що акт від 21.09.2009 року не має юридичної сили та не може бути доказом належності нерухомого майна Несвічівській міжобласній конторі.

Ухвалою Рівненського апеляційного господарського суду №5004/844/12 від 27.06.2013 року прийнято до провадження апеляційну скаргу відповідача Чаруківська сільської ради на рішення господарського суду Волинської області від 05.06.2013 року у справі №5004/844/12.

Ухвалами Рівненського апеляційного господарського суду №5004/844/12 від 26.07.2013 року, від 15.08.2013 року, від 20.08.2013 року розгляд апеляційної скарги колегією суддів відкладався.

Розпорядженням голови Рівненського апеляційного господарського суду №5004/844/12 від 20.08.2013 року, у зв'язку із неможливістю прийняти участь в судовому засіданні зі справи №5004/844/12 судді Огородніка К.М. через участь в судових засіданнях в складі колегій суддів по інших справах, внесено зміни до складу колегії суддів, окрім заміни головуючого судді, колегію суддів визначено у cкладі головуючий суддя Демидюк О.О., суддя Бригинець Л.М., суддя Розізнана І.В..

Волинським обласним дочірнім підприємством ДАК "Хліб України", Державною Несвічівською міжобласною конторою комплектації устаткування і матеріально-технічного постачання, Державною акціонерною компанією "Хліб України" подано суду відзиви на апеляційну скаргу та додаткові пояснення до відзиву, в яких позивач та треті особи просять суд рішення місцевого господарського суду залишити без змін, а апеляційну скаргу залишити без задоволення.

Фондом державного майна України подано суду відзив на апеляційну скаргу, в якому ФДМ України просить суд винести законне та обґрунтоване рішення.

Колегія суддів Рівненського апеляційного господарського суду, неодноразово заслухала присутніх представників учасників провадження у справі, вивчила та дослідила матеріали справи та наявні в ній докази, розглянула матеріали апеляційної скарги та додані до неї документи, відзиви на апеляційну скаргу та доповнення до відзивів, перевірила правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права, та прийшла до висновку, що апеляційна скарга підлягає до задоволення, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, рішенням господарського суду Волинської області від 18.09.2012 року позов Волинського обласного дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" до Чаруківської сільської ради про визнання права державної власності на нерухоме майно задоволено. Визнано за Волинським обласним дочірнім підприємством державної акціонерної компанії "Хліб України" (Волинська область, м.Луцьк, вул.І.Франка, 53, код ЄДРПОУ 00957933) право державної власності на склад №1-цегляний, загальною площею 396,2 м 2 ; склад №2-цегляний, загальною площею 409,0 м 2 ; склад №3-цегляний, загальною площею 991,6 м 2 ; склад №4-цегляний, загальною площею 1221,9 м 2 з рампою (з/бетонна площадка) та залізничною колією; прохідну - цегляну загальною площею 60,1 м 2 з огорожею із цегляної кладки та з/бетонних плит; адмінприміщення (тамбір, прибудову, підвал) із дерева та цегли, загальною площею 177,1 м 2; басейн пожежний із з/бетону, загальною площею 22,6 м 2 ; басейн пожежний із з/бетону загальною площею 130,0 м2, що знаходиться за адресою с.Чаруків, на вул.Вокзальна, 105, Луцького району, Волинської області.

Постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 05.12.2012 року по справі №5004/844/12 рішення господарського суду Волинської області залишено без змін.

Додатковим рішенням господарського суду Волинської області від 28.12.2012 року доповнено рішення господарського суду Волинської області від 18.09.2012 року по справі №5004/844/12 пунктами 3 та 4 наступного змісту: 3. Головному управлінню Державного казначейства України у Волинській області (43000, м.Луцьк, вул.Стрілецька, 4а) частково повернути Волинському обласному дочірньому підприємству державної акціонерної компанії "Хліб України" (43021, м.Луцьк, вул.І.Франка, 53, код ЄДРПОУ 00957933) з УДКСУ у м.Луцьку Волинської області надміру сплачений судовий збір в розмірі 1 026,66 грн., згідно платіжного доручення №148 від 07.08.2012 року 4. Стягнути з Чаруківської сільської ради Луцького району Волинської області (45653, Волинська область, Луцький район, с.Чаруків, вул.Першотравнева, 31, код ЄДРПОУ 04332420) на користь Волинського обласного дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України"(43021, м.Луцьк, вул.І.Франка, 53, код 00957933) судовий збір в сумі 2 046,50 грн..

Постановою Вищого господарського суду України від 11.03.2013 року постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 05.12.2012 року та рішення господарського суду Волинської області від 18.09.2012 року у справі №5004/844/12 скасовано, а справу направлено для нового розгляду. Крім того, зобов'язано залучити до участі у справі Фонд державного майна України.

За результатами нового розгляду справи, господарським судом Волинської області прийнято рішення, яким позовні вимоги задоволено повністю. Визнано за Волинським обласним дочірнім підприємством державної акціонерної компанії "Хліб України", м.Луцьк право державної власності на склад №1-цегляний, загальною площею 396,2 м 2 ; склад №2-цегляний, загальною площею 409,0 м 2 ; склад №3-цегляний, загальною площею 991,6 м 2 ; склад №4-цегляний, загальною площею 1 221,9 м 2 з рампою (з/бетонна площадка) та залізничною колією; прохідну-цегляну, загальною площею 60,1 м 2 з огорожею із цегляної кладки та з/бетонних плит; адмінприміщення (тамбір, прибудову, підвал) із дерева та цегли, загальною площею 177,1 м 2 ; басейн пожежний із з/бетону, загальною площею 22,6 м 2 ; басейн пожежний із з/бетону, загальною площею 130,0 м 2 , що знаходиться за адресою: с.Чаруків, вул.Вокзальна, 105, Луцького району, Волинської області. Стягнуто з Чаруківської сільської ради Луцького району Волинської області на користь Волинського обласного дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України" 2 046,50 грн. витрат по сплаті судового збору.

З такими висновками господарського суду першої інстанції не може погодитись судова колегія апеляційного господарського суду, з огляду на таке.

Предметом спору у справі за позовом Волинського обласного дочірнього підприємства державної акціонерної компанії "Хліб України", м.Луцьк, до Чаруківської сільської ради, с. Чаруків, є визнання права державної власності на майно, яке знаходиться на вул. Вокзальній, 105 в с. Чаруків Луцького району Волинської області, а саме: склад №1 - цегляний, загальною площею 396,2 м 2 ; склад №2 - цегляний, загальною площею 409,0 м 2 ; склад №3 - цегляний, загальною площею 991,6 м 2 ; склад №4 - цегляний, загальною площею 1221,9 м 2 з рампою (залізобетонний майданчик) та залізнична колія; прохідна - цегляна загальною площею 60,1 м 2 з огорожею із цегляної кладки та залізобетонних плит; адмінприміщення (тамбур, прибудова, підвал) із дерева та цегли, загальною площею 177,1 м 2 ; басейн пожежний із залізобетону, загальною площею 22,6 м 2 ; басейн пожежний із залізобетону, загальною площею 130,0 м 2 (далі - спірне майно).

Згідно з наказом Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 29.01.1998 року №5-ДП прийнято рішення щодо приватизації державного підприємства "Луцький комбінат хлібопродуктів №1".

Приватизація державного підприємства "Луцький комбінат хлібопродуктів №1" проводилася відповідно до Закону України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі".

Відповідно до наказу Фонду від 10.08.1998 року №33-АТ державне підприємство "Луцький комбінат хлібопродуктів №1" перетворено у ВАТ "Луцький комбінат хлібопродуктів №1". Згідно з цим же наказом затверджено перелік нерухомого майна, що передавалося до статутного капіталу названого товариства.

Місцевим господарським судом не враховано, що в акті передачі нерухомого майна у власність відкритому акціонерному товариству (додаток до наказу Фонду від 10.08.1998 №33-АТ) відсутня інформація щодо спірного майна.

Крім того, відповідно до пунктів 11, 23, 25 ч.1 ст.6 Закону України "Про управління об'єктами державної власності", постанов Кабінету Міністрів України від 30.11.2005 року №1121 "Про затвердження Методики проведення інвентаризації об'єктів державної власності" та від 14.04.2004 року №467 "Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об'єктів державної власності" (із змінами) з 2005 року суб'єкти управління об'єктами державної власності проводять інвентаризацію об'єктів державної власності (юридичних осіб, що діють лише на основі державної власності, господарських організацій, щодо яких здійснюються корпоративні права держави, нерухомого майна державних підприємств, установ, організацій та державного майна, що не увійшло до статутних капіталів господарських товариств, створених в процесі приватизації та корпоратизації) і передають відомості до Фонду для формування та ведення Єдиного реєстру об'єктів державної власності.

За результатами інвентаризації об'єктів державної власності відомості щодо спірного майна за місцезнаходженням: вул.Вокзальна, 105 в с.Чаруків Луцького району Волинської області, від органів управління до Фонду з метою внесення до Єдиного реєстру об'єктів державної власності не надавалися.

Окрім того, державна частка у статутному капіталі відкритого акціонерного товариства "Луцький комбінат хлібопродуктів №1" відсутня з 26.11.2001 року.

Так, особливості правового режиму державного майна у сфері господарювання визначені в статті 141 Господарського кодексу України. Зокрема встановлено наступне:

1. До державного майна у сфері господарювання належать цілісні майнові комплекси державних підприємств або їх структурних підрозділів, нерухоме майно, інше окреме індивідуально визначене майно державних підприємств, акції (частки, паї) держави у майні суб'єктів господарювання різних форм власності, а також майно, закріплене за державними установами і організаціями з метою здійснення необхідної господарської діяльності, та майно, передане в безоплатне користування самоврядним установам і організаціям або в оренду для використання його у господарській діяльності.

2. Управління об'єктами державної власності відповідно до закону здійснюють Кабінет Міністрів України і, за його уповноваженням, центральні та місцеві органи виконавчої влади. У випадках, передбачених законом, управління державним майном здійснюють також інші суб'єкти.

3. Кабінет Міністрів України встановлює перелік державного майна, яке безоплатно передається у власність відповідних територіальних громад (комунальну власність). Передача об'єктів господарського призначення з державної у комунальну власність здійснюється в порядку, встановленому законом.

У відповідності до ст.4 Закону України "Про управління об'єктами державної власності" суб'єктами управління об'єктами державної власності є: Кабінет Міністрів України; центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері управління об'єктами державної власності; центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері економічного розвитку; міністерства та інші органи виконавчої влади (далі - уповноважені органи управління); Фонд державного майна України; органи, що забезпечують діяльність Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України; органи, які здійснюють управління державним майном відповідно до повноважень, визначених окремими законами; державні господарські об'єднання, державні холдингові компанії, інші державні господарські організації (далі - господарські структури); Національна академія наук України, галузеві академії наук. Державна керуюча холдингова компанія має статус уповноваженого органу управління щодо об'єктів управління державної власності, що передані до її статутного капіталу та статутного капіталу її корпоративних підприємств.

До того ж, згідно із ст.326 Цивільного кодексу України управління майном, що є у державній власності, здійснюється державними органами, а у випадках, передбачених законом, може здійснюватись іншими суб'єктами.

У відповідності до ч.4 ст.55 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання реалізують свою господарську компетенцію на основі права власності, права господарського відання, права оперативного управління відповідно до визначення цієї компетенції у цьому Кодексі та інших законах.

Матеріалами справи не підтверджено, що позивач є органом управління спірним майном.

30.05.2012 року Комунальне підприємство "Волинське обласне бюро технічної інвентаризації" рішенням №51 відмовило Волинському обласному дочірньому підприємству ДАК "Хліб України" у державній реєстрації права власності на нерухоме майно за адресою: Луцький р-н, с.Чаруків, вул.Вокзальна, 105. (т.1 а.с. 33).

Листом №191 від 06.07.2012 року відповідач - Чаруківська сільська рада повідомила позивача про відмову у визнанні права власності на нерухоме майно, яке знаходиться за адресою: Луцький р-н, с.Чаруків, вул.Вокзальна, 105 за Волинським обласним дочірнім підприємством ДАК "Хліб України" (т.1 а.с. 32).

Відповідно до ч.1 ст.316 ЦК України правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.

Відповідно до ч.1 ст.319 ЦК України власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд.

Особа може бути позбавлена права власності або обмежена у його здійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених законом (ч.2 ст.321 ЦК України).

Одним із способів захисту права власності є визнання його в судовому порядку.

У відповідності до ст.392 ЦК України, власник майна може пред'явити позов про визнання його права власності, якщо це право оспорюється або не визнається іншою особою, а також у разі втрати ним документа, який засвідчує його право власності.

Відповідно до ч. 1 ст.190 ЦК України майном як особливим об'єктом вважаються окрема річ, сукупність речей, а також майнові права та обов'язки.

Згідно з ч.1 ст.181 ЦК України до нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення.

Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України "Про Фонд державного майна України" Фонд державного майна України є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що реалізує державну політику у сфері приватизації, оренди, використання та відчуження державного майна, управління об'єктами державної власності, у тому числі корпоративними правами держави щодо об'єктів державної власності, що належать до сфери його управління, а також у сфері державного регулювання оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності.

Суд першої інстанції посилається на рішення господарського суду Волинської області по справі №8-17/09, яким було відмовлено Чаруківській сільській раді у задоволенні заяви про перегляд рішення від 21.11.2008 року за нововиявленими обставинами у справі за заявою Чаруківської сільської ради про передачу безхазяйного нерухомого майна Несвічівської міжобласної контори комплектації устаткування і матеріально-технічного постачання у власність сільської ради.

Також містяться посилання на рішення Луцького міськрайонного суду від 21.11.2008 року у справі №2о-423/2008, яким було відмовлено у задоволенні заяви Чаруківської сільської ради про передачу безхазяйного нерухомого майна, що знаходиться в с.Чаруків, вул.Вокзальна, 105, Луцького району - майнового комплексу Несвічівської міжобласної контори комплектації устаткування і матеріально-технічного у власність Чаруківської сільської ради.

Проте, посилання на рішення судів щодо статусу майна є необґрунтованими та таким, що не доводить правомірності позиції позивача щодо права власності на майно.

Окрім того, по справі №1/110-Б 14.10.2010 року було винесено Ухвалу Львівським апеляційним господарським судом, якою переглядалась постанова Львівського апеляційного господарського суду від 09.02.2009 року. Згідно вказаної ухвали апеляційного суду залишено заяву Новосвічанської міжобласної контори про перегляд постанови Львівського апеляційного господарського суду від 09.02.2009 року (якою було відмовлено Новосвічанській міжобласній конторі у визнанні права власності на спірні об'єкти нерухомості) без задоволення.

Таким чином, акт від 21.09.2009 року не має жодної юридичної сили, та не може бути доказом належності нерухомого майна Несвічанській міжобласній конторі та, як наслідок законного отримання такого майна від неї і позивачем, оскільки Несвічанська міжобласна контора не мала права розпоряджатися цим майном, зважаючи, що 09.02.2009 року було винесено постанову Львівським апеляційним господарським судом, якою підтверджено відсутність права Несвічанської міжобласної контори на майно.

Судом не взято до уваги той факт, що апеляційне подання прокурора Луцького району Волинської області на рішення господарського суду Волинської області від 31.10.2008 року по справі №1/110-Б, за результатами якого 09.02.2009 року і була винесена постанова Львівського апеляційного господарського суду, якою було відмовлено Новосвічанській міжобласній конторі у визнанні права власності на спірні об'єкти нерухомості, також було внесене в інтересах держави в особі Міністерства аграрної політики Україні та управління агропромислового комплексу Луцької районної Державної адміністрації.

Вирішуючи спори, пов'язані з визнанням права власності, суди повинні мати на увазі, що підтвердженням наявності такого права можуть бути насамперед правовстановлювальні документи. Перелік таких документів наведено у додатку №1 до пункту 2.1 Тимчасового положення про реєстрацію прав власності на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 07.02.2002 року №7/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 28.01.2003 №6/5... Самі лише свідоцтва про право власності на певний об'єкт майна не є правовстановлювальними документами... Судам слід також: виходити з того, що перебування майна, у тому числі приміщень, споруд, будинків, на балансі підприємства (організації) ще не є безспірною ознакою його права власності... Баланс підприємства (організації) є формою бухгалтерського обліку, визначення складу і вартості майна та обсягу фінансових зобов'язань на конкретну дату. Баланс не визначає підстав знаходження майна у власності (володінні) підприємства...

Так у позивача взагалі відсутні будь-які правовстановлюючі документи, перелічені у додатку №1 до п.2.1 "Тимчасового положення про реєстрацію прав власності на нерухоме майно".

З огляду на викладене КП "Волинське ОБТІ" правомірно відмовлено позивачу в реєстрації права власності на спірне майно навіть на підставі ухвали Луцького міськрайонного суду (у зв'язку з відсутністю первинної реєстрації на нерухоме майно).

Статтями 33, 34 ГПК України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень; докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу; господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи; обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

А тому, враховуючи, що в матеріалах справи відсутні належні та допустимі докази на підтвердження правомірності заявлених Волинським обласним дочірнім підприємством Державної акціонерної компанії "Хліб України" позовних вимог, судова колегія прийшла до висновку про відмову в задоволенні позову повністю.

На підставі викладеного, Рівненський апеляційний господарський суд вважає, що посилання скаржника, викладені ним в апеляційній скарзі, є обґрунтованими та такими, що спростовують висновки господарського суду першої інстанції.

З урахуванням вищезазначеного, колегія суддів вважає, що вирішуючи спір по суті заявлених вимог, суд першої інстанції не дослідив в повній мірі всі обставини справи, та не надав їм належної правової оцінки, дійшов хибних висновків щодо прав та обов'язків сторін, й ухвалив рішення з порушенням норм матеріального та процесуального права, а тому, наявні підстави для скасування оскаржуваного рішення.

Судові витрати за розгляд апеляційної скарги у зв'язку з її задоволенням на підставі ст.49 ГПК України покладаються на позивача.

Керуючись ст.ст. 49, 99, 101, 103-105 ГПК України, Рівненський апеляційний господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Апеляційну скаргу відповідача Чаруківська сільської ради на рішення господарського суду Волинської області від 05.06.2013 року у справі №5004/844/12 - задовольнити.

2. Рішення Волинської області від 05.06.2013 року у справі №5004/844/12 - скасувати.

3. Прийняти нове рішення:

"В задоволенні позовних вимог Волинського обласного дочірнього підприємства Державної акціонерної компанії "Хліб України" відмовити".

4. Стягнути з Волинського обласного дочірнього підприємства Державної акціонерної компанії "Хліб України" (м.Луцьк, вул.І.Франка, 53, код ЄДРПОУ 00957933) на користь Чаруківської сільської ради Луцького району Волинської області, (с.Чаруків, вул.Першотравнева, буд.31, Луцький р-н, Волинська обл., код ЄДРПОУ 04332420) 1023 грн. 25 коп. судового збору за подання апеляційної скарги.

5. Видачу наказу доручити господарському суду Волинської області.

6. Справу №5004/844/12 повернути до господарського суду Волинської області.

7. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена в касаційному порядку згідно з Розділом XII-1 Господарського процесуального кодексу України.

Головуючий суддя Демидюк О.О.

Суддя Бригинець Л.М.

Суддя Розізнана І.В.

СудРівненський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення16.10.2013
Оприлюднено24.10.2013
Номер документу34278337
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5004/844/12

Ухвала від 26.07.2013

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Демидюк О.О.

Ухвала від 20.08.2013

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Демидюк О.О.

Ухвала від 15.08.2013

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Демидюк О.О.

Ухвала від 01.11.2012

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Сініцина Л.М.

Судовий наказ від 06.12.2013

Господарське

Господарський суд Волинської області

Бондарєв Сергій Васильович

Постанова від 16.10.2013

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Демидюк О.О.

Ухвала від 27.06.2013

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Демидюк О.О.

Рішення від 10.06.2013

Господарське

Господарський суд Волинської області

Бондарєв Сергій Васильович

Ухвала від 25.04.2013

Господарське

Господарський суд Волинської області

Бондарєв Сергій Васильович

Постанова від 11.03.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Карабань В.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні