Ухвала
від 24.10.2013 по справі 5024/172/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м. Херсон, вул. Горького, 18

тел. /0552/ 49-31-78, 42-06-22, 32-11-36


УХВАЛА

"24" жовтня 2013 р. Справа № 5024/172/2012

Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліної Т.Г. при секретарі Довгань О.І.розглянувши справу

за заявою: Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "Приватні інвестиції", м. Київ

до Приватно-орендного сільськогосподарського підприємства "Маяк" місцезнаходження: Херсонська область Білозерський район с. Музиківка вул. 40 років Перемоги, 15, код ЄДРПОУ 00856215, п/р 26009015641 в Херсонській філії ПАТ "Кредобанк"

про визнання банкрутом

представники сторін:

від кредиторів:

- Копитіна О.С. дов. № 011 від 02.04.2012 року - ТОВ "Фінансова компанія "Приватні інвестиції",

- Радченко А.В. дов. № 17 від 09.01.2013 р. - ТОВ "Украгрозапчасть",

- Брага В.В. дов. № 1/2010 від 30.03.2010р., - ТОВ "Уніфер", ТОВ "Уніфер Інтернешнл ГМБХ",

- Байк Н.В. дов. № 2443/10/10-19 від 31.07.2013р. -Цюрупинська МДПІ;

- Лук'янченко О.В. дов. № 60876 від 23.10.2013р. - УПФУ в Білозерському р-ні;

- Дикаленко Н.М дов. № 02-80-523-24/2273 від 31.07.2013 року - ВДД ФСС НВВ ПЗУ у м. Херсоні;

- Чумаченко М.М. дов. № 03/07-13 від 03.07.2013р. -ПП "Поліекспо";

- Лосєвичева О.В. дов. № б/н від 07.02.2012р. - ПАТ "Чумак";

- Проценко В.А. дов. № 1068 від 20.12.2012 року - ПАТ "Укртелеком";

від боржника - ліквідатор арбітражний керуючий Ляшко О.В.

в с т а н о в и в:

Провадження у справі порушено ухвалою від 06 лютого 2012р. (т.1,а.с.1).

Ухвалою від 24 травня 2012р. (т.2, а.с.100-105) суд зобов'язав кредитора подати до офіційних друкованих органів оголошення про порушення справи про банкрутство боржника, з текстом, яке має відповідати вимогам п.5 ст. 11 Закону, примірник газети з надрукованим оголошенням надати суду.

Пунктом 2 ухвали від 24 травня 2012р. суд відкрив процедуру розпорядження майном боржника та призначив розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Ляшка Олександра Віталійовича, зобов'язав розпорядника майна боржника виконати повноваження, передбачені Законом та надати належні докази виконання повноважень, надати суду для затвердження реєстр вимог кредиторів.

Оголошення про порушення справи про банкрутство ПОСП "Маяк" надруковане в газеті "Голос України" за 15 червня 2012р. № 109.

Ухвалою від 09 серпня 2012р. суд затвердив реєстр вимог кредиторів.

Постановою від 25 жовтня 2012р. (т.7, а.с. 95) суд визнав боржника банкрутом, відкрив ліквідаційну процедуру, призначив ліквідатором арбітражного керуючого Ляшка О.В., та зобов'язав його вчинити дій, обов'язковість яких визначена ст.ст.23 - 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвалою від 25 жовтня 2012р. (т.7, а.с.97) суд затвердив розмір оплати послуг ліквідатора.

Ухвалою від 19 лютого 2013р. (т.7, а.с.198) суд задовольнив клопотання ліквідатора та припинив податкову заставу щодо всього майна підприємства-банкрута.

У зв'язку із закінченням строку ліквідаційної процедури 25 жовтня 2013р., суд призначив засідання для розгляду звіту ліквідатора згідно ст. 32 Закону, ліквідаційного балансу банкрута.

Ліквідатор надав до суду звіт про здійснення повноважень за період з дня прийняття постанови від 25 жовтня 2012р. про банкрутство боржника, та заявив клопотання про продовження строку процедури ліквідації та його повноважень на 6 місяців.

Аналогічне клопотання заявлене комітетом кредиторів, до клопотання додано протокол засідання комітету кредиторів від 17.10.2013р., на якому одностайно прийнято рішення звернутись до господарського суду з клопотанням про продовження строку процедури ліквідації та повноважень ліквідатора Ляшка О.В. на 6 місяців.

В судовому засіданні ліквідатор доповів про здійснені повноваження, підтримав заявлене клопотання. Присутні кредитори не заявили заперечень проти клопотання.

Стаття 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначає повноваження, які має виконати ліквідатор та (або) члени ліквідаційної комісії.

Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження:

- приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження;

- виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута;

- здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством;

- аналізує фінансове становище банкрута;

- виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута;

- очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу;

- пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення дебіторської заборгованості

банкруту;

- має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується в першу чергу згідно зі статтею 31 цього Закону за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута;

- з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута або отриманого для цієї мети кредиту;

- заявляє в установленому порядку заперечення по заявлених до боржника вимогах поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство, і є неоплаченими;

- з підстав, передбачених частиною десятою статті 17 цього Закону, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника;

- вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб;

- передає у встановленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню;

- реалізує майно банкрута для задоволення вимог, включених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом;

- повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства інформацію для ведення єдиної бази даних щодо підприємств-банкрутів;

- здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Відповідно до ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" строк ліквідаційної процедури може тривати 12 місяців та може бути і продовжений.

Відповідно до ст. 40 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо:

1) боржник не включений до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України або до Реєстру суб'єктів підприємницької діяльності;

2) подано заяву про визнання банкрутом ліквідованої або реорганізованої (крім реорганізації у формі перетворення) юридичної особи;

3) у провадженні господарського суду є справа про банкрутство того ж боржника;

4) затверджено звіт керуючого санацією боржника в порядку, передбаченому цим Законом;

5) затверджено мирову угоду;

6) затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону;

7) боржник виконав усі зобов'язання перед кредиторами;

8) кредитори не висунули вимог до боржника після порушення провадження у справі про банкрутство за заявою боржника.

Станом на 24 жовтня 2013р. відсутні обставини, на підставі яких можливо припинити провадження у даній справі.

З урахуванням положень ст.ст. 22 та 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", припинити провадження у справі неможливо без подання остаточного підсумкового звіту ліквідатора з надання ліквідаційного балансу боржника. Клопотання ліквідатора та комітету кредиторів про продовження строку ліквідаційної процедури не протирічить положенням статті 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" і судом задовольняється.

Цюрупинська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів України у Херсонській області заявила клопотання про здійснення процесуального правонаступництва та повідомила, що державна податкова інспекція у Білозерському районі Херсонської області ДПС відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 20 березня 2013 № 229 "Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів", наказу Міндоходів України від 16.04.201Зр. № 41 "Про організацію утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів" реорганізована шляхом приєднання до Цюрупинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Херсонській області. На цій підставі, керуючись ст. 25 Господарського процесуального кодексу України, просить здійснити процесуальне правонаступництво замінити кредитора - Державну податкову інспекцію у Білозерському районі Херсонської області ДПС на правонаступника Цюрупинську об'єднану державну податкову інспекцію (Білозерське відділення) Головного управління Міндоходів у Херсонській області.

Також просить з метою оперативного володіння інформацією та своєчасного реагування на ухвали та постанови суду по справам стороною де виступає Білозерське відділення Цюрупинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Херсонській області, кореспонденцію адресовувати також і Білозерському відділенню Цюрупинської ОДПІ. До клопотання додано копія наказу ДПІ у Цюрупинському районі Херсонської області ДПС від 03.06.2013р. №147 "Про реорганізацію ДПІ у Цюрупинському районі Херсонської області ДПС", копію наказу Цюрупинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Херсонській області від 17.06.2013р. №2 "Про початок роботи Цюрупинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Херсонській області", копію виписки з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 05.06.2013 р.

Відповідно до ст. 22 Господарського процесуального кодексу України, сторони користуються рівними процесуальними правами та мають право, зокрема, заявляти клопотання, давати усні та письмові пояснення господарському суду.

Згідно ст. 33 Закону України від 15.05.2003 р. № 755-1V "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом.

Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Статтею 25 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що у разі припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу.

За таких обставин суд задовольняє клопотання Цюрупинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів України у Херсонській області про здійснення процесуального правонаступництва у зв'язку з реорганізацією державної податкової інспекції у Білозерському районі Херсонської області ДПС.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 3-1, 22-34 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст.25, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

у х в а л и в:

1. Продовжити строк ліквідаційної процедури і повноважень ліквідатора Ляшка Олександра Віталійовича на шість місяців, до 24 квітня 2014р.

2. Зобов'язати ліквідатора арбітражного керуючого Ляшка О.В до 30 квітня 2013р. надати до суду звіт про завершення ліквідаційної процедури, з доданням необхідних документів, обов'язковість надання яких передбачена ст. 32 Закону.

3. Здійснити процесуальне правонаступництво і в подальшому замість кредитора державної податкової інспекції у Білозерському районі Херсонської області ДПС вважати належним кредитором у справі Цюрупинську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів України у Херсонській області.

4. Ухвалу надіслати: всім кредиторам, ліквідатору Ляшку О.В., державному реєстратору (Білозерській райдержадміністрації).

Суддя Т.Г. Пінтеліна

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення24.10.2013
Оприлюднено28.10.2013
Номер документу34355923
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5024/172/2012

Ухвала від 10.06.2014

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 24.10.2013

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 19.02.2013

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 25.10.2012

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Постанова від 25.10.2012

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 09.08.2012

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Рішення від 21.08.2012

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 24.07.2012

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 24.07.2012

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 24.07.2012

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні