cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Київської області
01032, м. Київ - 32, вул. С.Петлюри, 16тел. 239-72-81
У Х В А Л А
"23" вересня 2013 р. Справа № Б8/181-11
Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. , у відкритому судовому засіданні розглянувши матеріали справи № Б8/181-11
до боржника , - фізичної особи-підприємця ОСОБА_4, ідентифікаційний код: НОМЕР_1, місце проживання: АДРЕСА_1,
про банкрутство ,
учасники провадження у справі про банкрутство:
ліквідатор Банкрута: Гусар Іван Олексійович, який діє на підставі Свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) НОМЕР_7 від 15 квітня 2013 року та постанови господарського суду Київської області від 22 грудня 2011 року у цій справі,
за участю представників учасників провадження у справі про банкрутство:
від Кредитора : не з'явився,
від Банкрута: ліквідатор Банкрута - арбітражний керуючий Гусар І.О., який діє на підставі Свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) НОМЕР_7 від 15 квітня 2013 року та постанови господарського суду Київської області від 22 грудня 2011 року у цій справі, -
В С Т А Н О В И В:
в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б8/181-11 за заявою Публічного акціонерного товариства «Райффайзен Банк Аваль» (ідентифікаційний код: 14305909, місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, буд. 9) в особі Київської регіональної дирекції АТ «Райффайзен Банк Аваль» (ідентифікаційний код: 23494105, місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Пирогова, буд. 7-7б) (Кредитор ) про банкрутство фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (ідентифікаційний код: НОМЕР_1, місце проживання: АДРЕСА_1) (Банкрут ), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 22 листопада 2011 року.
Ухвалою господарського суду Київської області від 16 грудня 2011 року відкладено розгляд справи у підготовчому засіданні на 22 грудня 2011 року.
Постановою господарського суду Київської області від 22 грудня 2011 року визнано грошові вимоги Кредитора; визнано банкрутом фізичну особу-підприємця ОСОБА_4; відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором Банкрута арбітражного керуючого Гусара І. О.; зобов'язано Кредитора здійснити публікацію оголошення про порушення судом справи про банкрутство Банкрута, про що надати суду відповідні докази; призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 19 червня 2012 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута надати суду до 12 червня 2012 року звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Банкрута; вирішено інші процедурні питання у справі.
Ухвалою господарського суду Київської області від 19 червня 2012 року відкладено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 03 грудня 2012 року.
Ухвалою господарського суду Київської області від 03 грудня 2012 року продовжено строк, встановлений ч. 2 ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі за текстом: "Закон про банкрутство") у справі № Б8/181-11 на шість місяців; відкладено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 26 червня 2013 року.
Ухвалою господарського суду Київської області від 26 червня 2013 року продовжено строк, встановлений ч. 2 ст. 22 Закону про банкрутство на шість місяців від раніше продовженого; відкладено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 23 вересня 2013 року; вирішено інші процедурні питання у справі.
16 вересня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшло клопотання № 09/251 від 12 вересня 2013 року (вх. №19562 від 16 вересня 2013 року) про розподіл грошових коштів у сумі 232 800,00 грн., отриманих в ході провадження ліквідаційної процедури ФОП ОСОБА_4 від реалізації майна Банкрута, яке ухвалою господарського суду Київської області від 16 вересня 2013 року призначена до розгляду у судовому засіданні на 20 вересня 2013 року. Ухвалою господарського суду Київської області від 20 вересня 2013 року розподілено кошти, отримані в ході проведення ліквідаційної процедури Банкрута, які знаходяться на депозитному рахунку приватного нотаріуса Білоцерківського міського нотаріального округу ОСОБА_6, наступним чином: винагорода приватному нотаріусу Білоцерківського міського нотаріального округу ОСОБА_6 (ідентифікаційний номер за ДРФО НОМЕР_2, поточний рахунок НОМЕР_8 (для акумуляції коштів від реалізації майна банкрутів) у відділенні № 1 АТ «Дельта Банк» МФО 380236) за прийняття у депозит нотаріуса грошової суми в розмірі 2% від суми прийнятої у депозит 232 800,00 грн. - 4 656,00 грн.; оплата послуг незалежного оцінювача ПП «Експерт Гарант» (ЄДРПОУ 37736501, р/р 26006060427076 в ф-я КБ «ПРИВАТБАНК» Київське РУ МФО 321842) згідно із рахунками-фактурами № СФ-0000007 від 19 квітня 2012 року та № СФ-0000107 від 30 липня 2012 року - 3 000,00 грн.; відшкодування витрат в ліквідаційній процедурі помічника ліквідатора Банкрута - ФОП ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_3, р/р НОМЕР_9 а АТ «ОТП БАНК» МФО 300528) - 900,00 грн.; оплата послуг помічника ліквідатора Банкрута - ФОП ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_3, р/р НОМЕР_9 а АТ «ОТП БАНК» МФО 300528) згідно із рахунком-фактурою № 1 від 30 серпня 2013 року - 50 000,00 грн.; винагорода арбітражного керуючого Гусара І.О. (ідентифікаційний номер НОМЕР_4, р/р НОМЕР_10 в ПАТ «Старокиївський банк», МФО 321477) за період з 01 березня 2012 року по 18 січня 2013 року (часткова оплата) - 4 124,16 грн.; оплата банківських послуг (комісійна винагорода) за перерахування грошових коштів з депозитного рахунку приватного нотаріуса - 119,84 грн.; погашення кредиторських вимог 3-ї черги ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» (код ЄДРПОУ 23494105, р/р 290971032 ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» в особі Київської регіональної дирекції АТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 322904) - 170 000,00 грн.; зобов'язано приватного нотаріуса Білоцерківського міського нотаріального округу ОСОБА_6 з депозитного рахунку НОМЕР_8, який відкритий в АТ «Дельта Банк», МФО 380236 перерахувати кошти: в сумі 3 000,00 грн. на рахунок ПП «Експерт Гарант»; в сумі 900,00 грн. на рахунок ФОП ОСОБА_3; в сумі 50 000,00 грн. на рахунок ФОП ОСОБА_3; в сумі 4 124,16 грн. на рахунок арбітражного керуючого Гусара І.О.; в сумі 170 000,00 грн. на рахунок ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», - та докази перерахування коштів надати суду.
23 вересня 2013 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшло клопотання № 09/259 від 23 вересня 2013 року (вх. № 20088 від 23 вересня 2013 року) про затвердження звіту ліквідатора Банкрута, затвердження ліквідаційного балансу Банкрута станом на 23 вересня 2013 року, завершення процедури ліквідації Банкрута з доданими документами, в тому числі з ліквідаційним балансом Банкрута станом на 23 вересня 2013 року, звітом ліквідатора Банкрута № 09/258 від 23 вересня 2013 року та копіями: повідомлення про призначення ліквідатором № 01/17-13 від 05 січня 2012 року, адресованого Банкруту; запиту № 01/17-5 від 05 січня 2012 року, адресованого Білоцерківському МБТІ; довідки Комунального підприємства Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації» № 02060 від 20 лютого 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута; заяви № 01/17-1 від 05 січня 2012 року, адресованої МВ ДВС БЦ МРУЮ; довідки Міського відділу Державної виконавчої служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції № 1424В25/03-31 від 30 січня 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута та постанови про закінчення виконавчого провадження ВП № 25386364 від 30 січня 2012 року; запиту № 01/17-2 від 05 січня 2012 року, адресованого Білоцерківській ОДПІ та запиту № 02/17-2/2 від 18 лютого 2013 року, повторно адресованого Білоцерківській ОДПІ; довідки Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської обласної Держаної податкової служби № 2017/10/10 від 21 березня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту № 01/17-6 від 05 січня 2012 року, адресованого Управлінню земельних ресурсів у місті Біла Церква; довідки Управління Держкомзему у місті Біла Церква Київської області № 1-21-227 від 06 лютого 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту № 01/17-7 від 05 січня 2012 року, адресованого Білоцерківському МРЕВ ДАІ; довідки № 77 від 28 січня 2012 року Білоцерківського МРЕВ ДАІ, адресованого ліквідатору Банкрута; запиту № 01/17-4 від 05 січня 2012 року, адресованого Управлінню ПФУ у місті Біла Церква; довідки Управління Пенсійного фонду України у м. Білій Церкві № 1320/02 від 03 лютого 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту № 01/17-9 від 05 січня 2012 року, адресованого Державній комісії з цінних паперів та Фондового ринку; довідки Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 13/01/1196 від 13 лютого 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту № 01/17-3 від 05 січня 2012 року, адресованого Білоцерківському міському виконавчому комітету; довідки виконавчого комітету Білоцерківської міської ради Київської області № 1-14-510 від 04 лютого 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту № 01/17-8 від 05 січня 2012 року, адресованої Інспекції Держтехнагляду Київської ОДА; довідки Інспекції Державного технічного нагляду № 52 від 08 лютого 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту № 01/17-10 від 05 січня 2012 року, адресованої Департаменту інтелектуальної власності; довідки відділу державних реєстрацій, економіки та інформаційного забезпечення Управління промислової власності Державної служби інтелектуальної власності України № 2-8/1032 від 15 лютого 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту № 01/17-12 від 05 січня 2012 року, адресованого Інспекції головного державного реєстратора флоту; довідки Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті № 1319-4/9.2.2/45-13 від 14 березня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту № 01/17-11 від 05 січня 2012 року, адресованого Київській регіональній митниці; довідки Київської регіональної митниці № 14/6-12/1415 від 30 січня 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту № 02/17-15 від 18 лютого 2013 року, адресованого Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю; довідку Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області № 7/10-5/1103/03 від 11 березня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; запиту № 02/17-14 від 18 лютого 2013 року, адресованого Державній авіаційній адміністрації Міністерства транспорту та зв'язку; довідки Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України № 20.19-4126 від 12 квітня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; договору № Б8/181-11 на надання послуг помічника ліквідатора Банкрута по справі господарського суду Київської області № Б8/181-11 від 01 січня 2012 року; акту № 1 здачі-прийомки виконаних робіт (послуг) складений 31 серпня 2013 року; оголошення, опублікованого на стор. 23 газети «Голос України» № 14 (5264) від 25 січня 2012 року; договору на проведення експертної оцінки майна від 19 квітня 2012 року; акту № ОУ-0000007 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 19 квітня 2012 року; висновку про ринкову вартість об'єкта незалежної оцінки; договору № АК-1 на організацію та проведення аукціону від 25 квітня 2012 року; оголошення, опублікованого в газеті «Голос України» № 83 (5333) від 08 травня 2012 року; повідомлення № 07/17-5 від 14 травня 2012 року, адресованого ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; оголошення, опублікованого в газеті «Голос України» № 110 (5360) від 16 червня 2012 року; повідомлення № 07/181-2 від 14 червня 2012 року, адресованого ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; оголошення, опублікованого в газеті «Голос України» № 125 (5375) від 12 липня 2012 року; повідомлення № 07/181-2 від 23 липня 2012 року, адресованого ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» та фіскального чеку № 6600 від 27 липня 2012 року; повідомлення № 08/181-2 від 03 серпня 2012 року, адресованого ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; довідки Київської регіональної дирекції АТ «Райффайзен Банк Аваль» № С-11-120-1-2/634 від 13 серпня 2012 року, адресованої ліквідатору Банкрута; рахунку-фактури № СФ-0000107 від 30 липня 2012 року; актуалізації висновку про ринкову вартість об'єкта незалежної оцінки; оголошення, опублікованого в газеті «Голос України» № 164 (5414) від 04 вересня 2012 року; оголошення, опублікованого в газеті «Голос України» № 186 (5436) від 04 жовтня 2012 року; оголошення, опублікованого в газеті «Голос України» № 209 (5459) від 06 листопада 2012 року; повідомлення № 11/366 від 08 листопада 2012 року, адресованого ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; повідомлення № 12/366 від 28 грудня 2012 року, адресованого ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; протоколу № 1 проведення аукціону від 11 січня 2013 року; договору купівлі-продажу від 11 вересня 2013 року; договору «Автопакет» в„– 143 /МК13/2007-980 від 13 серпня 2007 року; запиту № 09/252 від 12 вересня 2013 року, адресованого ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»; довідки Київської регіональної дирекції АТ «Райффайзен Банк Аваль» № Р1-В3/43-553 від 12 вересня 2013 року; заяви приватного нотаріуса ОСОБА_6 № 318 від 11 вересня 2013 року, адресованої ліквідатору Банкрута; платіжного доручення № 1 від 20 вересня 2013 року; платіжного доручення № 2 від 20 вересня 2013 року; платіжного доручення № 3 від 20 вересня 2013 року; платіжного доручення № 4 від 20 вересня 2013 року; платіжного доручення № 5 від 20 вересня 2013 року; звіту про склад і розмір витрат на проведення ліквідаційної процедури Банкрута; сторінки 21 газети «Голос України» № 242 (5492) від 20 грудня 2012 року.
Провадження у справі № Б8/181-11 перебуває в ліквідаційній процедурі, в якій на 23 вересня 2013 року призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута.
В судове засідання 23 вересня 2013 року з'явився ліквідатор Банкрута та надав свої пояснення у справі, просить затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Банкрута; інші учасники провадження у справі в судове засідання не з'явились, про причини неявки суд не повідомили.
Детально дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення ліквідатора Банкрута, судом встановлено наступне.
Відповідно до п. 1№ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в ред. Закону України від 22 грудня 2011 року № 4212-VI, що набрала чинності з 19 січня 2013 року, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Провадження у цій справі про банкрутство порушено ухвалою суду від 22 листопада 2011 року, відповідно, до набрання чинності новою редакцією Закону про банкрутство та у відповідності до п. 1№ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в ред., що набрала чинності з 19 січня 2013 року), під час розгляду справи підлягають застосовуванню положення Закону про банкрутство, що діяв станом на дату порушення провадження у справі (ост. зміни від 04 листопада 2012 року ) .
Відповідно до ч. 2 ст. 4№ Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Відповідно до ч.ч. 1-3 п.п. 2.6. Рекомендацій Президії Вищого господарського Суду України "Про деякі питання практики застосування Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 04 квітня 2004 року № 04-5/1193 (надалі за текстом: "Рекомендації"), у вирішенні питань процесуального характеру під час розгляду справ про банкрутство господарські суди мають виходити з такого. Згідно зі статтею 4№ ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому ГПК України, з урахуванням особливостей, встановлених Законом. Отже, господарські суди, розглядаючи справи про банкрутство, повинні керуватися Законом і застосовувати лише ті статті або відповідні частини статей ГПК України, які мають універсальний характер для будь-якої форми судового процесу.
Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.
Відповідно до частин 1, 2, 5 ст. 32 Закону про банкрутство, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Згідно ч. 1 ст. 26 Закону про банкрутство, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, які в разі банкрутства підприємства передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.
Відповідно до ст. 29 Закону про банкрутство, майно, на яке звертається стягнення у ліквідаційній процедурі, оцінюється арбітражним керуючим у порядку, встановленому законодавством про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність. У разі продажу майна на аукціоні вартість майна, що визначається шляхом його оцінки, є початковою вартістю. Для здійснення оцінки майна арбітражний керуючий має право залучати на підставі договору суб'єктів оціночної діяльності - суб'єктів господарювання з оплатою їх послуг за рахунок коштів, одержаних від виробничої діяльності боржника, визнаного банкрутом, або реалізації його майна, якщо інше не встановлено комітетом кредиторів.
Згідно ст. 41 Закону про банкрутство, відносини, пов'язані з банкрутством містоутворюючих, особливо небезпечних, сільськогосподарських підприємств, страховиків, інших категорій суб'єктів підприємницької діяльності, регулюються цим Законом з урахуванням особливостей, передбачених цим розділом. Регулювання застосування процедури банкрутства до боржника - суб'єкта підприємницької діяльності - громадянина належить до зазначеного розділу VI вказаного Закону.
В абз.абз. 2, 3 ч. 7 ст. 48 Закону про банкрутство передбачено, що у разі необхідності постійного управління нерухомим майном або цінним рухомим майном громадянина-підприємця, визнаного банкрутом, господарський суд призначає для цієї мети ліквідатора та визначає розмір його винагороди. У цьому разі продаж майна громадянина-підприємця здійснюється ліквідатором . Кошти, отримані від продажу майна громадянина-підприємця, визнаного банкрутом, а також наявні у нього кошти у готівковій формі вносяться на депозитний рахунок нотаріальної контори або приватного нотаріуса та використовуються за рішенням господарського суду, який визнав громадянина-підприємця банкрутом.
Відповідно до ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 цього Закону.
Згідно ч. 1 ст. 49 Закону про банкрутство, до задоволення вимог кредиторів із коштів, внесених на депозит нотаріальної контори або приватного нотаріуса, відшкодовуються витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство громадянина-підприємця і виконанням постанови господарського суду про визнання громадянина-підприємця банкрутом. Вимоги кредиторів задовольняються в такій черговості: у першу чергу задовольняються вимоги громадян, перед якими громадянин-підприємець несе відповідальність за заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, шляхом капіталізації відповідних періодичних платежів, а також вимоги щодо стягнення аліментів; у другу чергу проводяться розрахунки щодо виплати вихідної допомоги та оплати праці особам, які працюють за трудовим договором (контрактом), і щодо виплати авторської винагороди, а також задовольняються вимоги, що виникли із зобов'язань зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування щодо повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; у третю чергу задовольняються вимоги кредиторів за зобов'язаннями, забезпеченими заставою майна громадянина-підприємця; у четверту чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів); у п'яту чергу проводяться розрахунки з іншими кредиторами. Вимоги кожної наступної черги задовольняються після задоволення вимог попередньої черги. За недостатністю коштів на депозитному рахунку нотаріальної контори або приватного нотаріуса для повного задоволення всіх вимог однієї черги кошти розподіляються між кредиторами відповідної черги пропорційно сумам їх вимог.
У ч. 2 ст. 49 Закону про банкрутство, після завершення розрахунків з кредиторами громадянин-підприємець, визнаний банкрутом, звільняється від подальшого виконання вимог кредиторів, що були заявлені після визнання громадянина-підприємця банкрутом , за винятком вимог, передбачених абзацом другим цієї частини. Вимоги кредиторів щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, вимоги щодо стягнення аліментів, вимоги щодо стягнення на майно, яке перебуває у заставі з підстав, не пов'язаних із здійсненням громадянином-підприємцем підприємницької діяльності, а також інші вимоги особистого характеру, які не були задоволені в порядку виконання постанови господарського суду про визнання громадянина-підприємця банкрутом або які погашені частково чи не заявлені після визнання громадянина-підприємця банкрутом, можуть бути заявлені після закінчення провадження у справі про банкрутство громадянина-підприємця відповідно в повному обсязі або в незадоволеній їх частині в порядку, встановленому цивільним законодавством України .
Дослідивши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута та додані до нього документи, судом встановлено, що на підтвердження заходів в ході ліквідації процедури у відповідності до законодавства, ліквідатором Банкрута надано низку документів, зокрема, згідно яких: ліквідатором Банкрута направлено фізичній особі-підприємцю повідомлення про призначення ліквідатором № 01/17-13 від 05 січня 2012 року.
Відповідно до звіту ліквідатора Банкрута № 09/258 від 23 вересня 2013 року та доданих до нього документів, з метою формування ліквідаційної маси вчинено наступні дії: ліквідатором Банкрута до Білоцерківського МБТІ запит № 01/17-5 від 05 січня 2012 року з проханням повідомити про наявність нерухомого майна, зареєстрованого за Банкрутом, відповідно до даних книг реєстрації БТІ.
Ліквідатором Банкрута направлено МВ ДВС БЦ МРУЮ заяву № 01/17-1 від 05 січня 2012 року з проханням припинити виконавчі дії, скасувати чинність накладених арештів відносно майна Банкрута та надіслати виконавчі документи у відповідності до Закону про банкрутство, пов'язані зі стягненням кредиторської заборгованості.
Ліквідатором Банкрута направлено Білоцерківській ОДПІ запит № 01/17-2 від 05 січня 2012 року та повторний запит № 02/17-2/2 від 18 лютого 2013 року з проханням: повідомити факт та строки надання Банкрутом останньої звітної документації; повідомити про наявність інформації відносно всіх відкритих розрахункових рахунків Банкрута в кредитно-банківських установах; повідомити фактичне місцезнаходження Банкрута, якщо воно не співпадає з юридичною адресою; повідомити прізвище головного бухгалтера, контактні телефони ти домашню адресу, а також, якщо особи, що займають та займали зазначену посаду, змінювались протягом діяльності Банкрута, повідомити прізвища та контактні телефони, домашні адреси їх попередників; надати інформацію чи проводилась робота по примусовому стягнення податкової заборгованості та, які активи Банкрута були виявлені та реалізовані, а також чи були виявлені печатки та документи; чи порушувалася кримінальна справа щодо Банкрута з питання несплати податків чи з інших формулювань.
Ліквідатором Банкрута направлено запит № 01/17-6 від 05 січня 2012 року Управлінню земельних ресурсів у місті Біла Церква з проханням повідомити інформацію про наявність у Банкрута у власності чи в оренді земельних ділянок, а також про останні дії, які були пов'язані із зміною чи припиненням земельних відносин Банкрута.
Ліквідатором Банкрута направлено Білоцерківському МРЕВ ДАІ запит № 01/17-7 від 05 січня 2012 року з проханням повідомити про наявність авто-, мото-транспортних засобів, зареєстрованих або які були зареєстровані в ИРЕВ ДАІ за Банкрутом згідно з даними інформаційно-пошукових систем ДАІ; надати копії право установчих документів щодо наявного автотранспорту.
Ліквідатором Банкрута направлено Управлінню ПФУ у місті Біла Церква запит № 01/17-4 від 05 січня 2012 року з проханням: повідомити факт та строки надання банкрутом останньої звітної документації; повідомити про наявність інформації відносно всіх відкритих розрахункових рахунків Банкрута в кредитно-банківських установах; надати копію акту перевірки Банкрута, якщо така перевірка мала місце; повідомити фактичне місцезнаходження Банкрута, якщо воно не співпадає з юридичною адресою.
Ліквідатором Банкрута направлено Державній комісії з цінних паперів та Фондового ринку запит № 01/17-9 від 05 січня 2012 року з проханням повідомити інформацію про підприємства ,установи, організації, акціями яких володіє Банкрут, а саме повідомити їх назви, адреси, коди тощо, а також назви та адреси реєстраторів і розмір пакетів акцій, що належать Банкруту та пов'язаним із ними особам.
Ліквідатором Банкрута направлено Білоцерківському міському виконавчому комітету запит № 01/17-3 від 05 січня 2012 року з проханням надати копії наявних реєстраційних та установчих документів Банкрута, завірені печаткою адміністрації; повідомити фактичне місцезнаходження Банкрута, якщо воно не співпадає з юридичною адресою та про всі зміни місцезнаходження.
Ліквідатором Банкрута направлено Інспекції Держтехнагляду Київської ОДА запит № 01/17-8 від 05 січня 2012 року з проханням повідомити про наявність сільськогосподарської, дорожньо-будівельної та меліоративної техніки, зареєстрованої за Банкрутом; коли і де проводився останній техогляд сільськогосподарської, дорожньо-будівельної та меліоративної зареєстрованої техніки.
Ліквідатором Банкрута направлено Департаменту інтелектуальної власності запит № 01/17-10 від 05 січня 2012 року з проханням повідомити про наявність/відсутність у Банкрута об'єктів інтелектуальної власності.
Ліквідатором Банкрута направлено Інспекції головного державного реєстратора флоту запит № 01/17-12 від 05 січня 2012 року з проханням повідомити про наявність/відсутність у Банкрута зареєстрованих плавзасобів великого та малого флоту.
Ліквідатором Банкрута направлено Київській регіональній митниці запит № 01/17-11 від 05 січня 2012 року з проханням повідомити, чи проводилась Банкрутом діяльність, контроль за якою покладено на митні органи, а саме: чи подавались митним органам документи та відомості, необхідні для переміщення товарів і транспортних засобів через митний кордон України; чи переміщувалися товари і транспортні засоби через митний кордон України.
Ліквідатором Банкрута направлено запит Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю № 02/17-15 від 18 лютого 2013 року з проханням надати відповідь щодо наявності/ відсутності у Банкрута дозволу на виконання будівельних робіт та переліку замовника будівництва.
Ліквідатором Банкрута направлено Державній авіаційній адміністрації Міністерства транспорту та зв'язку запит № 02/17-14 від 18 лютого 2013 року з проханням надати відповідь чи проводилась Банкрутом діяльність, контроль за якою покладено на Укравіацію, а саме, чи зареєстровані за Банкрутом об'єкти цивільної авіації.
Ліквідатором Банкрута направлено ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» запит № 09/252 від 12 вересня 2013 року з проханням повідомити про рух коштів на розрахункових рахунках Банкрута (із зазначенням назв та реквізитів контрагентів, а також призначення проведених платежів) за період з 22 грудня 2011 року по 12 вересня 2013 року; повідомити про залишок коштів на розрахункових рахунках Банкрута на теперішній час.
За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: згідно довідки Комунального підприємства Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації» № 02060 від 20 лютого 2012 року, за Банкрутом зареєстровано право власності на нежитлову будівлю літ. "В" площею 467,5 мІ по вул. АДРЕСА_3, на підставі договору купівлі-продажу № 2526 від 04 вересня 2008 року, посвідченого Білоцерківським приватним нотаріусом ОСОБА_8
Відповідно до довідки Міського відділу Державної виконавчої служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції № 1424В25/03-31 від 30 січня 2012 року направлено постанову про закінчення виконавчого провадження ВП № 25386364 від 30 січня 2012 року.
Згідно довідки Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської обласної Держаної податкової служби № 2017/10/10 від 21 березня 2013 року, Банкрут у 2012 році знаходився на загальній системі оподаткування; останню звітність, а саме податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2012 рік подав 11 лютого 2013 року; Банкрут має наступні відкриті розрахункові рахунки у АТ «Райффайзен Банк Аваль» у м. Києві № НОМЕР_5 (укр. гривня) та № НОМЕР_6 (дол.. США), відкриті 03 вересня 2008 року; фактичне місцезнаходження Банкрута: АДРЕСА_1; інформація щодо головного бухгалтера відсутня; Банкрут податкового боргу до бюджету не має; інформація щодо порушення кримінальної справи відносно Банкрута відсутня.
Відповідно до довідки Управління Держкомзему у місті Біла Церква Київської області № 1-21-227 від 06 лютого 2012 року, за Банкрутом на території міста біла Церква земельних прав не зареєстровано.
Згідно довідки Білоцерківського МРЕВ ДАІ № 77 від 28 січня 2012 року, відповідно до комп'ютерного обліку станом на 28 січня 2012 року за фізичною особою ОСОБА_4 зареєстровано наступний транспортний засіб: OPEL ZAFIRA 0АНМ75, НОМЕР_11, двигун: НОМЕР_12, кузов: НОМЕР_13, шасі: б/н, 2007 року випуску, чорний.
Відповідно до довідки Управління Пенсійного фонду України у м. Білій Церкві № 1320/02 від 03 лютого 2012 року: Банкрут останню звітну документацію до УПФУ у М. Білій Церкві за 2010 рік надано 30 березня 2011 року; інформації відносно розрахункових рахунків Банкрута в кредитно-банківських установах в УПФУ у м. Білій Церкві не має; в УПФУ у м. Білій Церкві перевірка по Банкруту не проводилась, тому надати копію відповідного акту можливості не має; за даними УПФУ у м. Білій Церкві Банкрут знаходиться за адресою: АДРЕСА_1.
Згідно довідки Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 13/01/1196 від 13 лютого 2012 року, станом на 31 грудня 2011 року Банкрут серед власників, які володіють 10% і більше пакетів акцій емітентів відсутній.
Відповідно до довідки Інспекції Державного технічного нагляду № 52 від 08 лютого 2012 року, в Інспекції Державного технічного нагляду Київської обласної державної адміністрації, відповідно до комп'ютерної бази даних, Банкрут техніку не реєстрував.
Згідно довідки Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті № 1319-4/9.2.2/45-13 від 14 березня 2013 року, на даний час Укрморрічінспекцією ведеться електронна версія Державного суднового реєстру України та Суднової книги України по місту Києву, відповідно до якої записи щодо суден, власниками або судновласниками яких є Банкрут відсутні.
Відповідно до довідки Київської регіональної митниці № 14/6-12/1415 від 30 січня 2012 року, інформація щодо обліку та митного оформлення товарів Банкрутом у базі даних електронних копій вантажних митних декларацій Київської регіональної митниці за період з 01 січня 2008 року по 27 січня 2012 року не виявлена.
Згідно довідки Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Київській області № 7/10-5/1103/03 від 11 березня 2013 року, в Інспекції відсутні дані, щодо видачі дозволу на виконання будівельних робіт Банкруту.
Відповідно довідки Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України № 20.19-4126 від 12 квітня 2013 року, в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за Банкрутом повітряних суден не зареєстровано.
Згідно довідки Київської регіональної дирекції АТ «Райффайзен Банк Аваль» № Р1-В3/43-553 від 12 вересня 2013 року, станом на 12 вересня 2013 року залишки на рахунках №№ НОМЕР_5, НОМЕР_6 відсутні та за період з 22 грудня 2011 року по 12 вересня 2013 року рух коштів відсутній.
За даними звіту та ліквідаційного балансу до ліквідаційної маси було включено нежитлову будівлю літера ?В?, загальною площею 467,50 мІ, що розташована за адресою: АДРЕСА_2, що належить Банкруту.
Ліквідатором Банкрута здійснено оцінку майна Банкрута. 19 квітня 2012 року Банкрутом в особі ліквідатора Банкрута та ПП «ЕкспертГарант» (сертифікат суб'єкта оціночної діяльності НОМЕР_15 від 20 вересня 2011 року) укладено договір на проведення експертної оцінки майна від 19 квітня 2012 року, згідно п.п. 1.1. якого, Банкрут (Замовник - згідно договору на проведення експертної оцінки майна від 19 квітня 2012 року) доручає, а ПП «ЕкспертГарант» (Виконавець - згідно договору на проведення експертної оцінки майна від 19 квітня 2012 року) бере на себе зобов'язання в межах своєї компетенції надавати послуги по проведенню експертної оцінки нежитлової будівлі, що належить Банкруту.
Відповідно до п.п. 3.1., 3.2. договору на проведення експертної оцінки майна від 19 квітня 2012 року, вартість виконуваних робіт Виконавцем робіт Замовника сплачується у розмірі 2 000,00 грн. без ПДВ. Оплату виконуваних Виконавцем робіт, Замовник здійснює на розрахунковий рахунок який вказаний в даному договорі, рахунку-фактурі та акті прийому-передачі виконаних робіт, які надаються Замовнику при виконанні конкретних робіт в рамках цього договору.
Факт виконання договору на проведення експертної оцінки майна від 19 квітня 2012 року підтверджено актом № 1 здачі-прийомки виконаних робіт (послуг) складеним 31 серпня 2013 року.
Оцінка вище зазначеного майна Банкрута здійснена експертом - суб'єктом оціночної діяльності ПП «ЕкспертГарант» (сертифікат суб'єкта оціночної діяльності НОМЕР_15, виданий Фондом державного майна 20 вересня 2011 року на право проведення робіт по експертній оцінці) ОСОБА_9 (Кваліфікаційне свідоцтво НОМЕР_14 від 14 липня 2007 року, видане Фондом державного майна України; Свідоцтво про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів України НОМЕР_16 від 09 серпня 2007 року). Згідно висновку про ринкову вартість об'єкта незалежної оцінки, загальна ринкова вартість нежитлової будівлі (літера В) (загальною площею 467,50 мІ), що належить Банкруту та розташована за адресою: АДРЕСА_2, становить 601 070,00 грн.
25 квітня 2012 року між Банкрутом, від імені якого діє ліквідатор та товариством з обмеженою відповідальністю «Харвест Контракт» укладено договір № АК-1 на організацію та проведення аукціону від 25 квітня 2012 року, згідно п.п. 2.1.1. якого, Замовник (Банкрут в особі ліквідатора Банкрута - згідно договору № АК-1 на організацію та проведення аукціону від 25 квітня 2012 року) замовляє організацію та проведення та товариством з обмеженою відповідальністю «Харвест Контракт» аукціону по продажу майна, що належить Банкруту та знаходиться за адресою: АДРЕСА_3, з початковою ціною 601 070,00 грн.
Відповідно до п.п 3.1, 3.3 договору № АК-1 на організацію та проведення аукціону від 25 квітня 2012 року, джерелом фінансування організації та проведення аукціону є кошти, виручені від продажу майна, що виставляється на аукціон. За проведену роботу по організації та проведенню аукціону Замовник виплачує Організатору (товариству з обмеженою відповідальністю «Харвест Контракт» - відповідно договору № АК-1 на організацію та проведення аукціону від 25 квітня 2012 року) винагороду в розмірі 3% від продажної ціни проданого майна без ПДВ на протязі 3-х банківських днів після проведення аукціону.
Публікації оголошень про проведення аукціону з продажу майна Банкрута: 30 травня 2012 року здійснена в газеті «Голос України» № 83 (5333) від 08 травня 2012 року; 09 липня 2012 року - в газеті «Голос України» № 110 (5360) від 16 червня 2012 року; 02 серпня 2102 року - в газеті «Голос України» № 125 (5375) від 12 липня 2012 року.
Ліквідатором Банкрута повідомлено Кредитора про проведення аукціонів з продажу майна Банкрута, що підтверджено: повідомленням № 07/17-5 від 14 травня 2012 року з відміткою про тримання Київською регіональною дирекцією АТ «Райффайзен Банк Аваль» (вх. № 4000 від 17 травня 2012 року); повідомленням № 07/181-2 від 14 червня 2012 року з відміткою про отримання Київською регіональною дирекцією АТ «Райффайзен Банк Аваль» (вх. № 4869 від 18 червня 2012 року); повідомленням № 07/181-2 від 23 липня 2012 року, адресованим ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» та фіскальним чеком № 6600 від 27 липня 2012 року.
Ліквідатором Банкрута направлено ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» повідомлення № 08/181-2 від 03 серпня 2012 року із зазначенням, що ліквідатором за результатами проведеної експертної оцінки майна Банкрута було тричі організовано проведення аукціонів щодо продажу нежитлової будівлі, площею 467,5 мІ, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_3 за ціною 601 070,00 грн. без ПДВ, проте не було подано жодної заявки на придбання даного майна та проханням повідомити про своє бачення щодо порядку подальшої реалізації майна Банкрута.
Відповідно до довідки Київської регіональної дирекції АТ «Райффайзен Банк Аваль» № С-11-120-1-2/634 від 13 серпня 2012 року, Кредитор для здійснення подальшої реалізації майна вважає за необхідне визначити його ринкову вартість, яка має відповідати рівню фактичного попиту та просить призначити проведення незалежної експертної оцінки вартості об'єкта - нежитлової будівлі загальною площею 467,5 мІ, що належить Банкруту та розташована за адресою: АДРЕСА_3.
Згідно актуалізації висновку про ринкову вартість об'єкта незалежної оцінки, здійсненої ОСОБА_9 (Кваліфікаційне свідоцтво НОМЕР_14 від 14 липня 2007 року, видане Фондом державного майна України; Свідоцтво про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів України НОМЕР_16 від 09 серпня 2007 року), загальна ринкова вартість нежитлової будівлі (літера В) (загальною площею 467,50 мІ), що належить Банкруту та розташована за адресою: АДРЕСА_2, становить 240 000,00 грн.
Публікації оголошень про проведення аукціону з продажу майна Банкрута 25 вересня 2012 року здійснена в газеті «Голос України» № 164 (5414) від 04 вересня 2012 року; 25 жовтня 2012 року здійснена в газеті «Голос України» № 186 (5436) від 04 жовтня 2012 року; 27 листопада 2012 року - в газеті «Голос України» № 209 (5459) від 06 листопада 2012 року; 11 січня 2013 року - в газеті «Голос України» № 242 (5492) від 20 грудня 2012 року.
Ліквідатором Банкрута повідомлено Кредитора про проведення аукціонів з продажу майна Банкрута, що підтверджено: повідомленням № 11/366 від 08 листопада 2012 року; повідомленням № 12/366 від 28 грудня 2012 року.
Реалізація майна Банкрута підтверджена: договором купівлі-продажу від 11 вересня 2013 року, посвідченим ОСОБА_6, приватним нотаріусом Білоцерківського міського нотаріального округу Київської області та зареєстрованого в реєстрі за № 1835; протоколом № 1 проведення аукціону від 11 січня 2013 року.
Згідно звіту про склад і розмір витрат на проведення ліквідаційної процедури Банкрута, витрати складаються з: кредиторських вимог ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» в сумі 1 976 000,00 грн. (оплачені частково в сумі 170 000,00 грн.); оплата послуг товариства з обмеженою відповідальністю «Харвест Контракт» згідно договору № АК-1 від 25 квітня 2012 року на організацію і проведення аукціону в сумі 7 200,00 грн. (оплачені повністю); оплата послуг ПП «Експерт Гарант» на виконання незалежної оцінки майна в сумі 3 000,00 грн. (оплачені повністю); витрати за виготовлення технічної документації в сумі 900,00 грн. (оплачені повністю); оплата банківських послуг в сумі 119,84 грн. (оплачені повністю); винагорода приватному нотаріусу Білоцерківського міського нотаріального округу ОСОБА_6 в сумі 4 656,00 грн. (оплачені повністю); оплата послуг помічника ліквідатора згідно із договором № Б8/181-11 від 01 січня 2012 року в сумі 50 000,00 грн. (оплачені повністю); послуги ліквідатора Банкрута за період з 22 грудня 2011 року по 20 вересня 2013 року в сумі 46 118,40 грн. (оплачені частково - в сумі 4 124,16 грн.).
Перерахування коштів на: оплату послуг незалежного оцінювача в сумі 3 000,00 грн. (відповідно до п. 3 резолютивної частини ухвали господарського суду Київської області від 20 вересня 2013 року) підтверджено платіжним дорученням № 1 від 20 вересня 2013 року; відшкодування витрат в ліквідаційній процедурі (відповідно до п. 4 резолютивної частини ухвали господарського суду Київської області від 20 вересня 2013 року) в сумі 900,00 грн. - платіжним дорученням № 2 від 20 вересня 2013 року; оплата послуг помічника ліквідатора (відповідно до п. 5 резолютивної частини ухвали господарського суду Київської області від 20 вересня 2013 року) в сумі 50 000,00 грн. - платіжним дорученням № 3 від 20 вересня 2013 року; винагорода арбітражного керуючого Гусара І.О. (відповідно до п. 6 резолютивної частини ухвали господарського суду Київської області від 20 вересня 2013 року) в сумі 4 124,16 грн. - платіжним дорученням № 4 від 20 вересня 2013 року; погашення кредиторських вимог у справі № Б8/181-11 (відповідно до п. 7 резолютивної частини ухвали господарського суду Київської області від 20 вересня 2013 року) - в сумі 170 000,00 грн. платіжним дорученням № 5 від 20 вересня 2013 року.
Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 23 вересня 2013 року, згідно якого у Банкрута відсутні активи, за рахунок яких можна провести в повному обсязі розрахунки з Кредитором та оплатити послуги ліквідатора Банкрута.
Згідно звіту ліквідатора Банкрута та доданих до нього документів, матеріалів справи № Б8/181-11, пояснень ліквідатора Банкрута, наданих у судовому засіданні, ліквідатором Банкрута не виявлено іншого майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; у зв'язку з відсутністю документів бухгалтерського обліку аудиторська перевірка господарської діяльності, в тому числі фінансової звітності Банкрута не проводилась; на час проведення ліквідаційної процедури всі рахунки Банкрута закриті.
Таким чином судом встановлено, що вимоги Кредитора Публічного акціонерного товариства «Райффайзен Банк Аваль», в особі Київської регіональної дирекції АТ «Райффайзен Банк Аваль» в сумі 1 825 361,85 грн. та послуги ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Гусара І.О. в сумі 41 994,24 грн., не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.
Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута за рахунок реалізації яких можна погасити вимоги Кредитора - Публічного акціонерного товариства «Райффайзен Банк Аваль», в особі Київської регіональної дирекції АТ «Райффайзен Банк Аваль» в сумі 1 825 361,85 грн. та послуги ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Гусара І.О. в сумі 41 994,24 грн., - їх грошові вимоги, вважаються погашеними.
В своєму клопотанні № 09/259 від 23 вересня 2013 року ліквідатор Банкрута просить: затвердити звіт ліквідатора Банкрута, затвердити ліквідаційний баланс Банкрута станом на 23 вересня 2013 року, завершити процедуру ліквідації Банкрута.
Дослідивши матеріали справи, врахувавши вище викладене, суд дійшов висновку про задоволення клопотання ліквідатора Банкрута № 09/259 від 23 вересня 2013 року (вх. № 20088 від 23 вересня 2013 року) про затвердження звіту ліквідатора Банкрута, про затвердження ліквідаційного балансу Банкрута станом на 23 вересня 2013 року, про завершення процедури ліквідації Банкрута.
Згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону. У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № Б8/181-11.
Відповідно до ч. 2 ст. 55, абз.абз. 1- 3 ч. 3 ст. 55 Господарського кодексу України, суб'єктами господарювання є : 1) господарські організації - юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку; 2) громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці . Суб'єкти господарювання залежно від кількості працюючих та доходів від будь-якої діяльності за рік можуть належати до суб'єктів малого підприємництва, у тому числі до суб'єктів мікропідприємництва, середнього або великого підприємництва. Суб'єктами мікропідприємництва є: фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи - підприємці , у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України.
Згідно ч.ч. 1, 6 ст. 59 Господарського кодексу України, припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням власника (власників) чи уповноважених ним органів, за рішенням інших осіб - засновників суб'єкта господарювання чи їх правонаступників, а у випадках, передбачених законами, - за рішенням суду . Суб'єкт господарювання ліквідується : за ініціативою осіб, зазначених у частині першій цієї статті; у зв'язку із закінченням строку, на який він створювався, чи у разі досягнення мети, заради якої його було створено; у разі визнання його в установленому порядку банкрутом , крім випадків, передбачених законом; у разі скасування його державної реєстрації у випадках, передбачених законом.
Відповідно до ч. 5 ст. 50 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», у разі якщо після завершення процедури банкрутства, встановленої законом, судом постановлено рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця у зв'язку з визнанням її банкрутом, суд, що постановив відповідне рішення, у день набрання ним законної сили надсилає його державному реєстратору за місцем реєстрації фізичної особи - підприємця для внесення відповідного запису. Дата надходження відповідного судового рішення вноситься до журналу обліку реєстраційних дій.
Врахувавши вище викладене, розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора Банкрута № 09/258 від 23 вересня 2013 року, ліквідаційний баланс фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (ідентифікаційний код: НОМЕР_1, місце проживання: АДРЕСА_1) а також додані до звіту документи, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута вжито всіх необхідних дій для виявлення документації, встановлення активів Банкрута, для задоволення вимог кредиторів та виконання покладених на ліквідатора Банкрута Законом про банкрутства обов'язків, в зв'язку з чим, звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (ідентифікаційний код: НОМЕР_1, місце проживання: АДРЕСА_1) підлягають затвердженню, а фізична особа-підприємець ОСОБА_4 (ідентифікаційний код: НОМЕР_1, місце проживання: АДРЕСА_1) ліквідації та внесенню щодо неї до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності вказаної фізичної особи-підприємця у зв'язку з визнанням її банкрутом.
Згідно ст. 34 Закону про банкрутство, ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, в тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і, за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою, визначити місце подальшого їх зберігання.
Відповідно до ст. 51 Цивільного кодексу України, до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин.
Керуючись ст.ст. 5, 32, 34, 40, 41, 47-49 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 4№, 86 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 55, 59 Господарського кодексу України, ст. 51 Цивільного кодексу України, ч. 5 ст. 50 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», Постановою Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство» № 15 від 18 грудня 2009 року, Рекомендаціями Президії Вищого господарського Суду України "Про деякі питання практики застосування Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 04 квітня 2004 року № 04-5/1193, суд -
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Гусара Івана Олексійовича № 09/258 від 23 вересня 2013 року та ліквідаційний баланс фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (ідентифікаційний код: НОМЕР_1, місце проживання: АДРЕСА_1) станом на 23 вересня 2013 року.
2. Ліквідувати фізичну особу-підприємця ОСОБА_4 (ідентифікаційний код: НОМЕР_1, місце проживання: АДРЕСА_1), внаслідок чого припинити її підприємницьку діяльність.
3. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними за винятком вимог, передбачених ч. 2 ст. 49 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
4. Клопотання ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Гусара І.О. № 09/259 від 23 вересня 2013 року (вх. № 20088 від 23 вересня 2013 року) про затвердження звіту ліквідатора Банкрута, про затвердження ліквідаційного балансу Банкрута станом на 23 вересня 2013 року, про завершення процедури ліквідації Банкрута, - задовольнити.
5. Провадження у справі № Б8/181-11 про банкрутство фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (ідентифікаційний код: НОМЕР_1), - припинити.
6. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Гусара І.О. подати державному реєстратору реєстраційної служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області копію даної ухвали для проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця у зв'язку з визнанням її банкрутом.
7. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Гусара І.О. повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України про завершення ліквідаційної процедури.
8. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Гусара І.О. забезпечити збереженість архівних документів фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 (ідентифікаційний код: НОМЕР_1, місце проживання: АДРЕСА_1).
9. Ухвалу надіслати: державному реєстратору реєстраційної служби Білоцерківського міськрайонного управління юстиції Київської області, Головному Управлінню статистики в Київській області;
Копію ухвали надіслати: учасникам провадження у справі, Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, ДПІ за місцезнаходженням банкрута.
Суддя Скутельник П.Ф.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 23.09.2013 |
Оприлюднено | 04.11.2013 |
Номер документу | 34476940 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Скутельник П.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні