cpg1251
Україна
Донецький окружний адміністративний суд
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
10 жовтня 2013 р. Справа №805/13273/13-а
приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17
час прийняття постанови: 16:30
Донецький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Чекменьова Г.А.,
при секретарі Токмаковій Є.А.,
за участю:
представника позивача Ізотова О.В.,
представників відповідача Гриненко М.А., Лапшичева К.Ю.,
представників третіх осіб:
УДАІ ГУМВС України в Донецькій області Волік В.Г,
Управління охорониздоров'я Макіївської міської ради Спатар І.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду справу за позовом Комунальної медичної установи «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Макіївки Донецької області» до Державної фінансової інспекції в Донецькій області, треті особи при Управління Державної автомобільної інспекції ГУМВС України в Донецькій області, Управління охорони здоров'я Макіївської міської ради, про визнання протиправними та скасування окремих пунктів вимоги № 25-17/1013 від 12.08.2013 року,
ВСТАНОВИВ:
Комунальна медична установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Макіївки Донецької області» звернулася до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Державної фінансової інспекції в Донецькій області про визнання протиправними та скасування окремих пунктів вимоги № 25-17/1013 від 12.08.2013 року.
В обґрунтування заявленого позову зазначив, що Макіївською об'єднаною державною фінансовою інспекцією проведено ревізію фінансово-господарської діяльності в Комунальній медичній установі «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Макіївки Донецької області» за період з 01.01.21)1.2 р. по 30.06.2013 р. про що складений акт № 25-17/022 від 05.08.2013 р., на підставі якого Макіївською об'єднаною державною фінансовою інспекцією була сформована вимога про усунення виявлених під час ревізії порушень № 25-17/1013 від 12.08.2013 р. з приписом щодо відшкодування збитків, заподіяних установі у зв'язку з виплатою надбавки за керування санітарним транспортом 6-ом водіям у сумі 8 996,16 грн. та зайвою сплатою до Пенсійного фонду України Єдиного соціального внеску на заробітну плату водіїв у сумі 3 265,81 грн.
Позивач не погодився з окремими положеннями акту ревізії та вимоги про усунення виявлених порушень і вважає їх протиправними. На сторінках 21-25 акту ревізії ревізорами зроблено висновок щодо безпідставного підвищення місячних тарифних ставок 6-м водіям лікарні (прізвища, ім'я та по-батькові у акті не вказані) на 20% за керування спеціалізованим санітарним транспортом з посиланням на порушення наказу МОЗ України від 02.10.2000 № 232 «Про затвердження Переліку спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних»; п. 2.4.4 „Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення", затверджених спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства праці і соціальної політики України від 05.10.2005 №308/519.
Зазначив, що згідно з п. 2.4.4 «Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення», затверджених спільним наказом міністерства охорони здоров'я України та Міністерства праці і соціальної політики України від 05.10.2005 року № 308/519, водіям санітарних автомобілів місячні тарифні ставки підвищуються на 20 відсотків. Перелік автомобілів, віднесених до санітарних, затверджується Міністерством охорони здоров'я України.
Усі 6 автомобілів були зареєстровані на виконання наказу Міністерства охорони здоров'я України від 02.10.2000 № 232 «Про затвердження Переліку спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних», згідно якого автомобілі, що використовуються в системі охорони здоров'я за призначенням визначаються такими, що відносяться до санітарного автомобільного транспорту, та наказу про закупівлю спеціалізованого санітарного автомобілю від 08.02.2012 р. за № 59, наказу про реєстрацію автомобільного транспорту від 16.03.2012 р. за № 89, наказу про реєстрацію автомобільного транспорту від 11.12.2012 р. за №2.
Транспортні засоби фактично використовувалися та використовуються для забезпечення надання медичної допомоги населенню м. Макіївки.
З наведених підстав просив скасувати відповідні пункти спірної вимоги.
У судовому засіданні представник позивача заявлені вимоги підтримав та просив їх задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві.
Представник відповідача позовні вимоги не визнав, надав суду письмові заперечення(а.с.171-173), пояснив, що при проведенні ревізії було встановлено, що підприємство безпідставно підвищило місячні тарифні ставки 6-м водіям лікарні на 20% та її виплати за керування спеціалізованим санітарним транспортом в сумі 8 996,16 грн., що призвело до нарахування та перерахування до Пенс.йного фонду України Єдиного соціального внеску на заробітну плату водіїв санітарного транспорту в сумі 3 265,81 грн.
В ході проведення ревізії з метою підтвердження факту проведення реєстрації та підстав для проведення реєстрації автомобільних засобів, як санітарних-спеціалізованих було встановлено, що всі автомобілі, які знаходяться на балансі позивача відносяться до спеціалізованого санітарного транспортного засобу.
Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 02.10.2000 № 232 затверджено перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів до такої категорії транспорту відносяться автомобілі медичної служби та специфічний транспорт (пересувні пункти збору та переливання крові, рентгенологічні, дезінфекційні, медичні лабораторії, аварійно-технічні служби) та згідно діючого законодавства).
З метою визначення наявності обґрунтувань для віднесення автомобілів до категорії спеціалізований санітарний транспорт в ході проведення ревізії було проведено обстеження, яким був зафіксований конструктивний та технічний стан автомобілів.
За результатами проведеного обстеження встановлено, що автомобілі не мають спеціального обладнання та не були додатково оснащені для надання медичної допомоги хворим і постраждалим людям станом на момент їх реєстрації та перереєстрації, так як заводом - виробником даний автотранспорт вироблений як звичайні легкові автомобілі для перевезення 4-х пасажирів в сидячому положенні, тому конструктивно не може бути змінений та переобладнаний під вимоги спеціального санітарного транспорту, Вважає, реєстрація автомобілів була проведена не у відповідності до вимог постанови КМУ від 23.12.09 № 1371, а лише на виконання наказів Головного управління охорони здоров'я Донецької обласної державної адміністрації та Управління охорони здоров'я Макіївської міської ради. Відповідач вважає, що мова йде не законність виплати заробітної плати водіям, а про законність та обґрунтованість підвищення тарифної ставки лише тим водіям, які дійсно керують спеціалізованим санітарним транспортом.
З наведених підстав просив відмовити у задоволенні позову в повному обсязі.
Ухвалою суду від 01 жовтня 2013 р. до участі у даній адміністративній справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні позивача залучені Відділення реєстраційно-екзаменаційної роботи м. Макіївки при УДАІ ГУМВС України в Донецькій області та Управління охорони здоров'я Макіївської міської ради. Ухвалою суду від 10.10.2013 р. третя особа Відділення реєстраційно-екзаменаційної роботи м. Макіївки замінена на УДАІ ГУМВС України в Донецькій області.
Представник третьої особи Управління охорони здоров'я Макіївської міської ради вважає позов обґрунтованим, у судовому засіданні просив його задовольнити.
Представник третьої особи УДАІ ГУМВС України в Донецькій області висловив думку про вирішення справи на розсуд суду, проте зазначив, що реєстрація належних позивачеві автомобілів, як спеціалізованих, здійснена правомірно.
Заслухавши пояснення учасників судового розгляду, дослідивши подані документи і матеріали, суд встановив наступні обставини.
Позивач - Комунальна медична установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Макіївки Донецької області» (код ЄДРПОУ 37990190) зареєстрована виконавчим комітетом Макіївської міської ради Донецької області 29.12.2011 р. як юридична особа, діє на підставі статуту (а.с.11-22).
Відповідач Державна фінансова інспекція в Донецькій області - є юридичною особою, утворена шляхом перетворення територіальних органів Головного контрольно-ревізійного управління, набула усіх прав та обов'язків перетвореного органу Контрольно-ревізійного управління в Донецькій області. ДФІ в Донецькій області здійснює свою діяльність у відповідності до Положення про Державну фінансову інспекцію в Донецькій області, затвердженого Головою Державної фінансової інспекції в Донецькій області 07.12.2011 року.
Головними завданнями державної контрольно-ревізійної служби відповідно до ст. 2 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", є, зокрема, здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб'єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за рішенням суду, винесеним на підставі подання прокурора або слідчого для забезпечення розслідування кримінальної справи.
Згідно ч.1 ст. 4 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", - інспектування здійснюється органом державного фінансового контролю у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.
Згідно з покладеними на відповідача завданнями, відповідно до п. 6.3.2.1 плану контрольно-ревізійної Державної фінансової інспекції в Донецькій області на ІІ квартал 2013 року була проведена ревізія фінансово-господарської діяльності в Комунальній медичній установі «Міська клінічна лікарня №3 м. Макіївки Донецької області» за період з 01 січня 2012 року по 30 червня 2013 року, за результатами якої було складено акт ревізії № 25-17/022 від 05 серпня 2013 року (а.с.25-99), у якому, в тому числі, встановлено, що в порушення вимог п. 2.2.5.3 «Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та соціального захисту населення, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України та Міністерства охорони здоров'я України від 05.10.2005 № 308/519, вимог Наказу МОЗ України №232 від 02.10.2000, п. 2.4.4 Наказу МОЗ України 05.10.2005 № 308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення», зареєстрованого в Мінюсті України 17.10.2005 № 1209/11489, ст. 1,2,13 Закону України «Про оплату праці» № 108-95 від 24.03.1995 р. позивач безпідставно підвищив місячні тарифні ставки 6-м водіям лікарні на 20% за керування спеціалізованим санітарним транспортом в сумі 8 996,16 грн., що призвело до нарахування та перерахування до Пенсійного фонду України Єдиного соціального внеску на заробітну плату водіїв санітарного транспорту в сумі 3 265,81 грн.;
За наслідками ревізії 12 серпня 2012 року Макіївською об'єднаною Державною фінансовою інспекцією було винесено вимогу щодо усунення виявлених ревізією порушень № 25-17/1013 (а.с.116-120), в якій, в тому числі, у п. 2 вимагалося відшкодування збитків заподіяної установі у зв'язку з виплатою надбавки за керування санітарним транспортом шести водіям у сумі 8996,16 грн. та у зв'язку із зайвою сплатою єдиного соціального внеску на заробітну плату шести водіям на суму 3265,81 грн. Позивач просить суд скасувати п.2 вимоги у вказаній частині.
Дослідивши встановлені у справі обставини, вирішивши питання, яку правову норму належить застосувати до спірних правовідносин, суд дійшов висновку про те, що заявлені позовні вимоги підлягають задоволенню з огляду на наступне.
Як вбачається з матеріалів справи ревізією на сторінках 21-25 акту (а.с.45-49) встановлений факт підвищення місячних тарифних ставок шістьом водіям лікарні на 20% за керування спеціалізованим санітарним транспортом (автомобіль ВАЗ 21214 держ. № АН1366СВ (інв. № 10510060) - має 5 посадочних місць, в т.ч. місто водія; ВАЗ 21214 держ. № АН4168НТ (інв. № 10510061 - має 5 посадочних місць, в т.ч. місто водія; ВАЗ 213100 держ. № АН2203КХ (інв. № 10510062 - має 5 посадочних місць, в т.ч. місто водія; ВАЗ 213100 держ. № АН2214КХ (інв. № 10510063 - має 5 посадочних місць, в т.ч. місто водія; ВАЗ 213100 держ. № АН2201КХ (інв. № 10510064 - має 5 посадочних місць, в т.ч. місто водія; ВАЗ 213100 держ. № АН2206КХ (інв. № 10510065 - має 5 посадочних місць, в т.ч. місто водія) , посилаючись на порушення наказу МОЗ України від 02.10.2000 № 232 «Про затвердження Переліку спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу санітарних», п. 2.4.4 «Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення», затвердженим спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства праці і соціальної політики України від 05.10.2005 № 308/519.
Відповідач посилаючись на ст.1 Закону України «Про автомобільний транспорт» вважає, що оскільки вказані автомобілі не були переобладнані, вони не є спеціалізованими санітарними автомобілями, тому підвищення місячних тарифних ставок водіям на 20 % за керування санітарним транспортом було здійснено безпідставно.
Суд вважає вказаний висновок відповідача необґрунтованим з огляду на наступне.
Згідно з п. 2.4.4 «Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення», затверджених спільним наказом міністерства охорони здоров'я України та Міністерства праці і соціальної політики України від 05.10.2005 року № 308/519, водіям санітарних автомобілів місячні тарифні ставки підвищуються на 20 відсотків. Перелік автомобілів, віднесених до санітарних, затверджується Міністерством охорони здоров'я України.
Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 02.10.2000 року № 232 «Про затвердження Переліку спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних», автомобілі ВАЗ 21214 держ. № АН1366СВ, ВАЗ 21214 держ. № АН4168НТ, ВАЗ 213100 держ. № АН2203КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2214КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2201КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2206КХ були зареєстровані як легкові санітарні спеціалізовані у ВРЕР м. Макіївки при УДАІ ГУМВС України в Донецькій області згідно зі свідоцтвами про реєстрацію транспортного засобу (а.с.121-127).
За наявністю діючого документу державного зразку - Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з відміткою «легковий санітарний, спеціалізований» тарифікаційною комісією установи здійснено підвищення місячних тарифних ставок водіям на 20 % за керування санітарним транспортом відповідно до п. 2.4.4 «Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення», затверджених спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства праці і соціальної політики України від 05.10.2005 року № 308/519, а бухгалтерією позивача здійснювалося нарахування та сплата заробітної плати згідно тарифікаційного списку, та нарахування та перерахування до Пенсійного фонду України Єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з суми нарахованої заробітної плати.
Заробітна плата водіям санітарного транспорту нараховувалась у грошовому виразі та виплачувалась за виконану ними роботу відповідно до встановлених норм праці.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про автомобільний транспорт» транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, інвалідів, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо).
Отже спеціалізованим є транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів або вантажив та має спеціальне обладнання, перелік та характер якого не є вичерпним.
Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 02.10.2000 року № 232 «Про затвердження Переліку спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних» затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних.
Згідно з затвердженим Переліком до спеціальних санітарних транспортних засобів відносяться:
- швидка допомога;
- невідкладна медична допомога;
- реанімаційний;
- оперативний медицини катастроф;
- оперативно-рятувальний надзвичайних ситуацій;
- спеціальні перевезення (трупів, анатомічних матеріалів, інші).
До спеціалізованих санітарних транспортних засобів відносяться:
- медична служба;
- пересувні пункти забору та переливання крові;
- рентгенологічні;
- асенізаційні та дезінфекційні;
- пересувні медичні лабораторії;
- аварійно-технічні служби.
Згідно з поясненнями представника позивача автомобілі ВАЗ 21214 держ. № АН1366СВ, ВАЗ 21214 держ. № АН4168НТ, ВАЗ 213100 держ. № АН2203КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2214КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2201КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2206КХ використовувалися у медичній службі. На підтвердження своїх доводів з боку позивача суду були надані подорожні листи залучені до матеріалів справи (а.с. 137-155)
Згідно з вищезазначеними подорожніми листами вищезазначені автомобілі використовувалися для перевезень крові, аналізів, лікарів за викликами хворих, для здійснення ЕКГ та маніпуляцій на дому, перевезень хворих до інших медичних установ для надання консультацій та інше.
З огляду на зазначене суд дійшов висновку, що автомобілі використовувалися для перевезень, які повинні здійснюватись виключно транспортними засобами закладів охорони здоров'я, отже вказані автомобілі здійснювали спеціальні перевезення, пов'язані саме з медичною службою.
При цьому суд зазначає, що відсутність спеціального обладнання на час проведення перевірки не свідчить, що вищезазначений автомобіль не є санітарним спеціалізованим автомобілем, оскільки приписами законодавства України не визначено поняття санітарного автомобіля, повний та обов'язковий перелік його додаткового обладнання, а також його характер (стаціонарне чи тимчасове). В судовому засіданні встановлено і не заперечується сторонами, що вищезазначеними автомобілями здійснювались перевезення крові, аналізів, а також для здійснення ЕКГ та маніпуляцій, для чого застосовувалося спеціальне переносне медичне обладнання, що не спростовує спеціалізоване призначення вказаних автомобілів.
Крім того, як вже зазначалось судом, згідно зі свідоцтвами про реєстрацію транспортного засобу, автомобілі зареєстровані як «легковий санітарний, спеціалізований». Вказана реєстрація здійснена на підставі наказу Управління охорони здоров'я Макіївської міської ради (а.с.128). Зазначена державна реєстрація автомобіля не скасована та є чинною.
Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 02.10.2000 року № 232 «Про затвердження Переліку спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних», на підставі якого була здійснена реєстрація автомобілів, як «легковий санітарний, спеціалізований» також не скасований і є чинним.
Отже, враховуючи, що автомобілі ВАЗ 21214 держ. № АН1366СВ, ВАЗ 21214 держ. № АН4168НТ, ВАЗ 213100 держ. № АН2203КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2214КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2201КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2206КХ використовувалися в медичній службі для перевезень певних категорій пасажирів та вантажів, що підтверджується подорожніми листами, суд вважає, що дані автомобілі відповідають визначенню легкового санітарного спеціалізованого транспортного засобу у розумінні ст.1 Закону України «Про автомобільний транспорт» та Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 02.10.2000 року № 232 «Про затвердження Переліку спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних» .
Таким чином, абзаци 2, 3, 4, 5 пункту 2 вимоги щодо усунення виявлених ревізією порушень № 25-17/1013 від 12.08.2013 року, складеної Макіївською об'єднаною державною фінансовою інспекцією Державної фінансової інспекції в Донецькій області, щодо відшкодування збитків заподіяної установі у зв'язку з виплатою надбавки за керування санітарним транспортом шести водіям у сумі 8996,16 грн. та у зв'язку із зайвою сплатою єдиного соціального внеску на заробітну плату шести водіям на суму 3265,81 грн. є необґрунтованими та підлягають скасуванню.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 162 КАС України у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення.
Таким чином, належним способом судового захисту у цій справі є задоволення адміністративного позову шляхом скасування окремих положень рішення суб'єкта владних повноважень, а саме абзаців 2, 3, 4, 5 пункту 2 вимоги щодо усунення виявлених ревізією порушень № 25-17/1013 від 12.08.2013 року, складеної Макіївською об'єднаною державною фінансовою інспекцією Державної фінансової інспекції в Донецькій області.
За приписами ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України. Тому на користь позивача з Державного бюджету підлягає стягненню сума сплаченого судового збору (а.с.2) в сумі 34,41 грн.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 7, 17, 86, 94, 158-163, 254 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Позов Комунальної медичної установи «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Макіївки Донецької області» до Державної фінансової інспекції в Донецькій області, треті особи при Управління Державної автомобільної інспекції ГУМВС України в Донецькій області, Управління охорони здоров'я Макіївської міської ради, про визнання протиправними та скасування окремих пунктів вимоги № 25-17/1013 від 12.08.2013 року - задовольнити повністю.
Скасувати абзаци 2, 3, 4, 5 пункту 2 вимоги щодо усунення виявлених ревізією порушень № 25-17/1013 від 12.08.2013 року, складеної Макіївською об'єднаною державною фінансовою інспекцією Державної фінансової інспекції в Донецькій області, щодо відшкодування збитків заподіяної установі у зв'язку з виплатою надбавки за керування санітарним транспортом шести водіям у сумі 8996,16 грн. та у зв'язку із зайвою сплатою єдиного соціального внеску на заробітну плату шести водіям на суму 3265,81 грн.
Стягнути з Державного бюджету України на користь Комунальної медичної установи «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Макіївки Донецької області» (код ЄДРПОУ 37990190) витрати зі сплати судового збору у розмірі 34 (тридцять чотири) грн. 41 коп.
Вступна та резолютивна частина постанови складена у нарадчій кімнаті та проголошена у судовому засіданні 10 жовтня 2013 року. Постанова у повному обсязі виготовлена 15 жовтня 2013 року.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого КАС України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга на постанову може бути подана до адміністративного суду апеляційної інстанції через Донецький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя Чекменьов Г.А.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.10.2013 |
Оприлюднено | 06.11.2013 |
Номер документу | 34482497 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Чекменьов Г.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні