Ухвала
від 11.12.2013 по справі 805/13273/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Чекменьов Г.А.

Суддя-доповідач - Сухарьок М.Г.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 грудня 2013 року справа №805/13273/13-а приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Сухарька М.Г., суддів Білак С.В., Гаврищук Т.Г.,

секретар судового засідання Святодух О.Б.,

за участю: від позивача Ізотов О.В., від відповідача Бондар Ю.М., Лапшичев К.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду апеляційну скаргу Державної фінансової інспекції в Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 10 жовтня 2013 р. у справі № 805/13273/13-а за позовом Комунальної медичної установи "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 м. Макіївки Донецької області" до Державної фінансової інспекції в Донецькій області, треті особи Управління Державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області, Управління охорони здоров'я Макіївської міської ради про визнання протиправними та скасування окремих пунктів вимоги № 25-17/1013 від 12.08.2013 р.,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до Державної фінансової інспекції в Донецькій області, треті особи Управління Державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області , Управління охорони здоров'я Макіївської міської ради про визнання протиправними та скасування окремих пунктів вимоги № 25-17/1013 від 12.08.2013 р.

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 10 жовтня 2013 р. позов задоволено в повному обсязі.

Не погодившись з ухваленим судовим рішенням, відповідач звернувся до Донецького апеляційного адміністративного суду з апеляційною скаргою, в якій просив скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нову, якою відмовити в задоволенні позову.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді - доповідача, учасників судового засіданні, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права приходить до наступного.

Судом першої та апеляційної інстанції встановлено, що за наслідками ревізії 12 серпня 2012 року Макіївською об'єднаною Державною фінансовою інспекцією було винесено вимогу щодо усунення виявлених ревізією порушень № 25-17/1013, в якій, в тому числі, у п. 2 вимагалося відшкодування збитків заподіяної установі у зв'язку з виплатою надбавки за керування санітарним транспортом шести водіям у сумі 8996,16 грн. та у зв'язку із зайвою сплатою єдиного соціального внеску на заробітну плату шести водіям на суму 3265,81 грн.

Відповідач посилаючись на ст.1 Закону України «Про автомобільний транспорт» вважає, що оскільки вказані автомобілі не були переобладнані, вони не є спеціалізованими санітарними автомобілями, тому підвищення місячних тарифних ставок водіям на 20 % за керування санітарним транспортом було здійснено безпідставно.

Згідно з п. 2.4.4 «Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення», затверджених спільним наказом міністерства охорони здоров'я України та Міністерства праці і соціальної політики України від 05.10.2005 року № 308/519, водіям санітарних автомобілів місячні тарифні ставки підвищуються на 20 відсотків. Перелік автомобілів, віднесених до санітарних, затверджується Міністерством охорони здоров'я України.

Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 02.10.2000 року № 232 «Про затвердження Переліку спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних», автомобілі ВАЗ 21214 держ. № АН1366СВ, ВАЗ 21214 держ. № АН4168НТ, ВАЗ 213100 держ. № АН2203КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2214КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2201КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2206КХ були зареєстровані як легкові санітарні спеціалізовані у ВРЕР м. Макіївки при УДАІ ГУМВС України в Донецькій області згідно зі свідоцтвами про реєстрацію транспортного засобу.

За наявністю діючого документу державного зразку - Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з відміткою «легковий санітарний, спеціалізований» тарифікаційною комісією установи здійснено підвищення місячних тарифних ставок водіям на 20 % за керування санітарним транспортом відповідно до п. 2.4.4 «Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення», затверджених спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства праці і соціальної політики України від 05.10.2005 року № 308/519, а бухгалтерією позивача здійснювалося нарахування та сплата заробітної плати згідно тарифікаційного списку, та нарахування та перерахування до Пенсійного фонду України Єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з суми нарахованої заробітної плати.

Заробітна плата водіям санітарного транспорту нараховувалась у грошовому виразі та виплачувалась за виконану ними роботу відповідно до встановлених норм праці.

Відповідно до ст.1 Закону України «Про автомобільний транспорт» транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, інвалідів, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо).

Отже спеціалізованим є транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів або вантажив та має спеціальне обладнання, перелік та характер якого не є вичерпним.

Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 02.10.2000 року № 232 «Про затвердження Переліку спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних» затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних.

Також судом першої інстанції встановлено, що автомобілі ВАЗ 21214 держ. № АН1366СВ, ВАЗ 21214 держ. № АН4168НТ, ВАЗ 213100 держ. № АН2203КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2214КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2201КХ, ВАЗ 213100 держ. № АН2206КХ використовувалися у медичній службі. На підтвердження своїх доводів з боку позивача суду були надані подорожні листи залучені до матеріалів справи.

Згідно з вищезазначеними подорожніми листами вищезазначені автомобілі використовувалися для перевезень крові, аналізів, лікарів за викликами хворих, для здійснення ЕКГ та маніпуляцій на дому, перевезень хворих до інших медичних установ для надання консультацій та інше.

З огляду на зазначене колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що автомобілі використовувалися для перевезень, які повинні здійснюватись виключно транспортними засобами закладів охорони здоров'я, отже вказані автомобілі здійснювали спеціальні перевезення, пов'язані саме з медичною службою.

Згідно зі свідоцтвами про реєстрацію транспортного засобу, автомобілі зареєстровані як «легковий санітарний, спеціалізований». Вказана реєстрація здійснена на підставі наказу Управління охорони здоров'я Макіївської міської ради. Зазначена державна реєстрація автомобіля не скасована та є чинною.

Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 02.10.2000 року № 232 «Про затвердження Переліку спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних», на підставі якого була здійснена реєстрація автомобілів, як «легковий санітарний, спеціалізований» також не скасований і є чинним.

Таким чином, колегія суддів вважає, що судове рішення першої інстанції відповідає вимогам матеріального та процесуального права і не може бути скасовано чи змінено з підстав, що наведені в апеляційній скарзі, судом першої інстанції перевірено доводи сторін, дано їм вірну оцінку, постанова суду є законною і обґрунтованою, доводами апеляційних скарг висновки, викладені в судовому рішенні, не спростовуються, підстави для скасування постановленого у справі судового рішення відсутні.

Керуючись статтями 2, 11, 21, 70, 71, 159, 160, 184, 195, 196, 198 - 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд , -

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Державної фінансової інспекції в Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 10 жовтня 2013 р. у справі № 805/13273/13-а за позовом Комунальної медичної установи "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м. Макіївки Донецької області" до Державної фінансової інспекції в Донецькій області, треті особи Управління Державної автомобільної інспекції Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області , Управління охорони здоров'я Макіївської міської ради про визнання протиправними та скасування вимоги № 25-17/1013 від 12.08.2013 р. - залишити без задоволення.

Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 10 жовтня 2013 р. у справі № 805/13273/13-а - залишити без змін.

Вступна та резолютивна частини ухвали проголошені в судовому засіданні 11 грудня 2013 року, повний текст буде виготовлений 16 грудня 2013 року.

Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.

Головуючий: Сухарьок М.Г.

Судді: Білак С.В.

Гаврищук Т.Г.

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.12.2013
Оприлюднено13.12.2013
Номер документу35954904
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/13273/13-а

Ухвала від 11.12.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок М.Г.

Ухвала від 19.11.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок М.Г.

Ухвала від 17.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 15.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 27.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 11.12.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок М.Г.

Ухвала від 19.11.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сухарьок М.Г.

Ухвала від 01.10.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чекменьов Г.А.

Постанова від 10.10.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чекменьов Г.А.

Постанова від 10.10.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чекменьов Г.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні