Ухвала
від 30.10.2013 по справі 2а-8715/12/0170/24
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 2а-8715/12/0170/24

30.10.13 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Омельченка В. А.,

суддів Дадінської Т.В. ,

Дудкіної Т.М.

при секретарі судового засідання Щербініні О.О.

за участю сторін:

представник позивача, Державного підприємства "Радгосп-завод "Плодове"- не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно,

представник відповідача, Державної податкової інспекції у Бахчисарайському районі Головного управління Міндоходів в АР Крим - Джемілова Алімє Наріманівна, довіреність № 26/10 від 20.08.13

розглянувши матеріали справи № 2а-8715/12/0170/24 за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у Бахчисарайському районі Головного управління Міндоходів в АР Крим на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Кащеєва Г.Ю. ) від 06.06.13

за позовом Державного підприємства "Радгосп-завод "Плодове" (вул. Леніна 60, с.Плодове, Бахчисарайський район, Автономна Республіка Крим,98410)

до Державної податкової інспекції у Бахчисарайському районі Головного управління Міндоходів в АР Крим (вул. Сімферопольська, 3, м.Бахчисарай, Автономна Республіка Крим,98400)

про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 06.06.13 адміністративний позов Державного підприємства "Радгосп-завод "Плодове" до Державної податкової інспекції у Бахчисарайському районі АР Крим Державної податкової служби про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень задоволено в повному обсязі.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Бахчисарайському районі АРК від 19.12.2006р. №00039723/0.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Бахчисарайському районі АРК №00039723/1 від 15.01.2007р.

Стягнуто з Державного бюджету України на користь підприємства "Радгосп-завод "Плодове" (98410, Бахчисарайський район, с. Плодове, вул. Леніна, 60, код ЄДРПОУ 00412866) судовий збір в розмірі 3,40 грн.

Не погодившись з даною постановою суду, відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 06.06.13 та прийняти нове рішення по справі.

Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції порушено норми матеріального права. А саме, відповідач посилається на ті обставини, що судом першої інстанції було не вірно застосовано норми діючого законодавства, що призвело до неправильного вирішення справи.

Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 03.10.2013 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у Бахчисарайському районі АР Крим Державної податкової служби.

Позивач в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду сповіщений належним чином та своєчасно, надав клопотання про відкладення розгляду справи.

Чинне законодавство не обмежує коло представників осіб, які беруть участь у справі, при апеляційному розгляді адміністративної справи.

Крім того, згідно з частиною четвертою статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

При викладених обставинах, враховуючи те, що позивач викликався в судове засідання, але в суд не з'явився, та враховуючи, що не має обґрунтованих підстав для задоволення клопотання про відкладення розгляду справи, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності представника позивача.

Усною ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 30.10.2013 замінено Державну податкову інспекцію у Бахчисарайському районі АРК на Державну податкову інспекцію у Бахчисарайському районі Головного управління Міндоходів в АР Крим

Судом першої інстанції встановлено, що за період з 21.11.2006р. по 11.12.2006 р. ДПІ у Бахчисарайському районі АРК була проведена планова перевірка дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства позивачем за період з 01.08.2003р. по 30.06.2006р.

За результатами перевірки був складений акт №254/27/0412866/23 від 18.12.006р. (а.с. 14-42, т. 1).

В ході перевірки було встановлено порушення п. 4.1 ст. 4, ст. 7, п. 11.20 ст. 11 Закону України "Про податок на додану вартість" , у зв'язку з чим занижено податок на додану вартість в сумі 651 207,00 грн.

На підставі зазначеного акту №254/27/0412866/23 від 18.12.2006р. винесено податкове повідомлення-рішення №00039723/0 від 19.12.2006р. про сплату податку на додану вартість на загальну суму 1302584 грн., з яких 651207 грн. - за основним платежем, 651 377 грн. - штрафні санкції (а.с. 12, т. 1).

Не погодившись з податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся зі скаргою від 28.12.2006р. №1015 до ДПІ у Бахчисарайському районі АРК (а.с. 46-47, т. 1).

Рішенням відповідача від 15.01.2007р. №45/10/23 у задоволенні скарги було відмовлено, а податкове повідомлення-рішення залишено без змін (а.с. 48-49,т.1).

Також за результатами оскарження відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення №00039723/1 від 15.01.2007р. про сплату податку на додану вартість на загальну суму 1302584,00 грн., з яких - 651207 грн. за основним платежем, 651377 грн. - штрафні санкції (а.с. 13, т. 1).

За висновками акта перевірки при визначенні повноти нарахування та своєчасності сплати податку на додану вартість встановлено заниження податку на додану вартість у розмірі 651207 грн., в тому числі за серпень 2005р. у розмірі 35791,00 грн., за вересень 2005р. у розмірі 82413,00 грн., за жовтень 2005р. в розмірі 91762,00 грн., за листопад 2005р. в сумі 104663,00 грн., за грудень 2005р. в сумі 70383,00 грн., за січень 2006р. в розмірі 87126,00 грн., за лютий 2006р. в сумі 30882,00 грн., за березень 2006р. в розмірі 42185,00 грн., за квітень 2006р. у розмірі 70415,00 грн., за травень 2006р. в сумі 33702,00 грн., за червень 2006р. в сумі 1885,00 грн.; по реалізації виноматеріалів підприємствам вторинного виноробництва 634932,00 грн.; по реалізації продукції невласного виробництва 16275 грн. (а.с. 23, т. 1).

Так, по реалізації продукції не власного виробництва в сумі 16275 грн., в тому числі за серпень 2005р у розмірі 11644 грн., за вересень 2005р. у розмірі 198,00 грн., за жовтень 2005р. у сумі 617 грн., за листопад 2005р. у сумі 3816,00 грн. ДП "Радгосп-завод "Плодове" реалізувало виноматеріал підприємствам вторинного виноробства по податковим накладним і податкові зобов'язання відобразило по Декларації по ПДВ сільськогосподарського товаровиробника.

При цьому, відповідач в акті перевірки зауважив, що відповідно до п. 11.29 ст. 11 Закону України "Про податок на додану вартість" спеціальний режим оподаткування ПДВ поширюється на сільськогосподарських товаровиробників, що здійснюють операції по постачанню товарів (робіт, послуг) власного виробництва, включаючи продукцію (крім підакцизних товарів), виготовлену на давальницьких умовах з власної сільськогосподарської сировини.

За висновками відповідача, уся алкогольна продукція є підакцизною тому, що на неї відповідно до законодавства, встановлені ставки акцизного збору.

Критерієм віднесення товарів до алкогольних напоїв як підакцизних товарів, є зміст спирту етилового понад 1,1% об'ємних одиниць.

Оскільки продукція ДП "Радгосп-завод Плодове" має зміст спирту етилового від 9% та вище, отримана шляхом спиртового шумування цукрозмістових матеріалів і відноситься до товарної групи Гармонізованої системи опису і кодування товарів під кодом 2204, то платники податку на додану вартість, що виготовляють виноматеріали, які мають ставку акцизного збору на рівні " 0" грн.. за 1 литр, мають сплачувати ПДВ у Держбюджет на загальних підставах.

Судова колегія, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Позивач є виробником сільськогосподарської продукції. Відповідно до Указу Президента України від 02.12.1998р. №1328/98 "Про підтримку сільськогосподарських виробників" з 01.01.1999р. підприємство звільняється від сплати в бюджет суми податку на додану вартість, що нараховуються сільгоспвиробниками платниками ПДВ щодо операцій із продажу сільськогосподарської продукції (крім підакцизних товарів), виготовленої на давальницьких умовах із власної сільськогосподарської сировини, крім операцій із продажу переробним підприємствам молока і м'яса в живій вазі, що реалізуються по нульовій ставці з ПДВ, і господарства за них одержують дотації до цін.

Підприємства -виробники алкогольної продукції є платниками акцизного збору згідно з статтею 6 Закону України "Про державне регулювання виробництва й обороту спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", якої встановлений відповідний перелік суб'єктів підприємницької діяльності - платників акцизного збору, які виробляють спирт етиловий, коньячний і плодовий, спирт етиловий ректифікований виноградний, спирт етиловий, ректифікований плодовий, алкогольні напої і тютюнові вироби.

Правовідносини сторін у сфері по реалізації сільгоспвиробниками продукції не власного виробництва,в тому числі й підакцизних товарів, регулювалися Законом України "Про податок на додану вартість", Законом України "Про ставки акцизного збору та ввізного мита на спирт етиловий та алкогольні напої", Законом України "Про стимулювання розвитку сільськогосподарського господарства за період 2001-2004роки".

Відповідно до п. 11.29 ст. 29 Закону України "Про податок на додану вартість" до 1 січня 2009року була зупинена дія п. 7.7 ст. 7, п. 10.1 та 10.2 ст. 10 цього Закону в частині сплати до бюджету податку на додану вартість щодо операцій з поставки товарів (робіт, послуг) власного виробництва, включаючи продукцію (крім підакцизних товарів), виготовлену на давальницьких умовах із власної сільськогосподарської сировини, за винятком операцій з поставки переробним підприємствам молока та м'яса живою вагою, що здійснюються сільськогосподарськими товаровиробниками незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, в яких сума одержана від поставки сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки за попередній звітний (податковий ) рік становить не менше 50% від загальної суми валового доходу підприємства.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.02.1999р. №271 "Про Порядок акумуляції та використання коштів, які нараховуються сільськогосподарськими товаровиробниками - платниками податку на додану вартість щодо операцій продажу товарів (робіт, послуг) власного виробництва, включаючи продукцію (крім підакцизних товарів), виготовлену на давальницьких умовах із власної сільськогосподарської сировини", на підставі даних бухгалтерського та податкового обліку сільськогосподарський товаровиробник складає декларацію з податку на додану вартість з реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) власного виробництва, включаючи продукцію (крім підакцизних товарів), виготовлену на давальницьких умовах із власної сільськогосподарської сировини, крім операцій з продажу переробним підприємствам молока та м'яса живою вагою,і в терміни, передбачені законодавством для звітності, подають її до органів державної податкової служби.

Одночасно з декларацією з податку на додану вартість за відповідний звітний період сільськогосподарські товаровиробники подають до органу державної податкової служби за місцем реєстрації довідки про цільове використання сум податку на додану вартість за попередній звітний період, форма та зміст якої визначається Державною податковою адміністрацією за погодженням з Міністерством аграрної політики.

Залишок податкових зобов'язань відповідно до декларації з податку на додану вартість з реалізованої продукції, товарів (робіт, послуг) власного виробництва, включаючи продукцію (крім підакцизних товарів), виготовлену на давальницьких умовах із власної сільськогосподарської сировини, тобто різниця між сумою податку на додану вартість, одержаною сільськогосподарськими товаровиробниками від покупців, та сумою податку на додану вартість, сплаченою ними постачальникам, перераховуються сільськогосподарськими товаровиробниками з поточного рахунка на окремий рахунок у терміни, передбачені для перерахування суми податку на додану вартість до бюджету. Не перераховані на окремий рахунок зазначені кошти вважаються такими, що використовуються не за цільовим призначенням і підлягають стягненню до Державного бюджету України у безспірному порядку.

Залишок податкового кредиту відповідно до згаданої декларації, тобто від'ємна різниця між сумою податку на додану вартість, одержаною сільськогосподарськими товаровиробниками від покупців, та сумою податку на додану вартість, сплаченою, ними постачальникам, зараховуються сільськогосподарськими товаровиробниками на зменшення податкових зобов'язань наступних звітних періодів.

Відповідно до Закону України "Про стимулювання розвитку сільського господарства за період 2001-2004роки" продукція сільського господарства (сільськогосподарська продукція) - продукція, що виробляється в сільському господарстві та відповідає кодам 01.11 -01.42 та 05.00.1 - 05.00.42 Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97.

Довідкою Головного управління статистики в АРК №05.3-06-19/1930 від 21.09.2005р. встановлено, що позивач здійснює діяльність по КВЕД 01.13.0- вирощування фруктів, ягід, горіхів, культур для виробництва напоїв та прянощів. Підклас по КВЕД 01.13.0 включає не тільки вирощування, а й переробку на вино фруктів, ягід, винограду, в межах господарства.

Відповідно до постанови Верховної Ради від 12.09.1996р. №365/96-ВР "Про перелік товарів (продукції), на які встановлюється акцизний збір було встановлено, що перелік товарів (продукції) визначається та обмежується переліком підакцизних товарів, які ввійшли до законів України: від 06.02.1996р. "Про ставки акцизного збору і ввізного мита а тютюнові вироби", від 07.05.1996р. "Про ставки акцизного збору і ввізного мита не деякі транспортні засоби та шини до них", від 11.07.1996р. "Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі товари (продукцію)".

Відповідно до ст. 2 Закону України "Про ставки акцизного збору і ввізного мита на спирт етиловий та алкогольні напої" вироблені в Україні з вітчизняної сировини виноматеріали (код згідно з УКТ ЗЕТ 2204 30), що реалізується посередницьким організаціям і населенню, та виноматеріали, вироблені на підприємствах первинного виноробства для суб'єктів підприємницької діяльності, що не є виробниками виноробної сировини (винограду), крім підприємств вторинного виноробства, які використовують ці виноматеріали для виробництва готової продукції - 1,00 грн. за 1 літр.

Разом з тим, оцінюючи висновки ДПІ у Бахчисарайському районі АРК щодо того, що реалізована протягом 2004-2005р.р. ДП "Радгосп-завод "Плодове" продукція має зміст спирту етилового від 9% і вище об'ємних одиниць, отримана шляхом спиртового бродіння, цукоровмістиючих матеріалів і відноситься до товарної групи Гармонізованої системи опису та кодування товарів під кодом 2204, а, відтак, є підакцизною продукцією, суд звертає увагу відповідача на приписи Верховного Суду України, викладені в Постанові від 15.01.2008р. у справі за позовом Державного підприємства "Радгосп-азавод "Алушта" до Державної податкової інспекції у м. Алушті АРК та Державної податкової адміністрації в АРК про визнання недійсним податкового повідомлення-рішення.

Так, за висновками Верховного Суду України у Законі України "Про ставки акцизного збору на спирт етиловий та алкогольні напої" вживається термін "виноматеріали".

"Само по собі вживання у зазначеному Законі слова "виноматеріали" не дає підстав відносити будь-яку продукцію, яка позначається цим словом, до підакцизної, оскільки самим Законом до підакцизної продукції віднесено лише спирт та алкогольні напої.. Словом "напій", входячи з його семантики, позначається спеціально приготовлена рідина, призначена для пиття. Алкогольний напій - це напій, який містить алкоголь. Зважаючи на викладене до підакцизної продукції може бути віднесено лише ті виноматеріали, які призначені для пиття та містять алкоголь" (а.с. 62-62/а, т. 6).

Судовою колегією були досліджені надані позивачем первинні бухгалтерські документи (видаткові накладні, заключний звіт за результатом переробки врожаю) за період 2004-2005 роки, відповідно до яких у 2004 році позивачем був реалізований наступний асортимент продукції:

- Виноматеріал Совіньйон Кримський - об'ємна частка етилового спирту складає 10-12% об., виготовляється відповідно до нормативних вимог, встановлених Технологічною інструкцією з виробництва виноградного марочного столового білового вина "Совіньйон Кримський" ТУ 10.17 УССР-46-89;

- Виноматеріал Бастардо - магарацький (Старий Крим) - об'ємна частка етилового спирту 9,5-12% об., виготовляється на підставі вимог Технологічної інструкції з виробництва вина ординарного столового сухого червоного Бастардо "Сарий Крим ТУ 202.374-2000;

- "Піно-фран", "Ркацетелі", "Аліготе", "Совіньйон", "Каберне", "Шардоне", "Піно" - вмист спирту 10-12% об., виготовляється згідно з нормативними вимогами Інструкції з вироблення шампанських виноматеріалів т ДСТУ 2366-94 ТУ Виноград свіжий технічний;

- Виноматеріал коньячний - вміст спирту становить не менш як 8% об., виготовлюється на підставі технологічної інструкції з виготовлення коньячних виноматеріалів;

- Виноматеріал Портвейн білий Кримський - вміст спирту 18,9 % об.;

- Виноматеріал Портвейн Приморський, червоний - вміст спирту 17,5% об.;

- Виноматеріал Сонце в бокалі - вміст спирту - 16% об.;

- Каберне Совіньойон (Каберне Кримське) вміст спирту 10-12% об., виготовляється відповідно до вимог встановлених Технологічною інструкцією з виробництва виноградного марочного столового червоного вина "Каберне Кримське" ТІ 10.17.УССР-45-89.

В 2005 році позивачем був реалізований наступний асортимент продукції:

Шампанські виноматеріали:

- "Каберне-Совіньйон", "Піно", "Ркацетелі", "Аліготе", "Совіньйон зелений", "Каберне", "Шардоне", "Піно" - вміст спирту 10-12% об., виготовляється згідно з нормативними вимогами Інструкції з вироблення шампанських виноматеріалів та ДСТУ 2366-94 Виноград свіжий технічний;

- Виноматеріал Бастардо - магарацький (Старий Крим) - об'ємна частка етилового спирту 9,5-12% об., виготовляється на підставі вимог Технологічної інструкції з виробництва вина ординарного столового сухого червоного Бастардо "Сарий Крим ТУ 202.374-2000;

- Виноматеріал Совіньйон Кримський - об'ємна частка етилового спирту складає 10-12% об., виготовляється відповідно до нормативних вимог, встановлених Технологічною інструкцією з виробництва виноградного марочного столового білового вина "Совіньйон Кримський" ТУ 10.17 УССР-46-89;

- Каберне-Совіньойон "Каберне Кримське" - вміст спирту 10-12% об., виготовляється відповідно до вимог встановлених Технологічною інструкцією з виробництва виноградного марочного столового червоного вина "Каберне Кримське" ТІ 10.17.УССР-45-89.

Виноматеріали для виготовлення вина "Червоне ігристе":

- "Мерло", "Сапераві" - вміст спирту 11-13,5% об., виготовляються відповідно до Технологічної інструкції з виготовлення коньячних виноматеріалів.

Згідно з висновком Торгівельно-промислової палати Криму "по привласненню кодів виноматеріалами по Гармонізованої системі описання та кодування товарів" виноматеріалам привласнені наступні коди: 2204299400, 2204297500, 2204298900, 2204296500… (а.с. 213-222, т. 6).

Коди вироблених товарів визначаються регіональними торгівельно-промисловими палатами, а відповідно до п. 2 ст. 11 Закону України "Про торгівельно-промислові палати в Україні" методологічні та експертні документи, видані торгівельно-промисловими палатами в межах своєї компетенції є обов'язковими для застосування на всієї території України.

У висновку Торгівельно-промислової палати Криму №О-285 від 29.05.2006р. зазначено, що виноробний завод ДП "Радгосп-завод "Плодове - є заводом первинного виноробства, на якому переробляється виноград та виноматеріали із власної сировини, призначені для виробництва вин тихих, ігристих та викруткі спиртів, які відвантажуються на заводи вторинного виноробства.

Крім того, згідно із зазначеним висновком надані позивачем документи: посвідчення якості №№1-8, технологічні схеми та розклади на відправлену продукцію залежно від якісного стану сировини відповідно до Технічної інструкції з виробництва виноградних плодово-ягідних та ігристих вин, коньяків, вироблених на заводі первинного виноробства виноградні матеріали- коньячні суміши білих технічних сортів, шампанські "Каберне", "Шардоне", "Совиньон", Столове червоне, сортові "Каберне Кримське", "Совіньйон Кримський" після зняття з дрожжових осадків не оброблялися за схемами, які відносять до первинного виноробства, нерозливостійкими та відносяться до категорії необроблених виноматеріалів, яким визнаються відповідно до ст. 1 Закону України "Про виноград та виноградне вино" продукти первинної переробки винограду, призначені для виготовлення вина. В свою чергу виноматеріалами коньячними є молоді натуральні сухі виноматеріали, виготовлені з винограду і призначені для виробництва спирту коньячного; виноматеріали шампанські - виноматеріали, виготовлені з регламентованих сортів винограду у "білий" або "червоний" спосіб і призначені для виробництва шампанського та вин ігристих.

Закон України "Про виноград та виноградне вино" регулює правові відносини у сфері виноградарства та виноробства України, пов'язані з веденням виноградників та виробництвом винограду, вина та інших продуктів виноробства, визначає регламентацію і контроль в цих галузях виробництва, права, обов'язки виробників, повноваження органів виконавчої влади і спрямований на посилення боротьби з фальсифікацією виноробної продукції в Україні. Дія цього Закону поширюється на юридичних та фізичних осіб, господарська діяльність яких включає виробництво, реалізацію, експорт та імпорт товарної продукції в галузі виноградарства і виноробства.

Законом України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" встановлено, що сировиною є предмети праці та природні компоненти, які підлягають подальшій переробці.

Разом з тим, ДСТУ 2163-93 "Виноробство. Терміни та позначення", ДСТУ 4805:2007 "Виноматеріали оброблені. Технічні умови" та ДСТУ 4806:2007 "Вина. Загальні технічні умови" визначено терміни "виноматеріал", "необроблений виноматеріал", "оброблений виноматеріал", встановлено перелік "сировини" та "допоміжних матеріалів", що використовуються для виготовлення вин.

Відповідно до зазначених державних стандартів України можна виділити відмінні ознаки виноматеріалів і готової продукції (вина), які є підставою для визначення виноматеріалів сировиною для виробництва і готової підакцизної продукції.

Таким чином, законодавством України чітко розрізняються поняття виноматеріал виноградний - сировина дня виробництва вина і вино - продукт, який з'являється у процесі переробки винограду та обробки виноматеріалу.

Виноматеріал оброблений дозволено використовувати для виготовлення вина, після надання йому властивостей, вказаних у відповідному стандарті.

З огляду на викладене, суд вважає, що виноматеріали не можуть вважатися готовою підакцизною продукцією, оскільки вони не є кінцевим продуктом - вином, а є лише сировиною для його виготовлення, яка при реалізації повного технологічного циклу виробництва потребує обов'язкової технологічної переробки чи обробки, залежно вид виду та стану сировини.

Згідно з Законом України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", спиртом коньячним вважається спирт, отриманий шляхом переробки коньячних виноматеріалів за спеціальною технологією для подальшої багаторічної витримки в контакті з деревиною дуба.

Відповідно до Закону України "Про виноград та виноградне вино", коньяками України вважаються міцні алкогольні напої з характерними букетом і смаком, виготовлені шляхом купажу коньячних спиртів, отриманих шляхом дистиляції коньячних виноматеріалів на спеціальних мідних апаратах з фракціонуванням, витриманих не менше 3 років у дубовій тарі, або нержавіючих чи емальованих ємкостях з дубовою клепкою.

ДСТУ 4700:2006 "Коньяки України. Технічні умови" до сировини та матеріалів для виготовлення коньяків України відносяться спирти коньячні, цукор-пісок, вода питна, кислота лимонна та інші матеріали.

Отже, спирт коньячний, відповідно до вказаних законів та державного стандарту України, є лише сировиною для виготовлення коньяку. Він є частиною повного технологічного циклу з виробництва коньяку, при цьому потребує витримки в контакті з деревиною дубу, купажування з іншими коньячними спиртами тощо. Таким чином суд зауважує, що коньячний спирт не може вважатися готовою підакцизною продукцією, оскільки у процесі переробки змінює свої властивості.

На підставі викладеного, судова колегія приходить до висновку про безпідставність доводів апеляційної скарги з підстав їх спростування матеріалами справи та встановленими обставинами, оскільки з урахуванням висновку Торгівельно-промислової палати Криму №О-285 від 29.05.2006р. а також приписів Верховного Суду України, викладених в ухвалі від 15.01.2008р. відповідачем було безпідставно донараховано ПДВ в декларації по покупним та підакцизним товарам при реалізації виноматеріалів підприємствам вторинного виноробства, оскільки об'єктом продажу була сировина, як предмет первинного виноробства, яка не відноситься до алкогольної продукції, у зв'язку з чим позивачем правомірно застосовувалися пільги, встановлені п. 11.29 ст. 11 Закону України "Про податок на додану вартість", яким до 1 січня 2004 року зупинялася дія пункту 7.7 статті 7, пунктів 10.1 і 10.2 статті 10 цього Закону сплати до бюджету податку на додану вартість щодо операцій з поставки товарів (робіт, послуг) власного виробництва, включаючи продукцію (крім підакцизних товарів), виготовлену на давальницьких умовах із власної сільськогосподарської сировини.

Відповідно до частини 1 статті 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Судова колегія дійшла до висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, рішення суду ухвалене з додержанням норм матеріального та процесуального права, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування судового рішення не вбачається.

Керуючись ст. 195; ст. 196; п.1 ч.1 ст. 198; ст. 200; п.1 ч.1 ст. 205; ст. 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Бахчисарайському районі Головного управління Міндоходів в АР Крим залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 06.06.13 у справі № 2а-8715/12/0170/24 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення ухвали в повному обсязі.

Повний текст судового рішення виготовлений 04 листопада 2013 р.

Головуючий суддя підпис В.А.Омельченко

Судді підпис Т.В. Дадінська

підпис Т.М. Дудкіна

З оригіналом згідно

Головуючий суддя В.А.Омельченко

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.10.2013
Оприлюднено07.11.2013
Номер документу34582326
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8715/12/0170/24

Ухвала від 20.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 27.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 27.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 30.10.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Ухвала від 03.10.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Постанова від 06.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 07.09.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 15.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 24.05.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні