05/372-9/295б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32
УХВАЛА
12.12.08 Справа № 05/372-9/295б.
Суддя М.Ю. Ковалінас, при секретарі Добродзій Є.В.,
розглянувши матеріали справи за заявою
кредитора - Державної податкової інспекції у м. Брянка Луганської області
до боржника - Державного підприємства "Брянківський відділ робітничого
постачання" Виробничого об'єднання "Стахановвугіля",
м. Брянка Луганської області
Про банкрутство
В присутності представників сторін:
від кредиторів - не прибули;
від банкрута - не прибули; ліквідатор Островський В.А. - не прибув;
за участю - Ликова А.В., дов. №15 від 12.12.08. (Луганський обласний відділ з питань банкрутства).
Обставини справи: банкрутство за нормами Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ліквідаційна процедура.
Розглянувши матеріали справи та вислухавши присутніх, суд
в с т а н о в и в :
Справу №05/372-9/295б про банкрутство боржника - Державного підприємства "Брянківський відділ робітничого постачання" Виробничого об'єднання "Стахановвугілля", м. Брянка Луганської області, порушено за заявою кредитора - ДПІ у м. Брянка Луганської області (у даний час - Алчевська ОДПІ) згідно ухвали суду від 01.12.97., за нормами Закону України "Про банкрутство" від 14.05.92. №2343-ХІІ (далі - Закон 92).
Постановою суду від 14.10.99. боржника визнано банкрутом, призначено ліквідаторів (ліквідаційну комісію) з числа кредиторів у справі, а також представників фінвідділу виконкому Брянківської міської Ради Луганської області, УАК "Промінвестбанк" в особі Стахановського відділення, Регіонального відділення Фонду державного майна України по Луганській області.
Згідно ухвали суду від 21.08.01. провадження у справі здійснюється за нормами Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” від 30.06.99. №784-ХІV (далі за текстом - Закон), зі стадії ліквідаційної процедури, цією ж ухвалою припинено повноваження ліквідаторів, призначених постановою від 14.10.99. й призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Меженька Г.О.
Ухвалою суду від 18.02.03. у справі замінено ліквідатора, новим ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Островського В.А., кандидатуру якого запропоновано Агентством з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України (лист вих. №84/7 від 12.02.03.).
Строк ліквідаційної процедури у справі було неодноразово продовжено за клопотаннями ліквідаторів, в останнє до15.12.06. (ухвала від 15.08.06.).
Згідно Статуту боржника - Державного підприємства "Брянківський відділ робітничого постачання" Виробничого об'єднання "Стахановвугілля" (а.с. 4-12 т. 1), його створено за наказом Міністра вугільної промисловості, боржник є юридичною особою, майно за ним закріплено на праві повного господарського відання, відчуження засобів виробництва, що є державною власністю і закріплених за підприємством, здійснюється зі згоди Мінвуглепрому.
Листом вих. №01-464 від 01.11.99. ДП ВО "Стахановвугілля", м. Стаханов Луганської області, суду повідомлено, що боржник - Державне підприємство "Брянківський відділ робітничого постачання" був складовою частиною ГоловУРПа Мінвуглепрому, згідно наказу Мінвуглепрому України від 18.12.97. №560 "Про ліквідацію Стахановського та Брянківського ВРП", але ВО "Стахановугілля" не призначалось його правонаступником й не приймало ніякої документації боржника (а.с. 78 т.1).
Ухвалою суду від 28.11.06. провадження у справі №05/372-9/295б зупинено, оскільки щодо боржника діють положення Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" від 29.11.01. №2864-ІІІ.
При цьому, провадження у справі №05/372-9/295б триває майже десять років, фактично виробничу діяльність підприємством припинено з 1999року, а також органом управління майном боржника - Міністерством вугільної промисловості України, ще у 1997 році приймалось рішення про ліквідацію підприємства - боржника (наказ Мінвуглепрому від 18.12.97. №560 "Про ліквідацію Стахановського та Брянківського ВРП"), така ситуація є вкрай негативною, оскільки час розгляду справи у суді перевищує всі розумні строки.
Тому, судом було поновлено провадження у справі №05/372-9/295б й призначено її до розгляду у судовому засіданні, та зобов'язано ліквідатора Островського В.А. надати суду звіт про стан здійснення ліквідаційної процедури у справі, зокрема щодо наявності нереалізованих активів банкрута, а також зобов'язано комітет кредиторів у справі, орган управління майном боржника - Міністерство вугільної промисловості України, Фонд державного майна України, Регіональне відділення Фонду державного майна України по Луганській області, й Державний департамент з питань банкрутства Міністерства економіки України, Луганський обласний відділ з питань банкрутства, надати суду у письмовому вигляді їх думку щодо подальшого руху справи (можливість завершення ліквідаційної процедури - затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, ліквідацію банкрута, як юридичної особи та припинення провадження у справі про банкрутство, тощо), з урахуванням положень Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" від 29.11.01. №2864-ІІІ та рішення Конституційного Суду України від 10.06.03. №1-11/2003. (ухвала суду від 28.10.08.).
У минуле засідання суду, яке відбулося 14.11.08., та у дане засідання ліквідатор Островський В.А. не прибув, але від нього до канцелярії надійшло клопотання б/н від 12.12.08. про перенесення слухання справи на пізніший строк, оскільки на даний час він перебуває на стаціонарному лікуванні.
Листом №10-09-04834 від 11.11.08. Регіональне відділення Фонду державного майна України по Луганській області, повідомило, що ним не приймалось рішень щодо приватизації банкрута, функцій з управління державним майном банкрута не здійснювалось та взагалі відсутня будь-яка інформація щодо підприємства - банкрута.
На адресу суду надійшов лист №2082 від 12.12.08. Луганського обласного відділу з питань банкрутства, у якому викладено його думку щодо можливого завершення ліквідаційної процедури у справі.
В той же час, вимоги суду, викладені в ухвалах від 28.10.08. та від 14.11.08., не виконані ліквідатором, комітетом кредиторів, й Міністерством вугільної промисловості України, Фондом державного майна України, Державним департаментом з питань банкрутства Міністерства економіки України.
За таких обставин, розгляд справи слід відкласти.
Керуючись ст. ст. 1, 2, 3-1, 16, 22 - 34 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ст. ст. 1, 2 Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна", ст. ст. 38, 50, 79, 86, 87 ГПК України, суд
у х в а л и в :
1.Призначити розгляд справи на 30.01.09., на 10 годин 40 хвилин, каб. №310.
2.Ліквідатору Островському В.А. - подати до суду в строк до 25.01.09. звіт за підсумками своєї роботи та ліквідаційний баланс банкрута, попередньо розглянуті й схвалені комітетом кредиторів, а також іншу документацію відповідно до ст. 32 Закону, зокрема: ліквідаційний баланс банкрута; показники виявленої ліквідаційної маси (дані інвентаризації активів банкрута - наказ про проведення інвентаризації, інвентаризаційні описи, акти тощо); відомості щодо оцінки майна - висновки оцінювачів та договори на проведення оцінки; відомості про реалізацію ліквідаційної маси, у т.ч. договори - купівлі продажу майна, акти прийому - передачі майна, договори на проведення аукціонів, протоколи аукціонних торгів; рішення комітету кредиторів щодо затвердження результатів інвентаризації, оцінки, встановлення порядку продажу майна згідно ст. 30 Закону, розподілу отриманих від продажу коштів; реєстр вимог кредиторів з даними щодо розміру погашених вимог кредиторів; платіжні документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів та інші відомості щодо розподілу коштів, отриманих від продажу майна банкрута; докази відсутності у банкрута майнових активів та грошових коштів для задоволення вимог кредиторів - довідки БТІ, МРЕВ, Управління земельних ресурсів, Інспекції Держтехнагляду, банківських установ, тощо; відомості ВДВС щодо наявності чи відсутності виконавчих проваджень стосовно банкрута; докази здачі на зберігання до архівної установи документації банкрута; рішення органу управління майном боржника - Мінвуглепрому, інших уповноважених органів, а також рішення комітету кредиторів щодо затвердження підсумкового звіту ліквідатора та можливості ліквідації банкрута, як юридичної особи; клопотання про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, припинення провадження у справі (при наявності).
3.Комітету кредиторів - надати суду в строк до 25.01.09. рішення комітету (у вигляді відповідного протоколу засідання комітету кредиторів) щодо подальшого руху справи (зокрема про можливість завершення ліквідаційної процедури - затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, ліквідацію банкрута, як юридичної особи та припинення провадження у справі про банкрутство, тощо), з урахуванням положень Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" від 29.11.01. №2864-ІІІ та рішення Конституційного Суду України від 10.06.03. №1-11/2003.
4.Зобов'язати Міністерство вугільної промисловості України, м. Київ, як орган управління державним майном боржника, - надати суду у строк до 25.01.09 .письмову думку щодо подальшого провадження у справі (зокрема про можливість завершення ліквідаційної процедури - затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, ліквідацію банкрута, як юридичної особи та припинення провадження у справі про банкрутство, тощо), з урахуванням положень Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" від 29.11.01. №2864-ІІІ та рішення Конституційного Суду України від 10.06.03. №1-11/2003.
5.Зобов'язати Фонд державного майна України, м. Київ, Державний департамент з питань банкрутства Міністерства економіки України, м. Київ, - у строк до 25.01.09., надати суду в письмовому вигляд свою думку щодо подальшого провадження у справі про банкрутство боржника (зокрема про можливість завершення ліквідаційної процедури - затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, ліквідацію банкрута, як юридичної особи та припинення провадження у справі про банкрутство, тощо), з урахуванням положень Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" від 29.11.01. №2864-ІІІ та рішення Конституційного Суду України від 10.06.03. №1-11/2003.
Явка у судове засідання ліквідатора Островського В.А., членів комітету кредиторів, представників банкрута та учасників є обов'язковою.
Суддя М.Ю. Ковалінас
Надр. 16 прим.:
1 - до справи;
2 - 8 - кредиторам:
- Алчевській ОДПІ Луганської області;
- ВАТ “Луганськобленерго”в особі ВСП Сегровських ЕМ , м. Стаханов Луганської області;
- Федерації профспілок Луганської області (м. Луганськ, вул. Коцюбинського, 13);
- ОДКП “Луганськводоканал”в особі Брянківського ПУВКХ, м. Луганськ;
- ВАТ “Росток”, м. Стаханов Луганської області;
- Брянківському МВ ЛОУ ПФУ;
- УДПЕ “Укртелеком”в особі Центру електрозв'язку №1 м. Алчевська Луганської області;
9 - банкруту;
10 - ліквідатору Островському В.А.;
11 - виконкому Брянківської міської ради Луганської області;
12 - Фонду державного майна України, м. Київ;
13 - Регіональному відділенню Фонду державного майна України по Луганській області, м. Луганськ;
14 - Міністерству вугільної промисловості України, м. Київ;
15 - Державному департаменту з питань банкрутства Міністерства економіки України, м. Київ.
16 - Луганському обласному відділу з питань банкрутства.
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2008 |
Оприлюднено | 05.05.2009 |
Номер документу | 3462313 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Ковалінас М.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні