Б-39/79-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
УХВАЛА
про затвердження ліквідаційного балансу
"16" квітня 2009 р. Справа № Б-39/79-08
вх. № 5957/2-39
Суддя господарського суду Швидкін А.О.
при секретарі судового засідання Трофименко С.В.
за участю:
представника ліквідатора –Загребельного Г.С.
представника ДПІ у Зміївському районі – Ващенка Р.М.дов. №132/10/10-028 від 14.01.09р.
По справі за заявою ТОВ "Техно - Спецсервіс", м. Зміїв
до ТОВ "Техно - Спецсервіс", м. Зміїв
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
Ліквідатор товариства з обмеженою відповідальністю „ТЕХНО-СПЕЦСЕРВІС” Мороз С.В надав суду звіт про виконану роботу з ліквідації банкрута, ліквідаційний баланс і документи, що свідчать про завершення ліквідаційної процедури банкрута.
ДПІ у Зміївському районі Харківської області звернулася до суду з клопотанням про не затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ТОВ «Техно-Спецсервіс». Зазначене клопотання ДПІ мотивує тим, що у ДПІ є кредиторські вимоги до ТОВ «Техно-Спецсервіс». Також в клопотанні ДПІ зазначає, що арбітражний керуючий, ліквідатор ТОВ «Техно-Спецсервіс» Мороз С.В. не виконав вимоги ДПІ та не надав витребувані фінансово-господарські документи для проведення позапланової – документальної перевірки ТОВ «Техно - Спецсервіс». Крім цього, ДПІ зазначає, що в провадженні Харківського окружного адміністративного суду знаходиться справа за позовом ДПІ у Зміївському районі Харківської області до ТОВ «Техно - Спецсервіс» про зобов‘язання надати документи на перевірку.
Перевіривши матеріали справи, вислухавши пояснення сторін, суд дійшов висновку, що клопотання ДПІ не підлягає задоволенню з наступних підстав.
З кредиторськими вимогами до банкрута ТОВ “Техно-Спецсервіс” звернулася ДПІ у Зміївському районі Харківської області на загальну суму 513 530, 00грн. Дана заборгованість виникла на підставі перевірки ТОВ «Техно - Спецсервіс» ДПІ у Зміївському районі Харківської області. За результатом перевірки було винесено податкове повідомлення-рішення №0005451501/0 від 13.10.08 на загальну суму 513 530, 00 грн. Податкове повідомлення - рішення ДПІ у Зміївському районі Харківської області, арбітражним керуючим, ліквідатором ТОВ «Техно-Спецсервіс» було оскаржено до Харківського окружного адміністративного суду. За результатам розгляду позову, Харківським окружним адміністративним судом було винесено постанову від 25.02.09 по справі №2а-25734/08/2070, якою було задоволено позовні вимоги позивача у повному обсязі та скасовано податкове повідомлення-рішення за №0005451501/0 від 13.10.08 винесене ДПІ у Зміївському районі Харківської області про визначення суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість у загальній сумі 513 530,00грн. У зв'язку з вищевикладеним заборгованість ТОВ «Техно-Спецсервіс» перед ДПІ у Зміївському районі Харківської області відсутня. Постанова Харківського окружного адміністративного суду набрало законної сили про, що є відповідна відмітка суду.
Відносно вимог ДПІ про ненадання арбітражним керуючим, ліквідатором ТОВ «Техно-Спецсервіс» Морозом С.В. фінансово –господарських документів, документів податкового обліку, статистичних звітів для проведення позапланової виїзної перевірки та розгляду у суді справи про зобов‘язання надати документи на перевірку, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної податкової служби, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Законом України «Про державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990 № 509-ХІІ із змінами та доповненнями визначено статус державної податкової служби в Україні, її функції та правові основи діяльності.
Також, зазначеним Законом передбачено, що податкова має право отримувати або вилучати копії документів виключно при проведенні перевірок платників податків.
Підстави та порядок проведення органами державної податкової служби планових і позапланових виїзних перевірок своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) визначені статтею 11-1 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990 № 509-ХІІ.
Посадові особи органу державної податкової служби вправі приступити до проведення планової або позапланової виїзної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим та іншими законами України, та за умови надання платнику податку під розписку направлення на перевірку та копію наказу керівника податкового органу.
Також суд зазначає, що наказом ДПА України від 27.05.08 № 355 затверджено Методичні рекомендації щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби України при організації та проведенні перевірок платників податків. Даний наказ ДПА України є обов'язковим для виконання органами Державної податкової служби.
Згідно з вимогами вказаних Методичних рекомендацій для проведення виїзної планової та позапланової перевірки платника податків виписується направлення на перевірку. Направлення виписується в двох примірниках та скріплюється гербовою печаткою. Направлення на проведення позапланової виїзної перевірки підписується керівником органу ДПС, який прийняв рішення (наказ) про проведення такої позапланової перевірки. Перший примірник направлення разом з копією наказу вручається платнику податків.
Також, суд зазначає, що у відповідності до ст. 11-1 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” від 04.12.90 за №509-ХП визначається, що “Позапланова виїзна перевірка може здійснюватися лише на підставі рішення суду”.
Суд зазначає, що у відповідності до ст. 112 Закону України “Про державну податкову службу в Україні”, - «Посадові особи органу державної податкової служби вправі приступити до проведення планової або позапланової виїзної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим та іншими законами України, та за умови надання платнику податків під розписку», так у відповідності до п. 2 повинні бути надані, - «копії наказу керівника податкового органу про проведення позапланової виїзної перевірки, в якому зазначаються підстави проведення позапланової виїзної перевірки, дата її початку та дата закінчення».
За таких обставин суд зазначає, що згідно змісту наданого листа ДПІ про витребування документів вбачається недотримання податковою законодавчих приписів, вказаний лист (запит) ДПІ щодо надання документів є безпідставним.
Також, як було встановлено судом та підтверджено представником ДПІ у судовому засіданні жодних направлень та наказів ДПІ про проведення позапланової перевірки боржника не виносилось та до ТОВ «Техно - Спецсервіс» не направлялося.
У відповідності до ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Суд зазначає, що ДПІ в обґрунтування клопотання не надала жодних доказів. Таким чином, суд вважає за необхідне розглянути звіт ліквідатора.
Присутній в судовому засіданні представник ліквідатора пояснив, що ліквідатором були здійснені всі заходи щодо ліквідації банкрута.
Розглянувши наданий суду звіт про виконану роботу з ліквідації банкрута, документи, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури, вислухавши пояснення представника ліквідатора, суд встановив, що після визнання товариства з обмеженою відповідальністю „ТЕХНО-СПЕЦСЕРВІС” банкрутом, призначення ліквідатора і відкриття ліквідаційної процедури ліквідатором було проведені необхідні дії з ліквідації банкрута, у тому числі: надано оголошення про визнання боржника банкрутом, розрахунковий рахунок банкрута в установі банку закритий, документи довгострокового зберігання передані до архіву, печатки і штампи банкрута знищені, про що суду надані відповідні довідки. У зв'язку з відсутністю активів, які можна було б направити на погашення кредиторської заборгованості, вимоги кредиторів не задовольнялись.
На підставі вищевикладеного, враховуючи, що ліквідатор здійснив всі заходи з ліквідації банкрута, суду надані документи, що свідчать про завершення ліквідаційної процедури, у тому числі, баланс з непогашеною кредиторською заборгованістю, у зв'язку з відсутністю активів, які можна було б направити на погашення кредиторської заборгованості, суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс, ліквідувати ТОВ „ТЕХНО-СПЕЦСЕРВІС” та припинити провадження у справі.
Керуючись ст. ст. 32, 40 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ст. 86 ГПК України, -
УХВАЛИВ:
В задоволенні клопотання ДПІ у Зміївському районі Харківської областівідмовити.
Затвердити наданий суду звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс.
Ліквідувати юридичну особу – товариство з обмеженою відповідальністю „ТЕХНО-СПЕЦСЕРВІС”, зареєстроване Зміївською райдержадміністрацією, номер рішення 14581020000004598 від 27.04.2007 року, код ЄДРПОУ 34713104, за адресою: 63404, Харківська область, м. Зміїв, прос. Гагаріна, 9/9.
Вимоги , не задоволені за недостатністю майна вважати погашеними.
Провадження у справі припинити.
Зобов'язати реєструючий орган і інші державні органи, в яких знаходився на обліку банкрут, виключити його з державних реєстрів.
Ухвалу направити ліквідатору, власнику майна банкрута, державному реєстратору, Харківському обласному відділу з питань банкрутства, ДПІ у Зміївському районі Харківської області.
Суддя Швидкін А.О.
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 16.04.2009 |
Оприлюднено | 05.05.2009 |
Номер документу | 3464338 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Швидкін А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні