Ухвала
від 05.11.2013 по справі 2а-12419/12/0170/26
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

УХВАЛА

05 листопада 2013 р.Справа № 2а-12419/12/0170/26

Суддя Окружного адміністративного суду АР Крим Петренко В.В., за участю секретаря судового засідання Асєєвої Л.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Управління Державної казначейської служби України в м.Сімферополі АР Крим про заміну сторони виконавчого провадження у справі №2а-12419/12/0170/26 за позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю "Союз-орхідея"

до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

за участю представників сторін:

від позивача - не з'явився;

від відповідача - Одабаші Алі Ахтемович, довіреність № 54/10 від 16.10.13, паспорт серії НОМЕР_1;

від заявника - не з'явився.

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Союз-орхідея" звернулось до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративнім позовом до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення від 29.10.2012 року № 0008102204.

Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 02.04.2013 року у справі №2а-12419/12/0170/26 у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Постановою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 10.07.2013 року у справі №2а-12419/12/0170/26 апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Союз-орхідея" задоволено. Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 02.04.13 по справі № 2а-12419/12/0170/26 скасовано. Прийнято нову постанову по справі, якою позовні вимоги задоволені. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби від 29.10.2012 року № 0008102204. Стягнуто з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Союз-орхідея" судовій збір у сумі 3288,00 грн. (без відшкодування суми переплати судового збору) та витрати на проведення судової експертизи у розмірі 9501,00 грн. шляхом безспірного списання із рахунка суб'єкта владних повноважень - відповідача.

12.08.2013 року по адміністративній справі виданий виконавчий лист.

17.10.2013 року від представника Управління Державної казначейської служби України в м. Сімферополі АР Крим до суду надійшла заява про заміну сторони виконавчого провадження у зв'язку з реорганізацією та створенням правонаступника відповідача.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 21.10.2013 року призначено до розгляду заяву Управління Державної казначейської служби України в м. Сімферополі АР Крим про заміну сторони виконавчого провадження.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, про час, день та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином, надав пояснення в якому підтримує вимоги заяви Управління державної казначейської служби України в м. Сімферополь АР Крим та просить провести засідання за відсутності представника.

Представник відповідача в судовому засіданні заяву Управління Державної казначейської служби України в м. Сімферополь АР Крим підтримав.

Представник заявника у судове засідання не з'явився, про час, день та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином, про причини своєї неявки суд не повідомив.

Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду (ч. 2 ст. 264 КАС України).

Розглянувши вищезазначену заяву Управління Державної казначейської служби України в м. Сімферополь АР Крим суд вважає її такою, що підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України "Про виконавче провадження" № 606 від 21.04.1999 (далі - Закон № 606) у випадках, передбачених законом, рішення судів та інших органів щодо стягнення коштів виконуються органами доходів і зборів, банками та іншими фінансовими установами. Рішення зазначених органів можуть виконуватися відповідно до закону також іншими органами, установами, організаціями, посадовими особами та громадянами.

Рішення про стягнення коштів з державних органів, державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ виконуються органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (ч. 2 ст. 3 Закону №606).

Відповідно до п. 3 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 серпня 2011 р. N 845 рішення про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства у порядку черговості надходження таких документів (про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів - з попереднім інформуванням Мінфіну, про стягнення коштів боржників - у межах відповідних бюджетних призначень, наданих бюджетних асигнувань (залишків коштів на рахунках підприємств, установ, організацій).

Згідно п. 5 зазначеного Порядку казначейства мають право повідомляти органу, який видав виконавчий документ, про наявність обставин, що ускладнюють чи унеможливлюють його виконання, у спосіб і порядку, які визначені таким документом, крім випадків виконання рішень про стягнення коштів за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання судових рішень та виконавчих документів.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.13р. №229 "Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів" Державна податкова інспекція в м. Сімферополь Державної податкової служби була перетворена на Державну податкову інспекцію в м. Сімферополь Головного управління Міндоходів в АР Крим, у зв'язку з чим суд приходить до висновку про необхідність заміни відповідача на правонаступника.

Відповідно до ст. 55 КАС України, у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.

Частиною 2 статті 108 Цивільного кодексу України передбачено, що у разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов'язки попередньої юридичної особи.

Відповідно до частини 1 статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Таким чином, оскільки відбулось вибуття відповідача шляхом його реорганізації, тобто його права та обов'язки юридичної особи - правопопередника перейшли до його правонаступника, суд вважає, що клопотання Управління Державної казначейської служби України в м. Сімферополі АР Крим підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись статтями 55, 160, 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Замінити сторону виконавчого провадження - Державну податкову інспекцію в м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби, правонаступником - Державна податкова інспекція в м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим (95053, АР Крим, м. Сімферополь, вул. М.Залки, 1/9, ЄДРПОУ 38756639) по примусовому виконанню виконавчого листа, виданого 12.08.2013 року Окружним адміністративним судом АР Крим у справі №2а-12419/12/0170/26.

Ухвала набирає законної сили протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо справу розглянуто у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, ухвала набирає законної сили через 5 днів з дня її отримання.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення. У разі розгляду справи у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя В.В.Петренко

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення05.11.2013
Оприлюднено11.11.2013
Номер документу34688688
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12419/12/0170/26

Ухвала від 05.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

Постанова від 10.07.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Ухвала від 23.05.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Постанова від 02.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

Ухвала від 02.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

Ухвала від 20.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні