Ухвала
від 06.11.2013 по справі 812/9205/13-а
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

06 листопада 2013 року№ 812/9205/13-а

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Ципко О.В., перевіривши матеріали позовної заяви Управління освіти Краснолуцької міської ради Луганської області до Державної фінансової інспекції в Луганській області про встановлення відсутності компетенції, скасування окремих пунктів вимоги від 24.09.2013 №12-03-14-14/8557 та положень, викладених в акті ревізії , -

ВСТАНОВИВ:

04 листопада 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла зазначена позовна заява.

Відповідно до частини 2 статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі заяви, якщо відсутні підстави для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі.

Згідно до ст. 2 Закону України "Про судовий збір" платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду.

Частиною 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Статтею 4 Закону України "Про судовий збір" визначено розміри ставок судового збору, де за подання позову майнового характеру стягується 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати, а за подання позову немайнового характеру розмір судового збору становить 0,06 розміру мінімальної заробітної плати.

Розмір мінімальної заробітної плати з 01 січня 2013 року встановлений Законом України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» у розмірі 1147,00 грн.

Як вбачається з наданого до адміністративного позову платіжного доручення №64 від 31.10.2013, позивачем було сплачено суму судового збору у розмірі 68,82 грн.

Суд вважає, що адміністративний позов містить немайнові вимоги, а саме встановлення відсутності компетенції, скасування положень, викладених в акті ревізії, та майнові вимоги, оскільки з позовної заяви вбачається, що у вимозі йдеться про завдання місцевому бюджету матеріальної шкоди, у зв'язку із чим вирішення судом вказаного спору стосується зобов'язань позивача, що виражені в грошовому еквіваленті та має очевидний економічний характер, адже за результатами розгляду справи може призвести до збільшення чи зменшення активів позивача.

Відповідно до інформаційного листа Вищого адміністративного суду України № 165/11/13-12 від 18.01.2012 року за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яка впливає на склад майна позивача, у тому числі безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою. Відповідно, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.

Однак суддя не може перевірити, чи відповідає сума сплаченого судового збору ставці, визначеній у ст. 4 Закону України "Про судовий збір", оскільки вимога, пункти якої оскаржує Управління, відсутня, у зв'язку із чим неможливо вирішити питання про відкриття провадження. Крім того, до позовної заяви не додано копію акту у повному обсязі, а лише його окремі листи, тому суддя не має повної уяви про факти, які були встановлені під час проведення ревізії.

Відповідно до вимог статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.

Враховуючи вищевикладене адміністративний позов підлягає залишенню без руху. В разі невиконання позов буде повернуто позивачу.

Керуючись статтями 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов Управління освіти Краснолуцької міської ради Луганської області до Державної фінансової інспекції в Луганській області про встановлення відсутності компетенції, скасування окремих пунктів вимоги від 24.09.2013 №12-03-14-14/8557 та положень, викладених в акті ревізії залишити без руху.

Надати позивачу строк для усунення недоліків протягом 5 (п'яти) днів з дня отримання ухвали шляхом надання суду вимоги від 24.09.2013 №12-03-14-14/8557 та акту ревізії від 22.08.2013 №03-21/012 у повному обсязі та документу про сплату судового збору відповідно до вимог Закону України "Про судовий збір".

У разі невиконання ухвали суду в зазначений строк позовну заяву вважати неподаною та повернути позивачу зі всіма доданими до неї документами.

Ухвала може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву, в апеляційному порядку шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги на ухвалу суду протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали.

Ухвалу, яку було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

СуддяО.В. Ципко

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.11.2013
Оприлюднено11.11.2013
Номер документу34697319
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/9205/13-а

Постанова від 16.12.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ципко

Ухвала від 19.11.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ципко

Ухвала від 06.11.2013

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Ципко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні