Рішення
від 05.11.2013 по справі 913/1498/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91016, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел./факс 55-17-32, inbox@lg.arbitr.gov.ua


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ РІШЕННЯ

05 листопада 2013 року Справа № 913/1498/13

Провадження № 24/913/1498/13

За позовом заступника прокурора Луганської області, м. Луганськ в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Луганській області, м. Луганськ

до Державного підприємства "Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств", м. Стаханов Луганської області

Треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача:

1.Луганська обласна рада, м. Луганськ

2.Головне управління Державної казначейської служби України у Луганській області, м. Луганськ

3.Кіровська міська рада, м. Кіровськ Луганської області

про стягнення збитків в сумі 6291839 грн. 24 коп., заподіяних порушенням водного законодавства

Колегія суддів у складі: Рябцева О.В. - головуючий, Василенко Т.А., Яресько Б.В.

Секретар судового засідання Дохняк І.В.

у засіданні брали участь:

від заявника - Фесенко Н.І. - ст. прокурор відділу прокуратури Луганської області, посвідчення від 11.01.2013 № 014465;

від позивача - Землянська О.С. - гол. спеціаліст юридичного сектору-юрисконсульт, дов. від 19.06.2013 № 22;

від відповідача - Алєксєєва Ю.Б. - начальник юридичного відділу, дов. від 04.09.2013 № 05-2599, Клюєва К.О. - нач. відділу екології, дов. від 19.07.2013 № 05-2161;

від третьої особи - не прибув;

від третьої особи - Головного управління Державної казначейської служби України у Луганській області - не прибув;

від третьої особи - Кіровської міської ради - не прибув.

Прокурором заявлена вимога про стягнення з відповідача на користь Державного бюджету України, бюджету Луганської обласної ради, місцевого бюджету Кіровської міської ради збитків в розмірі 6291839 грн. 24 коп., заподіяних порушенням природоохоронного законодавства.

На обґрунтування заявленої вимоги прокурор вказує, що Державною екологічною інспекцією у Луганській області 11.10.2011 проведено позапланову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства Державним підприємством "Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств". В ході перевірки встановлений факт здійснення скиду зворотних (дренажних) вод з водовідливу ліквідованої шахти "Голубівська" в р. Лугань в період з 01.07.2010 по 10.05.2011, що є порушенням ст.ст. 44, 73 Водного кодексу України. Розмір збитків, завданих державі внаслідок порушення природоохоронного законодавства, складає 6291839 грн. 24 коп. Відповідачем збитки на даний час не відшкодовані, тому прокурор просить їх стягнути в судовому порядку.

Відповідач проти заявлених вимог заперечує, посилаючись на те, що Державне підприємство "Обласна дирекція "Луганськвуглереструктуризація" не є суб'єктом виробничої діяльності та не є водокористувачем. Відповідно до Висновку Міністерства екології та природних ресурсів (лист від 12.10.2001 № 7810/09/2-10) води, що відкачуються при закритті шахт не включаються в виробничий процес вугледобування, та не відноситься до спеціального водокористування. Відповідач не є водокористувачем в розумінні ст.ст. 46-48 Водного кодексу України. Крім того, відповідно до п. 1 Порядку розроблення і затвердження нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.09.1996 № 1100, визначаються основні вимоги до нормування гранично допустимих скидів (далі - ГДС) забруднюючих речовин, які утворюються в процесі виробничої діяльності водокористувачів. Згідно п. 14 Порядку нормативи ГДС затверджуються органами, уповноваженими видавати дозвіл на спеціальне водокористування, одночасно з видачею дозволу на спеціальне водокористування. Також важливою є вказівка ст. 111 Водного кодексу України, за якою шкода відшкодовується в порядку та розмірах, встановлених законодавством України. Порядок розрахунку розмірів відшкодування збитків у разі відсутності умов скиду діючим законодавством України не встановлено. Пунктом 1.2 Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 20.07.2009 № 389, в редакції, яка діяла на час складання акту перевірки та розрахунку, визначено, що ця Методика може застосовуватись лише у разі самовільного використання водних ресурсів без дозволу на спеціальне водокористування або забором, використанням води та скидом забруднюючих речовин із зворотними водами з порушенням умов водокористування, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування. Застосування Методики у разі відсутності умов скиду ані Методикою, ані іншим чинним законодавством не передбачено. Таким чином, відповідач посилається на відсутність всіх складових елементів відповідальності за завдання шкоди, відсутня вина відповідача і причинно-наслідковий зв'язок між протиправною поведінкою (відсутність умов скиду) і завданою шкодою.

Третя особа - Луганська обласна рада надала пояснення, за змістом яких підтримує заявлені позовні вимоги, оскільки відповідно до ст. 11 Закону України "Про Державний бюджет України на 2013 рік" та ст. 29 Бюджетного кодексу України, має право на одержання 20% грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища. Розгляд справи просить здійснювати без участі його представника.

Третя особа - Головне управління Державної казначейської служби України у Луганській області відзивом на позовну заяву, з урахуванням уточнень від 04.07.2013, просить задовольнити заявлену вимогу. При цьому, у відзиві зазначено, що розподіл грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, відбувається з урахуванням Порядку казначейського обслуговування доходів та інших надходжень державного бюджету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2013 № 43 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 19.02.2013 за № 291/22823 (далі - Порядок). У процесі казначейського обслуговування доходів та інших надходжень державного бюджету органи Державної казначейської служби України здійснюють розподіл платежів між загальним та спеціальним фондами державного бюджету, між державним і місцевими бюджетами відповідно до нормативів відрахувань, визначених законодавством, та перераховують за належністю розподілені кошти. Платежі, які відповідно до Бюджетного кодексу України та Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік розподіляються між державним та місцевими бюджетами, зараховуються на аналітичні рахунки, відкриті в головних управліннях Державного казначейства України за балансовим рахунком 3311 "Кошти, які підлягають розподілу між Державним і місцевими бюджетами" Плану рахунків в розрізі кодів класифікації доходів бюджету та територій. Після розподілу кошти у відповідних обсягах засобами програмного забезпечення шляхом формування меморіальних документів перераховуються (списуються) за призначенням на відповідні рахунки, а саме: на аналітичні рахунки з обліку доходів загального (спеціального) фонду державного бюджету, відкриті за балансовим рахунком 3111 (3121); на аналітичні рахунки з обліку доходів загального (спеціального) фонду місцевого бюджету, відкриті за балансовим рахунком 3141 "Надходження до загального фонду місцевих бюджетів" (3151 "Надходження коштів спеціального фонду місцевих бюджетів, які направляються на спеціальні видатки"). Тобто, кошти з рахунків, відкритих за балансовим рахунком 3311 "Кошти, які підлягають розподілу між Державним і місцевими бюджетами", кодом класифікації доходів бюджету 24062100 "Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності" (символ звітності 331), розподіляються в співвідношенні - 70 та 30 відсотків на рахунки, що відкриватимуться в розрізі бюджетів місцевого самоврядування за балансовим рахунком 3151 "Надходження коштів спеціального фонду місцевих бюджетів, які направляються на спеціальні видатки" та за балансовим рахунком 3121 "Надходження коштів спеціального фонду державного бюджету, які направляються на спеціальні видатки". Справу просить розглянути без участі представника управління.

Третя особа - Кіровська міська рада письмових пояснень не надала, представники ради, присутні у судовому засіданні 13.06.2013, підтримали позовні вимоги.

Розпорядженням заступника голови суду від 08.08.2013 у зв'язку зі складністю спору призначено судову колегію у складі: Рябцева О.В. - головуючий у колегії, Демидов В.О., Семендяєва І.В.

Розпорядженням голови суду від 05.09.2013 у зв'язку з відпусткою судді Семендяєвої І.В. здійснено заміну у складі колегії суду, а саме: виключено зі складу колегії суддю Семендяєву І.В. та введено до складу колегії суддю Яресько Б.В.

Розпорядженням голови суду від 27.09.2013 у зв'язку з відпусткою судді Демидова В.О. здійснено заміну у складі колегії суду, а саме: виключено зі складу колегії суддю Демидова В.О. та введено до складу колегії суддю Василенко Т.А.

Оцінивши надані докази і доводи сторін, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених вимог з огляду на наступне.

Матеріалами справи підтверджено, що Державною екологічною інспекцією в Луганській області на підставі вимоги Стаханово-Алчевського міжрайонного прокурора з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері від 10.10.2011 № 2197 здійснено позапланову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства на Державному підприємстві "Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств", про результати якої складено акт від 11.10.2011.

В акті перевірки вказано, що підприємство здійснює скид зворотних (дренажних) вод, які утворилися в результаті виконання робіт з попередження підтоплення земель в результаті ліквідації шахт, а саме: шахта "Голубівська" - при наявності умов скиду дренажних вод № 002, виданих з 11.05.2011 на термін до 11.05.2014 Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в Луганській області. В період з 01.07.2010 по 10.05.2011 Державне підприємство "Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств" здійснювало скид зворотних (дренажних) вод з водовідливу ліквідованої шахти "Голубівська" в р. Лугань самовільно без наявності затверджених нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин - умов скиду дренажних вод, що є порушенням ст. 70 Водного кодексу України (в позові прокурор посилається на порушення ст.ст. 44, 73 Водного кодексу України).

У зв'язку з наявністю факту заподіяння шкоди навколишньому природному середовищу, контролюючим органом на підставі Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 20.07.2009 № 389, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 14.08.2009 за № 767/16783, визначено розмір шкоди в сумі 6291839 грн. 24 коп.

При розгляді справи встановлено, що перевірку здійснено Державною екологічною інспекцією в Луганській області, а позивачем у справі є Державна екологічна інспекція у Луганській області.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2011 № 995 утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної екологічної інспекції, у тому числі Державну екологічну інспекцію у Луганській області, встановлено що територіальні органи Державної екологічної інспекції, які утворюються згідно з пунктом 1 цієї постанови, є правонаступниками прав та обов'язків відповідних державних екологічних інспекцій як спеціальних підрозділів Міністерства охорони навколишнього природного середовища. Державна екологічна інспекція у Луганській області має ідентифікаційний код - 37991372.

Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 30.09.2011 № 359 "Про ліквідацію спеціальних підрозділів Міністерства охорони навколишнього природного середовища та затвердження голів комісії з їх ліквідації" ліквідовано Державну екологічну інспекцію в Луганській області (ідентифікаційний код - 34942448).

З огляду на те, що позивач є правонаступником органу, що здійснив перевірку, доводи відповідача про необхідність відмови у позові є необгрунтованими.

Також судом встановлено, що відповідач - ДП "Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств" зареєстрований в якості юридичної особи виконавчим комітетом Стахановської міської ради Луганської області 10.03.2004, реєстраційний № 1 392 120 0000 000010.

В 2010 році здійснювалась реорганізація підприємств, що перебували в Управлінні Міністерства вугільної промисловості України.

Згідно наказу Міністерства вугільної промисловості України від 02.04.2010 № 99 вирішено припинити реорганізацію ДП "Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств" шляхом приєднання до ДП "Укрвуглеторфреструктуризація" та припинити діяльність ДП "Укрвуглеторфреструктуризація" шляхом поділу на державні підприємства, у тому числі: ДП "Луганська обласна дирекція "Луганськвуглереструктуризація", здійснити інвентаризацію майна ДП "Укрвуглеторфреструктуризація" і за її результатами скласти розподільчі баланси. Згідно п. 9 цього наказу ДП "Луганська обласна дирекція "Луганськвуглереструктуризація" є правонаступником усіх прав та обов'язків, пов'язаних з діяльністю ДП "Укрвуглеторфреструктуризація" згідно з розподільчим балансом.

Згідно Статуту ДП "Луганська обласна дирекція "Луганськвуглереструктуризація", в редакції, зареєстрованій в Єдиного державному реєстрі 27.07.2012, підприємство створене з метою організації та виконання робіт з ліквідації вугледобувних та вуглепереробних підприємств Луганської області за рахунок коштів державного бюджету та реалізації державної політики в цій галузі з урахуванням соціальної значимості, масштабності та тривалості ліквідації підприємств, без мети одержання прибутку.

Предметом діяльності згідно п. 2.2 Статуту є, у тому числі: здійснення функцій замовника з виконання робіт відповідно до затверджених проектів ліквідації гірничих підприємств; організація, проведення та технічний нагляд щодо виконання робіт з ліквідації гірничих підприємств, у тому числі з капітального будівництва, захисту навколишнього природного середовища на підставі договорів (контрактів) підряду.

Також із матеріалів справи вбачається, що наказом Міністерства вугільної промисловості України від 03.10.2007 № 409 затверджено проект ліквідації шахти "Голубівська" ДП "Луганськвуглебудреструктуризація".

Із наданого відповідачем Проекту ліквідації шахти (том І, аркуші справи 146-148) вбачається, що проектом передбачався скид шахтних вод після ліквідації шахти після певної процедури очищення, у зв'язку з чим виключалась наявність забруднення навколишнього середовища.

Наказом Міністерства вугільної промисловості України від 06.02.2008 № 61 вирішено припинити діяльність ДП "Шахта "Голубівська" шляхом його ліквідації, зобов'язано голову ліквідаційної комісії зупинити доробку підготовлених гірничими роботами запасів вугілля, провести інвентаризацію основних фондів і передати їх ДП "Укрвуглеторфреструктуризація" згідно з проектом ліквідації підприємства. Цим же наказом ДП "Укрвуглеторфреструктуризація" призначено замовником і виконавцем робіт, передбачених проектом ліквідації шахти, зобов'язано після інвентаризації прийняти на баланс основні виробничі фонди.

У зв'язку з реорганізацією ДП "Укрвуглеторфреструктуризація" і ДП "Луганська обласна дирекція "Луганськвуглереструктуризація" відповідач за актом від 30.06.2010 № 8 прийому-передачі основних засобів станом на 1 червня 2010 року одержав від ДП "Укрвуглеторфреструктуризація" майно шахти "Голубівська", у тому числі: дільницю "Водовідлив" з обладнанням.

Таким чином, відповідач є суб'єктом підприємницької діяльності, метою створення якого є організація діяльності з ліквідації шахт, з додержанням чинного законодавства, у тому числі природоохоронного.

Статтею 95 Водного кодексу України врегульовано, що усі води (водні об'єкти) підлягають охороні від забруднення, засмічення, вичерпання та інших дій, які можуть погіршити умови водопостачання, завдавати шкоди здоров'ю людей, спричинити зменшення рибних запасів та інших об'єктів водного промислу, погіршення умов існування диких тварин, зниження родючості земель та інші несприятливі явища внаслідок зміни фізичних і хімічних властивостей вод, зниження їх здатності до природного очищення, порушення гідрологічного і гідрогеологічного режиму вод.

Статтею 1 Водного кодексу України визначено термін водокористування - використання вод (водних об'єктів) для задоволення потреб населення, промисловості, сільського господарства, транспорту та інших галузей господарства, включаючи право на забір води, скидання стічних вод та інші види використання вод (водних об'єктів).

Відповідно до ст. 1 Водного кодексу України:

- вода зворотна - вода, що повертається за допомогою технічних споруд і засобів з господарської ланки кругообігу води в його природні ланки у вигляді стічної, шахтної, кар'єрної чи дренажної води;

- вода стічна - вода, що утворилася в процесі господарсько-побутової і виробничої діяльності (крім шахтної, кар'єрної і дренажної води), а також відведена з забудованої території, на якій вона утворилася внаслідок випадання атмосферних опадів;

- вода дренажна - вода, яка профільтрувалася з певної території та відводиться за допомогою дренажної системи з метою пониження рівня ґрунтових вод.

Умови скидання зворотних вод у водні об'єкти визначені главою 14 Водного кодексу України, а статтею 73 вказаної глави - умови скидання дренажних вод у водні об'єкти.

Згідно ст. 73 цього Кодексу підприємства, установи і організації, які експлуатують дренажні системи для ліквідації підтоплення, заболочення чи вторинного засолення зрошуваних земель, зобов'язані впроваджувати ефективні технології для зниження рівня природного і техногенного забруднення дренажних вод перед скиданням їх у водні об'єкти. Умови скидання цих вод у водні об'єкти встановлюються обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища.

Згідно Порядку ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.1997 № 939, ліквідація гірничого підприємства передбачає здійснення заходів щодо припинення господарської діяльності, приведення його виробничих фондів до стану, який гарантує безпеку людей, майна і довкілля, соціальний захист працівників, що вивільняються, а також вирішення інших соціально-економічних питань. У п. 11 цього Порядку визначено, що фізична ліквідація гірничого підприємства передбачає виконання робіт з демонтажу обладнання та устаткування, ліній електропередачі та технологічного зв'язку, засипання стовбурів, шурфів, свердловин, інших гірничих виробок, руйнування будівель, споруд та здійснення заходів, спрямованих на розв'язання проблем водовідливу. Роботи з фізичної ліквідації гірничого підприємства виконуються відповідно до затвердженого проекту за умови забезпечення захисту територій і водоносних горизонтів від небезпечного впливу, пов'язаного з відновленням рівня ґрунтових вод та гідроекологічної безпеки на діючих підприємствах та прилеглих територіях, де внаслідок попередньої діяльності підприємства і після його фізичної ліквідації погіршується або може погіршитися геологічна та гідроекологічна ситуація.

Матеріали справи свідчать, що ДП "Укрвуглеторфреструктуризація" вживало заходів до отримання умов скиду шахтних вод, вподальшому відповідач звертався до Управління охорони навколишнього природного середовища в Луганській області щодо отримання умов скиду шахтних вод (том І, аркуші справи 209-210).

Відповідач одержав Умови скиду дренажних вод лише 11.05.2011 з терміном дії до 11.05.2014 № 002.

Позивачем нарахована шкода за період після одержання відповідачем за актом приймання-передачі майна ліквідованої шахти "Голубівська" і до одержання умов скиду.

Відповідно ж до приписів ст. 110 Водного кодексу України порушення водного законодавства тягне за собою дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно з законодавством України. Відповідальність за порушення водного законодавства несуть особи, винні у, зокрема, забрудненні вод (п. 2 ч. 3), а ст. 111 цього кодексу передбачено, що підприємства, установи, організації і громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи зобов'язані відшкодувати збитки, завдані ними внаслідок порушень водного законодавства.

Пунктом 1.2 Методики (в редакції, яка діяла на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено, що ця Методика встановлює порядок визначення розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, які призвели до: забруднення водних об'єктів, у тому числі пов'язаного із самовільними та аварійними скидами у водний об'єкт забруднюючих речовин із зворотними водами або речовин у складі сировини, продукції чи відходів, крім випадків забруднення територіальних і внутрішніх морських вод та виключної морської економічної зони України із суден, кораблів та інших плавучих засобів; забруднення поверхневих та підземних вод під впливом полігонів (сміттєзвалищ) твердих побутових та промислових відходів та обумовлені: самовільним використанням водних ресурсів без дозволу на спеціальне водокористування; забором, використанням води та скидом забруднюючих речовин із зворотними водами з порушенням умов водокористування, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування.

Отже, чинним законодавством встановлено самостійні підстави для відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, зокрема внаслідок забруднення водних об'єктів, у тому числі пов'язаного із самовільними та аварійними скидами у водний об'єкт забруднюючих речовин із зворотними водами.

Таким чином оскільки із встановлених судом обставин справи вбачається, що відповідач вчинив дії, що призвели до забруднення вод, за що передбачена відповідальність у вигляді відшкодування збитків, враховуючи, що розрахунок розміру відшкодування збитків здійснено на підставі зазначеної вище Методики, та оскільки відповідачем не доведено, що розмір збитків позивачем визначено з порушенням вимог чинного законодавства, позовні вимоги визнаються судом обґрунтованими і підлягають задоволенню.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Вищого господарського суду України від 16.01.2013 у справі № 8/5014/1008/2012 за позовом Стаханово-Алчевського міжрайонного природоохоронного прокурора в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Луганській області до Державного підприємства "Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств", треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: 1.Ірмінська міська рада, 2.Луганська обласна рада, 3.Головне управління Державної казначейської служби України у Луганській області про відшкодування шкоди в розмірі 167333 грн. 85 коп., яка виникла на підставі акту перевірки, на якому ґрунтуються позовні вимоги у даній справі.

Відповідно до ст. 49 ГПК України з відповідача в доход Державного бюджету України стягується судовий збір в сумі 68820 грн. 00 коп.

У судовому засіданні відповідно до ст. 85 ГПК України оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 49, 82, 84, 85 ГПК України, суд

в и р і ш и в:

1.Позовні вимоги заступника прокурора Луганської області в інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції у Луганській області до Державного підприємства "Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств", треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: 1.Луганська обласна рада, 2.Головне управління Державної казначейської служби України у Луганській області, 3.Кіровська міська рада про стягнення збитків в сумі 6291839 грн. 24 коп., заподіяних порушенням водного законодавства, задоволити в повному обсязі.

2.Стягнути з Державного підприємства "Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств", м. Луганськ, м. Олександрівськ, вул. Нова, 150, ідентифікаційний код 32449971 на користь Державного бюджету України, бюджету Луганської обласної ради та місцевого бюджету Кіровської міської ради Луганської області збитки в розмірі 6291839 грн. 24 коп., зарахувавши кошти на аналітичний рахунок, відкритий в Головному управлінні Державного казначейства України за балансовим рахунком 3311 "Кошти, які підлягають розподілу між Державним та місцевим бюджетами" Плану розрахунків в розрізі кодів класифікації доходів бюджету та територій" за наступними реквізитами: балансовий рахунок 33110331700023 спеціального фонду місцевого бюджету м. Кіровськ Луганської області, код за ЄДРПОУ 37325108, УДКСУ м. Кіровськ Луганської області, код платежу за бюджетною класифікацією 24062100, банк одержувач - ГУДКСУ у Луганській області, МФО 804013, видати наказ позивачу після набрання рішенням законної сили.

3.Стягнути з Державного підприємства "Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств", м. Луганськ, м. Олександрівськ, вул. Нова, 150, ідентифікаційний код 32449971 в доход Державного бюджету України на рахунок 31214206783006, банк отримувача - ГУДКСУ у Луганській області, отримувач - УДКСУ у м. Луганську, МФО 804013, код ОКПО - 37991503, код класифікації доходів 22030001 судовий збір в сумі 68820 грн. 00 коп., видати наказ Державній податковій інспекції у Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області після набрання рішенням законної сили.

4.Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

5.Повне рішення складено і підписано - 11.11.2013 .

Головуючий суддя О.В.Рябцева

Суддя Т.А.Василенко

Суддя Б.В.Яресько

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення05.11.2013
Оприлюднено12.11.2013
Номер документу34710890
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/1498/13

Постанова від 16.04.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Мачульський Г.М.

Ухвала від 25.03.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Мачульський Г.М.

Ухвала від 08.02.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Мачульський Г.М.

Ухвала від 20.01.2014

Господарське

Господарський суд Луганської області

Рябцева О.В.

Ухвала від 15.01.2014

Господарське

Господарський суд Луганської області

Рябцева О.В.

Постанова від 19.12.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

М'ясищев А.М.

Ухвала від 03.12.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

М'ясищев А.М.

Рішення від 05.11.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Рябцева О.В.

Ухвала від 30.09.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Рябцева О.В.

Ухвала від 19.09.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Рябцева О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні