Ухвала
від 08.11.2013 по справі 2а-5874/12/0170/25
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

УХВАЛА

про заміну сторони у виконавчому провадженні

08 листопада 2013 р.Справа № 2а-5874/12/0170/25

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді - Кононової Ю. С., за участю секретаря судового засідання - Магері М.В., представника позивача - Черневич Є.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Антельфтермінал"

до Державної податкової інспекції в м. Керчі АР Крим Державної податкової служби

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень

ВСТАНОВИВ:

ТОВ "Антельфтермінал" звернулось до суду із заявою про заміну боржника у виконавчому провадженні по справі № 2а-5874/12/0170/25 його правонаступником, яким є Керченська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів в АР Крим, у зв'язку з проведеною реорганізацією.

У судовому засіданні представник позивача заяву підтримав.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, надав заперечення, в яких зазначив, що оскільки виконавче провадження по справі не відкрито, не має підстав для заміни сторони в такому провадженні, а тому в задоволенні заяви слід відмовити.

Суд, вислухавши представника позивача, дослідивши матеріали справи, вважає, що подана заява підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Встановлено, що постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 17.07.2012 року було задоволено позов ТОВ "Антельфтермінал" до ДПІ у м. Керчі АР Крим ДПС та визнані протиправними і скасовані податкові повідомлення - рішення, винесені ДПІ у м. Керчі АР Крим ДПС : № 0000082201 від 16.03.2012 року; № 000961502 від 27.04.2012 року; № 0001161502 від 28.05.2012 року; № 0001321502 від 13.06.2012 року, якими ТОВ «Антельфтермінал» зменшено розмір від'ємного значення ПДВ на суму 341535 гривень.

Також, з Державного бюджету України на користь ТОВ "Антельфтермінал" стягнуто судовий збір в сумі 2146 гривень шляхом їх безспірного списання із рахунка суб'єкта владних повноважень - відповідача (том 8, а.с. 218-223).

Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 15.01.2013 року постанову суду було залишено без змін, а отже вона набрала законної сили (т. 8, а.с. 301-304).

Крім того, додатковою ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 19.02.2013 року на користь ТОВ "Антельфтермінал" стягнуто судові витрати у розмірі 27071,64 гривень з Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання із рахунка суб'єкта владних повноважень - Державної податкової інспекції у м. Керчі АР Крим ДПС (том 8, а.с. 312-333).

За заявою стягувача, 22.10.2013 року Окружним адміністративним судом АР Крим було видано виконавчі листи для примусового виконання постанови суду від 17.07.2012 року та ухвали Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 19 лютого 2013 року, в частині стягнення з відповідача судових витрат (т. 8, а.с. 323,324).

Відповідно до ч. 1 ст. 264 КАС України, у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Встановлено, що постановою Кабінету Міністрів України № 229 від 20.03.2013 року були утворені шляхом приєднання до відповідних територіальних органів Міністерства доходів і зборів як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби, в тому числі утворено Керченську об'єднану Державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів в АР Крим.

До Єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців внесено запис про державну реєстрацію Керченської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів в Автономній Республіці Крим, у зв'язку з реорганізацією ДПІ у м. Керчі АР Крим ДПС шляхом її приєднання до територіального органу Міністерства доходів і зборів.

Отже, судом встановлено, що Керченська об'єднана ДПІ ГУ Міндоходів в АР Крим є правонаступником всіх прав та обов'язків ДПІ у м. Керчі АР Крим ДПС.

Суд не може погодитись із запереченнями відповідача щодо неможливості заміни сторони у виконавчому провадженні у зв'язку з відсутністю постанови державного виконавця про його відкриття, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 255 КАС України, постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.

Згідно з ч. 2 ст. 257 КАС України, судове рішення, яке набрало законної сили або яке належить виконати негайно, є підставою для його виконання.

Законом України "Про виконавче провадження", крім органів державної виконавчої служби, визначено інші органи, до повноважень яких віднесено виконання рішень судів. Зокрема, частиною другою статті 3 цього Закону передбачено, що рішення про стягнення коштів з державних органів, державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ виконуються органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

Відповідно до ст. 3 Закону України "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень" від 05.06.2012, № 4901-VI передбачено, що виконання рішень суду про стягнення коштів, боржником за якими є державний орган, здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в межах відповідних бюджетних призначень шляхом списання коштів з рахунків такого державного органу, а в разі відсутності у зазначеного державного органу відповідних призначень - за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду.

Стягувач за рішенням суду про стягнення коштів з державного органу звертається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, у строки, встановлені Законом України "Про виконавче провадження", із заявою про виконання рішення суду.

Відповідно до ч. 4 цієї статті Закону, перерахування коштів стягувачу здійснюється у тримісячний строк з дня надходження до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, необхідних для цього документів та відомостей.

Отже, діючим законодавством встановлено певні особливості з виконання виконавчих документів про стягнення коштів з державного органу, які не передбачають відкриття виконавчого провадження.

Проте, вчинення центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в порядку, передбаченому законодавством дій, спрямованих на виконання рішення суду про стягнення з державного органу коштів безумовно є примусовим виконанням рішення суду, що, на думку суду, дозволяє стягувачу порушувати будь-які процесуальні питання, пов'язані з його виконанням, зокрема щодо заміни сторони у виконавчому провадженні в порядку, передбаченому ч. 1 ст. 264 КАС України.

Таким чином, суд вважає необхідним замінити боржника у виконавчому провадженні - ДПІ у м. Керчі АР Крим ДПС по справі № 2а-5874/12/0170/25 на його правонаступника, яким є Керченська об'єднана Державна податкова інспекція ГУ Міндоходів в АР Крим.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 165, 164, 264 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

Замінити сторону виконавчого провадження у справі № 2а-5874/12/0170/25 - боржника Державну податкову інспекцію у м. Керчі АР Крим ДПС на його правонаступника - Керченську об'єднану Державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів в АР Крим (98300, м. Керч, вул. С.Борзенко, 40, код ЄДРПОУ 38710311).

Ухвала набирає законної сили протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо справу розглянуто у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, ухвала набирає законної сили через 5 днів з дня її отримання.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення. У разі розгляду справи у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує,, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Ю.С. Кононова

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення08.11.2013
Оприлюднено13.11.2013
Номер документу34728249
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5874/12/0170/25

Ухвала від 14.03.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 17.02.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Ухвала від 21.01.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Ухвала від 28.11.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Ухвала від 08.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кононова Ю. С.

Ухвала від 19.02.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дугаренко Ольга Володимирівна

Ухвала від 18.02.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 15.01.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дугаренко Ольга Володимирівна

Постанова від 17.07.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кононова Ю. С.

Ухвала від 05.06.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кононова Ю. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні