Ухвала
від 07.11.2013 по справі 826/4096/13-а
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 826/4096/13-а Головуючий у 1-й інстанції: Шулежко В.П. Суддя-доповідач: Шелест С.Б.

У Х В А Л А

Іменем України

07 листопада 2013 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуюча суддя : Шелест С.Б.

Судді: Пилипенко О.Є., Романчук О.М.

За участю секретаря судового засідання: Горячевої А.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Кий Авіа Лізинг» на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 18.07.13р. у справі №826/4096/13-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Кий Авіа Лізинг» до Головного управління юстиції у Львівській області, Реєстраційної служби Львівського міського управління юстиції, треті особи: Приватний нотаріус Львівського міського нотаріального округу ОСОБА_3, Товариство з обмеженою відповідальністю «Західний авіаційний центр» про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовом про визнання бездільності відповідача-1 щодо неналежного проведення перевірки справ приватного нотаріуса Львівського міського нотаріального округу ОСОБА_3, яка на виконання доручення Міністерства юстиції України № 15293-0-312/13.1 від 11.12.12p. неправомірною; зобов'язання відповідача-1 здійснити комплексну перевірку справ приватного нотаріуса Львівського міського нотаріального округу ОСОБА_3 належним чином та внести подання до Міністерства юстиції України про анулювання свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю, видане приватному нотаріусу Львівського міського нотаріального округу ОСОБА_3; зобов'язання відповідача-2 скасувати державну реєстрацію права власності ПП «Горгівельна агенція «Галицький ярмарок» на нерухоме майно - нежитлові приміщення загальною площею 992,4 кв. м, а саме: нежитлові приміщення в підвалі, що позначені в технічній документації під літерами: XXXII, XXXIII, XXXIV, XXXV, XXXVI, XXXIX, XLI,XLII, XLIII, XLIV, XLV, XLVI, XLVII, XLVIII, XLIX, LI, LІІ, LUI, LXVII, площею 451,5кв.м., нежитлові приміщення на першому поверсі, що позначені в технічній документації під літерами: 21-1, 21-2, 21-3, 21-4, 21-5, 21-6, VII, VІІІ, їх, площею 309,4 кв.м. та нежитлові приміщення на другому поверсі, що позначені в технічній документації під літерами: 21-7, 21-8, 21-9, 21-10, 21-11, 21-12, 21-13, 21-14, 21-15, 21-16, 21-17, 21-18, 21-19, площею 231,5 кв.м., які розташовані за адресою: місто Львів, АДРЕСА_1 (далі-об'єкт нерухомості) (з урахуванням уточнених позовних вимог).

Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 18.07.13р. у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погоджуючись з вказаною постановою, позивач подав апеляційну скаргу, у якій просить суд скасувати постанову з мотивів порушення судом норм матеріального та процесуального права та ухвалити нове рішення про задоволення адміністративного позову.

Свої вимоги апелянт мотивує тим, що судом першої інстанції безпідставно не враховано, що відповідачем-1 допущена протиправна бездіяльність щодо проведення перевірки справ приватного нотаріуса, яким з перевищенням повноважень та всупереч вимогам Закону України «Про нотаріат», Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, протиправно посвідченні правочини, що у свою чергу призвело до протиправної державної реєстрації права власності на об'єкт нерухомості за ПП «Торгівельна агенція «Галицький ярмарок» відповідачем-2 та порушення прав та законних інтересів позивача.

У судовому засіданні представник апелянта підтримав доводи апеляційної скарги.

Представник третьої особи - 2 у судовому засіданні заперечив доводи апеляційної скарги.

Інші учасники судового процесу у судове засідання не з'явились, про проведення судового засідання повідомлені належним чином, про причини неявки суд не повідомили.

Заслухавши суддю-доповідача, присутніх представників сторін, розглянувши матеріали справи та апеляційну скаргу позивача, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, Протоколом загальних зборів учасників ТОВ «Західний авіаційний» від 26.05.10 р. вирішено дати згоду на продаж об'єкта нерухомості та доручити директору товариства Петрулі М.Я. виконати необхідну підготовчу роботу.

Протоколом № 4 зборів учасників ТОВ «Західний авіаційний центр» від 17.07.10р. вирішено надати згоду на продаж об'єкта нерухомості з метою негайного погашення кредиторської заборгованості за претензіями кредитора ЗАТ КАПС «Кий - Авіа» за максимально можливою ціною, але не нижчою від суми кредиторської заборгованості підприємства з врахуванням сплати податків та зобов'язати директора ТОВ «Західний авіаційний центр» Петрулю Михайла Яковича підписати договір купівлі продажу об'єкта нерухомості.

При цьому, сума кредиторської заборгованості ТОВ «Західний авіаційний центр» перед позивачем становить 4 800 000 грн.

Учасником ТОВ «Західний авіаційний центр» ОСОБА_6 24.12.2010р. надано згоду на продаж об'єкта нерухомості за ціною 5 300 000 грн.

Учасником ТОВ «Західний авіаційний центр» ОСОБА_7 27.12.10р. надано згоду на продаж об'єкта нерухомості за ціною 5 300 000 грн.

На підставі зазначених документів, між ТОВ «Західний авіаційний центр» в особі генерального директора Петрулі М.Я. (продавець) та ПП «Торгівельна агенція «Галицький ярмарок» (покупець), укладено договір купівлі - продажу нежитлових приміщень від 27.12.10р., за яким продавець передав у власність покупця об'єкт нерухомості за ціною 5 300 000 грн.

Зазначений договір посвідчений приватним нотаріусом Львівського міського нотаріального округу ОСОБА_3, про що внесено відповідний запис до реєстру № 4290.

На підставі нотаріально посвідченого договору 29.12.10р. ПП «ТА «Галицький ярмарок» зареєструвало у Львівському обласному комунальному підприємстві «Бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна» право власності на об'єкт нерухомості.

На думку позивача, такий договір купівлі-продажу не відповідав рішенню загальних зборів учасників ТОВ «Західний авіаційний центр» від 17.08.10р. в частині істотних умов договору, що проігноровано приватний нотаріусом ОСОБА_3при нотаріальному посвідчення такого договору, що призвело до неправомірного відчуження майна.

Позивач направив на адресу Міністерства юстиції України скаргу, в якій зазначив, що приватний нотаріус Львівського міського нотаріального округу ОСОБА_3 здійснює свою професійну діяльність з грубим порушенням вимог закону, зокрема, посвідчує правочини без обов'язкової в даному випадку перевірки дієздатності сторін та просив Міністерство юстиції України здійснити перевірку викладених у скарзі обставин та анулювати свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю.

Крім того, позивач зазначив, що цим же приватним нотаріусом посвідчено довіреність від імені ОСОБА_7 на представництво її інтересів ОСОБА_8 від 24.12.10р. без її присутності, що також унеможливило встановлення її особи.

Здійснення перевірки діяльності приватного нотаріуса ОСОБА_3 Міністерством юстиції України доручено відповідачу -1.

Відповідач-1, на виконання доручення Міністерства юстиції України від 15293-0-312/13.1 від 11.12.12 р., в межах наданої йому компетенції, розглянув скаргу позивача.

Так, в ході проведення перевірки при огляді копій документів, які були надані нотаріусом для огляду встановлено, що нотаріус ознайомився з установчими документами, свідоцтвом про державну реєстрацію і витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, наказом №2 ТОВ «Західний авіаційний центр» від 23.01.01р. (про призначення директора), протоколом № 18 загальних зборів учасників ТОВ «Західний авіаційний центр» від 11.09.08р. (про підтвердження повноважень директора), протоколом загальних зборів учасників ТОВ «Західний авіаційний центр» від 17.08.10р. (про підготовку до продажу об'єкта нерухомості), протоколом загальних зборів учасників ТОВ «Західний авіаційний центр» від 17.08.10р. (про продаж об'єкта нерухомості), письмовими згодами на суму продажу від учасників ТОВ «Західний авіаційний центр» ОСОБА_7 та ОСОБА_6, копії яких долучено до примірника договору, що зберігається у справах нотаріусів.

В той же час, в ході перевірки, відповідачем-1 встановлено, що нотаріусом не долучено до матеріалів договору витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, a зроблено відмітку про його огляд, чим не дотримано вимог п.41 Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України.

Враховуючи вищенаведене, з метою недопущення подібних порушень у майбутньому, відповідачем-1, 10.01.13р. проведено оперативну нараду з приватним нотаріусом Львівського міського нотаріального округу ОСОБА_3

Щодо посвідчення приватним нотаріусом довіреності від імені ОСОБА_7, на підставі пояснень та документів, що були надані нотаріусом, відповідачем-1 встановлено, що позивач не є стороною правочину та не діє від імені сторін правочину, отже йому, відповідно до ст.8 Закону України «Про нотаріат» не можуть надаватися довідки про вчинені нотаріальні дії та копії документів, що зберігаються у нотаріуса.

Про результати перевірки відповідач-1 листом від 10.01.13р. № 245/0/6-1206/11 письмово повідомив позивача.

Відмовляючи у задоволенні адміністративного позову, суд першої інстанції виходив з того, що відповідачами не допущено бездіяльності у розгляді скарги позивача, відповідь надана на підставі повної та всебічної перевірки фактів викладених у скарзі.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Порядок правового регулювання діяльності нотаріату в Україні встановлює Закон України «Про нотаріат» від 02.09.93р. № 3425-XII (надалі Закон № 3425-XII).

Згідно ст.2-1 Закону № 3425-XII, державне регулювання нотаріальної діяльності полягає у встановленні умов допуску громадян до здійснення нотаріальної діяльності, порядку зупинення і припинення приватної нотаріальної діяльності, анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю; здійсненні контролю за організацією нотаріату, проведенням перевірок організації нотаріальної діяльності нотаріусів, дотримання ними порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального діловодства; визначенні органів та осіб, які вчиняють нотаріальні дії, здійснюють контроль за організацією нотаріату, проводять перевірки організації нотаріальної діяльності нотаріусів, дотримання ними порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального діловодства; визначенні ставок державного мита, яке справляється державними нотаріусами; встановленні переліку додаткових послуг правового і технічного характеру, які не пов'язані із вчинюваними нотаріальними діями, та встановленні розмірів плати за їх надання державними нотаріусами; встановленні правил професійної етики нотаріусів.

Контроль за організацією нотаріату, перевірка організації нотаріальної діяльності нотаріусів, дотримання ними порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального діловодства здійснюються Міністерством юстиції України, Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головними управліннями юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.

Відповідно до ч.1,6 ст.33 Закону № 3425-XII , Міністерство юстиції України, Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, містах Києві та Севастополі проводять перевірку організації нотаріальної діяльності приватного нотаріуса, дотримання ним порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального діловодства за певний період. Проведення повторної перевірки з тих питань, які вже були предметом перевірки, не допускається, крім перевірки звернень Громадян чи юридичних осіб у межах предмета звернення та повноважень Міністерства юстиції України, Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.

Порядок проведення перевірки організації нотаріальної діяльності приватних нотаріусів, дотримання ними порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального діловодства затверджується Міністерством юстиції України.

Так, наказом Міністерства юстиції України від 24.12.08р. № 2260/5, зареєстрованим в Мін'юсті 25.12.08р. за №1244/15935, затверджено Порядок проведення перевірки організації нотаріальної діяльності державних і приватних нотаріусів, дотримання ними порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального діловодства (далі-Порядок).

Пунктом 2 Порядку визначено, що перевірка організації нотаріальної діяльності державних і приватних нотаріусів, дотримання ними порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил ведення нотаріального діловодства може бути плановою комплексною перевіркою за певний період, яка здійснюється не частіше одного разу в два роки, та позаплановою перевіркою за зверненнями фізичних і юридичних осіб.

Підставою для проведення планової комплексної перевірки організації нотаріальної діяльності державних і приватних нотаріусів, дотримання ними порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального діловодства є графік проведення такої перевірки (пп.2.4. Порядку).

Підставою для проведення позапланової повторної перевірки організації нотаріальної діяльності контори, архіву, нотаріуса, дотримання державними і приватними нотаріусами порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального діловодства є надходження звернення фізичної чи юридичної особи (пп.2.8. Порядку).

Позапланова повторна перевірка проводиться як за період, що вже підлягав плановій комплексній перевірці, так і за період, що не підлягав такій перевірці, у межах предмета звернення фізичних чи юридичних осіб та повноважень Мін'юсту, управління юстиції (пп.2.9. Порядку).

Згідно пп. пп.2.10. Порядку, у разі надходження до Мін'юсту інформації про порушення конторою, архівом, нотаріусом законодавства, яке регулює нотаріальну діяльність, за дорученням Міністра юстиції України проводиться позапланова перевірка в окремо визначений строк.

Така перевірка проводиться шляхом витребовування від контори, архіву, нотаріуса (особи, яка заміщує тимчасово відсутнього нотаріуса) необхідних документів та відомостей, що стосуються фактів, викладених у такій інформації, та письмових пояснень нотаріуса.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, відповідачем - 1 за дорученням Міністерства юстиції України, проведена відповідна перевірка викладених у скарзі позивача обставин, шляхом відібрання у нотаріуса пояснень та копій матеріалів, що мають відношення до справи.

Під час перевірки, відповідачем-1 не виявлено грубих порушень з боку нотаріуса вимог порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального діловодства. В той же час, виявлено порушення п.41 Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України (яка діяла на момент вчинення нотаріальної дії) щодо не долучення до матеріалів договору витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, у зв'язку з чим, з нотаріусом проведено оперативну нараду.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що зазначене порушення, виявлене під час перевірки нотаріуса, не є грубим, є одноразовим та не завдає шкоди інтересам держави, підприємств, установ, організацій, громадян.

Отже, відповідачем-1 вчинені всі, передбачені навденими законодавчими нормами, дії щодо перевірки діяльності нотаріуса, а відтак доводи апелянта про допущення відповідачем 1 неправомірної бездіяльності щодо неналежного проведення перевірки справ приватного нотаріуса є необґрунтованими.

З системного аналізу навдених норм законодавства слідує, що відповідач-1 не наділений повноваженнями проводити комплексну перевірку приватного нотаріуса на підставі звернень фізичної чи юридичної особи, зокрема, скарги позивача.

Вичерпний перелік випадків, у яких свідоцтво про право на заняття нотаріальною діяльністю може бути анульовано Міністерством юстиції України за рішенням Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату, прийнятим на підставі подання Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, визначений п.2 ст. 12 Закону № 3425-XII.

Так, свідоцтво про право на заняття нотаріальною діяльністю може бути анульовано Міністерством юстиції України у випадках: а) втрати громадянства України або виїзду за межі України на постійне проживання; б) винесення щодо нотаріуса обвинувального вироку суду, який набрав чинності; в) винесення ухвали про застосування щодо нотаріуса примусових заходів медичного характеру, що набрала законної сили; г) закриття кримінального провадження щодо нотаріуса з нереабілітуючих підстав; д) винесення рішення суду, що набрало законної сили, про обмеження дієздатності особи, яка виконує обов'язки нотаріуса, визнання її недієздатною або безвісно відсутньою, оголошення 11 померлою; є) неодноразового порушення нотаріусом чинного законодавства при вчиненні нотаріальних дій або грубого порушення закону, яке завдало шкоди інтересам держави, підприємств, установ, організацій, громадян; є) невідповідності нотаріуса займаній посаді внаслідок стану здоров'я, що перешкоджає нотаріальній діяльності; ж) порушення нотаріусом вимог, передбачених частиною четвертою статті З, частиною першою статті 8 та статтею 9 цього закону; з) набрання законної сили рішенням суду про порушення нотаріусом вимог законодавства при вчиненні ним нотаріальної дій; и) знищення чи втрати нотаріусом або з його вини архіву нотаріуса або окремих документів; і) неодноразового порушення нотаріусом правил професійної етики, затверджених Міністерством юстиції України; 3) за рішенням Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату, прийнятим на підставі подання Нотаріальної палати України, у разі неодноразового порушення нотаріусом правил професійної етики.

За наведених обставин та правових норм, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність у відповідача-1 підстав для внесення на розгляд Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату Міністерства юстиції України подання про анулювання свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю приватного нотаріуса ОСОБА_3

Щодо позовних вимог про зобов'язання відповідача-2 скасувати державну реєстрацію права власності ПП «Горгівельна агенція «Галицький ярмарок» на об'єкт нерухомості, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до ч.1,2 ст.182 Цивільного кодексу України право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.

Державна реєстрація прав на нерухомість є публічною, здійснюється відповідним органом, який зобов'язаний надавати інформацію про реєстрацію та зареєстровані права в порядку, встановленому законом.

Правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації, та їх обтяжень і спрямований на забезпечення в визнання та захисту державою цих прав, створення умов для функціонування ринку нерухомого майна визначає Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень» від 11.02.10р. № 1878-VI (надалі Закон № 1878-VI).

Відповідно до ст.2 Закону № 1878-VI, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обмежень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Державний реєстр прав на нерухоме майно - єдина державна інформаційна система, яка містить відомості про права на нерухоме майно, їх обтяження, а також про об'єкти та суб'єктів цих прав.

Згідно ч.1, 5 ст.3 Закону № 1878-VI, державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.

Державна реєстрація прав є публічною, проводиться органом державної реєстрації прав, який зобов'язаний надавати інформацію про зареєстровані права та їх обтяження в порядку, встановленому цим законом, державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в порядку черговості надходження заяв.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.4 Закону № 1878-VI обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, зокрема, право власності на нерухоме майно.

Відповідно до ч.4 ст.9 Закону № 1878-VI, державний реєстратор самостійно приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень або відмову в такій реєстрації.

Втручання будь-яких органів, посадових і службових осіб, громадян та їх об'єднань у діяльність державного реєстратора, пов'язану з проведенням державної реєстрації прав, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.

Державна реєстрація прав проводиться на підставі заяви власника, іншого право набувача, сторони правочину, за яким виникло право, уповноваженої ними особи або державного кадастрового реєстратора у випадках, передбачених цим Законом (ч.7 ст.16 Закону).

Документи, що встановлюють виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно та їх обтяжень і подаються для державної реєстрації прав, повинні відповідати вимогам, встановленим цим Законом та іншими нормативно-правовими актами (ч.3 ст.17 Закону).

Відповідно до п.1 ч.1 ст.19 Закону№ 1878-VI, державна реєстрація прав проводиться на підставі договорів, укладених у порядку, встановленому законом.

Порядок проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень визначається Законом та Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.11р. № 703 (далі-Порядок).

Відповідно п.2 Порядку, державну реєстрацію прав шляхом внесення записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) проводять орган державної реєстрації прав та нотаріус як спеціальний суб'єкт, на якого покладаються функції державного реєстратора прав на нерухоме майно (далі - нотаріус).

До 01.01.13р. державну реєстрацію прав на нерухоме майно здійснювали відповідні Бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна, а з 01.01.13р. здійснюють відповідні територіальні органи Міністерства юстиції України, зокрема, реєстраційні служби.

Відповідно до п.25 Порядку, у разі проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно заінтересованою особою є власник (власники), інший правонабувач (правонабувачі), сторона (сторони) правочину, відповідно до якого виникло право власності та інше речове право.

Для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно необхідними документами є документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно та інші документи, визначені цим порядком (п.26 Порядку).

Документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, зокрема, є укладений у встановленому законом порядку договір, предметом якого є нерухоме майно, права щодо якого підлягають державній реєстрації, або речове право на нерухоме майно, чи його дублікат (пп.1 п.27 Порядку).

Таким чином, державна реєстрація права власності на нерухоме майно здійснюється, крім іншого, на підставі договору купівлі-продажу об'єкта нерухомості.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, рішенням Господарського суду Львівської області від 17.09.12р. у справі № 5015/2685/12, залишеним без змін постановою Львівського апеляційного господарського суду від 14.11.12р. та постановою Вищого господарського суду України від 23.01.13р., за позовом ТОВ «Кий Авіа Лізинг» до ТОВ «Західний авіаційний центр», ПП «Торгівельна агенція «Галицький ярмарок» про визнання договору купівлі-продажу нежитлових приміщень недійсним, у задоволенні позову відмовлено.

Таким чином, в судовому порядку встановлена відповідність вимогам закону договору купівлі - продажу нежитлових приміщень від 27.12.10р., укладеного між ТОВ «Західний авіаційний центр» в особі генерального директора Петрулі Михайла Яковича (продавець) та ПП «Торгівельна агенція «Галицький ярмарок» (покупець), за ціною 5 300 000 грн.

Крім того, як вбачається з матеріалів справи, ухвалою Господарського суду Львівської області від 28.02.13р. у справі № 5015/2685/12 за заявою ТОВ «Кий Авіа Лізинг» про перегляд за нововиявленими обставинами рішення господарського суду Львівської області від 17.09.12 р., рішення господарського суду Львівської області від 17.09.12 р. у справі № 5015/2685 залишене без змін.

З врахуванням викладеного колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність правових підстав для задоволення позову.

Приймаючи до уваги те, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права, висновки суду доводами апелянта не спростовані, колегія суддів дійшла висновку про відсутність правових підстав для задоволення апеляційної скарги.

Керуючись ст.ст.195, 196, 200, 205, 206 КАС України, Київський апеляційний адміністративний суд

У Х В А Л И В:

апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Кий Авіа Лізинг» на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 18.07.13р. у справі №826/4096/13-а - залишити без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 18.07.13р. у справі №826/4096/13-а - без змін.

Дана ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня набрання нею законної сили шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуюча суддя Шелест С.Б.

Судді : Пилипенко О.Є.

Романчук О.М.

Повний текст ухвали складений: 08.11.2013р.

.

Головуючий суддя Шелест С.Б.

Судді: Романчук О.М

Пилипенко О.Є.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.11.2013
Оприлюднено18.11.2013
Номер документу35272514
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/4096/13-а

Ухвала від 23.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рецебуринський Ю.Й.

Ухвала від 08.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шулежко В.П.

Ухвала від 29.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рецебуринський Ю.Й.

Ухвала від 04.02.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рецебуринський Ю.Й.

Ухвала від 31.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Штульман І.В.

Ухвала від 04.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Штульман І.В.

Ухвала від 07.11.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Шелест С.Б.

Постанова від 18.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шулежко В.П.

Ухвала від 13.05.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шулежко В.П.

Ухвала від 02.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шулежко В.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні